Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا
Dishonored: Brigmore Witches و تکامل سبک مخفی-کاری! - نسخه‌ی قابل چاپ

+- Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا (https://forum.gamefa.com)
+-- انجمن: آژانس خبری (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A2%DA%98%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C)
+--- انجمن: اخبار بازی ها (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D8%A7)
+---- انجمن: تاریخ عرضه بازی ها (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D8%A7)
+---- موضوع: Dishonored: Brigmore Witches و تکامل سبک مخفی-کاری! (/Thread-Dishonored-Brigmore-Witches-%D9%88-%D8%AA%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%B3%D8%A8%DA%A9-%D9%85%D8%AE%D9%81%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C)



Dishonored: Brigmore Witches و تکامل سبک مخفی-کاری! - eprima - 07-29-2013

رسوا:جادوگران Brigmore جدیدترین DLC این بازی است که آخرین ساعات Daud را به نمایش میکشد.
[تصویر:  Dishonored-Brigmore-Witches-banner.jpg]
دیو کوک با Arkane در مورد آخرین DLC و به حد نصاب رسانیدن ژانر خفا صحبت میکند.


جادوگران Brigmore
[تصویر:  dishonored_logo_insert.jpg]

جادوگران Brigmore سومین DLC بازی رسواست و فصل پایانی داستان داوود را روایت خواهد کرد,داستان بازی نیز بلافاصله بعد از اتفاقات The Knife of Dunwall ادامه پیدا میکند.

این بسته به PC، PS3 و ایکس باکس 360 13 آگوست با قیمت 9.99$ به فروش خواهد رسید.نسخه PSN این بسته یک روز بعد یعنی در 14 آگوست عرضه خواهد شد.

سایت VG247 نیز طی خبری عرضه ی این بسته را اعلام و تعدادی از ویژگی های کلیدی آن را در اینجا ذکر کرده است.

Bethesda اعلام کرده است که احتمال عرضه ی Sequelی برای بازی رسوا زیاد است.
شما میتوانید سخنان آنها را در این مورد از اینجا مطالعه بفرمایید.


استودیو Arkane هنامی که Dishonored را عرضه کرد رسما رقیب طلبید.
Dishonored که یک IP جدید بود؛ زمانی عرضه شد که شمارش معکوس برای نسل بعدی شروع به سرعت گرفتن کرده بود، ولی با این همه Dishonored توانست خیلی زود نظر منتقدان را به خودش جب کند و این یک سکوی موفقیت برای این عنوان به حساب می آمد.
در حال حاضر تقریبا یک سال از انتشار بازی میگذرد و Arkane در حال آماده سازی خود برای راه اندازی سومین بسته DLC  با نام جادوگران Brigmore  است که مهمان  PC، PS3 و ایکس باکس 360 خواهد بود.
داستان که بلافاصله در ادامه ی چاقوی Dunwall روایت خواهد شد، آخرین داستان داوود را روایت میکند که در پی به دام انداختن و از پا در آوردن رئیس جادوگران,Delilah میباشد.

من با طراح Arkane ,ریکاردو بیر در مورد اینکه DLC جدید چگونه طرفداران بازی را مورد آزمایش قرار خواهد داد صحبت کردم ، و وی نیز در مورد چگونگی پیشرفت استعداد و تجربه ی استودیو در زمینه ی ژانر مخفی کاری در طی سال گذشته توضیح داد.
همچنین میخواستم کمی در مورد روند ساخته شدن بازی Dishonored بدانم و اینکه استودیو چگونه تصمیم به ساخت این عنوان گرفت..

"ما کار بر روی DLC داستانی بازی را با تفکر بر روی اینکه چه کاری میخواهیم انجام دهیم شروع کردی و صد البته داوود اولین شخصیتی بود که به ذهنمان رسید.میخواستیم تا داستان نسبتا بزرگی را توسط این شخصیت روایت کنیم و این شد که تصمیم گرفتیم داستان را به دو DLC تقسیم کنیم."
در چاقو Dunwall داوود پ هویت دلیله را کشف میکند و در طی دیداری با بیگانه   قدرتهای مافوق طبیعی خود را بدست می آورد,درست مانند Corvo.
بیر توضیح داد که بسته اول در واقع اولین قدم در ساختن داستان و هدفش آشنایی بازیباز با داوود بود، در حالی که در جادوگران Brigmore ، داستان داوود تکمیل شده و بازیباز باید وی را همراهی کند تا در طی سفری جادوگران را پیدا کرده و همگی را قبل از اجرای مراسمی وهم انگیز,از بین ببرد.
[تصویر:  The_Brigmore_Witches_Dead_Eel1-600x337.jpg]


اگر شما مبارزات هسته رسوا را تجربه کرده باشید, در حال حاضر حداقل یکی از نتایج ممکن برای داوود می دانید.
در تمام طول بازی داستان پیچ و تاب میخورد و باز عاطفی به خود میگیرد و مانند یک قطب نما که همواره تغییر میکند,شما را تشنه میکند,تشنه ی ادامه ی ماجرا.


"من فکر می کنم امید به داوود وجود دارد،" بیر ادامه داد: "و من فکر می کنم این اصل موضوع است.
در واقع این موضوع اصلی بازی است.در دنیای Dishonored افرادی وجود دارند که توسط بیگانه انتخاب شده اند.دلیل انتخابشان این بوده که آنها قدرت تغییر تاریخ را دارند,به این علت که آنها قدرتمندند. داوود یکی از این افراد است. "

داود ممکن است قدرتمند باشد، اما ستاره DLC های رسوا از کلمه،قبل از اینکه به یک ستاره تبدیل شود جزو هزاران ایده ای بوده که استودیو ی Arkane از سر گذرانده است.
من از بیر پرسیدم پرسید که آیا او می تواند نوری را که از برخی ایده های دور ریخته شده ببیند و آنها را بازیابی کنید؟

پاسخ داد "ما ایده های دیگری داشتیم"
"هر زمان که ما از اعضای این تیم پرسیدیم، چه کار میخواهید با این DLC انجام دهید؟ داوود، اولین و آخرین نامی بود که به زبان آمد، زیرا او مانند آینه ایست که صراحتا میتوان CORVO را در آن دید.
او در حال حاضر گذشته تیره خود در پایان جاده ایست که Corvo در آن قدم گذاشت، و این که همیشه بسیار جذاب بوده است.

"در واقع، زمانی که ما از مردم میپرسیدیم که آیا بازی را تجربه کرده اند - و حتی از برخی از اعضای مطبوعات نیز سوال کردیم که چه چیز را بیشتر از قسمت های دیگر در بازی دوست داشتند - و این داوود بود که همیشه محبوب واقع شد.
بنابراین چون همه داود را میخواستند,ما نیز داود ساختیم.

"البته ما ایده های دیگر را نیز در نظر گرفتیم.
ما در مورد  ساخت DLC ای با نام Gang's on Dunwall که در آن بازیباز نقش یک گنگستر را بازی میکند,بحث کردیم و یا بازیباز را در نقش یک Overseer قرار دهیم.همگی اینهای ایده های جالبی بود اما داود هیجان انگیز ترین ایده بود.
[تصویر:  The_Brigmore_Witches_Gravehounds1-600x334.jpg]


همانطور که بیر اشاره کرد، داوود در برخی مباحث نقطه ی مقابل CORVO است.
بزرگترین تفاوت این است که او ساکت نیست، و در یافتن صدایی که با شخصیت داود همخوانی داشته باشد؛Arkane وارد چالش هایی جدیدی شد و در طی این چالش ها سعی کرد قدمی نو در عرصه ی صدا,بردارد.
علی رغم اینکه این بخش به تیم کوچکی از درون خود Arkane سپرده شد اما در نتیجه ی نهایی به هیچ کم کاری دیده نمیشود.

همین موضوع برای محیط های جدید این DLC نیز صدق میکند که میتوان به یک محیط جدید در پس مناطق طاعون زده ی Dunwall اشاره کرد.
آنها طراحی های خود را به چالش میکشند و از طرفی به بازیباز این اجازه را میدهند تا با قابلیت جدید داود جهنم به پا کند  از جمله یک حرکت است که اجازه می دهد تا دشمنان به دنبال خود بکشید و در پرتگاهی باا استفاده از تله پاتی در هوا معلقش کنید.

"بیر ادامه داد:" ما دو منطقه جدید و یک محله با نام Draper's Ward خواهیم داشت
"این محله کمی شبیه منطقه کارخانه یا محل تقطیر از بازی اصلی است را به جز آن که احتمالا کمی بزرگتر است.
این منطقه خیابان شهری است که توسط دو باند که در جنگ با یکدیگر هستند ,کنترل می شود، و داود باید از این محل عبور کند.
یک منطقه حوض، کانال، یک منطقه خیابان، یک کارخانه نساجی و منطقه مخفی نیز وجود خواهد داشت که بسیار هیجان انگیزند. "

بیر افزود: "این برای اولین بار است که بازیباز به خارج از شهر Dunwall و به مقر Delilah میرود و در بازیهای قبلی Dishonored این امکان وجود نداشت.

"ما بازیکنان به Brigmore میبریم که ملکی قدیمی و پوسیده است و دو روز از رودخانه و شهر فاصله دارد.
تیم واقعا در مورد این محیط بسیار هیجان زده به دلیل آن که این محیط هم زیباست و هم متفاوت . قصری مخروبه در کنار رودخانه که نیمی از آن در باتلاق فرو رفته و شما زمانی که در حال جنگ با Delilah هستید این مکان ها را بازدید خواهید کرد. "

به هرحال اینطور که مشخص شد شما در Brigmore Manor تنها به جنگیدن با Delilah نخواهید پرداخت.همانطور که پیروان وی قابلیت های زیادی دارند و یکی از این قابلیت ها رویاندن خاری از زمین است که میتواند خون کسانی را که در دامش بیوفتند به سرعت بمکد و این باعث میشود داود نتواند به آنها نزدیک شود.در صورت اینکه جای شما در این قصر لو برود,جان سالم به در بردن تقریبا جزو محالات است.
[تصویر:  Dishonored-Witches-of-Brigmore-600x360.jpg]
Dishonored شاید بازگشتی باشد به دوران طلایی ژانر مخفی کاری,دورانی که طرفداران Thief مدتهاست منتظرش هستند,اما بیر فکر میکند تیم هر روز که میگذرد چیز جدیدی یاد میگیرند.به همین خاطر از بیر پرسیدم فکر میکند تیم در طی چند سال گذشته درباره ی این ژانر به آموخته هایش افزوده یا خیر؟
"آه، کاملا،" او پاسخ داد: "مثالش معرفی بازی Blink است.
چیزی که برای من  در فرایند یادگیری سرگرم کننده است در نظر گرفتن سنتهای ژانر مخفی کاریست -  شما به بازی هایی مانند Thief نگاه میکنید و به گذشته بازمیگردید - و سپس از فرمولی را از آن کشف میکنید و عناصر تازه ای به آن اضافه میکنید تا به ایده ای نو برسید."

بنابراین برای ما، یک چیز معرفی Blink بود، شما میتوانستید آن را در خفا انجام دهید و یا به طور کلی یک شوتر واقعی را تجربه کنید.
شما احساس می کنید بیشتر شبیه به یک نینجا هستید در ژانری که من دوست دارم مخفی کاری سریع صدایش کنم!

من با وی موافقم. سبک خفا یکی از  مورد علاقه ترین ژانر ها در دنیای بازی های کامپیوتری است و من احساس میکند ژانر سریع Blink و قابلیت ها و ابزار Corvo به بازیبازان تجربه ای جدید را در Dunwall ارائه داده است.
این مقاومت ، همراه با بودجه ی بالا ، تعهد به چالش، افسانه هاو روایات قومی و جو , به Dishonored کمک کرده است تا پس از گذشت یک سال از عرضه اش همچنان پابرجا باشد.

در اینکه آیا جادوگرانBrigmore  ، آخرین  ورود ما به  Dunwall خواهد یا نه باید منتظر ماند و دید...

Dishonored:Brigmore Witches، در 13 آگوست برای آمریکای شمالی برای هر سه پلتفرم اصلی عرضه خواهد شد.در اروپا نیز نسخه PC و X360 همزمان با آمریکا عرضه خواهند شد  ولی PS3 داران اروپایی باید یک روز منتظر دریافت این بسته بمانند.

 


RE: Dishonored: Brigmore Witches و تکامل سبک مخفی-کاری! - Amir Knight - 07-29-2013

به شدت از این بازی نفرت دارم. Dishonored که واقعا به نظرم افتضاح بود و یکی از بدترین بازی های عمرم بود.[img]images/smi/s0 (78).gif[/img]


RE: Dishonored: Brigmore Witches و تکامل سبک مخفی-کاری! - Expellite - 07-29-2013

بهترین بازی عمرم. دارم دوباره بازیش می کنم. [img]images/smi/s0 (25).gif[/img]