Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا
خاطرات کریسمس | نقد و بررسی Batman: Arkham Origins - نسخه‌ی قابل چاپ

+- Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا (https://forum.gamefa.com)
+-- انجمن: آژانس خبری (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A2%DA%98%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C)
+--- انجمن: نقد و بررسی (https://forum.gamefa.com/Forum-%D9%86%D9%82%D8%AF-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C)
+--- موضوع: خاطرات کریسمس | نقد و بررسی Batman: Arkham Origins (/Thread-%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D9%85%D8%B3-%D9%86%D9%82%D8%AF-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-Batman-Arkham-Origins)

صفحه‌ها: 1 2 3


خاطرات کریسمس | نقد و بررسی Batman: Arkham Origins - Mahdi.AC4 - 11-15-2013

به نام خدا
[تصویر:  95zstagx7ftsmdau3xq1.jpg]
زمان آن رسیده که کارکتر دوست داشتنی و قهرمان، "بتمن"  باز به جمع گیمران بیاید و آنها را درگیر خود کند. سری بازی های Batmaan:Arkham  همیشه طرفداران خاصی داشته اند و تجربه های متفاوتی از داستان های مختلف ارائه می دادند. نسخه ی قبلی از این سری Batmaan:Arkham city نام داشت که یکی از بی نظیر ترین عنوان ها در میان طرفداران و منتقدان شمرده شد. این بازی تفاوت های زیادی از نظر ارائه ی داستان و شیوه ی شخصیت پردازی بتمن داشت که این به خودی خود یک تجربه ی خوب و مثبت را به وجود می آورد. این بار باز این نام و نشان مهمان پلتفرم های گیمر ها شده است تا آنها را یک بار دیگر شیفته ی خود سازد. نام نسخه ی جدید این عنوان  Batman: Arkham Origins است که اینبار به دست استدیو Warner Bros. Games Montréal  ساخته شده است و دیگر نامی از استدیو پر افتخار rocksteady دیده نمی شود. بسیاری از گیمر ها و منتقدان از این بابت نگران بودند که نبود راکستدی باعث اختلال در جذابیت این نسخه شود ، اما آیا نظر آنها درست بوده است؟ آیا جانشین راکستدی نقش خود را به خوبی ایفا کرده است؟ می توانید در ادامه شاهد ویژگی ها، ضعف ها، انتقاد ها و... در مورد این قسمت از سری بتمن آرکام باشید.
[تصویر:  guro08w3yjnjrbphpsb.jpg]
نام: Batman: Arkham Origins
سازنده: Warner Bros. Games Montréal
ناشر: Warner Bros. Interactive Entertainment
تاریخ انتشار جهانی : ۲۵ اکتبر ۲۰۱۳
سبک: اکشن ماجراجویی
مدها :‌ تک نفره/چند نفره آنلاین
موتور : Unreal Engine 3
پلتفرم ها: PlayStation 3, Xbox 360, Wii U, pc
یک شب برای کشتن یک خفاش
شاید از شیوه ی ارائه ی داستان و نوع آن با خبر باشید اما وقایع Batman: Arkham Origins حدود پنج سال قبل تر از دو نسخه ی Arkham asylum وArkham city اتفاق می افتد زمانی که بروس وین بسیار جوان تر از آن است که بتواند به شهر گاتهام نیروی قدرتمند ببخشد و چهره ی خود را در ذهن مردم یک ابر قهرمان جلوه دهد. البته بتمن آنقدر ها هم که انتظارش را دارید دست و پا چلفتی نیست! شاید بتوان گفت که بتمن از لحاظ قدرت تفاوتی با بتمن با عظمت نسخه های قبلی ندارد در واقع این دشمنان خونی بتمن هستند که مدام صد راه او می شوند و خواستار مرگ او در بهترین شب سال یعنی شب کریسمس هستند. اتفاقات اصلی از زمانی شروع می شود که بتمن پس از چند سال خفاش شهر گاتهام بودن در شب کریسمس متوجه می شود که شورشی در زندان بزرگ شهر بر پا شده و بسیاری از زندانی ها به راحتی از آنجا گریخته اند(درست مثل سکانس آغازین آرکام سیتی) بتمن با بدست آوردن اطلاعاتی متوجه میشود که این شورش زیر سر فردی که ملقب به Balck mask است بر پا شده و قهرمان داستان وظیفه ی خود می داند که پی گیر این قضیه باشد. او سریع به سمت زندان می رود در حالی که آلفرد(پیشخدمت بتمن) خواستار ماندن وی به خاطر شب کریسمس است اما بتمن از این لحاظ تغییری نکرده است، عجول تر و مغرور تر!
 
[تصویر:  2xexzi10qz5ijzhkwqdx.png]
چارچوب اصلی بازی زمانی شروع می شود که بتمن از زندان باز گشته و به دنبال اطلاعات از وقایع اتفاق افتاده می باشد. وی پس از جست و جوی زیادی متوجه می شود که بلک ماسک برای سر وی جایزه ی 50 ملیون دلاری گذاشته است و خلافکاران و قاتلان زیادی که هر کدام خشن تر از یکدیگر می باشند تشنه به خون خفاش جوان داستان می شوند. از جمله دشمنان بتمن که هر یک شخصیت پردازی بی نظیری دارند میتوان به:Bane، Copper، Dead shot، Death stroke، The electrocutioner، Firefly، Killer croe و Shiva اشاره کرد که روند داستانی بازی را هر چه بیشتر زیبا می کنند. البته برخی از دشمنان قدیمی که در نسخه های گذشته حضور داشتند در روند بازی نیز هستند و مضمون بعضی از مراحل را تشکیل می دهند. در واقع هنگام پیشروی در بازی زمانی که با این باس ها روبه رو می شوید حس بی نظیری به شما دست می دهد و خستگی هایی را که حاصل از روند یکنواختی بازی است به پایین ترین حد می کشاند.
درصد نگرانی گیمر ها در رابطه با داستان این نسخه از سری بازی های بتمن بسیار پایین بود. اگر شما از جمله گیرهایی باشید که تجربه ای از فرانچایز بتمن در دوران گیمری شما وجود داشته باشد مطمئنا از لحاظ داستان با نسخه های قبلی بیشترین لذت را برده اید. این موفقیت در بازی بتمن بسیار ساده به دست نیامده است. این یک افتخار برای بتمن است که با توجه به تغییر سازندگان این بازی ولی باز هم با داستانی جذاب و متحول کننده سر و کار داریم. اگر به عمق ایده ی داستانی بازی که گذشته ی بتمن را روایت می کند بنگرید شاهد خواهید بود که سازندگان تلاش زیادی را متحمل شده اند. شخصیت های معروف DC که همیشه طرفداران خاصی داشتند بیش از نصف جذابیت داستان را بر عهده می گیرند که این به خودی خود باعث جذب گیمرها  میشود. همچنین داستان سری بازی های بتمن یکی از داستان هایی است که باعث سوق دادن علاقه مندان به بازی های رایانه ای و تجربه ی آنها می شود. میتوان داستان ارائه شده را این گونه توصیف کرد که یک تجربه ی داستانی عالی دیگر مهمان گیمران در این نسخه از سری بتمن شده است.
[تصویر:  2how50wjlu6wmoxe03gx.jpg]
جوانی بتمن یعنی جوانی گاتهام!
 اگر بخواهید مکانیزم کلی گیم پلی این قسمت را ارزیابی کنید چیز جدید و خارق العاده ی به چشم نمی خورد. تغییراتی در قسمت گیم پلی بازی نسبت به نسخه ی قبلی یعنی "بتمن:شهر آرکام" دیده نمی شود و این شباهت های عمیق به نوعی یکسان است که گاهی اوقات موجب نارضایتی می شود. برای بازی سبک جهان بازی مثل بتمن گیم پلی یکی از مهمترین شاخه های جذابیت بازی به شمار می رود که هر چقدر توجه سازندگان نسبت به این مبحث بیشتر بوده باشد مطمئنا با ارائه ی جذاب تری رو به رو خواهیم شد اما به دلایلی ناشناخته گیم پلی در این قسمت تغییر زیادی نکرده است و گاهی اوقات هم اصلا این عامل وجود ندارد...
مطمئنا درگیر بیانیه هایی که سازندگان در رابطه با افزایش وسعت شهر گاتهام می دادند بودید اما این عامل شامل اضافه ای از وسعت کلی گاتهام است که از نظر منتقدین بسیاری تلاشی که سازندگان برای افزایش وسعت شهر گاتهام انجام داده اند اصولا دیده نمی شود و این حاصل کمکاری سازندگان است! اینبار گاتهام شکوه قبلی را از دست داده است و عوامل متعددی که هر کدام نقش اساسی را داشتند نیز از بین رفته اند و همین نیز سبب پایین آمدن زیبایی شهر می شود. در نسخه های گذشته با این که این شهر فاقد جلوه های مردمی و NPC ها بود ولی باز هم دشمنان متعدد که هرکدام سر دسته ای داشتند موجب زیبایی هر چه تمام تر شهر بتمن می شدند. اما در این نسخه عواملی که باعث هر چه خسته کننده ترشدن شهر می شود عبارت اند از:عدم توجه سازندگان به دشمنان عادی که بیش از نصف مبارزات گیم پلی را بر عهده می گیرند، هوش مصنوعی ضعیف دشمنان عادی، کاهش دیالوگ های بی نظیر این دشمنان و تنوع کم این دشمنان. در قسمت های قبلی از سری پر طرفدار بتمن دشمنان با توجه به سطحشان طبقه بندی می شدند که سر انجام به ابر قدرت ها خاتمه میافت، اما در این نسخه عموما این تنوع کم رنگ است. طراحی مراحل در طول گیم پلی بازی مانند نسخه های گذشته عالی می باشد و هر مرحله گوشه ای از جذابیت داستان را ارائه می دهد که همین عامل خود باعث عدم خستگی بازیکن می شود. مطمئنا اگر BAO از این لحاظ یعنی طراحی مراحل ضعفی داشت دیگر شایسته ی نام بتمن هم نبود!
[تصویر:  m94wslj8xoa3i0g2rsa.jpg]

از جمله پیشرفت هایی که میتوان از مراحل گفت حذف تعدادی از مراحل اضافه است که در قسمت قبلی خصوصا اوایل بازی با این مراحل برخورد می شد. برای اثبات این پیشرفت ها باید گفت که در بتمن مراحل آغازین  به سراغ پنگوئن دشمن نام آشنا وی رفته و این مرحله بسیار سر گرم کننده برای طرفداران بتمن است و پس از این قسمت او به سمت مرحله ای پیش می رود که سر انجام باید به یکی از باس های خشن و معروف یعنی Death stroke مبارزه کند که این صورتی دیگر از جذابیت مراحل است)خطر اسپویل!).
اما برخی از المان های گیم پلی در طول بازی میان محیط به چشم می خورد که نشانه ی پیشرفتی از عوامل مختلف در بازی است برای مثال می توان به عواملی که روند مراحل را جذاب می کنند اشاره کرد که نقش مهمی دارند. این عوامل چه چیز هایی میتوانند باشند؟ در BAC بازیکن قادر به جمع آوری نشانه های "Ridler" بود که این خود به گشت در محیط مراحل کمک می کرد اما در این نسخه ریدلر وجود ندارد در عوض شخصیتی جدید این امکان را در مراحل فراهم می سازد که این یک ترفند از سازندگان بازی است. اما جو منفی از گیم پلی بازی شروع می شود! "باگ"مهم ترین ضعف از گیم پلی که عامل مشهوری در بازی های اخیر است به سراغ این نسخه از بتمن هم آمده تا باعث کاهش موفقیت های بازی شود. بعضی از باگ های موجود گهگداری سراغ گیم پلی بازی آمده و بعضی از باگ ها همیشگی هستند! در سیستم پرواز بتمن یک باگ همیشگی وجود دارد که وجودش برای بازی بسیار مضر است.
[تصویر:  sz2fid8h0dzsrgmexmdn.jpg]
اما مکانیزم اصلی گیم پلی به مانند نسخه ی گذشته است و تغییری در ساختار آن و مبارزات تن به تن دیده نمی شود. گویی سازندگان با عدم توجه به این بخش بازی را از دوش خود بر داشته اند و به سراغ نوآوری های گیم پلی و مبارزات به هیج  وجه نرفته اند! شاید باورتان نشود اما ساختار کلی گیم پلی کوچکترین تغییری نکرده است و حتی روش مبارزه و مشت زنی بتمن در حالات مختلف هم هیچ فرقی نکرده است. مطمئنا طرفداران سری بتمن به گیم پلی مبارزاتی این سری علاقه ی زیادی داشتند و با این پیشینه خشم آنها قیام کرده است. حالات و افکار بتمن و شیوه ی اداره ی مراحل تغییرات مثبتی داشته است; به طور مثال حس کاراگاهانه ی بتمن که بازیکن ها همیشه در نسخه های قبلی منتظر فرا رسیدن این مراحل بودند پیشرفت خوبی کرده و در مراحلی که نهایت جذابیت را دارند با این قسمت ها رو به رو میشوید. در بازی امکانات زیادی وجود دارد که نسبت به نسخه های قبلی پیشرفت خوبی داشته اند و بعضی عوامل وجود دارند که پیشرفتی نکرده اند. در طول بازی آپگرید های شخصی بتمن نقش مهم تری را دارا میباشند و این یک نکته ی خوب برای ادامه دادن روند داستان بتمن است. اهمیت این آپگرید ها به شیوه ای اساسی است که اگر سراغ آنها نروید تا وسط های داستان به دست دشمنان چوب به دست خواهید مرد چه برسد به باس های وهم بر انگیز! از جمله ضعف های BAO می توان به کمرنگ شدن گجت ها اشاره کرد که این عامل بسیار مهم و اساسی بود اگر بخواهیم به ریشه ی اهمیت این گجت ها اشاره کنیم باید گفت که شخصیت بتمن که از سری کمیک های DC سر رشته گرفته است قدرت خارق العاده و مادرزادی خاصی ندارد، این تجهیزات وی هستند که قدرت او را ده برابر می کنند که متاسفانه در این نسخه شما بیشتر ترجیه می دهید که با مشت دشمنان را از بین ببرید تا وسایل و گجت های در اختیارتان.
یکی از خطر هایی که از کنار سازندگان و موفقیت بازی گذشت بیهوده بودن وسعت شهر بود که اگر با وجود بزرگی این شهر شما کار خاصی در نقاط آن انجام نمی دادید، بازی افت زیادی می کرد اما ساختار کلی BAO به شیوه ای است که با وجود مراحل جانبی و دور از روند داستانی و امکانات کوچک در بازی این خطر رفع شده است. باید گفت که مراحل جانبی که در BAC به بهترین نحو و به بهترین جذابیت وجود داشتند در این نسخه هم وجود دارند و گاهی اوقات شیرین تر نیز شده اند. در BAC برخی از قسمت های جانبی که گاهی اوقات جمع آوری نشانه های متعدد بود فقط برای جمعی از گیمران خوشایند به شمار می رفت و برای برخی دیگر خسته کننده بود اما در BAO این مراحل تا حد خوبی کاهش پیدا کرده اند و مراحل جانبی کاربردی جایگزین آنها شده تا در کنار داستان فوق العاده درگیر کننده ی بازی این مراحل هم موجبات سرگرمی بازیکنان را فراهم کند.
 
اما به سرگرم کننده های کوچک بازی می رسیم که گاهی اوقات طرفداران سر سختی دارد و گاهی اوقات هم موجب بهتر شدن روند گیم پلی می شود. طبق معمول و طبق رسم سری بازی های بتمن در مبارزات و خصوصا مبارزه ها با باس ها به شما امتیاز و XP داده خواهد شد که با استفاده از آنها می توان کار های زیادی را انجام داد که شما گیمران عزیز اگر آنها را در راه درست استفاده کنید مطمئنا سود زیادی خواهید برد. از جمله کاربرد های این امتیازات میتوان به تغییر لباس بتمن یا آپگرید آن اشاره کرد که برای افرادی که به ظاهر بازی اهمیت زیادی می دهند بسیار کاربردی است. افراد زیادی هستند که از تغییرات لباس جدید بتمن دلخوشی ندارند و اینکار می تواند ذره ای آنها را آرام کند! همانطور که گفته شد هوش مصنوعی بازی به طور چشمگیری ضعیف و کلافه کننده است و شما را از ساختار کلی مبارزات نا امید می کند و وقتی این هوش مصنوعی و باگ های سرسام آور در کنار یکدیگر قرار گیرند صحنه ای تعجب آور را برایتان به ارمغان می آورد!
[تصویر:  ll7rtlmokv1ia63d2b9y.jpg]
 
جذاب تر از همیشه
اینبار باز هم سرور موتور های بازی سازی یعنی Unreal Engin 3  به میدان آمده تا نام و رسم خود را در میان انجین ها با بتمن قدرتمند ثابت کند. مثل همیشه موتور گرافیکی ساخت BAO آنریل انجین 3 بوده و متنقدین قبل از انتشار رسمی بازی از این بابت راحت بودند تا اگر این نسخه از سری بتمن پیشرفت گرافیکی نداشته باشد مطمئنا ضعفی نخواهد داشت. اما چه اتفاقی افتاد؟ باید گفت که انتظارات جامعه ی گیمران و منتقدین تا جایی برآورده شد و گاهی اوقات هم عوامل ضعیفی ناشی از بی توجهی سازندگان در بازی دیده خواهد شد که ارزش زحمات آنها را پایین می آورد. اولین عاملی که خیلی ها از این بابت نگران بودند کیفیت تکسچر ها یا همان بافت های بازی بود که به لطف طراحی های گرافیکی این  عامل در سطح متوسطی قرار گرفت و رضایتمند می باشد البته از این لحاظ می توانست در حد بی نظیری قرار گیرد که به خودی خود از سری بتمن بر می آمد. اما متاسفانه میتوان ضعف های محدودی از بافت ها را ذکر کرد که معمولا در بازی های زیادی وجود دارد. اگر شما گیمر عزیز تجربه ای از نسخه ی قبلی این فرنچایز یعنی BAC داشته باشید مطمئنا کیفیت بافت ها در این نسخه را به خاطر دارید باید اعتراف کرد و به شخصه اعتراف می کنم که این عامل در نسخه ی قبلی قابل ستایش بود. اما از جمله ضعف ها و قوت های بازی میتوان به عوامل زیادی اشاره کرد. نور پردازی که همیشه وجودش در محیط های سری بتمن اشک را در چشمانتان جمع می کرد اینبار گاهی اوقات و در بعضی از محیط ها ضیعف ظاهر شده است. البته این مکان ها دور از محیط های اصلی بازی می باشند و شعاع مبارزه های بزرگ با باس ها و مراحل مهم است اما توجه به 90 درصد از محیط های بازی یک امتیاز بزرگ محسوب می شود و این عمل سازندگان جای دوری نمی رود! اما قوت ها که در این شماره از بتمن کم نیستند! از جمله قوت ها ی بازی می توان به جزئیات گرافیکی محیط اشاره کرد که شامل دانه های برف و گرد غبار موجود در بعضی مکان ها و... هستند که به لطف قدرت طراحی گرافیکی بازی عالی هستند.
 [تصویر:  dnmkpypcwxxj2ffneuro.jpg]
انفجار های پیاپی در داخل بازی هم طبیعی تر شده اند و این یک پیشرفت بسیار خوب شمرده می شود زیرا تعداد این صحنه های جذاب در داخل مراحل افزایش پیدا کرده است و این موجب بهتر شدن روند مبارزات می شود که شما می توانید از اول شروع بازی با آن روبه رو شوید که نشان از قوت بسیار زیاد مراحل است. طراحی محیط ها به خصوص در درون شهر گاتهام بسیار عالیست و محیط های مختلف با اجزای آن بدون هیچ افت فریم و دیر لود شدنی در جلوی چشمانتان نقش می زنند. باید اشاره کرد که جذابیت شهر گاتهام در بعضی مواقع به اوج خود می رسد و شما را یاد زیبایی این شهر در نسخه های گذشته می اندازد. اما بخشی از این زیبایی ها مربوط به رنگ بندی نقاط مختلف بازی می شود که در این عامل هم پیشرفت های زیادی دیده شده  و تلاش سازندگان به خوبی نمایان است. شاید بتوان این را گفت که بدون وجود این رنگ بندی عالی و یا ضعف آن باعث کاهش زیبایی بازی به طور بسیار زیاد می شد.  

فریاد خفاش
مطمئنا عنوانی به زیبایی بتمن را در موسیقی ها و صداگذاری شخصیت ها که هرکدام جذابیت و معروفیت خاص خودشان را دارند در بهترین سطح می بینید نسخه های قبلی از این بازی صداگذاری بسیار زیبا و درگیر کننده ی شخصیت های متعدد را ارائه می کرد که بدون این صداگذاری ها کارکتر ها اصلا  رضایت بخش نبودند و می توان گفت که صدای آنها بود که به دل بازیکنان می نشست و آنها را شیفته ی خود می ساخت. در این نسخه تغییر های زیادی برای کارکتر های بتمن به وجود آمده است که شاید برای قشری از گیمران نا خوش آیند به شمار رود اما تغییر صدا پیشه های شخصیت هایی چون بتمن،جوکر و ... با ضعف رو به رو نبوده اند و هرکدام از شخصیت ها صدای درگیر کننده ای دارند. شاید نبود صدای پر از خشم و نفرت بتمن در این نسخه به مذاق خیلی ها خوش نیاید و مطمئنا سنجیدن این معیار ها کار بسیار مهمی است. اما باید بدون تعارف گفت که صدا پیشگان بتمن و جوکر در این نسخه تغییر کرده است و نام های پر افتخاری چون Roger Craig Smith و تروی بیکر که تجربه های زیادی از نام و نشان بتمن دارند به جای صدا پیشگان قبلی دیده می شود که وجود حنجره طلاهایی چون تروی بیکر یک افتخار برای سری بتمن است. شاید سخت باشد که به آنها عادت کنید اما اینکار از شما بر می آید شک نکنید!
اما طرف دیگر از موفقیت های بازیی موسیقی های بی نظیر بازیست که این بار در پیشرفت آنها شکی وجود نداشت. این نوع موسیقی ها زمان های مختلفی شنیده می شود و صحنه های مختلف و مبارزات را برای شما دلپذیر می کنند. مبارزات خشن موسیقی های خشن دارند و مبارزات جذاب موسیقی های جذاب. باید اعتراف کرد که عکس العمل سازندگان در این عوامل مثل همیشه عالی بود است.
[تصویر:  hz9g4y76lcttdzin9fb.jpg]
اما سخن آخر در مورد این نسخه که از جمله بازی های معروف در دنیای گیم است باید گفت که واقعا تغییر استدیو سازنده و نبود راکستدی یک ضعف بزرگ شمرده می شود. هر شاهکار مطمئنا به دست شاهکار سازانی ساخته می شود و سپردن این پروژه به دست یک استدیو دیگر یک اشتباه بود. به امید عکس العمل ها در ادامه ی این فرنچایز توسط سازندگان.

داستان:9.5
گیم پلی:7.5
گرافیک:8
موسیقی و صدا گزاری:9
میانگین نمرات: 8.5

نکات مثبت:
داستان فوق العاده، طراحی خوب مراحل و باس فایت ها، گرافیک خوب، موسیقی های بینظیر


نکات منفی:
هوش مصنوعی ضعیف و عدم توجه به دشمنان معمولی، ایرادات و باگ ها،
 

 

 

 

 


RE: خاطرات کریسمس | نقد و بررسی Batman: Arkham Origins - Delsin Rowe - 11-15-2013

مرسی بابت مقاله زیباتون[img]images/smi/s0 (62).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]بالاخره یه مقاله توپ تواین چند مدت از نویسنده مبتدی ها دیدیم[img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
همیشه  به نظمی که به مقالتون میدید،غبطه می خورم چون خیلی با نظم و زیبا میشه[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]مقاله داری 3500 کلمه است که کاملا متعادل بین هربخش از نقد تقسیم شده![img]images/smi/s0 (62).gif[/img]در کل مرسی فقط به یه ویراستاری کوچکی نیاز داره که اگه انجام بدین خیلی عالی میشه[img]images/smi/s0 (24).gif[/img]مرسی[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]


RE: خاطرات کریسمس | نقد و بررسی Batman: Arkham Origins - Mahdi.AC4 - 11-15-2013

(11-15-2013, 05:31 PM)'AMIR M13' نوشته است: مرسی بابت مقاله زیباتون[img]images/smi/s0 (62).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]بالاخره یه مقاله توپ تواین چند مدت از نویسنده مبتدی ها دیدیم[img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
همیشه  به نظمی که به مقالتون میدید،غبطه می خورم چون خیلی با نظم و زیبا میشه[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]مقاله داری 3500 کلمه است که کاملا متعادل بین هربخش از نقد تقسیم شده![img]images/smi/s0 (62).gif[/img]در کل مرسی فقط به یه ویراستاری کوچکی نیاز داره که اگه انجام بدین خیلی عالی میشه[img]images/smi/s0 (24).gif[/img]مرسی[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]

 


جان؟[img]images/smi/s0 (5).gif[/img] وورد من 3200 کلمه نشون میده! امیدوارم اشتباه کرده باشید![img]images/smi/s0 (38).gif[/img][img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
 


RE: خاطرات کریسمس | نقد و بررسی Batman: Arkham Origins - Nelo Angelo - 11-15-2013

(11-15-2013, 05:31 PM)'AMIR M13' نوشته است: مرسی بابت مقاله زیباتون[img]images/smi/s0 (62).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]بالاخره یه مقاله توپ تواین چند مدت از نویسنده مبتدی ها دیدیم[img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
همیشه  به نظمی که به مقالتون میدید،غبطه می خورم چون خیلی با نظم و زیبا میشه[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]مقاله داری 3500 کلمه است که کاملا متعادل بین هربخش از نقد تقسیم شده![img]images/smi/s0 (62).gif[/img]در کل مرسی فقط به یه ویراستاری کوچکی نیاز داره که اگه انجام بدین خیلی عالی میشه[img]images/smi/s0 (24).gif[/img]مرسی[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
راست میگه منم خیلی خوشم میاد از این مورد مقالتون مخصوصا توی نقد Binary Domain که خیلی خوب مطالب و عکسا پشت سر هم قرار گرفته بود بابت نقدم ممنون.
 



 

بدبخت شدی خودتو برای نمره ی زیر 16 آماده کن. راستی وردت چجوری کار می کنه که شده 3200 کلمه؟ بزرار منم برم ببینم. شد 3492 کلمه البته یه چیزی اینجا اضافه میشه عکسا بالاشون مینویسه کوچک شدند بدون نوشته های بالا ی عکسا 3222 کلمه شد.


RE: خاطرات کریسمس | نقد و بررسی Batman: Arkham Origins - Delsin Rowe - 11-15-2013

(11-15-2013, 05:33 PM)'Mahdi.AC4' نوشته است:
(11-15-2013, 05:31 PM)'AMIR M13' نوشته است: مرسی بابت مقاله زیباتون[img]images/smi/s0 (62).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]بالاخره یه مقاله توپ تواین چند مدت از نویسنده مبتدی ها دیدیم[img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
همیشه  به نظمی که به مقالتون میدید،غبطه می خورم چون خیلی با نظم و زیبا میشه[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]مقاله داری 3500 کلمه است که کاملا متعادل بین هربخش از نقد تقسیم شده![img]images/smi/s0 (62).gif[/img]در کل مرسی فقط به یه ویراستاری کوچکی نیاز داره که اگه انجام بدین خیلی عالی میشه[img]images/smi/s0 (24).gif[/img]مرسی[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]


 


جان؟[img]images/smi/s0 (5).gif[/img] وورد من 3200 کلمه نشون میده! امیدوارم اشتباه کرده باشید![img]images/smi/s0 (38).gif[/img][img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
 

 
با عکسا اگه تو ورد بذاری میشه 3483کلمه
بدون عکسا میشه 3210 کلمه

من با عکسا حساب کردم[img]images/smi/s0 (25).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (24).gif[/img]
 


RE: خاطرات کریسمس | نقد و بررسی Batman: Arkham Origins - Stan - 11-15-2013

عزيز تروى بوكر اشتباهه تروى بيكر ( Troy Baker ) درسته[img]images/smi/s0 (24).gif[/img]
فقط منظورتون از جنگ هاى خشن و جذاب رو نفهميدم[img]images/smi/s0 (60).gif[/img]
به غير از اين دو مورد عالى بود ممنون[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]


RE: خاطرات کریسمس | نقد و بررسی Batman: Arkham Origins - PicaSSO - 11-15-2013

ممنون مهدی جان! [img]images/smi/s0 (62).gif[/img] خیلی خوب بود! [img]images/smi/s0 (24).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
من با این جملت کاملاً موافقم:
"باید گفت که واقعا تغییر استدیو سازنده و نبود راکستدی یک ضعف بزرگ شمرده می شود."
به نظرم بهتر بود که بیوگرافی شخصیت ها رو (با اینکه بهتره فقط تو پیش نمایش ها باشه!) رو هم می نوشتی. [img]images/smi/s0 (43).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
دیگه با این تجربه کمم نمی تونم در مقابل نویسنده های باتجربه ای مثل شما حرفی بزنم! خسته نباشید! [img]images/smi/s0 (43).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]


RE: خاطرات کریسمس | نقد و بررسی Batman: Arkham Origins - Colin Wade - 11-15-2013

عالی بود....[img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (62).gif[/img][img]images/smi/s0 (62).gif[/img][img]images/smi/s0 (62).gif[/img][img]images/smi/s0 (62).gif[/img]
فقط بازیش اصلا گیم پلی نداشت و به دل من ننشست![img]images/smi/s0 (43).gif[/img]


RE: خاطرات کریسمس | نقد و بررسی Batman: Arkham Origins - Mahdi.AC4 - 11-15-2013

(11-15-2013, 05:55 PM)'Solid' نوشته است: عزيز تروى بوكر اشتباهه تروى بيكر ( Troy Baker ) درسته[img]images/smi/s0 (24).gif[/img]
فقط منظورتون از جنگ هاى خشن و جذاب رو نفهميدم[img]images/smi/s0 (60).gif[/img]
به غير از اين دو مورد عالى بود ممنون[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]

 
بله اصلاح شد.
امیدوارم عنوان رو تجربه کرده باشید چون اگه بازی نکرده باشید دیر میشه منظورمو بفهمید.مبارزات خشن یعنی این مبارزات خون بازیکن رو به جوش میاره و شامل مبارزه با باس های بزرگ و بخشی از دشمنان معمولیه.مبارزات جذاب هم همون مبارزات عادی هست که جنگیدن با دشمنان عادیه که یه حس برتری شما رو نشون میده نسبت به اونا و همینش جذابه!


 

(11-15-2013, 06:00 PM)'a.gamer' نوشته است: ممنون مهدی جان! [img]images/smi/s0 (62).gif[/img] خیلی خوب بود! [img]images/smi/s0 (24).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
من با این جملت کاملاً موافقم:
"باید گفت که واقعا تغییر استدیو سازنده و نبود راکستدی یک ضعف بزرگ شمرده می شود."
به نظرم بهتر بود که بیوگرافی شخصیت ها رو (با اینکه بهتره فقط تو پیش نمایش ها باشه!) رو هم می نوشتی. [img]images/smi/s0 (43).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
دیگه با این تجربه کمم نمی تونم در مقابل نویسنده های باتجربه ای مثل شما حرفی بزنم! خسته نباشید! [img]images/smi/s0 (43).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]

 

این حرفا چیه؟[img]images/smi/s0 (43).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
میخواستم بیوگرافی شخصیت ها رو بنویسم اما دیدم نمیشه همشو نوشت همشو هم ننویسی ازت ایراد میگیرن که چرا ننوشتی!؟[img]images/smi/s0 (43).gif[/img]گفتم همون که بهشون سطحی اشاره کنم بهتره![img]images/smi/s0 (74).gif[/img]

 


RE: خاطرات کریسمس | نقد و بررسی Batman: Arkham Origins - Gladiator - 11-15-2013

خیلی عالی و کامل بود.
من قبلا گفته بودم این بازی نمره های خوبی نگرفته ولی ارزش بازی کردن رو داره حتما این بازی رو تجربه کنید.
ممنون بابت مقاله زیباتون.[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]