Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا
تازه‌ترین توضیحات سازندگان در رابطه با Prey | فضای بازی و بررسی کنسول‌های جدید - نسخه‌ی قابل چاپ

+- Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا (https://forum.gamefa.com)
+-- انجمن: آژانس خبری (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A2%DA%98%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C)
+--- انجمن: اخبار بازی ها (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D8%A7)
+--- موضوع: تازه‌ترین توضیحات سازندگان در رابطه با Prey | فضای بازی و بررسی کنسول‌های جدید (/Thread-%D8%AA%D8%A7%D8%B2%D9%87%E2%80%8C%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D9%88%D8%B6%DB%8C%D8%AD%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B7%D9%87-%D8%A8%D8%A7-Prey-%D9%81%D8%B6%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%B3%D9%88%D9%84%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF)



تازه‌ترین توضیحات سازندگان در رابطه با Prey | فضای بازی و بررسی کنسول‌های جدید - The Slim Shady - 08-07-2016

[تصویر:  prey-600x338.jpg]
در رویداد Quakecon 2016 ما شاهد اولین نمایش گیم‌پلی از بازی Prey بودیم. با ما در ادامه مطلب برای مرور تازه‌ترین توضیحات سازندگان پیرامون عنوان نامبرده همراه باشید.
سایت گیم‌راکتور به تازگی مصاحبه‌ای با ریکاردو کوانتونیو (رئیس و مدیر نوآوری) و ریکاردو بِیر (طراح ارشد) داشته و در آن به بحث پیرامون اینکه چه چیزی Prey را منحصر به فرد می‌کند و مقایسه آن با Dishonored چطور خواهد بود پرداخته شده است. توضیحات افراد نامبرده به شرح زیر است.
ریکاردو بیر:
نقل‌قول:
ساختار ایستگاه فضایی بی انتها است. این مسئله بدین معنی خواهد بود که بازیکنان با داشتن موارد مور نیاز، می‌توانند در تمامی بخش‌ها گردش کنند. برخی اماکن غیر قابل دسترس هستند و مثلا تا زمانی که راهی برای ورود به آنجا پیدا نکنید، نمی‌توان وارد شد اما بعد از اینکه چنین اتفاقی بیفتد، دیگر می‌توانید دائما به آنجا رفته و برگردید. ما همچنین مدل نقشه ایستگاه فضایی را هم آماده کرده‌ایم که به مانند نقشه یک بازی جهان باز است و در آن شما می‌توانید به هرجایی بروید. بعدا شما تصمیم می‌گیرید که چطور از نقطه به X به Y بروید مثلا ممکن است آسانسور را انتخاب کنید اما می‌دانید که با هیولایی درگیر خواهید شد پس مسیر بیرون را برمی‌گزینید. نحوه جابجایی در ایستگاه فضایی کاملا در عهده بازیکنان خواهد بود.
ریکاردو کوانتونیو:
نقل‌قول:
نکته مهمی که قابل ذکر است تفاوت این بازی با Dishonored می‌باشد. در آن عنوان یک سری مراحل پشت سر هم وجود دارند که هر یک گیم‌پلی آزادانه (سندباکس) خودشان را ارائه کرده و شما می‌توانید روش خودتان را در پیش بگیرید. در Prey محیط‌هایی وجود دارند که شما به آنها بر می‌گردید و این واقعا یک فضای به هم پیوسته بزرگ است.
بازی Prey که با موتور CRYENGINE در دست ساخت است، احتمالا از کنسول‌های بهبود یافته ایکس‌باکس اسکورپیو و پلی‌استیشن نئو پشتیبانی کند. کوانتونیو تایید کرده است که تیم آنها مشغول بررسی دستگاه‌های نامبرده هستند و چنین چیزی با توجه به اینکه شاید Prey در نیمه دوم ۲۰۱۷ منتشر شود منطقی خواهد بود.