Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: چگونه بهترین مرحله یWITCHER3 ساخته شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
 
چگونه بهترین مرحله یWitcher3 ساخته شد
[تصویر:  BCk5c3f0wjPA.878x0.Z-Z96KYq.jpg]

این مقاله حاوی اسپویلر برای مرحله the family matters است.
وقتی که Geralt of rivia، در حالی که در جست و جوی دختر خوانده اش ciri بود، به ولن(velen) می رسد، سرزمینی غارت شده با جنگ به نام سرزمین هیچکس را پیدا می کند. سربازان کشته شده در دشت ها ریخته شده اند- در نتیجه جنگ خونین میان تامریا و امپراتوری مهاجم نیلفگاردین- و فراری هایی آویزان شده از درخت ها، با کیسه هایی روی سرشان، به آرامی در باد این و سو و آن سو می شوند.
علی رغم وحشت و ویرانی،ولن محل زیبایی های طبیعی شگفت آور هم هست، سرزمین جنگل های باشکوه و تپه های هموار. این تضاد در احساسی ترین و اذیت کننده ترین مرحله witcher3 یعنیthe family matters و در شخصیت پیچیده و دارای تضاد bloody baron بازتاب داشته است.
پاول ساسکو (Pawel sasko) ، طراح مرحله می گوید: به کاراکتری احتیاج داشتیم که به ولن  (velen) شخصیت بدهد، با تمام آن زیبایی ها و مشکلاتش. بارون یک سرباز است، خیلی شبیه آنچه امروز داریم، که از جنگ با مشکلات زیادی بر می گردد. او بی ثبات و ناخوشایند است اما ویژگی های مثبتی هم دارد: او عاشق خانواده ی خود است و هرکاری برایشان انجام می دهد.
می توان ریشه های the family matters را در کودکی ساسکو دنبال کرد که در یک روستای فقیر در کوهستان های لهستان بزرگ شد. "من خانواده هایی را دیدم که به وسیله الکل و خشونت از هم پاشیدند" او می گوید:"والدینی را دیدم که با هم دعوا می کنند و بچه هایشان را کتک می زنند اما بازهم عاشق و وفادار  خانواده خود بودند." ساسکو که مجذوب این پیچیدگی شده بود، به دانشگاه رفت و  PhDدر زمینه روانشناسی گرفت تا بتواند مردم را بهتر بشناسد.
بارون می داند کجا می شوذ ciri را پیدا کرد، اما تا زمانی که گرالت برای پیدا کردن زن و دختر گمشده اش به او کمک نکند، چیزی به گرالت نمی گوید.ساسکو می گوید: بارون همانند گرالت ساخته شده. هر دوی آن ها پدرند و افرادی که عاشقشان هستند را از دست داده اند، دو مردی که دست شان به خون آغشته شده، هر دوی آن ها مشکلات شخصیتی دارند، و هرکاری برای خانواده خود می کنند.
[تصویر:  uhuvE2QpRb04.878x0.Z-Z96KYq.jpg]
مشخص است که آنها کاملا به یک دیگر اعتماد ندارند، و رابطه شان درست و راحت نیست، اما این شباهت ها به این معنیست که گرالت در سطح شخصی با بارون ارتباط برقرار می کند- گرچه بخواهد آن را تصدیق کند یا نه بارون از دید سطحی، کاریزماتیک، دوست داشتنی و سریع در بذله گوییست.
اما جنبه ی تاریکی دارد که به آرامی نمایان می شود. شما خودتان را در حالی می یابید که یک لحظه با او همدردی می کنید و در لحظه بعد او را نفرین. ساسکو می گوید:"هنگام طراحی او ، یکی از اهدافم همین بود." افراد خیلی کمی در زندگی ما هستند که هرگز درباره شان دچار کشمکش و تضاد نشده ایم، حتی اکر آن افراد را دوست داشته باشیم."
ساسکو می گوید: این همان چیزی است که به یک شخصیت واقعیت می بخشد، وادار کردن شما به داشتن احساس دوگانگی میان دوست داشتن و بیزاری از بارون. او قادر بود به شما وزن اضافی برای تصمیم گیری تان در مرحله بدهد. هنگامی که انتخابی در پیش روست ، تامل می کنید. The family matters عمداً طراحی شده بود تا هر دو جنبه ی بارون را نشان دهد، تا مشخص شود داستان زندگی او چقدر غم انگیز است.
گرالت، برای یافتن خانواده گم شده بارون، قلعه کوچک او را با استفاده از حس ویچر می گردد. اما هنگام انجام این کار متوجه  نشانه هایی از خشونت خانگی و شراب ریخته شده می شود، که یعنی داستان بیشتر از این هاست. آن ها گم نشده اند: آنها بعد از اینکه بارون در حالت مستی، به همسرش حمله ور و باعث صدمه دیدن بچه متولد نشده شان شد، آن محل را ترک کردند.
این یک افشاگری تاریک است و یکی از اولین دفعاتی که نظرتان راجع به بارون عوض می شود. ساسکو می گوید:" اما این را هم می دانیم که پیش از آمدن گرالت، او به ciri کمک کرده است. بارون از او تقریباً به عنوان جاگزین دختر خودش، نگهداری کرد.

این یک حقه ی روایتی بود تا شما مجبور شوید با او هم دردی کنید و به اینکه آیا او واقعا آدم بدی است یا نه، شک بورزید.


درآخر منتظر نظرات ارزشمند گیمفایی ها هستم.

 
 http://www.pcgamer.com/how-the-witcher-3...-was-made/
و باید بگم واقعا موفق شدن همچین حسی رو ایجاد کنن.
این نظر حاوی اسپویلر برای کل مراحل است. S0 (2)
.
.
مخصوصا زمانی که میبینی این کار Baron باعث شده همسرش به خدمت بانوان جنگل (!) در بیاد و دخترش بره به کلیسای آتش جاودان بپیونده S0 (43)  ولی باز مصرانه دنبال پیدا کردن اعضای خانوادشه. چنین شخصیت های "فرعی" خیلی کم پیدا میشن...

ممنون بابت مطلب
واقعا مرحله جالبی بود بعد میریم سراغ دخترش عروسکه رو میدیم بهش و میگه که دیگه نمیخواد باباهه رو ببینه و...

مرسی بابت مقاله
(12-19-2015, 04:36 PM)Rasoul_76 نوشته است: [ -> ]و باید بگم واقعا موفق شدن همچین حسی رو ایجاد کنن.
این نظر حاوی اسپویلر برای کل مراحل است. S0 (2)
.
.
مخصوصا زمانی که میبینی این کار Baron باعث شده همسرش به خدمت بانوان جنگل (!) در بیاد و دخترش بره به کلیسای آتش جاودان بپیونده S0 (43)  ولی باز مصرانه دنبال پیدا کردن اعضای خانوادشه. چنین شخصیت های "فرعی" خیلی کم پیدا میشن...

ممنون بابت مطلب
 [font=B Traffic]اسپویلر شدید
یکی از دلایلی که ویچر3 لایق دریافت عنوان بهترین بازیه همینه. روی شخصیت پردازی و جزییات به خوبی کار کردن. حتی پایان بازی هم بستگی به این داره که چطور به ciri روحیه می دید یا ناامیدش می کنید(تا جایی که من فهمیدم).  ciri بهترین کاراکتر و به قول شما بانوان جنگل(!) زجرآور ترین کاراکترهای ویچر هستن به طوری که اگه با ciri دمار از روزگارشون در نمی آوردم بدجور عقدش رو دلم می موند.[/font]
ممنون بابت مطلب S0 (74)

خطر اسپویل








واقعا بارون شخصیت جالبی داشت. شخصیتی خاکستری که در بازی با انتخاب های شما میتونست به یکه شخصیت نسبتا مثبت یا نسبتا منفی تبدیل بشه و مستقیما سرنوشتش توی دستان شما بود.
اما شخصیت پردازی اوالاخ برای من جالب تر بود. طوری روش کار شده بود که حتی از سیگی هم مرموز تر، اسرار آمیز تر و غیر قابل پیش‌بینی تر بود. این مطلب رو میتونید در مرحله through the space and time (اگر اشتباه نکنم) به عینه مشاهده کنید. یک دفعه شما رو وارد محیطی ناشناخته میکنه که حتی توی مخیله آدم هم نمیگنجه.
من تا آخر بازی هم نتونستم حرکات این مردک رو پیش بینی کنم و هر دفعه یه شوک بهم میداد S0 (2)
ینیفر هم که واقعاً عالی بود. نمیدونم این صحنه رو تجربه کردید یا نه. وقتی شما تریس رو انتخاب کنید و در مرحله ugly baby به کی.ر مورهن برگردید، ینیفر رو در حال درست کردن مگیسکوپ پیدا میکنید.سعی کنید در اون زمان بحث گرالت و ینیفر و کش بدید و ین رو عصبانی کنید. بعد از اون یک اتفاق جالب میافته که بد نیست کسایی که تجربه نکردن ببیننش. S0 (2)
سلام .
خسته نباشید میگم بابت زحمتتون . 
نظرات فنی رو به دوستان میسپارم .
در کل ولن رو میشه زیباترین منطقه کله نقشه ویچر نامید . یکی از دوستانم که اومده بود خونمون من برای اینکه بزرگی گرافیک ویچر رو نشونش بدم به ولن رفتم و واقعا براش این کیفیت جالب بود ...
شخصیت بلادی برون و خانوادش هم که خیلی درگیر کننده است در طول بازی .
منتظر کار های جدیدتون هستم . موفق باشید .
خطر اسپویل   S0 (2)






این موارد هم یادم رفت.برای دیدن اون اتفاق، در مرحله the last wish هم باید به ینیفر بگید که دوستش ندارید.

نقل‌قول: اون اتفاق آخر هم تجربه شد که توصیه می کنیم افراد زیر18 سال تجربه نکنن

دوست من بر خلاف موارد دیگر بازی، این اتفاق +18 نیست.  S0 (2)

نقل‌قول: خود وایلدهانت هم واقعا هم واقعا باجذبه و ترسناک بودن البته ای کاش مبارزه نهاییشو با فرماندهwild hunt سخت تر می ساختن.

تا حدی حرفتون رو قبول دارم.مبارزه گرالت با پادشاه وایلدهانت خوب بود اما نه به خوبی مبارزه با immlerith . توی مبارزه با Immlerith صحبت انتقام وزیمیر بود و کلا حال و هوای دیگه ای داشت.
(12-19-2015, 06:20 PM)Legendary Warrior نوشته است: [ -> ]خطر اسپویل   S0 (2)






این موارد هم یادم رفت.برای دیدن اون اتفاق، در مرحله the last wish هم باید به ینیفر بگید که دوستش ندارید.

نقل‌قول: اون اتفاق آخر هم تجربه شد که توصیه می کنیم افراد زیر18 سال تجربه نکنن

دوست من بر خلاف موارد دیگر بازی، این اتفاق ***** نیست.  S0 (2)

نقل‌قول: خود وایلدهانت هم واقعا هم واقعا باجذبه و ترسناک بودن البته ای کاش مبارزه نهاییشو با فرماندهwild hunt سخت تر می ساختن.

تا حدی حرفتون رو قبول دارم.مبارزه گرالت با پادشاه وایلدهانت خوب بود اما نه به خوبی مبارزه با immlerith . توی مبارزه با Immlerith صحبت انتقام وزیمیر بود و کلا حال و هوای دیگه ای داشت.

بله اون مورد یه وقت دیگه اتفاق می افتاد. راستش من ویچر۳ رو کامل در یه هفته تموم کردم  و بعضی چیزا درست یادم نمیاد Wall