امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی: اولویت اصلی کسب و کارها
#1
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با بیشتر شدن دسترسی به فضای مجازی به اولویت اصلی کسب و کارها بدل شده است. حال مسئله مهم این است که چگونه می توان با به کارگیری مزیت های فروشگاه اینترنتی بازاریابی محکم و پایداری را با پرداخت هزینه اندک در طراحی سایت به وجود آورد. راهکارهای ایجاد فروشگاه اینترنتی ای که همه توانایی ها و پتانسیل های فضای مجازی را به کار بگیرد و بتواند با کاستن محدودیت های زمانی و مکانی، فروشگاهی مناسب و بازاریابی شایسته برای کسب و کارتان فراهم آورد دغدغه ای است که صاحبان فروشگاه را به فکر طراحی سایت فروشگاه اینترنتی سوق می دهد. اما چه نکته هایی را در طراحی سایت این فروشگاه ها باید مدنظر داشت در این نوشته کوتاه سعی می کنیم به نکته هایی که در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی اثرگذار هستند بپردازیم.

طراحی سایت تجارت اکترونیک

نخستین کاری که در جهت طراحی سایت باید انجام دهید توجه به نیازهای کسب و کارتان و با لحاظ کردن آنها تعرفه ای مناسب را برای طراحی سایت پیدا کنید. ایجاد درگاه های پرداخت الکترونیکی برای انجام تراکنش های اینترنتی در طراحی سایت تجارت الکترونیک کاری لازم است که باید به آن توجه کنید اصول امنیتی را در تراکنش های اینترنتی در نظر بگیرید که مورد بسیار مهمی درباره طراحی سایت تجارت الکترونیکی است.

تعیین برنامه فروشگاه اینترنتی

کار بعدی بعد از طراحی سایت تجارت الکترونیکی و درگاه پرداختی، این است که شما باید بازار هدف و بازارهای بالقوه ای که برای محصول و خدمات شما مناسب است را پیدا کنید و آنها را مشخص نمایید. می خواهید مشتری های شما  چه کسانی باشند؟ از کجا و با چه کلمه ای به طراحی سایت شما لینک شوند؟ کلمه های کلیدی طراحی سایت شما کدامند؟ و بهینه سازی سایت را چگونه انجام خواهید داد؟ کدام خدمات و محصولات را در فروشگاه اینترنتی خود عرضه خواهید کرد؟. همه این موردها در برنامه ریزی فروشگاه اینترنتی کسب و کار شما باید در نظر گرفته شوند.

نقش شبکه های اجتماعی در فروشگاه اینترنتی

ثبت نام و عضویت و فعال بودن در شبکه های اجتماعی و اطلاع رسانی محصولات و فعالیت های کسب وکار در شبکه های اجتماعی عامل بسیار مهمی در بالا بردن برند تجاری کسب و کار شما می باشد. از اصل های فروشگاه های اینترنتی داشتن حضوری موثر و بیشتر در فضای شبکه های اجتماعی است که در کنار طراحی سایت حرفه ای نقش حائز اهمیتی را ایفا می کند.

منبع : طراحی سایت
#2
کپی برداری از سایت های فارسی زبان ممنوع می باشد.حتی با ذکر منبع.  
قبلا هم دو بار با عناوین مختلف،سایت وی وب را تبلیغ کرده اید.


بسته شد
[تصویر:  Wolves_ofThe_North.jpg]


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Heart آموزش های طراحی سایت و کسب و کار اینترنتی saeed74 3 945 04-22-2024, 09:51 PM
آخرین ارسال: rahle
  معرفی سایت کاهش پینگ pixow.ir (اسکم) cudamilad 5 1,076 04-02-2024, 05:12 PM
آخرین ارسال: ariyadanesh
  سایت های درخواستی Farhan 251 62,437 05-01-2023, 01:09 AM
آخرین ارسال: Zahra_yzdi
  معرفی سایت دانلود فیلم و موزیک farrokh 4 1,728 07-31-2022, 09:59 PM
آخرین ارسال: Filimato
  سایت خدمات حرفه ای سئو ارزان و آموزش سئو حرفه ای رایگان mobinastra 0 767 05-16-2022, 11:01 PM
آخرین ارسال: mobinastra

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان