کارگردان رزیدنت درباره ی دلیل اکشن شدن می گوید - نسخهی قابل چاپ +- Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا (https://forum.gamefa.com) +-- انجمن: آژانس خبری (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A2%DA%98%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C) +--- انجمن: اخبار بازی ها (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D8%A7) +--- موضوع: کارگردان رزیدنت درباره ی دلیل اکشن شدن می گوید (/Thread-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%B2%DB%8C%D8%AF%D9%86%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%DB%8C-%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%84-%D8%A7%DA%A9%D8%B4%D9%86-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D9%85%DB%8C-%DA%AF%D9%88%DB%8C%D8%AF) |
کارگردان رزیدنت درباره ی دلیل اکشن شدن می گوید - Mr.Payne - 10-04-2012 رزیدنت اویل ۶ در سراسر جهان منتشر شده و بازتابهای متفاوتی را در پی داشته است. برخی آن را دوست داشته و برخی دیگر آن را یک بازی بی ارزش خواندهاند. همین مسئله، باعث شده تا کارگردان بازی، Hiroyuki Kobayashi توضیح دهد که چرا تیم ساخت بازی، اکشنتر شدن آن را به بازگرداندن بازی به سمت ریشههای سبک وحشت بقا ترجیح داد.
ابتدا برای اینکه یک نظر کلی در مورد بازی پیدا کنید، بد نیست لیست نمرات آن را -اگر تا الان ندیدهاید- یک بار مرور کنید.
در گفتگویی با ۱UP کارگردان بازی رزیدنت اویل ۶ آقای «کوبایاشی» توضیح داد که “با رزیدنت اویل، ما سعی میکنیم که تا حد ممکن فراگیر باشیم. سعی میکنیم به هر تعداد بازیباز ممکن دست یابیم.”
نقلقول:همینجا بود که تهیه کنندهی بازی Yoshiaki Hirabayashi ناغافل گفت: نقلقول: “مطمئنم که تو میتونی. تو میتوانی یک بازی ترسناک بسازی که اکشن زیاد هم داشته باشد. ولی، مسئله اینجاست که مردم پیشروی ما به دو عده تقسیم میشوند که اولی سبک وحشت بقا را دوست دارند و دیگران، بازی و یا رزیدنت اویل را.”وی ادامه داد: “وقتی این دو به هم میرسند … من فکر میکنم که تو میتوانی یک بازی ترسناک واقعا خوب بسازی؛ ولی وقتی که یک بازی ترسناک خالص باشد؛ اکشن قوی نیاز ندارد. متاسفانه این اتفاق برای بازی افتاد و قضاوتها در مورد آن به دور از انصاف شد.”
کوبایاشی ادامه داد:نقلقول:وی در ادامهی سخنان خود افزود: نقلقول: وی در پایان گفت:
نقلقول: این روزها همهجا صحبت از رزیدنت اویل ۶ است و دعوای اصلی سر همین نکته است. طرفداران قدیمی یک بازی ترسناک خالص میخواهند و بازیبازان جدید از همین وضع فعلی راضی و خشنود هستند. مسئله اینجاست که حق با کدام گروه است؟ به نظر میرسد حق با آقای کوبایاشی و تیم ۶۰۰ نفرهاش بوده باشد.
|