Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا
سازندگان The Last of Us گمان میکردند که این بازی به شهرت استودیو لطمه خواهد زد! - نسخه‌ی قابل چاپ

+- Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا (https://forum.gamefa.com)
+-- انجمن: آژانس خبری (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A2%DA%98%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C)
+--- انجمن: اخبار بازی ها (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D8%A7)
+--- موضوع: سازندگان The Last of Us گمان میکردند که این بازی به شهرت استودیو لطمه خواهد زد! (/Thread-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-The-Last-of-Us-%DA%AF%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%D8%AF-%DA%A9%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%AF%DB%8C%D9%88-%D9%84%D8%B7%D9%85%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF-%D8%B2%D8%AF)



سازندگان The Last of Us گمان میکردند که این بازی به شهرت استودیو لطمه خواهد زد! - Rasoul_76 - 07-15-2015

زمانی که The Last of Us در سال 2013 عرضه شد ، همه به آن علاقه مند شدند. البته نظر خود ناتی داگ درباره ی این بازی تا به این اندازه مثبت نبوده است.

[تصویر:  the_last_of_us-600x337.jpg]

ناتی داگ مهمان آخرین قسمت برنامه ی "گفت و گو با سازندگان" بوده و از مشکلات داخلی در حین توسعه ی این بازی و شگفت زده شدن پس از مشاهده ی موفقیت های این اثر سخن گفته است.

Bruce Straley کارگردان بخش گیم پلی بازی درباره ی احساسات تیم در حین توسعه ی بازی گفت:
نقل‌قول:  ما فکر میکردیم این بازی (مانند یک تانک!) شهرت استودیو را ویران خواهد کرد!
ما فکر میکردیم که این بازی ، نام و تصویر ذهنی مردم از استودیو را که طی چندین سال با خون و عرق و اشک و با علاقه ی قلبی ساخته شده ، ویران خواهد کرد. ما فکر میکردیم که در حال تخریب وجهه ی عمومی ناتی داگ هستیم.


Neil Druckmann نویسنده ی بازی نیز تائید کرد و افزود :
نقل‌قول: ما طی پروسه ی ساخت بازی دائما با هم شوخی میکردیم و میگفتیم : "این بازی به منزله ی انحطاط ناتی داگ خواهد بود.

ظاهرا قسمتی از این کشمکش و درگیری های داخلی ناتی داگ مربوط به مکانیک های گیم پلی بوده است.
به گفته ی Anthony Newman طراح ارشد بازی :
نقل‌قول: بخش هایی از بازی مانند یک ژله ای بود که نمی بست!
بخش هایی با هم جور نمی شد. پس در واقع همه ی اینها مجموعه ای از تصمیمات شانسی بود که باعث شد هر چیز در مکان خود قرار بگیرد و یک بازی کامل را بسازد
.

منبع : The Last of Us devs thought game was going to tank, ruin studio’s name