دومین Conduit | پیش نمایش عنوان inFAMOUS: Second Son - نسخهی قابل چاپ +- Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا (https://forum.gamefa.com) +-- انجمن: آژانس خبری (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A2%DA%98%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C) +--- انجمن: نقد و بررسی (https://forum.gamefa.com/Forum-%D9%86%D9%82%D8%AF-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C) +--- موضوع: دومین Conduit | پیش نمایش عنوان inFAMOUS: Second Son (/Thread-%D8%AF%D9%88%D9%85%DB%8C%D9%86-Conduit-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-inFAMOUS-Second-Son) |
دومین Conduit | پیش نمایش عنوان inFAMOUS: Second Son - Punished Snake - 09-23-2013
بهتر از همیشه ! مانند سنت های همیشگی شرکت ها کنسول خود را در یک نمایش جداگانه و رسمی و اختصاصی به نمایش در می آورند ، بر خلاف نسل گذشته اینبار شرکت SONY بهتر از قبل پای خود را برای شروع نسل بعدی محکم کرد و اولین بار در فبریه ی سال 2013 بود که شرکت SONY از کنسول نسل بعدی خود یعنی کنسول PS4 پرده برداری کرد . مثل همیشه SONY باز هم انحصاری هایی به نمایش در آورد که به راحتی میتوان به آنها لقب شاهکار را داد و بازی ــیی که بیشتر از همه خود نمایی کرد بازی محبوب inFAMOUS Second Son بود که توسط یکی از استودیو های بزرگ و First - Party سونی یعنی Suker Punch رونمایی شد . بازی inFAMOUS اولین بار در 25 می سال 2009 بود که عرضه شد ، شخصیت اصلی داستان شخصی به نام کول مکگرات بود کی در طی حوادثی تبدیل به یک Conduit شده بود و قدرت هایی که او داشت میتوان به قدرت الکتریسیته و برق اشاره داشت ! بازی inFamous بازی موفقی بود و در در آخر توانست متای بسیار خوب 85 را به خود اختصاص دهد ، نسخه ی بعدی این بازی در ژوئن 7 سال 2011 عرضه شد و در آخر متای 83 را از آن خود کرد . در کنفرانس این شرکت نمایشی که از این بازی منتشر شد نمایشی نسبتا کوتاه بود ولی بسیار زیبا بود و نشان از تغییراتی گسترده را سر میداد ، بر خلاف نسخه های قبل که کنترل کول مکگرات را داشتیم اینبار با کرکتری جدید به نام Delsin Rowe طرف هستیم و چهره ای نسبتا شبیه به Dante در نسخه ی Reboot بازی DmC داشت ، نسبتا شوخ طبع هم بود ، چیزی که در این تریلر بسیار خود نمایی میکرد ( جدا از تغییر شخصیت اصلی بازی ) تغییر قدرت های کرکتر های اصلی بود ، اینبار بر خلاف قبل بجای استفاده از الکتریسیته و برق ما شاهد دود و آتش بودیم ! تلفیق دود آتش قطعا به مبارزات کمک میکند و اجازه نمیدهد که بازی روندی تکراری به خود بگیرد ، قدرت ها و کمبو های یکی دیگر از نقاط قوت بود که تغییر اساسی ــیی در آن انجام شده بود ! یکی دیگر از تغییرات و قسمت هایی که بسیار در این نمایش خودنمایی کرد بخش گرافیک و نورپردازی بود ! اینبار انجین و موتور و گرافیکی بازی از یکی از انجین های قدرتمند صنعت بازیسازی یعنی Unreal Engine 4 بهره مند بود ! رنگ بندی و گرافیک قنی و هنری بازی فوق العاده بود و حرکات صورت بسیار با واقعیت تطابق داشت ! ( حرکات صورت های کرکتر های بازی L.A Noire را به یاد دارید ؟ ) درباره ی Suker Punch Suker Punch ( پمپاژ پانچ ) یک شرکت آمریکایی میباشد که در سال 1997 برای اولین بار تاسیس شد ، محل این شرکت در Bellevue ـی پایتخت آمریکا یعنی Washington میباشد ، این شرکت در سال 2000 توسط سونی خریده شد و به صورت انحصاری برای SONY کار کرد ، همچنین شایان ذکر است که موسس این شرکت آقای Brian Feleming میباشد . این شرکت تا بحال توانسته است 3 IP به صنعت بازیسازی به نام های inFAMOUS ( بدو تولد : سال 2009 ) Sly Cooper ( بدو تولد : سال 2000 ) و در آخر Rocket: Robot On Wheels ( بدو تولد : سال 1999 ) را به این بنیاد بخشد . استودیوی Suker Punch اولین بازی ـیی را که ساخت نامش Rocket: Robot On Wheels بود که در سال 1999 برای Nintendo 64 منتشر شد ، یک سال بعد یعنی سال 2000 این شرکت توسط Sony خریداری شد ، خریداری شدن این شرکت توسط سونی بدو تولد سری محبوب Sly Cooper بود ، این بازی در سال 2000 برای اولین بار برای کنسول افسانه ای PS2 منتشر شد و توانست متای 86 را به خود اختصاص دهد ! هر چند نسخه هایی که بر روی PS Vita و PS3 منتشر شدند متا های زیر 80 داشتتند ولی هنوز هم بازی های زیبایی بودند . سری بازی های inFAMOUS هم برای اولین بار توسط این شرکت خوش نام در سال 2009 منتشر شد و یکی از برترین فرنچایز هایی بود که Sucker Punch توانست خلق کند ، آخرین بار هم نسخه ی جدیدی از این عنوان با تحولاتی جدید در فبریه ی سال 2012 در همایش معرفی کنسول PS4 رسما تایید و معرفی شد . نوشته های فوق برای این بود که نگاهی به کارنامه ی درخشان این شرکت بکنیم ، با توجه به کارنامه ی درخشان این شرکت میتوان نوید این را داد که قطعا بازی inFAMOUS: Second Son عنوان موفقی میشود . دومین فرزند inFAMOUS در صنعت بازیسازی همیشه داستان بازی ها حرف اول را میزدند و داستان خوب باعث میشد که یک بازی بسیار موفق شود ، مثل بازی ــیی نظیر Heavy Rain ( اثر آقای David Cage ) یا بازی دیگری مانند Walking Dead که تعریفی جدید از زامبی کشی ها بود ، هر چند یک بازی دانلودی بود و هر قسمت آن تنها حدود 500 مگابایت ( ! ) حجم داشتند ولی توانست بخاطر داستان زیبایش ( الگو برداری ــیی از اثر Robert Kirkman در سال دهه ی 90 میلادی ) توانست لقب GOTY یا Game Of The Year را در سال 2012 به خود اختصاص دهد ! نوشته های فوق صرفا ( ! ) جهت اطلاع بود که داستان در بازی حرف اول و آخر را میتواند بزند ، بازی inFAMOUS هم از این قاعده مستثنی نیست ! همانطور که گفته شد داستان بازی درباره ی پسری به نام Delsin Rowe است که حدود 24 سال سن دارد ، اتفاقات بازی اینبار پس از 7 سال از نسخه ی دوم بازی رخ میدهد ، Delsin Rowe یک هنرمند است که روی دیوار ها شعار ها و نقاشی های به وجود می آورد ، یک شخص عادی بوده ولی زندگی Delsin را به راهی جدید میبرد ! روز ها سپری میشدند تا اینکه Delsin داستان ما تبدیل به یک Conduit شد ! یعنی علاوه بر اینکه قدرت او بسیار بیشتر از مردم عادی شده است او توان کنترل دود و آتش را دارد و میتواند با ترکیب آنها فینیشر هایی بس خفن ( ! ) بر روی دشمنان خود رود ! Conduit ها چه کسانی هستند ؟ ! Conduit ها یا به قول سازمان های دولتی و مردم ( ! ) Bioterroristi ها مردم / حیوانات ـی هستند که دارای توانایی هایی به مانند فوق بشری هستند ! اعم از دستکاری در شکل و ظاهر آنها ، آنها متمایز از مردم عادی هستند و قابلیت الکتریسیته ، دود ، آتش ، پرواز و . . . را دارا میباشند . ژن Conduit ها به تازگی کشف شده است و یک جهش بسیار نادر در انسانها و حیوانات است ، ظاهرا تبدیل شدن انسان ها به Conduit ها یک امر طبیعی است ! به تعریف داستان بازی برمیگردیم ، جایی که حالا سازمان DUA مخفف Department of United Protectionقصد دارد Conduit ها را از صحنه ی روزگار محو کند ! ولی Delsin Rowe مخالف این کار است و برای دفاع از خود و دیگر Conduit ها مبارزه میکند . و این بود داستان این بازی زیبا ، داستان به نظر ساده میرسد ، ولی به وجود Conduit ها و دفاع از خود نکته ی قدیمی ـی است ولی خوب است که inFAMOUS از این موقعیت برای نهایت استفاده را کرده است ، نمیشود درباره ی موفقیت این بازی در قسمت داستان بازی به طور قطعی نظر داد ، ولی با توجه به نسخه های قبل باید نوید یک داستان زیبا را داد ، داستان هر چند ساده است ولی میتوان از آن نهایت استفاده را برد و با شخصیت پردازی بسیار خوب در روند موفقیت داستان بازی تاثیر گذار باشد ، ثابت شده است که میتوان از یک داستان بازی یک شاهکار ساخت ، مثل بازی هایی نظیر The Last Of Us , Walking Dead , Bioshock که توانستند از یک داستان ساده نهایت استفاده را ببرند و در آخر شاهکار تمام عیاری را تحویل دهند ، پس هنوز نظر نمیشود نطر قطعی ـی درباره ی داستان بازی داد . دود و آتش , قابلیت جدید و عنصر اصلی بازی گیم پلی این بازی را میتوان در 9 کلمه ی ذکر شده در بالا یعنی : دود و آتش , قابلیت جدید و عنصر اصلی بازی , خلاصه کرد ! ولی برای بیرون کشیدن جزئیات متن های زیادی میتوان از آن در آرود ! برخلاف Cole Macgrath که قدرت اصلیش الکستریسیته بود اینبار ما با شخصیت اصلی داستان قادر به کنترل دود و آتش هستیم ! یعنی هم قابلیت یک تغییر اساسی کرده است و هم قابلیت جدید دود / آتش را میتوان به این نکته ی مثبت نسبت داد . Delsin Rowe قادر است که با از بین بردن ماشین ها قدرت های خود را باز دوباره به دست آورد ، یا با استفاده از کانال ها سریع تر به اینور و اونور شهر انتقال یابد ، با استفاده از زنجیری هم که دارد میتواند زنجیر را آتشی کند و دشمنان اطراف خود را به راحتی هر چه تمام تر سلاخی کند ! اما این تمام ماجرا نیست بلکه میتوان با دود و آتش مانند یک گوله به دشمنان خود پرتاب کنید و به همین راحتی دشمنان را رهسپار دیار باقی کنید ، حرکات پارکور هم باری دیگر چشممان را به جمالش روشن کرده است و باز برگشته است ، بسیاری از قابلیت هایی که در فوق گفته شد همگی در اول کار برای شما امکان پذیر نیستند و با پیش روی در داستان میتوانید آنها را به دست آورید ، حتی در بازی قابلیت پرواز کردن با دود هم وجود دارد که جذابیت بازی را بیش از پیش تقویت میکند . در کل مبارزات بازی بسیار سریع و هیجانی است و تا اینجا هیچ ایرادی به آن وارد نیست و میتوان به آن بهترین بخش بازی را نسبت داد ، سریع بودن مبارزات را میتوان در حد مبارزات Riden در بازی Metal Gear Rising: Revengeance نسبت داد ، البته نه با شمشر بلکه با دود و آتش ! در آخر هم باید گفت ژانر و سبک این بازی به صورت اکشن میباشد و البته چاشنی Sand Box و Open World بودن بازی را نباید فراموش کرد که شما را در یک سیاتل وسیع قرار میدهد ، البته Open World و وسعت بازی را نباید با بازی هایی مثل GTA مقایسه کرد ، ولی طبق نمایش ها مکان ها وسیع بودند و به نظر میرسد که کمی هم در قسمت های جنگلی بتوانیم گشت بزنیم ! گیم پلی تا اینجای کار بهترین بخش بازی بوده است و مژده از گیم پلی متنوع و زیبا را میدهد و گیم پلی بازی برگ برنده ی خوبی میتوان برای بازی کردن این عنوان زیبا باشد . Unreal Engine همینطور که از تیتر معلومه ( Unreal Engine ) نسخه ی چهارم آن که در همایش سونی توسط خالق این انجین قدرتمند یعنی Epic Games معرفی شد و تایید شد که بازی inFAMOUS: Second Son که با استفاده از انجین و موتور گرافیکی بسیار محبوب Unreal Engine 4 ساخته میشود که این نکته به نظر نکته ای مثبت به شمار میرود و با توجه به تریلر ها هم متوجه ی گرافیک فوق العاده ی این عنوان زیبا شدیم که بسیار تکسچر ها و بافت ها را با کیفیت ساخته بود ، نورپردازی ها با وسواس زیادی کار شده بود . زیاد نیاز به توضیح ندارد میتوانید با توجه به عکس بالا متوجه ی گرافیک چه از لحاظ هنری یا فنی شوید ! اما این تمام ماجرا نیست و بهتر است یک فلش بک بزنیم و نگاهی به تاریخچه ی این انجین بکنیم ! انجین Unreal Engine توسط شخصی به نام Tim Sweeny ساخته و پرداخته شد ، آقای تیم سوئینی حدود 10 سال در Epic Games برنامه نویسی کرد و در آخر توانست یک موتور اختصاصی بسازد ، برنامه نویسی این انجین در اول بر پایه ی شی گرایی بود ، برنامه نویسی های انجین در زمان های خود یک کولاک محسوب میشد ، او با ساخت انجین Unreal توانست شهرت زیادی را در Epic Games به دست اورد و با ساخت بازی Unreal با موتور اختصاصی خود یعنی Unreal Engine بر شهرت خود افزود و توانست یک رقیب جدی در سبک شوتر در دهه ی 90 میلادی و سال 1998 باشد ، این انجین که دیگر بسیار محبوب تر از قبل شده بود در بسیاری از بازی ها استفاده شد و قدرت واقعی این انجین در بازی ــیی مثل Gears Of War به نمایش در آمد ، اوج قسمت هنری بازی هم در بازی Bioshock: Infinite معلوم شد ، جنبه ی طراحی صورت های کرکتر ها در Splinter Cell و اوج افتضاح شدن این انجین در بازی Homefront به چشم خورد البته در بازی Homefront شرکت THQ ( روحش شاد ) به خوبی نتوانست از تمام قدرت Unreal Engine استفاده کند و این شاید یکی از مشکلات انجین Unreal بوده است که کار کردن برای برخی از شرکت ها برای نتیجه ی نهایی دشوار بوده است . خوشبختانه Sucker Punch با توجه به نمایش های جدید خود نشان داد که برخلاف بسیاری از شرکت ها میتواند تسلطی کامل بر روی گرافیک بازی خود داشته باشد ، Motin - Capture بازی و انیمیشن ها بسیار روان کار شده ، حرکات صورت و عکس العمل ها حس اینکه شخصیت بازی سختی بسیاری بر دوش خود دارد را به شما القا میکند ، به عنوان مثال در یکی از نمایش ها وقتی که Delsin بر روی دیوار به طرز بسیار سختی در حال نوشتن شعار بود و بعد از آن سریع به پایین می آید میتوان متوجه ی جزئیات خیره کننده ی صورت Delsin شد که بسیار با واقعیت هم پنداری داشت ، در کل این بازی در قسمت گرافیک یک اثر فوق العاده را به وجود آورده است و در این بخش هیچ ایرادی را نمیتوان به آن نسبت داد . موسیقی و صداگذاری شاید بخش موسیقی ها و صداگذاری به اندازه ی بقیه ی بخش ها مهم نباشد ولی یک بازی با موسیقی های زیبا میتوانند یک بازی را همیشه در ذهن گیمر ها هک کنند و حس و حالی که در بازی است را به شما القا کنند ، شاید اگر Max Payne بدون اون موسیقی محشر و معروفش نبود هیچوقت نمیتوانستیم حس درد و غمی که Max Payne را دارد درک کنیم . مثل خیلی از بازی هایی هم که هنوز منتشر نشده است هنوز اطلاعات زیادی از بخش موسیقی و صداگذاری این عنوان در دسترس نیست ولی با توجه از تریلر هایی که از این عنوان منتشر شده است چیزی که زیاد گوش ( ! ) میاد هماهنگی پخش موسیقی ها است ، در جا های ملایم و معمولی آهنگ هایی با ریتم پایین و در جا های شلوغ و وقتی در حال مبارزه هستید آهنگ هایی سریع و جذاب ( با ته مایه ی سبک متال و راک اند رول ) پخش میشود ، البته هنوز تصمیم گیری قطعی برای اینکه موسیقی و صداگذاری بازی در چه حدی است زود است که بگوییم . Troy اینجا ، Troy اونجا ، Troy همه جا ! نام : Troy E. Baker محل تولد : April 1 1976 | 37 در Dallas شهر Texas شغل : موزیسین , صداپیشه آغاز به کار به صورت حرفه ای : سال 2004 Troy Baker یک موزیسین است که در بند Akira Yamaoka's Silent Hill فعالیت داشته است ، همچنین او خواننده و گیتاریست گروه Indie - Rock بوده است . او برای بازیگری با تبلیغات و گویندگی در رادیو در سال 2004 جرقه ای برای فعالیت گسترده ی او بوده است ، او در انیمیشن هایی مانند Breach , Dragon Ball Z , Fullmetal , Fullmetal Alchemist : Brotherhood , Naruto , Naruto : Shipuuden , One-Peace , Shin Chan , Soul Eater و Trinty Blood و ... ایفای گویندگی کرده بود ، اما ایشان نه تنها در انیمشین ها فعالیت بسیار خوبی داشتند بلکه در بازی هایی مثل Call Of Duty : Modern Warfare Series , God Of War : Acension , Guild Wars , Infinity Blade , Mass Effect , Metal Gear Solid : The Phantom Pain و ... گویندگی کرده اند . از جمله کار های مهمی که در سال 2013 انجام دادند و شخصیت های اصلی را صداپیشگی کردند در بازی استاد کن لوین یعنی بازی BioShock : Infinite در نقش Booker Dewitt بوده و یکی از کار های دیگر و مهم ایشان صداپیشگی جوئل ( شخصیت اصلی بازی The Last Of Us ) بوده است که واقعا همگی عالی کار شده بودند . آقای Troy Baker کارنامه ی درخشانی دارند و حالا اینبار محبوب تر از گذشته شده و حالا قصد صداپیشگی شخصیت اصلی بازی یعنی Delsin Rowe را به عهده دارد ، پس منتظر صدای طوفانی ایشان در ماه فبریه باشید . Delsin Rowe قهرمان جدید چه کسی است ؟ نام : Delsin Rowe جنسیت : مرد صداپیشه : Troy Baker قهرمان جدید بازی inFamous اسمش Delsin Rowe است که حدود 24 سال سن دارد و عقیده دارد که عظمت مقصد است . یک هنرمند خیابانی است و شعار ها و آزادی بیان بالایی دارد و هر چه میخواهد بر روی در و دیوار شهر مینویسد . او بعد از نجات مسافرانی از روی عرشه ی کشتی در حال حمل لوله فهمید که قدرت های خارق العاده ای به دست اورده ( Conduit شد ! ) مثل کنترل دود و آتش . سازمان DUP هم قصد از بین بردن Bioterrorist ها و یا همان Conduit ها را دارد که Delsin بخاطر مخالفت خود و برای بقا در حال نابودی سازمان DUP با استفاده از قدرت های فرا بشری ــش است . برخلاف اینکه او یک انسان فرا بشری است ولی ویژگی هایی که دارد از دل طبیعت هستند ، او با سایرین Conduit ها تفاوت دارد و قدرت کنترل دود و خاکستر های آتشفانی را دارا است و میتواند با آتیشی کردن زنجیری که به دست خود بسته است خیلی از دشمنان خود را از بین ببرد و یا با پرتاب گلوله های آتشی دشمنان را رهسپار دیار باقی کند ! حتی Delsin میتواند در کسری از ثانیه از دود کش ها برای حمل و نقل خود استفاده کند . حتی بعد از مدتی میتواند قابلیت پرواز کردن را به دست آورد و حرکات پارکور او به طوری حرفه ای است که میتوان آن را یک کوهنورد با مهارت توصیف کرد . بازی inFAMOUS : Second Son شاید یک بازی کامل نباشد ولی به راحتی میتوان آن را یک بازی فوق العاده خطاب کرد ، بعد از ملاقات در دو نسخه با Cole Macgrath با قابلیت های الکتریسه وقتش رسیده با تحولات جدیدی مانند تغییر شخصیت اصلی و خلق و خوی آن و قابلیت ها و ویژگی های جدید تجربه ی جدیدی را کسب کنیم ، قطعا دیدن Delsin Rowe با صدای Troy Baker ما شاهد یک صداپیشگی حرفه ای در بازی هستیم ، هماهنگی ریتم ها هم یکی دیگر از نقاط قوت است ، پس یک PS4 را در چند ماه آینده آماده کنید و این بازی بسیار زیبا را از دست ندهید ، قطعا تجربه ی این عنوان خالی از لطف نیست . بازی inFAMOUS : Second Son در فبریه ی سال 2014 به صورت انحصاری برای کنسول نسل بعدی سونی یعنی PS4 منتشر خواهد شد . RE: دومین Conduit | پیش نمایش عنوان inFAMOUS: Second Son - soroush_m - 09-23-2013 آفرین مقاله نسبتا طولانی و خوبی بود[img]images/smi/s0 (74).gif[/img] فقط دوست دارم بهت کمک کنم که در آینده کار های بهتری ارائه بدی. "sony بهتر از قبل پای خود را برای شروع نسل بعدی محکم کرد و اولین بار در فبریه ی سال 2013 بود که شرکت SONY از کنسول نسل بعدی خود یعنی کنسول PS4 پرده برداری کرد .مثل همیشه SONY باز هم انحصاری هایی به نمایش در آورد که به راحتی میتوان به آنها لقب شاهکار را داد." سعی کن در این جمله کلمات تکراری مثل سونی رو حذف کنی و بجاش میتونی از کلمه ی این شرکت استفاده کنی. مخصوصا در این جمله: "در کنفرانس سونی نمایشی که از این بازی به نمایش در آمد نمایشی نسبتا کوتاه بود ولی بسیار زیبا بود." امیدوارم تونسته باشم ذره ای کمکت کرده باشم. ________________________________________ آفرین حالا عالی شد[img]images/smi/s0 (74).gif[/img] RE: دومین Conduit | پیش نمایش عنوان inFAMOUS: Second Son - S.T.Reactor - 09-23-2013 خیلی خوب بود ولی یه جا نوشتید Delsin 27 سالشه یه جا دیگه نوشتید 24. RE: دومین Conduit | پیش نمایش عنوان inFAMOUS: Second Son - Punished Snake - 09-23-2013 (09-23-2013, 07:53 PM)Corvo Attano نوشته است: خیلی خوب بود ولی یه جا نوشتید Delsin 27 سالشه یه جا دیگه نوشتید 24. ویرایش شد . 24 سال سن داره . RE: دومین Conduit | پیش نمایش عنوان inFAMOUS: Second Son - sam fisher 78 - 09-23-2013 بسیار بسیار عالی بود و جای تحسین داره پیش نمایش نسبتا طولانی و کامل بود ممنون RE: دومین Conduit | پیش نمایش عنوان inFAMOUS: Second Son - NS game - 09-23-2013 اگه به کارت ادامه بدی باعث افتخار هست که بگم دومین نفر در گرفتن تک کار آموزی که میگیره تویی متن خیلی خوب بود خیلی خوب کش دادی ولی به چند نکته توجه کن هیوقت از این شکلک ها توی متن اسفاده نکن حتی (( :| )) استفاده نشه نکته دوم یکم بیشتر ادبی تر بنویس. همین [img]images/smi/s0 (74).gif[/img] RE: دومین Conduit | پیش نمایش عنوان inFAMOUS: Second Son - PicaSSO - 09-24-2013 ممنون، پیش نمایش جالبی بود؛ مخصوصاً این که من عاشق Delsin هستم![img]images/smi/s0 (29).gif[/img] فقط یک مشکل دیگه هم داشت![img]images/smi/s0 (43).gif[/img] توی اطلاعات کوتاه درباره بازی، نوشتید : سازنده : Suker Punch ژانز : Action Adventure این جا که اول مقاله شما اشتباه املایی دارید، با دیدن این غلط ها، شوق خواننده کمتر میشه! حتی خودتون به وسیله اون عکسی که از لوگو استودیو گذاشتید هم می تونستید اسم درستش رو بفهمید! در اصل، باید این جوری می نوشتید : سازنده : Sucker Punch ژانر : Action Adventure ممنون، پیش نمایش بسیار جالبی بود![img]images/smi/s0 (24).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img] |