Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا
ساخت Scalebound رسماً لغو شد - نسخه‌ی قابل چاپ

+- Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا (https://forum.gamefa.com)
+-- انجمن: آژانس خبری (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A2%DA%98%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C)
+--- انجمن: اخبار بازی ها (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D8%A7)
+--- موضوع: ساخت Scalebound رسماً لغو شد (/Thread-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-Scalebound-%D8%B1%D8%B3%D9%85%D8%A7%D9%8B-%D9%84%D8%BA%D9%88-%D8%B4%D8%AF)

صفحه‌ها: 1 2 3


ساخت Scalebound رسماً لغو شد - Station - 01-10-2017

طبق گفته‌ی برخی از منابع، عنوان اکشن و به شدت مورد انتظار Scalebound که توسط استودیوی کاربلد پلاتینیوم گیمز ساخته می‌شود، ظاهراً در روند توسعه‌اش به مشکل برخورده است و حتی امکان دارد که ساخت آن لغو شود.

[تصویر:  hand-250x141.jpg]

انتظار می‌رود که به‌زودی، مایکروسافت رسماً اطلاعاتی درباره‌ی این موضوع به اشتراک بگذارد زیرا با مراجعه‌ی وب‌سایت معتبر کوتاکو به مایکروسافت، این شرکت به‌طور خلاصه گفت:
نقل‌قول:
مایکروسافت باید به‌زودی جزئیاتی از Scalebound را به اشتراک بگذارد.
همان‌طور که مطلع هستید، عنوان Scalebound با کارگردانی هیدکی کامیا (Hideki Kamiya)، مدت‌هاست که در دست ساخت قرار دارد و حدود سه سال از معرفی آن در E3 2014 توسط مایکروسافت می‌گذرد. همچنین چندین بار با تاخیر مواجه شده است و طی چند ماه اخیر، اخبار زیادی از آن نشنیده‌ایم و در پست هفته‌ی گذشته‌ی Xbox Wire که مربوط به بازی‌های آینده‌ی ایکس‌باکس وان بوده، حضور نداشته است. علاوه بر این‌ها، مایکروسافت صفحه‌ی رسمی Scalebound را نیز از وب‌سایت ایکس‌باکس حذف کرده است!
به‌روزرسانی: مایکروسافت رسماً لغو شدن ساخت Scalebound را تایید کرد و بیانیه‌ی زیر را منتشر نمود:
نقل‌قول:
مایکروسافت پس از بررسی‌های دقیق، این تصمیم را گرفت که ساخت Scalebound را لغو کند و به آن خاتمه دهد. ما به سختی کار می‌کنیم تا در سال جاری، بازی‌های عالی و مختلفی نظیر Halo Wars 2 ،Crackdown 3 ،State of Decay 2 ،Sea of Thieves و… را ارائه دهیم.
گیمفا | [تصویر:  1483895431-bpfull.jpg&w=48&id=36832&random=1483895431] شایان مددی ۲۰ دی ۱۳۹۵ |



RE: ساخت Scalebound رسماً لغو شد - Devil Prince - 01-10-2017

  برخلاف خیلی ها که از کار مایکروسافت انتقاد کردن که چرا بازی رو کنسل کرد، من به شدت از این کارش استقبال می‌کنم. خودشون می‌دونستن بازی نمی‌تونه خوب ظاهر بشه. واسه همینم از همین حالا کنسل ـش کردن تا نه بیخود منابع مالی هدر بره و نه منابع مالی. اگه بازی میومد و یه آشغال مثل ـه Order 1886 میشد، خوب میشد؟ قاعدتاََ نه. به شخصه، ناراحتی الان رو به ناامیدی بعد انتشار ترجیح میدم ...
  جناب اسپنسر برای مخاطب احترام قائل شد و نخواست یه بازی به‌دردنخور تحویل مخاطب بده. امیدوارم این حرکت بین بقیه‌ی استدیوها و شرکت ها (علل خصوص Activision) رواج پیدا کنه. البته منکر این قضیه هم نیستم که با توجه به شایعات، (ظاهراََ) وضع مایکروسافت آشفته ـست اما در هر حال حرکت ـشون قشنگ بود. مخصوصا همون قضیه‌ی احترام به مخاطب.
درمورد خود بازی هم باید بگم، "به نظرم" واقعا بازی مسخره و عجیب غریبی بود. یه سری ایده و المان رو که هیچ سنخیتی با هم نداشتن رو ریخته بودن تو یه مخلوط کن، اسم ـش هم گذاشته بودن بازی. آخرین تریلر بازی تو E3 برای من که کوچکترین جذابیتی نداشت؛ نه از لحاظ گرافیکی، نه از لحاظ گیم‌پلی. کاملا محکوم به شکست بود! (برای یه بازی انحصاری، متوسط بودن هم مترادف با شکست ـه! مخصوصاََ با وجود رقیبی چون Sony) ...


ممنون بابت خبر  S0 (74)


RE: ساخت Scalebound رسماً لغو شد - Hidden Shadow - 01-10-2017

کامیا و پلاتینیوم گیمر رو دارید با استودیو Ready At Dawn مقایسه میکنید؟ استودیویی که اولین مسیرش تو بازی های AAA بود!
شاید شما از المان های بازی خوشتان نیامده باشه ولی خیلی ها مشتاقش بودند و تو ژاپن بشدت محبوب بود و دلیل محکم برای فروش بیشتر تو اون منطقه.
باید درک کنیم بازی کم ارزشی نبوده و تصمیمات اسپنسر داره به ضرر برندش میشه


RE: ساخت Scalebound رسماً لغو شد - B.A.T - 01-10-2017

از دیشب که خبر کنسل شدن Scalebound منتشر شده، یه شور و حال خاصی تو اردوی سونی فن ها دیده می‌شه... نمی‌دونم حالا اسمش رو چی بذارم؛ شادی کذب یا دلواپسی نمایشی. حالا خداکنه این Devil prince عزیز از این دسته نباشه.  S0 (2)
حرفم اینه که کلا یکم این وجه سونی/مایکروسافت قضیه رو بیخیال بشید جون عزیزتون و موضوع رو جدی تر بگیرید.
در ادامه حرفم، میخوام یه اشاره‌ای داشته باشم به صحبت‌های prince عزیز. برادر من از تصویر پروفایلت چنین انتظاری نداشتم... شما اگه یه نگاه خیلی خیلی اجمالی به استودیوی سازنده بازی و مخصوصا کارگردانش بیندازی و سابقه‌هارو چک کنی، متوجه می‌شی که کامیا بازی بد اصلا تو ذات و کارش نیست و حالا جدا از این که چرا و چطوری کنسل شده، از دست رفتن Scalebound یه اتفاق خیلی بد و تلخ بود.
در ادامه سخنان god seeker تعجبم خیلی بیشتر شد.
نقل‌قول: درمورد خود بازی هم باید بگم، "به نظرم" واقعا بازی مسخره و عجیب غریبی بود. یه سری ایده و المان رو که هیچ سنخیتی با هم نداشتن رو ریخته بودن تو یه مخلوط کن، اسم ـش هم گذاشته بودن بازی
یعنی بازی واقعا عجیب و مسخره بود؟ S0 (44) اکشن خالص و فوق‌العاده پلاتینیوم+اضافه شدن عناصر نقش‌آفرینی+محیط زیبا، باز و با دشمنان متنوع+موسیقی تند راک و هیپ هاپ+کارگردانی کامیا... این ترکیبیه که ریختن تو مخلوط کن و اسمش رو گذاشتن بازی... همون طور که بایونتا و اوکامی و چندین و چند شاهکار دیگه رو با مخلوط کن ساختن.



پ.ن: باز هم اشاره می‌کنم چون از devil prince همچین انتظاری نداشتم این کامنت رو گذاشتم وگرنه خیلی اهل کامنت و این صحبت‌ها نیستم...


RE: ساخت Scalebound رسماً لغو شد - Devil Prince - 01-10-2017

(01-10-2017, 08:27 PM)Hidden Shadow نوشته است: کامیا و پلاتینیوم گیمر رو دارید با استودیو Ready At Dawn مقایسه میکنید؟ استودیویی که اولین مسیرش تو بازی های AAA بود!
شاید شما از المان های بازی خوشتان نیامده باشه ولی خیلی ها مشتاقش بودند و تو ژاپن بشدت محبوب بود و دلیل محکم برای فروش بیشتر تو اون منطقه.
باید درک کنیم بازی کم ارزشی نبوده و تصمیمات اسپنسر داره به ضرر برندش میشه
دوست عزیز 
دو تا بازی رو از لحاظ ساختار مقایسه نکردم که! نمی دونم چرا یه سری از دوستان جوری ـن که تا اسم دو تا بازی رو کنار هم میاری، میگن "این دو تا قابل مقایسه ـن؟!" ... (قبلا تو یه بحثی با یکی از اعضای انجمن، یه کتاب درمورد همین قضیه نوشتم!)
من چندین بار تاکید کردم "به نظرم". نظر شخصی ـه! ضمنا مطمئن باشید جناب فیل، صلاح شرکت خودش ـو بهتر از همه‌ی ما میدونه و دلیلی داشته واسه کار ـش! به هر حال بحث بیشتر درمورد اینکه بازی خوب میشد، بد میشد یا اصلا GOTY میشد، بیخوده! چون هر چی بعد این گفته بشه، فقط احتمال ـه. پس بهتر ـه سر چند تا فرضیه و احتمال، بحث رو کش ندیم. 
یه نکته در مورد فروش هم بگم: تا جایی که من میدونم، ژاپنی ها به بازی های بومی خودشون (قاعدتا محصولات Sony) روی خوش نشون میدن و با تعصب تمام و بدون درنظر گرفتن متا، بازی رو میخرن. بعید میدونم بازی تو فروش هم خوب عمل می کرد. نکته ی دیگه اینکه مایکروسافت همیشه تمرکز اصلی ـش رو بازار خونگی ـشه (آمریکا) ... ژاپن خونه ی Sony ـه (و البته Nintendo). سونی ـه که میدونه بازی هاش در هر صورت تو این کشور میفروشه؛ نه مایکرو. خودتون میدونید که ژاپنی ها چقدر جامعه ی بسته ای دارن و معمولا به بازی های غریبه ی خوب هم روی خوش نشون نمیدن؛ چه برسه به بقیه ی بازی ها (آمار فروش بازی ها که اینو میگه). 
به هر حال قصد من توهین به خود بازی نبود. من از حرکت قشنگ آقای اسپنسر خوشم اومد.


RE: ساخت Scalebound رسماً لغو شد - Hidden Shadow - 01-10-2017

(01-10-2017, 09:11 PM)Devil Prince نوشته است:
(01-10-2017, 08:27 PM)Hidden Shadow نوشته است: کامیا و پلاتینیوم گیمر رو دارید با استودیو Ready At Dawn مقایسه میکنید؟ استودیویی که اولین مسیرش تو بازی های AAA بود!
شاید شما از المان های بازی خوشتان نیامده باشه ولی خیلی ها مشتاقش بودند و تو ژاپن بشدت محبوب بود و دلیل محکم برای فروش بیشتر تو اون منطقه.
باید درک کنیم بازی کم ارزشی نبوده و تصمیمات اسپنسر داره به ضرر برندش میشه
دوست عزیز 
دو تا بازی رو از لحاظ ساختار مقایسه نکردم که! نمی دونم چرا یه سری از دوستان جوری ـن که تا اسم دو تا بازی رو کنار هم میاری، میگن "این دو تا قابل مقایسه ـن؟!" ... (قبلا تو یه بحثی با یکی از اعضای انجمن، یه کتاب درمورد همین قضیه نوشتم!)
من چندین بار تاکید کردم "به نظرم". نظر شخصی ـه! ضمنا مطمئن باشید جناب فیل، صلاح شرکت خودش ـو بهتر از همه‌ی ما میدونه و دلیلی داشته واسه کار ـش! به هر حال بحث بیشتر درمورد اینکه بازی خوب میشد، بد میشد یا اصلا GOTY میشد، بیخوده! چون هر چی بعد این گفته بشه، فقط احتمال ـه. پس بهتر ـه سر چند تا فرضیه و احتمال، بحث رو کش ندیم. 
یه نکته در مورد فروش هم بگم: تا جایی که من میدونم، ژاپنی ها به بازی های بومی خودشون (قاعدتا محصولات Sony) روی خوش نشون میدن و با تعصب تمام و بدون درنظر گرفتن متا، بازی رو میخرن. بعید میدونم بازی تو فروش هم خوب عمل می کرد. نکته ی دیگه اینکه مایکروسافت همیشه تمرکز اصلی ـش رو بازار خونگی ـشه (آمریکا) ... ژاپن خونه ی Sony ـه (و البته Nintendo). سونی ـه که میدونه بازی هاش در هر صورت تو این کشور میفروشه؛ نه مایکرو. خودتون میدونید که ژاپنی ها چقدر جامعه ی بسته ای دارن و معمولا به بازی های غریبه ی خوب هم روی خوش نشون نمیدن؛ چه برسه به بقیه ی بازی ها (آمار فروش بازی ها که اینو میگه). 
به هر حال قصد من توهین به خود بازی نبود. من از حرکت قشنگ آقای اسپنسر خوشم اومد.
همانا که جناب فیل اسپنسر باید به مخاطب هاش بگه که از دست دادن چنین IP نتیجه‌ی بهتری داره!
خداییش من اطلاع ندارم یا جدیداً اینجوری شده که وقتی یک بازی مورد انتظار (عده‌ی زیادیی) کنسل بشه مدیر برند باید بیاد بگه به نفع همست. به شخصه این بازی جزو عناوین مورد انتظارم بود.(پلاتینیوم گیمز و کامیا فقط چند تا اسم نیستند بلکه خاطره های بسیاری ازشون داریم) 
حالا از کجا میدونید این بازی یک شکست خالص بود و فیل اسپنسر منجی پیش بینی کرد و جلوشو گرفت؟ شما از کجا میدونید سونی برای ژاپن کار نمیکنه؟ سری یاکوزا FF:VII R و NiOh و پرسونا و... برای طرفداران ژاپنی نیست؟ حالا شما یه بازی بگو از مایکروسافت بگو که تو ژاپن محبوب باشه؟ پس نتیجه ی فروش کم ایکس وان تو ژاپن تقعصیر تصمیمات خوده این شرکته. جایی سرمایه گذاری نکنی، نتیجه ای هم نمیبینی
در اون مورد هم درست نیست که ردی ات داون و اولین کارش رو الگویی برای استودیوهای بزرگ قرار بدیم


RE: ساخت Scalebound رسماً لغو شد - Devil Prince - 01-10-2017

(01-10-2017, 08:35 PM)B.A.T نوشته است: از دیشب که خبر کنسل شدن Scalebound منتشر شده، یه شور و حال خاصی تو اردوی سونی فن ها دیده می‌شه... نمی‌دونم حالا اسمش رو چی بذارم؛ شادی کذب یا دلواپسی نمایشی. حالا خداکنه این Devil prince عزیز از این دسته نباشه.  S0 (2)
حرفم اینه که کلا یکم این وجه سونی/مایکروسافت قضیه رو بیخیال بشید جون عزیزتون و موضوع رو جدی تر بگیرید.
در ادامه حرفم، میخوام یه اشاره‌ای داشته باشم به صحبت‌های prince عزیز. برادر من از تصویر پروفایلت چنین انتظاری نداشتم... شما اگه یه نگاه خیلی خیلی اجمالی به استودیوی سازنده بازی و مخصوصا کارگردانش بیندازی و سابقه‌هارو چک کنی، متوجه می‌شی که کامیا بازی بد اصلا تو ذات و کارش نیست و حالا جدا از این که چرا و چطوری کنسل شده، از دست رفتن Scalebound یه اتفاق خیلی بد و تلخ بود.
در ادامه سخنان god seeker تعجبم خیلی بیشتر شد.
نقل‌قول: درمورد خود بازی هم باید بگم، "به نظرم" واقعا بازی مسخره و عجیب غریبی بود. یه سری ایده و المان رو که هیچ سنخیتی با هم نداشتن رو ریخته بودن تو یه مخلوط کن، اسم ـش هم گذاشته بودن بازی
یعنی بازی واقعا عجیب و مسخره بود؟ S0 (44) اکشن خالص و فوق‌العاده پلاتینیوم+اضافه شدن عناصر نقش‌آفرینی+محیط زیبا، باز و با دشمنان متنوع+موسیقی تند راک و هیپ هاپ+کارگردانی کامیا... این ترکیبیه که ریختن تو مخلوط کن و اسمش رو گذاشتن بازی... همون طور که بایونتا و اوکامی و چندین و چند شاهکار دیگه رو با مخلوط کن ساختن.



پ.ن: باز هم اشاره می‌کنم چون از devil prince همچین انتظاری نداشتم این کامنت رو گذاشتم وگرنه خیلی اهل کامنت و این صحبت‌ها نیستم...
سلام آقای عالی خانی. عرض ادب ...
  متاسفانه جو سایت های گیم کشور یه جور شده که تا از یه شرکت حمایت یا از یکی دیگه انتقاد می کنی، میگن فن فلان شرکتی. خود گیمفا هم که شده جامعه ی حذب گرا! حتما باید بری تو یکی از این گروه ها! من یه طرفدار گیم ـم. همین! برام فرقی نمی کنه کی بهم خدمات میده. فقط میخوام خوش باشم. نه سونی شرکت پدرم ـه؛ نه مایکروسافت! اگه شرایطش مهیا بشه، همه ی پلتفرم ها رو هم میخرم و لذت میبرم. حالا اینکه شما چطور "فرض گرفتی" که بنده سونی فن ـم، الله اعلم. بالاتر که Order رو زیر پاهام له کردم!
  همونطور که از عکس پروفایلم مشخص ـه از طرفدارای DMC های شرقی ـم و کلا با اون اغراق شیرین شرقی خیلی حال می‌کنم، اما اصلا نتونسم با این بازی ارتباط برقرار کنم ... بله. با استدیوی سازنده آشنایی دارم. میدونم استاد H&S ساختن هستن ... میدونم میکامی و کامیا خودشون پدرهای DMC ـن ... میدونم شاهکار Bayonetta رو خود میکا ساخته که من هم با توجه به یه تجربه ی چند ساعته، شدیدا پسندیدم، اما از این بازی ـشون خوشم نیومد و کاری ـش هم نمیشه کرد.  
  عزیز من اگه اینجوری که شما داری میگی بود (سه خط آخر)، واقعا آیا این دو عزیز بیمار بودن که بازی رو کنسل کردن؟ یه مشکلی بوده بالاخره دیگه. قبول دارید؟  S0 (2)  یا مشکل مالی یا مشکل زمانی یا حالا هرچی ... بالاخره میدونستن بازی بیرون بیاد، به مشکل میخوره. واسه همین دیگه به اصل ماست مالی رو نیاوردن و این رو من می پسندم ... پس همونطور که بالاتر هم گفتم بازم تاکید می کنم: "ناراحتی الان رو به ناامیدی بعد انتشار ترجیح میدم". از الان دیگه هرچی درمورد بازی گفته بشه حدس و گمانه. اینکه مثلا "اگه میومد با این گیمپلی و ... میترکوند" همه باد هوا ـن. به قول شاعر "اگه" رو کاشتن، در نیومد! ضمنا جوری از بازی تعریف می کنید که انگار حداقل 10 ساعت بازی رو تجربه کردید (شما خودت مظنونی به تعصب شدید به بازی های شرقی S0 (2) )! دیگه لازم نیست من بگم که تریلر بازی ها حکم عکس ساندویچ توی منو رو دارن. پس معمولا نمیشه رو ـشون چندان حساب باز کرد (حتی تریلر گیم پلی). این قضیه حتی درمورد بزرگترین استدیوها هم صدق می کنه.
 P.S: ببخشید جناب عالی خانی. با تمام احترامی که واسه ـتون قائلم باید بگم: نمی تونم سلایق ـم رو با توجه به انتظارات دیگران تنظیم کنم! امیدوارم ناراحت نشید.

این یه تیکه هم جواب Hidden Shadow عزیز:
  اون قضیه ی محکوم به شکست بودن هم یه پیشبینی بود با توجه به شواهد. واقعا یعنی بعضی ها فکر می کنن فیل اسپنسر و سازنده ها بی دلیل و همینطوری بازی رو کنسل کردن؟! وقتی بازی مشکل داشته باشه، بعد انتشار هم با فروش کم به سازنده آسیب میزنه (به علاوه ی اینکه با کیفیت پایینش، اعتبار سازنده رو هم زیر سوال میبره) و هم به خریدار که پولش هدر رفته. پس در نتیجه نیومدن ـش به نفع همه ـست (البته به جز خرس های قطبی و گرمای زمین)! به همین سادگی!



RE: ساخت Scalebound رسماً لغو شد - B.A.T - 01-10-2017

(01-10-2017, 10:25 PM)Devil Prince نوشته است:
(01-10-2017, 08:35 PM)B.A.T نوشته است: از دیشب که خبر کنسل شدن Scalebound منتشر شده، یه شور و حال خاصی تو اردوی سونی فن ها دیده می‌شه... نمی‌دونم حالا اسمش رو چی بذارم؛ شادی کذب یا دلواپسی نمایشی. حالا خداکنه این Devil prince عزیز از این دسته نباشه.  S0 (2)
حرفم اینه که کلا یکم این وجه سونی/مایکروسافت قضیه رو بیخیال بشید جون عزیزتون و موضوع رو جدی تر بگیرید.
در ادامه حرفم، میخوام یه اشاره‌ای داشته باشم به صحبت‌های prince عزیز. برادر من از تصویر پروفایلت چنین انتظاری نداشتم... شما اگه یه نگاه خیلی خیلی اجمالی به استودیوی سازنده بازی و مخصوصا کارگردانش بیندازی و سابقه‌هارو چک کنی، متوجه می‌شی که کامیا بازی بد اصلا تو ذات و کارش نیست و حالا جدا از این که چرا و چطوری کنسل شده، از دست رفتن Scalebound یه اتفاق خیلی بد و تلخ بود.
در ادامه سخنان god seeker تعجبم خیلی بیشتر شد.
نقل‌قول: درمورد خود بازی هم باید بگم، "به نظرم" واقعا بازی مسخره و عجیب غریبی بود. یه سری ایده و المان رو که هیچ سنخیتی با هم نداشتن رو ریخته بودن تو یه مخلوط کن، اسم ـش هم گذاشته بودن بازی
یعنی بازی واقعا عجیب و مسخره بود؟ S0 (44) اکشن خالص و فوق‌العاده پلاتینیوم+اضافه شدن عناصر نقش‌آفرینی+محیط زیبا، باز و با دشمنان متنوع+موسیقی تند راک و هیپ هاپ+کارگردانی کامیا... این ترکیبیه که ریختن تو مخلوط کن و اسمش رو گذاشتن بازی... همون طور که بایونتا و اوکامی و چندین و چند شاهکار دیگه رو با مخلوط کن ساختن.



پ.ن: باز هم اشاره می‌کنم چون از devil prince همچین انتظاری نداشتم این کامنت رو گذاشتم وگرنه خیلی اهل کامنت و این صحبت‌ها نیستم...
سلام آقای عالی خانی. عرض ادب ...
  متاسفانه جو سایت های گیم کشور یه جور شده که تا از یه شرکت حمایت یا از یکی دیگه انتقاد می کنی، میگن فن فلان شرکتی. خود گیمفا هم که شده جامعه ی حذب گرا! حتما باید بری تو یکی از این گروه ها! من یه طرفدار گیم ـم. همین! برام فرقی نمی کنه کی بهم خدمات میده. فقط میخوام خوش باشم. نه سونی شرکت پدرم ـه؛ نه مایکروسافت! اگه شرایطش مهیا بشه، همه ی پلتفرم ها رو هم میخرم و لذت میبرم. حالا اینکه شما چطور "فرض گرفتی" که بنده سونی فن ـم، الله اعلم. بالاتر که Order رو زیر پاهام له کردم!
  همونطور که از عکس پروفایلم مشخص ـه از طرفدارای DMC های شرقی ـم و کلا با اون اغراق شیرین شرقی خیلی حال می‌کنم، اما اصلا نتونسم با این بازی ارتباط برقرار کنم ... بله. با استدیوی سازنده آشنایی دارم. میدونم استاد H&S ساختن هستن ... میدونم میکامی و کامیا خودشون پدرهای DMC ـن ... میدونم شاهکار Bayonetta رو خود میکا ساخته که من هم با توجه به یه تجربه ی چند ساعته، شدیدا پسندیدم، اما از این بازی ـشون خوشم نیومد و کاری ـش هم نمیشه کرد.  
  عزیز من اگه اینجوری که شما داری میگی بود (سه خط آخر)، واقعا آیا این دو عزیز بیمار بودن که بازی رو کنسل کردن؟ یه مشکلی بوده بالاخره دیگه. قبول دارید؟  S0 (2)  یا مشکل مالی یا مشکل زمانی یا حالا هرچی ... بالاخره میدونستن بازی بیرون بیاد، به مشکل میخوره. واسه همین دیگه به اصل ماست مالی رو نیاوردن و این رو من می پسندم ... پس همونطور که بالاتر هم گفتم بازم تاکید می کنم: "ناراحتی الان رو به ناامیدی بعد انتشار ترجیح میدم". از الان دیگه هرچی درمورد بازی گفته بشه حدس و گمانه. اینکه مثلا "اگه میومد با این گیمپلی و ... میترکوند" همه باد هوا ـن. به قول شاعر "اگه" رو کاشتن، در نیومد! ضمنا جوری از بازی تعریف می کنید که انگار حداقل 10 ساعت بازی رو تجربه کردید (شما خودت مظنونی به تعصب شدید به بازی های شرقی S0 (2) )! دیگه لازم نیست من بگم که تریلر بازی ها حکم عکس ساندویچ توی منو رو دارن. پس معمولا نمیشه رو ـشون چندان حساب باز کرد (حتی تریلر گیم پلی). این قضیه حتی درمورد بزرگترین استدیوها هم صدق می کنه.
 P.S: ببخشید جناب عالی خانی. با تمام احترامی که واسه ـتون قائلم باید بگم: نمی تونم سلایق ـم رو با توجه به انتظارات دیگران تنظیم کنم! امیدوارم ناراحت نشید.

این یه تیکه هم جواب Hidden Shadow عزیز:
  اون قضیه ی محکوم به شکست بودن هم یه پیشبینی بود با توجه به شواهد. واقعا یعنی بعضی ها فکر می کنن فیل اسپنسر و سازنده ها بی دلیل و همینطوری بازی رو کنسل کردن؟! وقتی بازی مشکل داشته باشه، بعد انتشار هم با فروش کم به سازنده آسیب میزنه (به علاوه ی اینکه با کیفیت پایینش، اعتبار سازنده رو هم زیر سوال میبره) و هم به خریدار که پولش هدر رفته. پس در نتیجه نیومدن ـش به نفع همه ـست (البته به جز خرس های قطبی و گرمای زمین)! به همین سادگی!
خب پس خیالم راحت شد که از‌ اون دسته نیستی و حالا میتونیم منطقی‌تر بحث رو ادامه بدیم.  S0 (22) 
این که میگی قبل تجربه بازی نظر ندیم و زود قضاوت نکنیم رو خیلی هم قبول دارم اما دویل جان شما خودت اول تو کامنت اومدی و گفتی بازی مسخرست S0 (44)  وگرنه ما که حرفی نداشتیم... حالا من دارم با توجه به سابقه درخشان کامیا و پلاتینیوم در ساخت بازی‌های اکشن میگم بازی خوبی بوده و شما میگی نمایش‌های بازی رو نپسندیدم پس بازی خوبی نبوده اما در کامنت بعدی میای حرف خودت رو نقض میکنی و میگی:«تریلر بازی ها حکم عکس ساندویچ توی منو رو دارن. پس معمولا نمیشه رو ـشون چندانن حساب باز کرد (حتی تریلر گیم پلی)». 
ببینید پلاتینیوم تو سال‌های اخیر پروژه‌های زیادی رو ساخته و منتشر کرده اما همه اونها خیلی خوب یا شاهکار نبودن اما یک نگاه به همون بازی‌های آشغال بکنید یا اصلا برید چند ساعت تجربش کنید تا ببینید چقدر اکشن و گیم‌پلی بازی استاندارده و چقدر استادانه ساخته شده... میخوام بگم که Scalebound رو هر چقدر هم که بد در نظر بگیریم و به قول شما نا امید بشیم ازش در هنگام عرضه، در بدترین حالت یک بازی خوبه اون هم وقتی که حدود نصف استودیو چند ساله دارن رو بازی کار میکنن... هر طور حساب کنی این بازی نمیتونست بد باشه...
در مورد دلیل کنسل شدن بازی هم بیایید منطقی باشیم؛ ببینید وقتی بازی چند ساله در حال ساخته و کامیا میاد تو e3 با شوق و ذوق ازش تعریف میکنه و حتی بازی رو زنده تجربه می‌کنه و طرفداران به وجد میان، چطوری میشه به یک باره بیان بگن «عه، چه آشغالی ساختیم پس بیاییم کنسل کنیمش»؟ دلیل قطعی هنوز مشخص نشده اما خود کامیا شایعه شده که میگن بیماری داشته و نمیتونسته کار کنه رو بازی و شایعاتی از این دست. یک دلیل قانع کننده‌ش هم خودت گفتی که مایکروسافت شاید وضعش اونطور که باید خوب نباشه و شایعه‌های کنسل شدن Crackdown 3 هم شنیده می‌شه. پس از هر جهتی نگاه کنیم، نمیشه نتیجه گرفت که Scalebound بازی بدی بوده که کنسل شده.
خیلی نمیخوام بحث رو کش بدم  S0 (2) یک مقدار به نظرم اولش تند رفتی و درسته نظر شخصیه و قابل احترامه ولی خب با عقل جور در نمیامد.
موفق باشی devil جان 113  (اسمتم نمیدونم بدبختی  Smilie (19) )


RE: ساخت Scalebound رسماً لغو شد - Devil Prince - 01-10-2017

نقل‌قول: سری یاکوزا FF:VII R و NiOh و پرسونا و... برای طرفداران ژاپنی نیست؟ حالا شما یه بازی بگو از مایکروسافت بگو که تو ژاپن محبوب باشه؟ پس نتیجه ی فروش کم ایکس وان تو ژاپن تقعصیر تصمیمات خوده این شرکته. جایی سرمایه گذاری نکنی، نتیجه ای هم نمیبینی

در اون مورد هم درست نیست که ردی ات داون و اولین کارش رو الگویی برای استودیوهای بزرگ قرار بدیم
Hidden Shadow عزیز
خودت به مثال هایی که زدی نگاه کن. همه ـشون از دم توسط استدیو های ژاپنی ساخته شدن (همون قضیه ای که گفتم: محصول بومی خودشون) و واسه PS4 منتشر میشن. اما بازی Scalebound رو نگاه کن. درسته یه کارگردان ژاپنی و خیلی محبوب می سازد ـش، اما واسه چه کنسولی؟ بازی که انحصاری مایکروسافت ـه آیا تو ژاپن که فروش خود کنسول کم ـه به کامیابی میرسه (البته جدیدا میزان فروشش رو ندیدم)؟ حالا اگه تو خود آمریکا هم میومد که با توجه به مشکلاتش عمرا فروش میرفت. پس کنسل شدنش از هر لحاظ منفعت ـه!


RE: ساخت Scalebound رسماً لغو شد - who i am - 01-10-2017

(01-10-2017, 10:49 PM)Devil Prince نوشته است:
نقل‌قول: سری یاکوزا FF:VII R و NiOh و پرسونا و... برای طرفداران ژاپنی نیست؟ حالا شما یه بازی بگو از مایکروسافت بگو که تو ژاپن محبوب باشه؟ پس نتیجه ی فروش کم ایکس وان تو ژاپن تقعصیر تصمیمات خوده این شرکته. جایی سرمایه گذاری نکنی، نتیجه ای هم نمیبینی

در اون مورد هم درست نیست که ردی ات داون و اولین کارش رو الگویی برای استودیوهای بزرگ قرار بدیم
Hidden Shadow عزیز
خودت به مثال هایی که زدی نگاه کن. همه ـشون از دم توسط استدیو های ژاپنی ساخته شدن (همون قضیه ای که گفتم: محصول بومی خودشون) و واسه PS4 منتشر میشن. اما بازی Scalebound رو نگاه کن. درسته یه کارگردان ژاپنی و خیلی محبوب می سازد ـش، اما واسه چه کنسولی؟ بازی که انحصاری مایکروسافت ـه آیا تو ژاپن که فروش خود کنسول کم ـه به کامیابی میرسه (البته جدیدا میزان فروشش رو ندیدم)؟ حالا اگه تو خود آمریکا هم میومد که با توجه به مشکلاتش عمرا فروش میرفت. پس کنسل شدنش از هر لحاظ منفعت ـه!
ولی حیف بود درسته پشت لغو شدنش فکر هست ولی حیف بود.