Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سازندگان The Last of Us گمان میکردند که این بازی به شهرت استودیو لطمه خواهد زد!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
زمانی که The Last of Us در سال 2013 عرضه شد ، همه به آن علاقه مند شدند. البته نظر خود ناتی داگ درباره ی این بازی تا به این اندازه مثبت نبوده است.

[تصویر:  the_last_of_us-600x337.jpg]

ناتی داگ مهمان آخرین قسمت برنامه ی "گفت و گو با سازندگان" بوده و از مشکلات داخلی در حین توسعه ی این بازی و شگفت زده شدن پس از مشاهده ی موفقیت های این اثر سخن گفته است.

Bruce Straley کارگردان بخش گیم پلی بازی درباره ی احساسات تیم در حین توسعه ی بازی گفت:
نقل‌قول:  ما فکر میکردیم این بازی (مانند یک تانک!) شهرت استودیو را ویران خواهد کرد!
ما فکر میکردیم که این بازی ، نام و تصویر ذهنی مردم از استودیو را که طی چندین سال با خون و عرق و اشک و با علاقه ی قلبی ساخته شده ، ویران خواهد کرد. ما فکر میکردیم که در حال تخریب وجهه ی عمومی ناتی داگ هستیم.


Neil Druckmann نویسنده ی بازی نیز تائید کرد و افزود :
نقل‌قول: ما طی پروسه ی ساخت بازی دائما با هم شوخی میکردیم و میگفتیم : "این بازی به منزله ی انحطاط ناتی داگ خواهد بود.

ظاهرا قسمتی از این کشمکش و درگیری های داخلی ناتی داگ مربوط به مکانیک های گیم پلی بوده است.
به گفته ی Anthony Newman طراح ارشد بازی :
نقل‌قول: بخش هایی از بازی مانند یک ژله ای بود که نمی بست!
بخش هایی با هم جور نمی شد. پس در واقع همه ی اینها مجموعه ای از تصمیمات شانسی بود که باعث شد هر چیز در مکان خود قرار بگیرد و یک بازی کامل را بسازد
.

منبع : The Last of Us devs thought game was going to tank, ruin studio’s name