Middle-Earth: Shadow of War| Official Thread - نسخهی قابل چاپ +- Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا (https://forum.gamefa.com) +-- انجمن: آژانس خبری (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A2%DA%98%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C) +--- انجمن: نقد و بررسی (https://forum.gamefa.com/Forum-%D9%86%D9%82%D8%AF-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C) +---- انجمن: بحث و تبادل نظر پیرامون بازی ها (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A8%D8%AD%D8%AB-%D9%88-%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D9%84-%D9%86%D8%B8%D8%B1-%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D8%A7) +---- موضوع: Middle-Earth: Shadow of War| Official Thread (/Thread-Middle-Earth-Shadow-of-War-Official-Thread) |
Middle-Earth: Shadow of War| Official Thread - Station - 02-27-2017 به نظر میرسد سایت فروشگاه بزرگ Target، پیش از معرفی رسمی عنوان Middle-Earth Shadow of War، از این دنباله مورد انتظار برای عنوان Middle-Earth Shadow of Mordor رونمایی کرده است.
فروشگاه Target این عنوان را برای دو پلتفرم پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان لیست کرده و دو نسخه عادی و طلایی این عنوان را برای فروش قرار داده است. توضیحات نوشته در مورد این عنوان در سایت Target به شرح زیر است.
نقلقول:نسخه طلایی این عنوان شامل محتویات زیر خواهد بود.
نقلقول:فروشگاه Target این عنوان را برای دو پلتفرم پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان لیست کرده است، اما با توجه به نسخه اول این عنوان میتوان انتظار داشت که Middle-Earth Shadow of War برای رایانههای شخصی نیز منتشر شود. شایان ذکر بوده که این سایت تاریخ عرضه این عنوان را ۲۲ آگست (۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶) اعلام کرده است. در ادامه میتوانید تصاویر منتشر شده از کاور دو نسخه عادی و طلایی این عنوان را مشاهده کنید. RE: Middle-Earth: Shadow of War| Official Thread - Station - 02-27-2017 پس از آنکه دیروز اطلاعات عنوان Middle-earth: Shadow of War توسط فروشگاه Target لو رفت، حال شرکت Warner Bros به صورت رسمی این عنوان را برای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی معرفی کرده است.
این عنوان که قرار است در تاریخ ۲۲ آگست در آمریکای شمالی و ۲۵ آگست در اروپا (به ترتیب ۳۱ مرداد و ۳ شهریور ۱۳۹۶) منتشر شود، بر روی ایکسباکس وان و رایانههای شخصی از قابلیت Play Anywhere پشتیبانی خواهد کرد. بدین معنی که خریداری این عنوان بر روی یک پلتفرم، قابلیت دسترسی بر روی فایلهای ذخیره، محتویات اضافی و دستاوردها (Achievements) را بدون هیچ هزینه اضافی برای دارندگان این عنوان در پلتفرم دیگر فعال خواهد کرد. همچنین اعلام شده که این عنوان از دو پلتفرم پلیاستیشن ۴ پرو و ایکسباکس اسکورپیو نیز حمایت میکند. ساخته شده توسط استدیوی Monolith Productions، عنوان Middle-earth: Shadow of War دنبالهای برای Middle-earth: Shadow of Mordor بوده که طی آن در یک داستان کاملا جدید که شاهد بازگشت Talion و Celebrimor خواهد بود، باید به سرزمینهای دشمن نفوذ کرده و ارتشی ساخته تا تمام موردور را بر علیه ارباب تاریکی سائرون، متحد کنیم. در ادامه میتوانید توضیحات منتشر شود توسط Warner Bros پیرامون این عنوان را مطالعه کنید. در Middle-earth: Shadow of War، بازیکنان از یک حلقه قدرت جدید استفاده کرده و در نبردی غولآسا برای سرزمین میانه، با مرگبارترین دشمنان از جمله سائرون و Nazgulهای او روبرو میشوند. این اکشن ماجراجویی دنیای باز، به لطف سیستم تحسین شده و گسترش یافته Nemesis، زنده شده است. سیستم قدرتمند شخصیت دهی به دشمنان در نسخه اول، حال در تمام دنیای بازی تاثیر گذاشته، جایی که تمامی محیط و شخصیتها توسط انتخابات و اعمال بازیکن شکل گرفته و به وجود آورنده دنیای شخصی در هر بار بازی کردن خواهد بود. آقای دیوید حداد (David Haddad)، رییس شرکت سرگرمیهای تعاملی Warner Bros، در مورد این عنوان چنین میگوید. نقلقول:آقای مایکل دی پلاتر (Michael de Plater)، معاون رییس استدیوی Monolith Productions نیز در این باره میگویند نقلقول:سیستم نوآورانه Nemesis با به وجود آوردن دشمنانی که روبروییهایشان با شما در طول بازی را به یاد میآورند و دارای شخصیت، قدرت و نقاط ضعف خود هستند، داستانهای شخصی خاصی برای شما میسازد. Middle-earth: Shadow of War با معرفی دنبالکنندهها (Followers) که داستانهای از وفاداری، خیانت و انتقام به وجود میآورند، این سیستم را گسترش میدهد. سیستم Nemesis همچنین در تمام دنیای بازی گسترش یافته تا با استفاده از دژهای Nemesis که به بازیکنان اجازه داده تا از استراتژیهای متفاوتی برای تسخیر این سنگرها استفاده کنند، و به واسطه ارتش شخصی خود از Orcها، دنیای شخصی خودشان را بسازند. قرار گرفته بین دو سری The Hobbit و The Lord of the Rings، عنوان Middle-earth: Shadow of War دنبال کننده داستان اصلی Middle-earth: Shadow of Mordor، خواهد بود. بازیکنان در دنیای غنی، شخصی و بزرگتر، مملو از دشمنان و قهرمانان حماسی، مکانهای به یادماندنی، دشمنان تازه، حتی شخصیتهای جدید بیشتر (برای هر دشمن) و داستانهای ناگفته، غرق خواهند شد. دانلود تریلر با کیفت ۴۸۰ | دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰ | دانلود تریلر با کیفیت ۱۰۸۰ RE: Middle-Earth: Shadow of War| Official Thread - مجیدنصر - 02-28-2017 سیستم مورد نیاز بازی توسط استیم منتشر شد.
MINIMUM:
OS: Windows 7 SP1 with Platform Update for Windows 7 Processor: Intel i5- 2550K, 3.4 GHz Memory: 8 GB RAM Graphics: GeForce 670 | Radeon HD 7950 DirectX: Version 11 Network: Broadband Internet connection Storage: 60 GB available space RECOMMENDED: OS: Windows 10 version 14393.102 or higher required Processor: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz Memory: 16 GB RAM Graphics: GeForce 970 or GeForce 1060 | Radeon R9 290X or Radeon RX 480 DirectX: Version 11 Storage: 60 GB available space RE: Middle-Earth: Shadow of War| Official Thread - Station - 02-28-2017 شرکت Warner Bros از نسخه کلکسیون عنوان تازه معرفی شده Middle-Earth: Shadow Of War، رونمایی کرده است. این کلکسیون که محتویاتی بسیاری را در خود جا داده، به هنگام عرضه از ارزش مالی برابر با کنسول نینتندو سوییچ برخوردار بوده و با قیمت ۳۰۰ دلار آمریکا به فروش میرسد.
همانطور که ذکر شد محتویات بسیاری در این نسخه کلکسیون قرار گرفته، اما این که آیا این محتویات ارزشی برابر با ۳۰۰ دلار دارند یا خیر، سوالی است که جوابش را به شما واگذار میکنیم. در ادامه میتوانید لیست محتویات موجود در این کلکسیون را مطالعه کنید.
عنوان Middle-Earth: Shadow Of War دیروز به صورت رسمی برای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی معرفی شد. این عنوان قرار است در تاریخ ۲۲ آگست در آمریکای شمالی و ۲۵ آگست در اروپا (به ترتیب ۳۱ مرداد و ۳ شهریور ۱۳۹۶) منتشر شود. RE: Middle-Earth: Shadow of War| Official Thread - Station - 03-09-2017 تماشا کنید: ۱۶ دقیقه از گیمپلی عنوان Middle-Earth: Shadow of War منتشر شد
امیرحسین دهنوی ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ | پس از معرفی بازی Middle-Earth: Shadow of War، حال شاهد انتشار پیشنمایش گیمپلی بازی هستیم.
داستان عنوان Middle-earth: Shadow Of War، بین وقایع هابیت (The Hobbit) و ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings) اتفاق میافتد که این نسخه، از شخصیت های جدید، مکانهای تازه و دنیایی پهناور برخوردار بوده است. در اینجا میتوانید به صورت کامل جزئیات معرفی نسخه جدید را مطالعه کنید. همچنین اطلاعات نسخه ویژه ۳۰۰ دلاری بازی که جزئیات زیادی مانند یک بستهبندی شکیل، مجسمه مخصوص و … را شامل میشود ، میتوانید در اینجا مطالعه کنید. این عنوان که قرار است در تاریخ ۲۲ آگست در آمریکای شمالی و ۲۵ آگست در اروپا (به ترتیب ۳۱ مرداد و ۳ شهریور ۱۳۹۶) منتشر شود، بر روی ایکسباکس وان و رایانههای شخصی از قابلیت Play Anywhere پشتیبانی خواهد کرد. بدین معنی که خریداری این عنوان بر روی یک پلتفرم، قابلیت دسترسی بر روی فایلهای ذخیره، محتویات اضافی و دستاوردها (Achievements) را بدون هیچ هزینه اضافی برای دارندگان این عنوان در پلتفرم دیگر فعال خواهد کرد. همچنین اعلام شده که این عنوان از دو پلتفرم پلیاستیشن ۴ پرو و ایکسباکس اسکورپیو نیز حمایت میکند. ساخته شده توسط استدیوی Monolith Productions، عنوان Middle-earth: Shadow of War دنبالهای برای Middle-earth: Shadow of Mordor بوده که طی آن در یک داستان کاملا جدید که شاهد بازگشت Talion و Celebrimor خواهد بود، باید به سرزمینهای دشمن نفوذ کرده و ارتشی ساخته تا تمام موردور را بر علیه ارباب تاریکی سائرون، متحد کنیم. دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P RE: Middle-Earth: Shadow of War| Official Thread - Station - 03-11-2017 توسعهدهندگان Shadow Of War از اندازه دنیای بازی و سپاه تالیون میگویند
امیرحسین دهنوی ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ اخیرا استودیوی Monolith شانزده دقیقه گیمپلی بازی مورد انتظار Middle-Earth: Shadow of Warr را منتشر کرد و بازیبازان بیش از پیش مشتاق تجربه این بازی شدند. حال در مصاحبه اخیری که با سازندگان Middle-Earth: Shadow of War انجام شده آنها از اندازه دنیای بازی و قوانین ایجاد سپاه میگویند.
در ادامه نگاهی به مصاحبه انجام شده با کارگردان Middle-Earth: Shadow of War یعنی مایکل دپلاتر (Michael de Plater) میاندازیم.
سوال: اگر یکی از Orcهایی که تحت کنترل شما هستند در نبردی کشته شود، میتواند بهعنوان دشمنمان به بازی برگردد؟ این فرایند چطور کار میکند؟
نقلقول: سوال: در پیشنمایش گیمپلیای که نشان دادید، بعضی اوقات Orcهای سپاه تالیون در آخرین لحظات به او کمک میرساندند. این چطور اتفاق میافتد؟ آیا باید دکمهای بزنیم یا بهصورت خودکار است؟
نقلقول: سوال: پس اینطور که میگویید آنها با اراده خود میآیند و میروند؟
نقلقول: سوال: امکانش وجود دارد که Orcهای سپاهمان را در دنیای بازی نیز ببینیم و با آنها تعامل داشته باشیم؟ یا تنها این اتفاقات و دیدارها مربوط به میدان نبرد است؟
نقلقول: سوال: نمیشود برویم و حال و احوال بپرسیم؟!
نقلقول: سوال: هسته سبکی بازی چیست؟ بازی حس جهان باز را میدهد اما بهنظر میاید ژانرهای دیگر نیز در آن وجود دارد.
نقلقول: سوال: وسعت دنیای بازی چقدر است؟
نقلقول:در ادامه مصاحبه نیز صحبتهایی از سیستم Nemesis شد که شما میتوانید در اینجا مطالعه کنید. عنوان Middle-earth: Shadow Of War قرار است در تاریخ ۲۲ آگست مصادف با(۳۱ مرداد سال ۱۳۹۶) برروی پلی استیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانه شخصی منتشر شود، این بازی از قابلیت Play Anywhere پشتیبانی خواهد کرد همچنین Middle-earth: Shadow Of War از دو کنسول پلیاستیشن ۴ پرو و ایکسباکس اسکورپیو نیز پشتیبانی میکند. RE: Middle-Earth: Shadow of War| Official Thread - مجیدنصر - 03-23-2017 توسعه دهندگان Shadow of War از ارتباط بازی با فیلمهای ارباب حلقهها میگویند
[font=Byekan, sans-serif]در هفتههای گذشته استودیوی Monolith شانزده دقیقه گیمپلی بازی مورد انتظار Middle-Earth: Shadow of Warrr را منتشر کرد و بازیبازان بیش از پیش مشتاق تجربه این بازی شدند. حال در مصاحبه اخیری که با سازندگان Middle-Earth: Shadow of War انجام شده آنها از مکانیزمهای نقش آفرینی و تنوع ماموریتهای بازی میگویند.
[/font] در ادامه نگاهی به مصاحبه انجام شده با کارگردان Middle-Earth: Shadow of War یعنی مایکل دپلاتر (Michael de Plater) میاندازیم.
سوال: آیا بازی توانسته خود را در جهان ارباب حلقهها جا دهد یا شما خواستهاید داستان و جهان خاص خود را بسازید؟
نقلقول: [/url]
[img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2017/03/middle-earth-shadow-of-war-ring-of-power.jpg[/img]
سوال: آیا با پیتر جکسون (کارگردان سری فیلمهای هابیت و ارباب حلقهها) صحبت کردهاید؟ نظر خاصی درباره بازی نداده؟
نقلقول: سوال: در گیمپلیای که انتشار دادید صحنه نبرد من را به یاد The Two Towers انداخت، آیا منبع الهامتان آن بوده است؟
نقلقول: سوال: در نقشهای که از بازی نشان داده شد شاهد منطقه Cirith Ungol بودیم که طبیعتا طرفداران پروپاقرص ارباب حلقهها میدانند که دارای ساکن بسیار مشهوری است. آیا ما قرار است شخصیتهایی از ارباب حلقهها و هابیت در بازی ببینیم؟ از آنجایی که ما گالوم را در Shadow of Mordor دیدیم؟
نقلقول: سوال: آیا قرار است Shelob را ببینیم؟
نقلقول: شما میتوانید دیگر اطلاعات انتشار یافته از بازی را در ادامه با کلیک برروی تیتر خبر مشاهده کنید:
[/font] [font=yekan, Arial]توسعهدهندگان Shadow Of War از تنوع ماموریتها و داستان بازی میگویند[/font]
در هفتههای گذشته استودیوی Monolith شانزده دقیقه گیمپلی بازی مورد انتظار Middle-Earth: Shadow of Warr را منتشر کرد و بازیبازان بیش از پیش مشتاق تجربه این بازی شدند. حال در مصاحبه اخیری که با سازندگان Middle-Earth: Shadow of War انجام شده آنها از مکانیزمهای نقش آفرینی و تنوع ماموریتهای بازی میگویند.
در ادامه نگاهی به مصاحبه انجام شده با کارگردان Middle-Earth: Shadow of War یعنی مایکل دپلاتر (Michael de Plater) میاندازیم.
سوال: یکی از انتقادهایی که به بازی Shadow of Mordor شد، عدم تنوع در ماموریتهای آن بود، آیا در Shadow of War این مشکل حل شده است؟
نقلقول: سوال: Mordor دارای داستانهای بهیادماندنی بسیاری است اما آوردن آن داستانها به بازی با چنین اندازهای بهنظر سخت میآید. چه تعداد داستان بهیادماندنی در بازی قرار دارد؟
نقلقول: [img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2015/03/middle-earth-shadow-of-mordor-talion-celebrimbor.jpg[/img]
سوال:درباره داستان بازی چه میگویید؟ آیا داستانی بازی در پایان ما را با سوالاتی رها میکند یا خود را تمام میکند؟ ایدههایی که هماکنون در بازی پیاده میکنید، ربطی به نسخه قبلی دارد یا ناگهانی ظاهر میشوند؟
نقلقول: سوال: Shadow of Mordor بازی تکنفرهای بود. آیا برای بازی دوم ایده گذاشتن بخش چندنفره یا Co-Op داشتید؟
نقلقول: شما میتوانید دیگر اطلاعات انتشار یافته از بازی را در ادامه با کلیک برروی تیتر خبر مشاهده کنید:
|