CES 2016: انویدیا طرح VR-Ready را معرفی کرد - نسخهی قابل چاپ +- Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا (https://forum.gamefa.com) +-- انجمن: تکنولوژی ، سخت افزار و نرم افزار (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%AA%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%84%D9%88%DA%98%DB%8C-%D8%8C-%D8%B3%D8%AE%D8%AA-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%88-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1) +--- انجمن: اخبار سخت افزار (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D8%AE%D8%AA-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1) +--- موضوع: CES 2016: انویدیا طرح VR-Ready را معرفی کرد (/Thread-CES-2016-%D8%A7%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D8%A7-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-VR-Ready-%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D8%AF) |
CES 2016: انویدیا طرح VR-Ready را معرفی کرد - Rasoul_76 - 01-05-2016 انویدیا به تازگی طرحی به نام VR-Ready را معرفی کرده تا به افرادی قصد دارند یک تجربهی کامل و بینظیر از واقعیت مجازی داشته باشند، کمک کند. این شرکت قراردادهای شراکتی با سازندگان قطعات کامپیوتر و نوت بوک بسته تا سیستمها و کارت گرافیکهای GeForce GTX VR Ready را تحویل افرادی که قصد از استفاده از فناوری واقعیت مجازی را دارند بدهد. این برنامه کمک میکند که در این بازار بزرگ که محدودهی وسیعی از قطعات و ترکیبهای سخت افزاری وجود دارد، سردرگمی برای کاربر ایجاد نشده و به راحتی بهترین دستگاه ممکن را تهیه کند. برای بهره بردن از یک تجربهی ناب در زمینهی VR، به قدرت پردازشی حدود 7 برابر بیشتر از بازیهای سه بعدی و برنامههای کاربردی نیاز است. (فریم ریت باید بالای 90 فریم بر ثانیه بوده و دو تصویر جداگانه برای دو چشم باید به صورت موازی پردازش شوند.) Jason Paul مدیریت بخش فناوریهای نوپای شرکت انویدیا در این باره گفت: نقلقول: برای کاربران، مهاجرت ناگهانی به زمینهای مانند واقعیت مجازی که به تازگی در حال رشد است، میتواند خطرناک باشد. ما در حال کار با همکاران قابل اطمینان در سرتاسر دنیا هستیم تا اطمینان حاصل کنیم کاربران میتوانند به سادگی PC یا کارت گرافیک مناسبی که از عهدهی پردازشهای مربوطه به VR برآید را پیدا کنند. پردازندههای گرافیکی انویدیا به نوعی قلب اکوسیستم واقعیت مجازی محسوب میشوند که قدرت خود را از معماری Maxwell انویدیا که جوایز فراوانی را نیز کسب کرد، میگیرند. یکی از مواردی که هنگام طراحی این معماری در ذهن سازندگان بود، مسئلهی واقعیت مجازی میباشد. علاوه بر برخورداری از قدرت کافی برای ارائهی فریم ریت مناسب، ویژگیهای انحصاری انویدیا که در دسترس سازندگان قرار میگیرند نیز قابل توجه هستند. مانند پشتیبانی از قابلیت سایه زنی Multi-Res که کارایی را تا 50 درصد افزایش داده و در عین حفظ کیفیت، تأخیر ارائهی تصویر را نیز کاهش میدهد. ویژگیهای NVIDIA GameWorks VR و NVIDIA DesignWorks VR نیز حاضر بوده و به توسعه دهندگان در امر تولید موارد مربوط به واقعیت مجازی یاری خواهند رساند. نخستین کمپانیهایی که اقدام به شرکت در این برنامه کردند Alienware، MAINGEAR و هستند. لیست کامل شرکای انویدیا در این امر را میتوانید اینجا مشاهده کنید. منبع RE: CES 2016: انویدیا طرح VR-Ready را معرفی کرد - isapor123 - 01-05-2016 اسم جالب و با مسمایی(مثما - مصما....) داره |