" هادس 2 " منتشر شد ... - نسخهی قابل چاپ +- Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا (https://forum.gamefa.com) +-- انجمن: صنعت بازی سازی (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C) +--- انجمن: انجمن بازی سازان (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D9%85%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D9%86) +--- موضوع: " هادس 2 " منتشر شد ... (/Thread-%D9%87%D8%A7%D8%AF%D8%B3-2-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1-%D8%B4%D8%AF--30323) |
" هادس 2 " منتشر شد ... - mpeighaminasab - 02-17-2019 سلام دوستان و همکاران گرامی پس از مدتها تلاش شبانه روزی بازی هادس 2 به اتمام رسید و در مارکت کافه بازار منتشر شد cafebazaar.ir/app/com.MeshGameStudio.Hados2/?l=fa لینک تریلر : www.aparat.com/v/yiu9h خوشحال میشم نظرات ارزشمندتون را در مورد بازی " هادُس 2 " بدونم با سپاس فراوان مهدی پیغامی نسب www.instagram.com/mehdi_peighaminasab/ RE: " هادس 2 " منتشر شد ... - White Beard - 02-18-2019 سلام. ببخشید شما این بازی را با چه موتوری ساختهاید؟! کار باهاش آسانه؟! RE: " هادس 2 " منتشر شد ... - mpeighaminasab - 02-18-2019 سلام دوست عزیز برای ساخت این بازی از نرم افزار های زیر استفاده شده : Unity 3D - Maya - Photoshop - Adobe Aftereffect - Adobe Audition - Substance , و یک سری برنامه های متفرقه دیگر استفاده شده است در ضمن کار کردن با یونیتی بستگی به این داره که چقدر بخواهید از تواناییاش استفاده کنید، یادگیری بیس نرم افزار شاید زیاد پیچیده نباشه، قطعا شما خودتون استادید RE: " هادس 2 " منتشر شد ... - White Beard - 02-18-2019 (02-18-2019, 02:52 PM)mpeighaminasab نوشته است: سلام دوست عزیز بسیار ممنونم. من خودم یه گرافیستم و کار با فتوشاپ را بلدم و سوالم این است که آیا طراحی محیط، برنامه نویسی میخواهد ویا با فتوشاپ میشه آن را انجام داد؟ و سوال دیگر این است که، افترافکت رو برای چی میخواهد؟ RE: " هادس 2 " منتشر شد ... - mpeighaminasab - 02-18-2019 خواهش میکنم، طراحی محیط اگر 2 بعدی باشه که همون فتوشاپ کافی است ( البته انیمیشن ها میتونه با فلش یا همون فتوشاپ پیاده بشه و به صورت Sprite Sheet وارد یونیتی بشه، بازی " هادس 1 " که در کافه بازار هست رو 4 سال پیش با فلش پیاده کردم و از انجین استفاده نشده ) ولی اگر 3 بعدی باشه خیلی تکنیکی و پیچیده تر میشه و باید بجز اصول اولیه طراحی محیط، انیمیشن، ریگ، نورپردازی، تکسچرینگ، طراحی آبجکت های Low poly و ... را کامل آموزش دیده باشید، به هیچ عنوان نیازی به برنامه نویسی ندارد و فقط هنگامی که قرار است پیاده سازی شود به نسبت بازی یک سری از قسمتهای محیط که در طراحی هم بایستی از قبل مشخص شده باشد ( آبجکت های داینامیک ) برنامه نویسی و انیمیشن دارد مثل : درب ها - آبجکتهایی که قرار کار خاصی انجام بدن و ... از افتر افکت برای تریلر استفاده شده، چون 0 تا 100 این بازی رو خودم انجام دادم اون هم جز نرم افزارهای پیاده سازی بازی آوردم RE: " هادس 2 " منتشر شد ... - White Beard - 02-18-2019 (02-18-2019, 03:41 PM)mpeighaminasab نوشته است: خواهش میکنم، طراحی محیط اگر 2 بعدی باشه که همون فتوشاپ کافی است ( البته انیمیشن ها میتونه با فلش یا همون فتوشاپ پیاده بشه و به صورت Sprite Sheet وارد یونیتی بشه، بازی " هادس 1 " که در کافه بازار هست رو 4 سال پیش با فلش پیاده کردم و از انجین استفاده نشده ) ولی اگر 3 بعدی باشه خیلی تکنیکی و پیچیده تر میشه و باید بجز اصول اولیه طراحی محیط، انیمیشن، ریگ، نورپردازی، تکسچرینگ، طراحی آبجکت های Low poly و ... را کامل آموزش دیده باشید، به هیچ عنوان نیازی به برنامه نویسی ندارد و فقط هنگامی که قرار است پیاده سازی شود به نسبت بازی یک سری از قسمتهای محیط که در طراحی هم بایستی از قبل مشخص شده باشد ( آبجکت های داینامیک ) برنامه نویسی و انیمیشن دارد مثل : درب ها - آبجکتهایی که قرار کار خاصی انجام بدن و ... واقعاً بسیار ممنونم از شما بابت راهنمایی عالیتان. خیلی روان و درست بیان فرمودید؛ امیدوارم موفق باشید. RE: " هادس 2 " منتشر شد ... - mpeighaminasab - 02-18-2019 خواهش میکنم دوست عزیز |