Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا
تصاویری از مراحل ساخت و اطلاعات جدیدی از NieR: Automata منتشر شد - نسخه‌ی قابل چاپ

+- Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا (https://forum.gamefa.com)
+-- انجمن: آژانس خبری (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A2%DA%98%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C)
+--- انجمن: تصاوير بازي ها (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%D9%8A%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D9%8A-%D9%87%D8%A7)
+--- موضوع: تصاویری از مراحل ساخت و اطلاعات جدیدی از NieR: Automata منتشر شد (/Thread-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%84-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D9%88-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-NieR-Automata-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1-%D8%B4%D8%AF)



تصاویری از مراحل ساخت و اطلاعات جدیدی از NieR: Automata منتشر شد - Destiny - 07-04-2016

[تصویر:  000-ds1-670x377-constrain.jpg]

NieR: Automata، قطعا یکی از جالب‌ترین عناوینی است که در سال ۲۰۱۷ به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود. به‌تازگی، کارگردان این بازی، یعنی تاکاهیسا تائورا، مطلب جدیدی درمورد توسعه‌ی این عنوان نوشته و اطلاعات جدیدی از آن را به‌نمایش گذاشته است. جهت کسب اطلاعات بیش‌تر، در ادامه همراهِ ما باشید.

علاوه‌بر تصاویری که درمورد مراحل ساخت و ابزار بازی مشاهده کردیم، چند عنصر جالب درمورد چگونگی ساخت نسخه‌ی جدید NieR توسط پلاتینیوم گیمز دریافتیم.

سازندگان، برای بهبودبخشیدن به‌سرعت پخش انیمیشن‌های بازی، به‌منظور بهترشدن پاسخ‌گویی کنترلر و لغوشدن زمان‌بندی، از ابزاری خاص استفاده کرده‌اند. انیمیشن‌های هنگام نبرد ۲B و کاتانا، طوری طراحی شده‌اند که حرکات ظریف و راحتی را هنگام مبارزه ارائه می‌کنند.

درطی نمایش این عنوان در E3 2016، شاهد غول‌آخری آوازخوان بودیم، اما نکته اینجاست که چرخش مفاصل این غول‌آخر، توسط طراح این ویژگی تنظیم شده بود. همچنین این غول‌آخر، دارای ۳۶۴ مفصل قابل حرکت بود که ۲۴۹تای آن در بدنش و باقی‌مانده‌ی آن، یعنی ۱۱۵تای دیگر در دامنه‌ی آن قرار داشتند. انیمیشن‌های قسمت دامنه، تاحدود اغراق‌آمیز برای ارائه‌ی حس پویایی طراحی شده‌اند و ۳نفر، مسئول ساخت آن بودند.

همچنین در بین این تصاویر، ابزار صدا را مشاهده می‌کنیم. نقاط سبزی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، محلی است که صداها به سطح آن برخورد کرده و سپس، به‌سمت بازیکان بازتاب داده می‌شود.



[font=tahoma]در فضاهای کوچک و محصور، انعکاس صدا کوتاه‌تر است، درحالی که در فضاهای جادارتر و بزرگ‌تر، انعکس آن بلندتر است. همچنین اگر صدا به مواد مختلفی مانند زمین یا فلز برخورد کند، بازخوردهای آن متفاوت خواهد بود. پلاتینیوم گیمز، هدف دستیابی به نمایش واقعی صدا در محیط و انعکاس آن را دارد که به‌طور پویا، بسته به شرایط محیط تغییر می‌کند. اکنون شما را به‌مشاهده‌ی بقیه‌ی تصاویر منتشرشده دعوت می‌کنیم.[/font]