Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا
شکایت و تجربه از شرکت آواژنگ - نسخه‌ی قابل چاپ

+- Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا (https://forum.gamefa.com)
+-- انجمن: انجمن های عمومی (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D9%85%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C)
+--- انجمن: گفت و گوی آزاد (https://forum.gamefa.com/Forum-%DA%AF%D9%81%D8%AA-%D9%88-%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF)
+--- موضوع: شکایت و تجربه از شرکت آواژنگ (/Thread-%D8%B4%DA%A9%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%88-%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%A2%D9%88%D8%A7%DA%98%D9%86%DA%AF)



شکایت و تجربه از شرکت آواژنگ - tak3az.ir - 04-15-2018

سلام و درود خدمت تمامی دوستان عزیز
در سال گذشته ( دی ماه ) گرافیک بنده دچار مشکل شد ( GV-N98TG1 GAMING-6GD ) که پس از برسی ها و تمامی تست ها متوجه شدیم که مطمئنا ارور B2 از کارت گرافیک هست
( نا گفته نماند که انواع تست ها هم در ابتدای مشکل و هم پس از تعویض مجدد انجام شده که برای ما هزینه بر بوده و سخت ! )
گرافیک رو به شعبه اصفهان تحویل دادیم که پس از گذشت حدود یک هفته گرافیک رو به ما پس دادن ( تعویض کردن )
ولی باز هم این گرافیک مشکل داشت ما گرافیک رو به دفتر ارائه دادیم پس از گذشت یک روز گفتن هیچ مشکلی نداره و قبول نکردن که گرافیک سالم تحویل داده نشده و همچنان q code b2 پس از مدتی کار کردن نمایش داده خواهد شد و حتی انچنان سطح دانش اون فرد پایین بود که حتی متوجه نمیشد ارور B2 مخصوص گرافیک بوده و صحبت از تعویض ویندوز و اپدیت کردن درایور ها و ...... میکرد !
متاسفانه پس از این مدت مشکلی پیش اومد و نتونستم اقدامی کنم
و در فروردین ماه 97 بالاخره پس از نداشتن گرافیک و سختی های زیاد , گرافیک به همراه سیستم کامل بردم شعبه و پس از تست بالاخره دیدن گرافیک مشکل داره و گویا درخواست تعویض مجدد داده اند

ما درخواست تعویض کارت با کارت گرافیک نو همین مدل یا معادل همین کارت رو داریم !

*این موضوع پیگیری خواهد شد و به اطلاع همه عزیزان خواهد رسید


RE: شکایت و تجربه از شرکت آواژنگ - ABTPro - 04-16-2018

دمت گرم
حتما نتیجه اش رو اطلاع بده اینجا