Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مهمترین اخبار هفته!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  7shp565jglfc4dvmd05d.jpg]

بیش از 29 میلیون دستگاه PS4 شیپ شد!: 
همانطور که اطلاع دارید این هفته، هفته بازی های پاریس بود و سونی اعلام کرد که در سه ماه گذشته 4 میلیون PS4 را شیپ کرده است که در مجموع می توان به رقم 29.3 میلیون دستگاه PS4 شیپ شده اشاره کرد.
مدیر اجرایی اکس باکس: شما هرگز چنین لاین آپی را برای تعطیلات ندیده اید!:
مدیر اجرایی اکس باکس به تازگی اعلام کرده هست که کاربران تا به حال هیچ لاین آپی را مانند لاین آپ امسال مایکروسافت برای تعطیلات ندیده اند. این در حالی است که تا زمان تعطیلات دو بازی انحصاری Halo 5: Guardians و Rise of the Tomb Raider و تعداد زیادی از عناوین بزرگ مولتی پلتفرم برای اکس باکس وان منتشر خواهد شد. وی در ادامه افزود که جهان هیلو همانند دنیای استار وارز است! 
بازی محبوب Fallout 4 لیک شد!: 
بالاخره مورد انتظار ترین بازی سال یعنی Fallout 4 لیک شد و این تمام ماجرا نبود چرا که بتثدا نسخه مخصوص منتقدین، تصاویری از منوی بازی و کنترل مخصوص اکس باکس وان را نیز رونمایی کرد.
اولین بازی برای گوشی های هوشمند نینتندو معرفی شد:
بالاخره نینتندو این هفته اولین بازی خود را برای گوشی های هوشمند معرفی کرد این بازی که Miitomo نام دارد قرار بود تا در سال 2015 منتشر شود اما متاسفانه تا سال 2016 تاخییر خورد.
بالاخره بازی جدید دیوید کیج معرفی شد:
در هفته بازی های پاریس بالاخره دیوید کیج دل به دریا زد و بالاخره از بازی جدید خود رونمایی کرد. اگر به یاد داشته باشید چند سال پیش وی از یک دمو رونمایی کرد که در آن نقش یک ربات به نام کارا را داشتیم ظاهرا وی از ایده خودش خوشش آمده و آن را گسترش داده است و با نام کامل Detroit: Become Human آن را معرفی کرد. شما می توانید تحلیل تریلر این عنوان را از اینجا مشاهده کنید.

منبع
نقل‌قول: بیش از 29 میلیون دستاه PS4 شیپ شد!: 

دستاه  = دستگاه 

نقل‌قول: [font=tahoma]همانطور که اطلاع دارید این هفته، هفته بازی های پاریس بود و در سونی اعلام کرد[/font]

تو متن اشاره نکردی که چه کسی در سونی اعلام کرد   S0 (25)