Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: E3 2016| امکان تکمیل Watch Dogs 2 بدون کشتن حتی یک نفر وجود دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دنی بلانگر به عنوان کارگردان Watch Dogs 2، طی مصاحبه خود با سایت گیم‌اسپات تایید کرد بازی‌بازان می‌توانند بخش داستانی Watch Dogs 2 را بدون کشتن حتی یک نفر به اتمام برساند.

[تصویر:  Watch_Dogs-2-12-768x432.jpg]

همان‌طور که گفته شد، سایت گیم‌اسپات با کارگردان این عنوان مصاحبه‌ای فراهم کرد. آن‌ها از او در رابطه با امکان تکمیل بازی بدون کشتن حتی یک نفر پرسیدند.
بلانگر در پاسخ به سوال آن‌ها گفت:
نقل‌قول:
یکی از اهداف ما این است که از قابلیت غیر کشنده پشتیبانی کنیم. ما سعی داریم چیزهای بیشتری از آن را هم انجام دهیم اما چیزی که در حال حاضر می‌توانیم بگویم، این است که قابلیت غیر کشنده امکان پذیر است و این یکی از مقادیری بوده که می‌خواهیم در بازی قرار دهیم.
بلانگر در ادامه صحبت‌های خود افزود:
نقل‌قول:
بسته به برخی از ماموریت‌ها ممکن است این کار دشوار باشد اما قابلیت غیر کشنده در آن‌ها هم وجود دارد. ما از آن پشتیبانی خواهیم کرد. این دستوری است که به تیم داده‌ایم.
با این حال، عنوان Watch Dogs 2 یک بازی جهان‌باز است که به بازی‌بازان اجازه می‌دهد انواع مختلفی از سلاح‌های گرم را با خود حمل کنند، با توانایی هک کردن می‌توانند هواس دشمنان را پرت نمایند و بسیاری از موارد دیگر که یکی از آن‌ها امکان تکمیل بازی یا ماموریت‌ها بدون کشتن حتی یک نفر است. اسکات باترورث، یکی از اعضای تحریریه گیم‌اسپات هم توانست بازی را تجربه کند و در طول بازی خود حتی یک تیر هم شلیک نکرد!
البته عناوین دیگری هم به غیر از Watch Dogs 2 مانند Metal Gear Solid V: The Phantom Pain ،Dishonored و Deus Ex: Human Revolution این امکان را فراهم ساخته‌اند که بدون کشتن یک نفر بتوان بازی را به اتمام رساند البته در Deus Ex: Human Revolution یک مشکل بزرگ وجود داشت و آن این بود که بازی بدون در نظر گرفتن اینکه بازی‌بازان چگونه تصمیم به تکمیل بازی گرفته‌اند، آن‌ها را مجبور می‌ساخت تا با باس‌فایت‌ها مبارزه کنند؛ بنابراین باید امیدوار بود Watch Dogs 2 فاقد چنین مشکلاتی در زمان عرضه خود (۲۵ آبان) باشد.

  سعید شیخی‌پور
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۸
واقعا خیلی کاره گیمر بخواد بدون کشتن یه نفر یه بازی یه داستان رو تموم کنه.....
نمدونم چطور میخان طراحی کنن و گیمر چقدر باید فکر کنه تا بتونه صحنه های سخت رو پشت سر بزاره واقعا کار سختیه...
من تو بازی قبل ماموریت تموم میشد میگفت از منطقه قرمز خارج شو من کسایی که اونجا بودن رو میکشتم به جای خارج شدن! S0 (2)
نمی دونم چرا ولی به این بازی امیدوارم!
توی Dishonored 2 بدون جادو پیشروی کردن آسونه، ولی این خیلی حرفه Watch Dags 2 رو بدون کشتی حتی 1 نفر تکمیل کنی S0 (24)
کل مزه یک بازی به کشت و کشتارشه چه برسه به این نوع بازی  S0 (2) الان دقیقا چطوری میخوان طراحیش بکنن که ما نتونیم حتی یه آدم بکشیم؟  S0 (44) S0 (2)
برای اینکار باید محیط و جزئیات خیلی خیلی پویا تر و بهتر از بازی مثل GTA V باشه که بشه بطور کامل فاکتور کشتن رو از بازی حذف کرد! که من بعید میدونم
الآن اگه از نسخه ی یک کشتن رو حذف کنیم هیچ چیز جالب دیگه ای نمی مونه فقط میشه راه رفتن و رانندگی (که به دل بیشتری ها ننشست) و هک های تکراری و کوچیک!
شاید هم بخوان یک تروفی طلایی قرار بدن بخاطر این گزینه


Sent from my iPhone using Tapatalk