![]() |
عذرخواهی خالق Assassin’s Creed برای وجود برجها در آثاری مانند مجموعهی Farcry و Leg - نسخهی قابل چاپ +- Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا (https://forum.gamefa.com) +-- انجمن: آژانس خبری (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A2%DA%98%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C) +--- انجمن: اخبار بازی ها (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D8%A7) +--- موضوع: عذرخواهی خالق Assassin’s Creed برای وجود برجها در آثاری مانند مجموعهی Farcry و Leg (/Thread-%D8%B9%D8%B0%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D9%84%D9%82-Assassin%E2%80%99s-Creed-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%AC%E2%80%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%D8%AB%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF-%D9%85%D8%AC%D9%85%D9%88%D8%B9%D9%87%E2%80%8C%DB%8C-Farcry-%D9%88-Leg) |
عذرخواهی خالق Assassin’s Creed برای وجود برجها در آثاری مانند مجموعهی Farcry و Leg - White Beard - 10-22-2019 عذرخواهی خالق Assassin’s Creed برای وجود برجها در آثاری مانند مجموعهی Farcry و Legend of Zelda: Breath of the Wild
![]() یکی از اصلیترین نمادهای مجموعهی Assassin’s Creed، برجهایی هستند که بازیبازان از آنها با هدف نمایان کردن نقاط مخفی برروی نقشهی هرکدام از نسخهیهای این مجموعه قرار دارند، بالا میروند. پس از گذشت چند سال از عرضهی اولین نسخهی مجموعهی Assassin’s Creed، شاهد حضور برجهایی مشابه در آثاری مانند مجموعهی Farcry بودیم. سپس این اپیدمی به آثار بیشتری نیز راه خود را باز کرد که از مهمترین آنها میتوان به اثر تحسین شدهی Legend of Zelda: Breath of the Wild اشاره کرد.
پاتریس دسیلیت (Patrice Désilet)، خالق و کارردان دو عنوان اول مجموعهی Assassin’s Creed، به این سوال که لقب Assassin’s Creed guy برروی دوش او سنگینی میکند یا خیر، با تاسف بر تاثیری که برروی بازیهای حال حاضر گذاشت، پاسخ داد:
نقلقول: وی افزود که کارهایش برروی دو عنوان اول مجموعهی Assassin’s Creed باعث شد تا پاناچی دیجیتال گیمز (Panache Digital Games)، استودیوی کنونی وی، مورد توجه قرار بگیرد. وی پس از راهاندازی این استودیو، سعی کرد تا به مجموعهی Assassin’s Creed به عنوان یک بازیباز برگردد، اما فکر این موضوع که پس از تجربهی هر کدام از نسخههای جدید، بگوید که «اه، اگر من این نسخه را میساختم، چه کارها و قابلیتهایی را برروی آن اعمال نمیکردم»، تصمیم گرفت تا از تجربهی ادامهی نسخهی عرضه شده پس از Assassin’s Creed: Brotherhood، سر باز بزند.
جدیدترین اثر پاتریس دسیلیت که البته اولین بازی ساخته شده توسط وی پس از Assassin’s Creed: Brotherhood به حساب میآید، بازی Ancestors: The Humankind Odyssey است. این اثر در واقع اولین بازی استودیوی پاناچی نیز محسوب میشود و توسط استودیوی پرایوت دویژن (Private Division) منتشر گشته است.
شما در Ancestors: The Humankind Odyssey، در نقش میمونهایی قرار میگیرید که باید تا قبل از ظهور اولین انسان، برای بقا تلاش کنند و در این میان نیز خود را تکامل دهند. Ancestors: The Humankind Odyssey در حال حاضر در دسترس کنسولهای پلیاستیشن ۴ و اکسباکس وان و همچنین پلتفرم رایانهی شخصی قرار دارد. این اثر در هنگام عرضه، با بازخورد خوب منتقدین رو به رو شد. شما میتوانید برای آشنایی بیشتر با Ancestors: The Humankind Odyssey، به هایلایت ویدئویی آن با نام سرزمین میمونها مراجعه فرمایید.
|