Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: استخدام نویسنده سایت شیپورچی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  hire-845x321.jpg]
با عرض سلام و خسته نباشید.سایت مجله تخصصی بازی شیپورچی تصمیم بر پذیرش و استخدام نویسنده سایت دارد. به ازای هر مطلب 400 تومان الی 700 تومان که به صورت ماهانه و با درخواست نویسنده به حساب وی واریز می شود. با قرار دادن روزانه یک یا دو مطلب و یا بیشتر میتوانید هم کیفیت وب سایت شیپورچی وب را بالا برده و هم به کسب درآمد بپردازید و وقتی که دیگر تمایل به همکاری نداشته اید. مطالبی که پولشان را گرفته اید به نام admin بروز میشوند.
شرایطی که نویسنده باید داشته باشد : آشنایی با محیط وردپرس.
روزانه بطور منظم مطلب در سایت ارسال کنید (بین ۲ تا ۲۰).
تمامی مطالب را با حوصله کامل قرار دهید.
روزانه حداقل ۱ تا ۲ ساعت در سایت مطلب بگذارد (۲ ساعت وقت خالی در شبانه روز داشته باشد).
گذاشتن برچسب های مرتبط برای هر مطلب ارسالی خود.
آدرس سایت:
مجله تخصصی بازی شیپورچی
 
دوستان همچنین میتونید از طریق ایمیل یاهو زیر،بامدیریت سایت تماس بگیرید و مستقیما صحبت کنید:[تصویر:  s0%20%2824%29.gif]
mohammadseyed835
 
دوستان عزیز مقاله نویس هم میتونند بیان و عضو نویسندگان بشن،حقوقی که برای مقاله نویسان در نظر گرفته شده ،بصورت کلمه ایست،درواقع برای هر 10 هزار کلمه 15 هزار تومان به بالا درنظر گرفته شده است!
سلام دوستان نویسنده ای حرفه ای هستم و آشنایی کامل با سیستم محتوای نیوک و وردپرس و انواع وبلاگ ها را دارم و نیم کپی و کپی و اختصاصی می توانم پست در تمامی زمینه ها بزنم و نوشتن توضیحات برای تصویر و لینک دانلود و آپلود نرم افزار و کلمات کلیدی انجام میدهم .
و هم چنین تغییر متن کپی شده و تبدیل آن به متن جدید انجام داده می شود .
درج لینک روی تصویر و کار با فتوشاپ پذیرفته می شود و هم چنین کم حجم سازی تصویر برای لود شدن سریع تر صفحات سایت انجام می شود و بنده در دو انجمن فعالیت دارم و در یکی مدیر تالار موبایل و تبلت و دیگری کاربر حرفه ای هستم و با یک سایت دانلود همکاری داشته ام و 300 پست برای آن ارسال کرده ام و در حال حاضر با یک سایت آپلود ویدیو همکاری دارم و روزانه قادر به ارسال 100 پست می باشم و ......
دوستان علاقمند پیام خصوصی بدهید ..... با تشکر از حسن انتخاب شما

 
با سلام خدمت شما من برای جشنواره مسابقات  مجله علمی دانستنیها شرکت کردم که در بخش تکنولوژی به فعالیت پرداختم.  و اتفاقا با محیط وردپرس آشنا شدم.این نشانی سایت(ali.professorha.ir) مطلبی که هست در مورد سبک نوشتاریم هست.من بیشتر در زمینه خبری فعالیت میکنم و در سایت های مربوط به بازی میگردم و آخرین اخبار رو مینویسم با ذکر منبع.ولی در زمینه نقد بازی و از این دست مطالب زیاد فعالیت نکردم. امیدوارم بتونم نویسنده برای سایت شیپورچی بشم. باتشکر
ببخشید یادم رفتم که بگم تسلط به زبان انگلیسی و همچنین آشنایی به زبان html هم دارم
سلام 
چرا همیشه سایت که وارد می کنید اشتباه است
(08-22-2014, 02:38 PM)'grssoft.ir' نوشته است: [ -> ]سلام 
چرا همیشه سایت که وارد می کنید اشتباه است

 


کاربر گرامی پست ماله گذشته است و سایت مورد نظر بسته شد