Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا
هیدکی کامیا از لغو شدن Scalebound می‌گوید - نسخه‌ی قابل چاپ

+- Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا (https://forum.gamefa.com)
+-- انجمن: آژانس خبری (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A2%DA%98%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C)
+--- انجمن: اخبار بازی ها (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D8%A7)
+--- موضوع: هیدکی کامیا از لغو شدن Scalebound می‌گوید (/Thread-%D9%87%DB%8C%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D9%84%D8%BA%D9%88-%D8%B4%D8%AF%D9%86-Scalebound-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%AF%D9%88%DB%8C%D8%AF)



هیدکی کامیا از لغو شدن Scalebound می‌گوید - Destiny - 01-12-2017

[تصویر:  Scalebound_E32016_02_Thuban-Roar-660x370.jpg]

هیدکی کامیا به‌عنوان کارگردان Scalebound، صحبت‌هایی درباره‌یلغو شدن آن کرده و به خاطر این کار، معذرت خواسته و قول ارائه‌ی بازی‌هایی عالی و سرگرم‌کننده را داده است.

هیدکی کامیا که نقش اصلی در ساخت Scalebound را داشته، طی توئیت‌های مختلف، به سوالات طرفداران پرداخته و همچنین وعده‌ی اتفاقات خوبی را داده است:

نقل‌قول:
همان‌طور که شنیده‌اید، متاسفانه Scalebound لغو شده است. من بسیار شرمنده‌ام برای کسانی که منتظر این بازی بوده‌اند.

— 神谷英樹 Hideki Kamiya (@PG_kamiya) January 11, 2017

متاسفم از اینکه در اول سال، چنین خبر بدی را شنیده‌اید. تنها کاری که می‌توانم انجام دهم، این است که وعده‌ی ارائه‌ی بازی‌های سرگرم‌کننده‌ای را بدهم.

— 神谷英樹 Hideki Kamiya (@PG_kamiya) January 11, 2017

من به سختی کار خواهم کرد تا دیگر ناامید نشوید و امیدوارم که ما را تا آینده‌ای نزدیک دنبال کنید.

— 神谷英樹 Hideki Kamiya (@PG_kamiya) January 11, 2017

قرار بود که Scalebound برای رایانه‌های شخصی و کنسول نسل هشتمِ ایکس‌باکس وان منتشر شود و شامل جهانی بزرگ با یک اژدهای قابل کنترل، بخش Co-op، هک‌انداسلش شبیه به Devil May Cry می‌شد و دارای ویژگی‌های مختلف دیگری نیز بود. با وجود اینکه چنین عنوان جذاب و خلاقانه‌ای لغو شده و دیگر وجود ندارد، فیل اسپنسر گفته است که این تصمیم سخت، نتیجه‌ی بهتری برای بازیکنان خواهد داشت.