![]() |
شکارچی خاطرات:نقد و بررسی عنوان Remember me - نسخهی قابل چاپ +- Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا (https://forum.gamefa.com) +-- انجمن: آژانس خبری (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A2%DA%98%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C) +--- انجمن: نقد و بررسی (https://forum.gamefa.com/Forum-%D9%86%D9%82%D8%AF-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C) +--- موضوع: شکارچی خاطرات:نقد و بررسی عنوان Remember me (/Thread-%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%86%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%86%D9%82%D8%AF-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-Remember-me) |
شکارچی خاطرات:نقد و بررسی عنوان Remember me - Ronan - 06-08-2013 ![]() ![]() ![]() گیمر همچنین می تواند تمام حافظه را به جلو و عقب براند و ترکیبات گوناگونی از اشیاء را امتحان کند تا به نتیجه مطلوب و دلخواهش دست بیابد. مفهوم و نتیجه کار منحصر به فرد است و نتیجه می تواند فوق العاده باشد. Dontnod تضمین کرده است که برای اینکه بازی گرفتار کننده نباشد تعداد تغییر حافظه ها زیاد نخواهد بود.گیمر همچنین می توانند خاطرات را از هدف های خاصی گرفته(دزدیده) و بوسیله آنها Remembrane هایی رو تشکیل بدهد که به Nilin اجازه می دهند تا خاطرات را در زمان واقعیشان ببیند. از این خصیصه در زمان عبور کردن از مکانهای خطرناک یا هنگام پیدا کردن ترکیب درست دکمه ها استفاده می شود. بعضی از Remembrane ها به این نیاز دارن که گیمر سرنخ های پشت خاطرات را بیابد،مثلا: یک در هنگامی میتواند باز بشود که گیمر بتواند یک سرنخ را از یک سرباز memorized کرک (crack) کند. مواردی شبیه به این تضمین میکنند که Remembrane ها فقط پر کننده نیستند(به احتمال زیاد حافظه) اما یک تجربه درخور توجه در زمینه گیم پلی می باشند. Nilin همچنین می تواند حرکات خاصی را از ط ریق چرخ های S-Pressen انجام بدهد.بمب لاگیک (Logic Bomb) می تواند سبب صدمه زدن به دشمنانی که در اطراف شما قرار دارند بشود و بهترین راه برای وارد شدن به سپرهای D.O.S می باشد. Nilin همچنین می تواند با استفاده از Camo ناپدید شود و رباط های دشمن را به متحدانی برای خود با استفاده از نیروی Rest in Pieces مبدل بکند.هنگامی که گیمر از توانایی های Nilin استفاده می کند آنها بعد از مدتی خاموش می شوند و برای اینکه به حالت عادی خود برگردند و گیمر بتواند از انها استفاده کند باید صبر کرد تا تایمر آنها به پایان برسد و اصطلاحا آن توانایی ها سرد شوند. بازی همچنین دربردارنده یک سیستم در مقابل Pressen ها می باشد. Pressen ها به تقویت کننده ها گره خورده اند و به محض اینکه تعدادی از دشمنانتان را شکست دادید شروع به باز کردن آنها خواهید کرد. چهار حالت مختلف از Pressen ها در بازی وجود دارد. بعنوان مثال Power و Regen Pressen ها سبب صدمه زدن بیش تر به دشمنان و کسب جان برای شما میشوند. ![]() از طرف دیگر Cooldown Pressen سبب اتمام زمان خنک شدن برای بعضی از نیروها خواهد شد. Chain Pressen تاثیر Pressen های پیشین را تکرار میکند. با استفاده از Pressen فوق شما می توانید ترکیبات دست به دست خودتان را بسازید. بازی خیلی سخت خواهد بود مخصوصا هنگامی که شما در حال نبرد بایک رئیس هستید و باید نیروهای خاص شما به سرعت سرد شوند. اگر چه نبردهای این بازی سخت بنظر می رسند اما به سرعت برای گیمر تکراری و ساده خواهند شد. به راستی که یک مسافرت کوتاه به شهر Neo Paris با ارزش خواهد بود حتی اگر شما نخواهید برای مدتی طولانی از آنجا الهام بگیرید.نقاط قوت:گرافیک زیبا،نور پردازی فوق العاده،به خوبی اجرا شدن ضربات،نبرد های طولانی و عدلانه،شکار حافظه و ترکیب کردن آنها که بسیار جالب است.نقاط ضعف:نبردها بعد از مدتی حالت تکراری پیدا می کنند،طرح ها هیچ گاه جوابگو نمی باشند.امتیاز کلی:۸٫۵ از۱۰ RE: شکارچی خاطرات:نقد و بررسی عنوان Remember me - Farhan - 06-08-2013 خوب بود.اما من فکر کنم بسته بشه.کاری ندارن تو خود نویسنده هستی یا نه.وقتی نقد رو برای یک سایت بزاری اختصاصی اون سایت میشه و کپی از اون خلاف قوانینه.نقد خوبی بود قبلا خودنده بودمش تو سایت ...[img]images/smi/s0 (24).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
در باره نقدت باید بگم از اول تا آخرش در مورد گیم پلی و داستان حرف زدی و نه در مورد گرافیک گفتی و نه صدا گزاری [img]images/smi/s0 (60).gif[/img] منتظر نقد های بهتری هستم از طرف...[img]images/smi/s0 (25).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (37).gif[/img] RE: شکارچی خاطرات:نقد و بررسی عنوان Remember me - Ronan - 06-08-2013 (06-08-2013, 10:22 PM)'Farhan' نوشته است: خوب بود.اما من فکر کنم بسته بشه.کاری ندارن تو خود نویسنده هستی یا نه.وقتی نقد رو برای یک سایت بزاری اختصاصی اون سایت میشه و کپی از اون خلاف قوانینه.نقد خوبی بود قبلا خودنده بودمش تو سایت ...[img]images/smi/s0 (24).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img] RE: شکارچی خاطرات:نقد و بررسی عنوان Remember me - shayanviper - 06-08-2013 هادی جان نقدت عالی بود . در ضمن من با فرهان موافق هستم در مورد گرافیک و صدا گزاری صحبتی نکردی. ولی اینده تو درخشان است . استعدادش را داری . منتظر نقد بعدی از تو هستم. RE: شکارچی خاطرات:نقد و بررسی عنوان Remember me - Farhan - 06-08-2013 (06-08-2013, 10:24 PM)'HSH' نوشته است:اوون حرفی بود که باید تو پیام خصوصی جواب میدادید.این رو باید اینجا جواب بدین.(06-08-2013, 10:22 PM)'Farhan' نوشته است: خوب بود.اما من فکر کنم بسته بشه.کاری ندارن تو خود نویسنده هستی یا نه.وقتی نقد رو برای یک سایت بزاری اختصاصی اون سایت میشه و کپی از اون خلاف قوانینه.نقد خوبی بود قبلا خودنده بودمش تو سایت ...[img]images/smi/s0 (24).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
در باره نقدت باید بگم از اول تا آخرش در مورد گیم پلی و داستان حرف زدی و نه در مورد گرافیک گفتی و نه صدا گزاری
منتظر نقد های بهتری هستم از طرف...![]() ![]() ![]() ![]() RE: شکارچی خاطرات:نقد و بررسی عنوان Remember me - ali_ya - 06-08-2013 [img]images/smi/s0 (74).gif[/img]ممنون واقعا نقد بسیار خوبی بود سعی کن در مقالات بعدیت هم ریز به ریز بازی رو بریزی بیرون.اول قورتش بده بعد نقدش کن[img]images/smi/s0 (24).gif[/img] منتظر مقالات بعدیت هستم بویژه نقد COH 2[img]images/smi/s0 (62).gif[/img] |