Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا
مبارزات و بخش QTE عنوان Ryse: Son of Rome حالا پویا تر خواهند بود - نسخه‌ی قابل چاپ

+- Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا (https://forum.gamefa.com)
+-- انجمن: آژانس خبری (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A2%DA%98%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C)
+--- انجمن: اخبار بازی ها (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D8%A7)
+--- موضوع: مبارزات و بخش QTE عنوان Ryse: Son of Rome حالا پویا تر خواهند بود (/Thread-%D9%85%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D9%88-%D8%A8%D8%AE%D8%B4-QTE-%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-Ryse-Son-of-Rome-%D8%AD%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D9%BE%D9%88%DB%8C%D8%A7-%D8%AA%D8%B1-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D9%86%D8%AF-%D8%A8%D9%88%D8%AF)



مبارزات و بخش QTE عنوان Ryse: Son of Rome حالا پویا تر خواهند بود - Gray Fox - 08-28-2013

[تصویر:  1374230700-ryse-palace.jpg]




هنگامی که از گیم پلی عنوان Ryse : Son Of Rome در کنفرانس مایکروسافت در E3 امسال رونمایی شد. بیشتر منتقدان
از بخش QTE _ Quick Time Event بازی یا همان بخش های دکمه زنی , و تکراری بودن آن انتقاد کرده بودند و این QTE ها
بیشتر مبارزات را تشکیل می دادند. به هر حال در GamesCom مبارزات و هوش مصنوعی بسیار بهتر از قبل شده بودند .
طراح ارشد بازی آقای P J Esteves بعد از E3 در Eurogamer توضیح داد که مشکلات آن نمایش و بازی را فهمیده است.

" و QTE . بله , مشکل اصلی گیم پلی این بود . اما ما سازندگان از این بخش راضی بودیم و همانگونه شده بود که
میخواستیم. ما تمام مدت در حال طراحی انیمشن های آن بودیم , اما شما چگونه آن را می بینید ؟ دکمه ی X و ... .
ما میدانستیم که این مکانیک مبارزه در بازیمان عالی خواهد شد و ما این مکانیک را نگه خواهیم داشت اما واکنش
گیمر ها چیز دیگری بود , آنها می گویند که بیش از حد QTE است. "

حتی اگر آن QTE ها هم باقی مانده بودند. طریقه ی نمایش آنها متفاوت تر از قبل می شد. حالا شما نوع دیگر از
دکمه هایی را خواهید دید که نیاز دارید به موقع آنها را فشار دهید این فقط یک X و Y معمولی نخواهد بود. Esteves اظهار
داشت : " ما به Andy Serkis و The Imaginarium رفتیم و با افراد زیادی کار کردیم و تلاش های فراوان کردیم اما تنها چیزی
که شما موقع گیم پلی دیدید یک دکمه ی X بود . مدیر طراح صحنه های سینماتیکی های استودیو ما میگفت : مردم شما
منو کشتید ! "


" اما در حال حاضر با تغییرات ما شما هنگام بازی کردن احساس تازگی می کنید . ما به شما نکاتی را می آموزیم با طرح
های آبی یا زرد و وقتی هم که دکمه ها را با رنگ ها و حروف ها عوض کردیم احساس بهتری داشتیم , احساس زیبا بودن
بازی . واقعا انیمشن های بازی در این زمان زیبا خواهند بود. خب حالا در مورد دکمه زنی ها و زمان بندی برای آن : ما فقط
آن را کمی پویا تر بازسازی کردیم. "

Ryse: Son of Rome در ماه نوامبر امسال به صورت انحصاری برای Xbox One منتشر خواهد شد.



http://gamingbolt.com/ryse-son-of-rome-combat-now-feels-fresh-qte-presentation-changed


RE: مبارزات و بخش QTE عنوان Ryse: Son of Rome حالا پویا تر خواهند بود - Albert Wesker - 08-29-2013

جزو بهترین های نسل بعد.
 


RE: مبارزات و بخش QTE عنوان Ryse: Son of Rome حالا پویا تر خواهند بود - Nelo Angelo - 08-29-2013

فکر کنم این بازی بالاخره برای  PLAYSTATION 4 بیاد یعنی اگر نیاد حیفه گرافیک بازی های کرایتک و سخت افزار سونی خیلی خوب می شه ولی فکر کنم اونجوری که توی اولین تریلر گیپملیش بود qte هاش به نظرم جذاب بود البته نظر شخصیه و اونا هم نمیان برای من یک نفر بازی بسازند. ولی شاید هم با سلیقه ی من کنار بیانو اونجوری بسازند. شاید شاید ولی اگر برای PS4 نیاد هم باز سونی خوبه به هر حال هر چی بشه بازم سونی خوبه.