Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا
توسعه‌دهندگان Borderlands 3 پس‌ از ساخت دو نسخه‌ی اول نیاز به استراحت داشتند - نسخه‌ی قابل چاپ

+- Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا (https://forum.gamefa.com)
+-- انجمن: آژانس خبری (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A2%DA%98%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C)
+--- انجمن: اخبار بازی ها (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D8%A7)
+--- موضوع: توسعه‌دهندگان Borderlands 3 پس‌ از ساخت دو نسخه‌ی اول نیاز به استراحت داشتند (/Thread-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87%E2%80%8C%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-Borderlands-3-%D9%BE%D8%B3%E2%80%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%AF%D9%88-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87%E2%80%8C%DB%8C-%D8%A7%D9%88%D9%84-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%86%D8%AF)



توسعه‌دهندگان Borderlands 3 پس‌ از ساخت دو نسخه‌ی اول نیاز به استراحت داشتند - PC FAN - 07-02-2019

بازی Borderlands 3 اواخر امسال به‌دست بازی‌بازان می‌رسد و برای آن‌هایی که به‌مدت طولانی منتظر این بازی بودند خبر خوشایندی است. همان‌طور که می‌دانید، عنوان Borderlands 2 در سال ۲۰۱۲ و پس از آن، نسخه‌ی Pre-Sequel در سال ۲۰۱۴ منتشر شدند و اکنون هواداران در حدود ۵ سال انتظار زیادی برای نسخه‌ی سوم کشیدند. حال استودیوی گیرباکس (Gearbox) دلیل این تاخیر را توضیح داد.
طی مصاحبه‌ای بین سایت مترو و اسکات کستر، مدیر هنری بازی Borderlands 3، به‌همین مساله پرداخته شد. کستر اذعان کرد که پس از ساخت بازی Borderlands و Borderlands 2، ترجیح دادند کمی استراحت کنند و برروی پروژه‌ دیگری کار کنند (کار برروی Battleborn که چندان موفق هم ظاهر نشد).
نقل‌قول:
ما عناوین Borderlands و Borderlands 2 را بدون وقفه خلق کردیم. من برروی هردو پروژه کار کردم و یادم هست که تقریبا خسته بودیم. پس ازآن از خود پرسیدیم که آیا وقتش است که نسخه‌ی بعدی را بسازیم؟ درحالی که احساس می‌کردیم نیاز به مدتی استراحت کردن داشتیم. چون اگر بی‌وقفه روی آن پروژه کار می‌کردیم، مسلما نمی‌توانستیم چیز خوبی ارائه دهیم. به‌دلیل توانایی استودیوی ۲K، از آن‌ها اجازه ساخت بازی Battleborn را خواستار بودیم تا بتوانیم سبک خودمان را جور دیگری بازنگری کنیم. بنابراین بازی را ساختیم و اکنون پی بردیم که اگر Battleborn ساخته نمی‌شد، بازی Borderlands 3 به‌خوبی الان پیش نمی‌رفت. همین موضوع باعث تغییر نوع نگرش‌ ما شد.
به عقیده‌ی ما نیز همین تغییر اولویت ساخت بازی و مقداری دورشدن از پروسه‌ی خلق نسخه‌ی سوم بلافاصله پس از نسخه‌ی اول و دوم، به استودیوی گیرباکس این اجازه را داد که با ایده‌های تازه‌تر و انرژی بیشتر به ادامه‌ی سری Borderlands مشغول شوند. حال ما نیز نتیجه‌ی صبرمان را با انتشار بازی Borderlands 3 در تاریخ ۱۳ سپتامبر برای هرسه پلتفرم اصلی می‌بینیم و مطمئنا با توجه به مدت زمان موردنیاز برای اتمام بخش داستانی بازی و محتویات آن، شاهد تجربه‌ی خوبی خواهیم‌بود. ضمن این‌که بسته‌‌ی الحاقی Borderlands 2 نیز در این فاصله‌ زمانی دردسترس قرار می‌گیرد.