اجرای عنوان Shenmue 3 با نرخ فریم ۶۰ بر روی PS4 برای Suzuki سخت است - نسخهی قابل چاپ +- Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا (https://forum.gamefa.com) +-- انجمن: آژانس خبری (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A2%DA%98%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C) +--- انجمن: اخبار بازی ها (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D8%A7) +--- موضوع: اجرای عنوان Shenmue 3 با نرخ فریم ۶۰ بر روی PS4 برای Suzuki سخت است (/Thread-%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-Shenmue-3-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D8%B1%D8%AE-%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%85-%DB%B6%DB%B0-%D8%A8%D8%B1-%D8%B1%D9%88%DB%8C-PS4-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-Suzuki-%D8%B3%D8%AE%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%AA) |
اجرای عنوان Shenmue 3 با نرخ فریم ۶۰ بر روی PS4 برای Suzuki سخت است - Mohammad Reza Sahraee - 10-21-2015 سازنده افسانهای ژاپنی، Yu Suzuki، تایید کرد که هدف او بر روی نسخه PS4 عنوان Shenmue 3 تمرکز بر روی نرخ فریم ۳۰ است زیرا اجرای این عنوان با فریم ۶۰ نهتنها سخت بلکه باعث میشود که از مقدار جزییات به شدت کم شود. با ما در ادامه همراه باشید.
نقلقول: Suzuki اشاره کرد که از موتور Unreal Engine 4 برای ساخت آخرین ماجراجویی رویایی خود انتخاب کرده است. از دید ایشان این موتور به خوبی میتواند محیطهای رنگی و بافتهای آن را پردازش کند، Yu Suzuki در این خصوص میگوید:
نقلقول:عنوان Shenmue 3 برای اولین بار در کنفرانس شرکت Sony در E3 2015 به عنوان یک پروژه Kick Starter معرفی شد، خوشبختانه این پروژه بسیار موفق بود و در کل توانست به رقم ۶ میلیون دلار دست پیدا کند! |