دیوید کیج از اهمیت تکنولوژی رهگیری پرتو در نسل بعدی و برنامههای کوانتیک دریم میگوید - نسخهی قابل چاپ +- Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا (https://forum.gamefa.com) +-- انجمن: آژانس خبری (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A2%DA%98%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C) +--- انجمن: اخبار بازی ها (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D8%A7) +--- موضوع: دیوید کیج از اهمیت تکنولوژی رهگیری پرتو در نسل بعدی و برنامههای کوانتیک دریم میگوید (/Thread-%D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%AA-%D8%AA%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%84%D9%88%DA%98%DB%8C-%D8%B1%D9%87%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D8%AA%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D8%B3%D9%84-%D8%A8%D8%B9%D8%AF%DB%8C-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AA%DB%8C%DA%A9-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%AF%D9%88%DB%8C%D8%AF) |
دیوید کیج از اهمیت تکنولوژی رهگیری پرتو در نسل بعدی و برنامههای کوانتیک دریم میگوید - White Beard - 07-29-2019 دیوید کیج از اهمیت تکنولوژی رهگیری پرتو در نسل بعدی و برنامههای کوانتیک دریم میگوید
اکثر بازیبازان و هواداران عناوین داستانمحور آقای دیوید کیج (David Cage)، از موسسین استودیوی کوانتیک دریم (Quantic Dream) و خالق عناوینی همچون Heavy Rain، Beyond: Two Souls و Detroit: Become Human، را به خوبی میشناسند. آقای کیج یکی از حاضرین مراسم کامیک-کان (Comic-Con) امسال در شهر سن دیگو (San Diego) بود و وبسایت گیماسپات (GameSpot) موفق شد برای دقایقی با ایشان مصاحبه کند.
آقای کیج در این مصاحبه به این موضوع اشاره کردند که تکنولوژی رهگیری پرتو (Ray Tracing) از اهمیت بسیار زیادی در نسل بعدی برخوردار است و در مقایسه با بافتها و یا دیگر بخشهای گرافیکی، تمرکز بیشتر توسعه دهندگان برروی نورپردازی خواهد بود. با توجه به صحبتهای آقای کیج، به نظر میرسد باید منتظر استفادهی بیشتر استودیوی کوانتیک دریم از این تکنولوژی در ساختههای بعدی آنها باشیم.
نقلقول: آقای کیج در ادامه به این موضوع اشاره کردند که استودیوی کوانتیک دریم نه تنها قصد دارد بازیهای خود را شخصا منتشر کند بلکه به دنبال همکاری با دیگر استودیوها به عنوان یک ناشر است. براساس صحبتهای آقای کیج این استودیو در حال حاضر به صورت همزمان برروی چندین پروژه فعالیت میکند. علاوه بر این، آقای کیج در این مصاحبه به دلیل فروش بخشی از سهام استودیوی کوانتیک دریم به شرکت NetEase نیز اشاره کردند.
نقلقول: استودیوی کوانتیک دریم از آن دسته توسعه دهندگانی است که زمان قابل توجهی را صرف ساخت بازیهای خود میکند. بین انتشار دو بازی Fahrenheit و Heavy Rain و همچنین Detroit: Become Human و Beyond: Two Souls حدود ۵ سال فاصلهی زمانی وجود دارد. از این رو، به احتمال زیاد باید تا معرفی و انتشار بازی جدید این استودیو کمی منتظر بمانیم.
با این حال، اگر از طرفداران این استودیو و ساختههای آنها هستید، میتوانید دو بازی Heavy Rain و Beyond: Two Souls را از طریق فروشگاه اپیک گیمز برروی پلتفرم رایانههای شخصی خود تجربه کنید. بازی Detroit: Become Human نیز تا پایان سال جاری میلادی برروی این پلتفرم عرضه خواهد شد.
|