امتیاز موضوع:
  • 4 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نقد و بررسی بازی Dark Souls II | محکوم به مرگ
#1
You Died! تکرار، تکرار و باز هم تکرار؛ از پس این جمله رو خواهید شنید، تا دیگر برایتان عادی شود! You Deid!! برای اولین بار، استودیو From Softwares با ساختن بازی به نام Demon's Souls که یک عنوان انحصاری پلتفرم PlayStation 3 بود، توانست به همه بفهماند که حتی امکان دارد سختی نیز لذت بخش باشد، اعتیاد آور باشد، انگیزه در باطن فرد به وجود آورد؛ بله عنوان Demon's Souls که به یک عنوان Role Playing Game سوم شخص توسط From Software ساخته شده بود، روی دیگر از RPG را به ما نشان داد، تنها یک قانون در آن بازی وجود داشت، مرگ!! این بازی چنان سخت بود و باس فایت های آن هم که به سختی بازی بیش از بیش جان میدادند، سبب شد که یکی از سخت ترین بازی های جهان لقب گیرد، اما این سختی بسی شیرین بود و به دلیل هنر فوق العاده ی From Software که در آفریدن یک عنوان سخت اما لذت بخش، مورد تحسین همگان قرار گرفت و یکی از بهترین و صد البته سخت ترین عنوان های تاریخ شد. بعد از موفقیت های بیشمار Demon's Souls سازنده تصمیم به انتشار عنوانی جدید از سری Souls با نام Dark Souls گرفت؛ طبق انتظارها نیز Dark Souls موفقیت های Demon's Souls را تکرار کرد و حتی بهتر از آن هم شد؛ در نسخه ی Dark گرافیک بهبود پیدا کرده و مبارزات بهتر شده بودند و همچنین برای پلتفرم های PC , Playstation 3 نیز منتشر شده بود؛ که باعث فروش بیشتر، تجربه ای گسترده تر و شناخته تر شدن بازی شده بود، البته طبق نظر ها این عنوان Demon's مقداری ساده تر بود و با توجه به یم پلی ارتقا یافته ی آن و مبارزات سریع ترش، بازی مقداری آسان تر بود ولی باز هم چیزی از عذاب آور بودن بازی کاسته نکرد. بعد از موفقیت های Drak Souls استودیو From Software اقدام به ساخت Dark Souls II منتشر کردن آن در سال 2014 گرفت. تغییرات بسزایی در بازی شکل گرفته بود، قرار بود شما محکوم به مرگ باشید، نه بردی، نه انگیزه ای، فقط باید میمردید، وظیفه ی شما مردن است در این دنیای طلسم شده، پر از ارواح، هیچ چیزی جلو دار آن ها نیست، ولی باید روزی این طلسم شکسته شود، دوباره روشنایی برگردد و ارواح زشت صفت نیز خود را کوچک بیند، ولی هر بار کسی اقدام به تغییر این وضع داد، از بین رفت و نتوانست در مقابل این نیروی عظیم دوام بیاورد، اما این بار نوبت شماست، شما با بقیه فرق دارید، شما یکی از بازماندگان نسخه ی قبلی هستید، کسی که غیر ممکن ها رو ممکن کرد، کسی که هیچ چیزی حریفش نشد و حال به این دنیا آمده است، آماده ی تغییر،  آماده ی بیرون راندن ارواح سیاه، آماده ی آوردن امید به زندگی، ولی باز یک چیز هنوز که هنوز است در این میان صدق میکند، مرگ، مرگ، مرگ!! بله شما محکوم به مرگ هستید، هرچقدر که قوی باشید، هرچقدر که توانا باشید ولی باز در این دنیا همه تشنه ی خون شما هستند و کسی جز خودتان شما را این در دنیای بسیار تیره و خطرناک همراهی نخواهد کرد، باید به قدرت خود رجوع کنید، به فکر خود، به توانایی های خود تا این حکم مرگ را از بین ببرید، ولی باز هم قانون پایه سر جای خودش است و هیچ تغییری نکرده است؛ شما محکوم به مرگ هستید!!

در ادامه ی میتوانید نقد و بررسی کامل عنوان Dark Souls II را به صورت دقیق و هیچ کم و کاستی بخوانید...

[تصویر:  5ps9hw03uxr3q9dh546h.jpg]
نام بازی : Dark Souls II

استودیوی سازنده ی بازی : From Software

ناشر : Bandia Namco Games

موتور ساخت بازی : Havoc Engine

پلتفرم ها : PC/PS3/XBOX 360

سال انتشار : 2014

رده سنی بازی : 16 سال به بالا

سبک بازی : Role Playing Game
داستان | روایتی نفرین شده!
معمولا، کم و بیش بازی های با سبک نقش آفرینی از داستان قوی بهره نمیبرند، مانند سری The Elder Scrolls! ولی بازی هایی هم میباشند که داستان بسیار زیبایی دارند مانند The Witcher؛ اما در این میان سری Souls بسی روایت گنگ و داستانی ضعیف را در قالبی جای داده است که،بازی باز به هیچ وجه احساس حضور کم رنگ داستان در بازی را احساس نمیکند. داستان بازی ادامه ی برای نسخه ی قبلی ارواح تاریکی نمیباشد و اگر نسخه ی قبل را تجربه نکرده باشید، چیزی از دست نخواهید داد. روایات ارواح سیاه 2 در دستان سه شخصیت Emerald Herald، King Vendrick و ملکه Nshahandra میچرخد؛ شخصیت بازی وقتی برای اولین بار وارد شهر Majula میشود، Emerald Herald را میبند و با اون صحبت میکند، Emerald Herald به او داستان این دنیای نفرین شده را میگوید و راه را برای شما مشخص میسازد، کشتن 4 تا از شیاطین اصلی که با نام های Rotton، Lost Sinner، Duke’s Dear Freja و Old Iron King یکی از اجبارها برای از بین بردن این نفرین است، هم چنین باید پادشاه وندریک را نیز پیدا کنید و قسمت خاموش دیگر این داستان نفرین شده را روشن سازد.بازی با در بازی شخصیت محوری وجود ندارد، خودتان هستید، سرنوشت شخصیت خودتان رو باید در یک هزار راه انتخاب نمایید؛ بله عناصر یک بازی RPG به خوبی در این عنوان حس میشود، شما باید تصمیم بگیرید که شخصیت شما یک داستان بد و پر از اتفاق های ناگوار را در پیش بگیرد، یا یک روند خوب که پایانی زیبا خواهد داشت. هدف اصلی شما Nashahandra میباشد، کسی که تمام این طلسم و نفرین ها درست اوست و با کشتن آن فقط میتوان از این جهنم خلاص شد. در بازی شخصیت هایی هستند و به عنوان درست کننده ی مسیر بازی به شما کمک میکنند، ولی آن ها فقط گزینه ها رو برای شما بازگو میکنند و انتخاب سرنوشت به عهده ی خودتان میباشد. در هر صورت شما باید این طلسم را بردارید، چه بد باشید، چه خوب، چه زشت، چه زیبا!! به طور کلی بازی از داستان فوق العاده غنی و عمیقی بهره نمیبرد و میتوان از همین قسمت فهمید که سازنده بازی را فقط به گیم پلی و موسیقی تقسیم کرده است.

[تصویر:  b89j32bc13i1fll3imut.png]
سخت به نظر میرسید!!! اما....

گیم پلی | ارواح سیاه و شما، زیبا و ناعادلانه.....
یکی از مهم ترین پخش های این بازی گیم پلی آن است. From Software بروی این بخش مانور های بسیار زیادی داده بود و به قول های خود نیز عمل کرد. گیم پلی بازی چندین شاخه ی بسیار بزرگ دارد که از اول بازی آن را خواهیم دید. بازی دارای چند شاخه مختلف برای انتخاب شخصیت ها هست که شامل: Wariorr, Knight, Swordsman, Bandit, Cleric, Sorcerer, Exoplorer, Deprived میباشد. هر کدام از کلاس ها خود زیر شاخه و توانایی های خاصی دارند. Warrior یکی از همه گیر ترین نوع جنگنده در بازی هست، یک شمشیر، یک سپر و یک جادوی سلامتی دارد، او تقریبا در همه ی حالات، چه قدرت، چه سرعت و .... دارای یک نظم و تعادل خاصی میباشد و بهترین شخصیت برای کسانی است که فقط یک روند را در بازی پیش نمیگیرند. یکی دیگر از شخصیت ها Bandit است، بله اون نمونه ی بارز از یک فرد بسیار قدرتمند و قوی هست و میتواند با خود زره های سنگین و سلاح های زیادی حمل کند و ضربات مهلکی به دشمن وارد کند، ولی خب در کنار هر نقطه ی قوتی یک نقطه ضعف هم وجود دارد و آن هم کند بودن این شخصیت میباشد و اگر لحظه ای غفلت کنید ممکن است کاملا روح های خودتان را دو دستی تقسیم به دشمن بکنید. این شخصیت هم مانند Warrior یک جادوی سلامتی دارد و همچنین مجهز به استفاده از کمان نیز میباشد؛ نفر بعدی Swordsman هست، همان طور که از اسمش پیداست شمشیر محور اصلی مبارزات او خواهد بود، او دارای دو شمشیر است و از مبارزات سریع تر و پیچیده تری بهر میبرد، هم چنین نسبت به بقیه کلاس ها سلامتی کمتری دارد، ولی بسیار فرزتر و چابک تر میباشد. حال میرسیم به شوالیه یا همان Knight، شوالیه نیز مانند Warrior از تعادل خاصی بهره میبرد و باز قدرت و سلامتی او در اولویت قرار دارد. این بار نوبت جادوگر یا همان Cleric است، این مبارز جز جادو کار دیگری نمیکند و محور اصلی مبارزات او، جنگ از فواصل دور میباشد و قدرت و سرعت مبارزات تن به تن را ندارد. Sercerer را نیز میتوان ترکیبی از Warrior و Celric دانست، جادو و شمشیر با هم ترکیب شده اند و این شخصیت را به وجود آورده اند. این مبارز دارای قدرت و سلامتی بالایی نیست و اولویت آن سرعت است و اگر شما فرد با دقتی میتوانید از این شخصیت به خوبی استفاده بکنید. شخصیت بعدی جهانگرد یا EXplorer میباشد! این شخصیت نه دمج بالایی دارد، نه سلامتی زیاد و نه سرعت خیلی زیاد، اولویت این مبارز آیتم ها هستند و در همان اول بازی مقدار بسیار زیادی آیتم همراه خود دارد. آخرین انتخاب شما نیز Deprvied است، این مبارز هیچ لباس و مهارتی ندارد و کاملا بی دفاع است و شما میتوانید بنا به سلیقه ی خودتان با آپگرید کردنش یک مبارز دلخواه را به وجود بیاورید. بازی دارای سیستم آپگرید بسیار گسترده ای است، وقتی شما دشمنی را میکشید به شما روح تعلق میگیرد و میتوانید آن را برای آپگرید کردن خودتان و خرید سلاح و آیتم های دیگر استفاده کنید. البته خوشبختانه سازنده دست بازیباز ها رو بسیار باز گذاشته است و فقط مبارزات را به شمشیر و جاخالی دادن خلاصه نکرده است؛ در بازی انگشترهایی وجود دارند، که هرکدام از آن ها قابلیت های منحصر به فردی را دارا میباشند و میتوانند در بازی به شما کمک بسزایی بکنند. جادو ها در بازی به چند دسته تقسیم میشوند: بعضی جزو سری آتش هستند و سری دیگه نیز جزو برق ها، چند جادو ی دیگر که برای افزایش سلامتی و ... نیز بکار می رود که در نوبه ی خود بسیار جالب به نظر می رسد. این بازی یک پایان دارد، ولی روند گیم پلی و همچنین دیالوگ های آن در بازی تغییر پیدا خواهد کرد و تمام این تغییرات به شما و انتخاب هایی که خواهید کرد ربط خواهد داشت. برای مثال میتوانید از یک شخصیت مهم یکی از آیتم های حیاتی بازی رو به اشتباه نگیرید و آن گاه در بازی به مشکل بر خواهید خورد. در بازی شما میتوانید مقدار زیادی سلاح و زره با خودتان حمل کنید، ولی اگر وزن آن ها زیاد باشد بر روی سرعت حرکات شما تغییر خواهد گذاشت و مبارزات و فرار را برای شما بسی سخت تر از قبل میشود. در بازی Spell هایی وجود دارد که با زدن آن ها روی سلاح خودتان تغییرات خاصی در قدرت، تخریب پذیری، سرعت و ... خواهد شد. شما میتوانید با سبک بازی کردن خودتان از این جادو ها استفاده کرده و بازی را برای شما آسان تر کنند. به گفته ی سازنده در بازی درهای مخفی بسیار زیادی وجود دارد، که برای کشف آن ها باید ساعت کنار دیوار ها راه رفته و آن ها را بیابید. در بازی مکان هایی با نام Bonfire وجود دارد، شما در این پناهگاه میتوانید حتی برای یک لحظه هم که شده به آرامش دست یابید و خودتان را ریکاوری کنید و سلاح های خود را مرتب سازید. مکان اصلی سیو کردن بازی نیز هر Bonfire میباشد و یکی از ارکان اصلی گیم پلی و مهم ترین بخش آن است. هم چنین در بازی گروه هایی وجود دارد، که با عضو شدن در اتحاد آن ها به شما مزیت های خاصی داده میشود. قسمت مولتی پلیر بازی یکی از خاص ترین قسمت های آن میباشد و حتی یکی از متونع ترین مولتی پلیر های بازی های منتشر شده!!! سری ارواح به ما نوع دیگری از مولتی پلیر این عنوان را نشان دادند، شما در بازی میتواند با دوستان و یارهای خود جوین شده و به سراغ تمامی این موجودات نفرین شده بروید و حتی میتوانید گروهی به هم حمله کنید و به نوعی دیگر یک دوئل را انجام دهید. قسمت مولتی پلیر این عنوان بسیار زیبا است و میتواند ساعات بسیار زیادی شما را سرگرم نگاه دارد.


[تصویر:  6ab83ej1zvj7d1fcp7qy.jpg]
You Died!!!

گرافیک | افقی به سوی روشنایی، تا مرگ...
عنوان Dark Souls II در بخش گرافیک حرف های زیادی برای گفتن ندارد، ولی قسمت های ازهمین قسمت باعث میشود که واقعا ما گرافیک این عنوان را حتی بیشتر از بازی های گرافیکی دیگر نیز در ذهن خود بگنجانیم. به لطف موتور گرافیکی Havoc جلوه های بصری و نورپردازی این عنوان به قدی زیبا کار شده که واقعا هیچ حرفی برای گفتن نمیگذارد. بازتاب نور از روی آب بروی صخرها واقعا باور نکردنی میباشد. کیفیت آتش، جرقه ها و جادو ها به بهترین نحو ممکن کار شده است؛ در بازی تخریپ پذیری آنچنانی برای روی دیوار ها یا درختان وجود ندارد، ولی این قانون در مورد وسایل اطراف بازی صدف نمیکند و شما میتوانید یک آشوب با خراب کردن این این وسایل به پا کنید. محیط بازی بسیار زیبا طراحی شده است و همیشه یک محیط خرناک و تاریک و بی رمغ را در زن شما تجلی میکند. باس فایت ها با ظرافت خاصی طراحی شده اند و همچنین محل جنگ با آن ها نیز بسیار زیباتر و قدرت سازنده در خلق محیط های زیبا در این ماکن ها معلوم میشود. در بازی باگ های گرافیگی وجود دارد که یک اشکال است، بعضی ازا ین باگ ها به قدری مشحک هستند که یک گیمر توانست در عرض 15 دقیقه این بازی را با استفاده از باگ ها به پایان برساند. تکسچرهای بازی قوی نیستند و در حد متوسط میباشند و در اصل کل گرافیک بازی بر روی نورپردازی و خلق محیط های فوق العاده زیبا محور است. کیفیت باران و رعد برق بازی و نیز واقعا زیبا است و از نظر شخص نویسنده کیفیت نورپردازی بر روی سنگ Dark Souls II از هر بازی بهتر و زیبا تر میباشد. در کل این عنوان از بخش گرافیک با مشکلاتی کم خودش نیز سر بلند بیرون آمد و میتواند نمره ی خوبی بگیرد.
[تصویر:  9v0bsm7r36ue4u0llfqk.jpg]
زیبایی در دنیایی نفرین شده...

موسیقی | ندایی از جنس مرگ
موسیقی، موسیقی این عنوان یکی از بهترین قسمت های این بازی فوق العاده است، به لطف Motoi Sakuraba ما شاهد یکی از بهترین موسیقی ها و ترک ها در این سری بودیم، آهنگ آرامش بخشی که هنگام وررد به شهر Majula پخش میشد، واقعا زیبا و گوش نواز بود. هر باس فایت و هر قسمتی از شهر بزرگ سری ارواح سیاه موسیقی مربوط به خودش را داشت و کاملا هم با فضای آن هماهنگ بود. موسیقی شهر ماژولا چنان آرامش بخش است که شما فقط میخواهید به غروب آفتاب نگاه کنید و با آهنگ فوق العاده ی شهر انس بگیرید. در مبارزات عادی آهنگ ها و صداهای موسیقی زیاد به گوش گیمر نمیخورد و هنگام جنگ با باس فایت ها این صداها اوج میگیرند و هیجان بازی را چندین برابر میکنند. Motoi Sakuraba در بسیاری از عنوان هایی که در ساخت موسیقی آن ها دست داشته به خوبی از پسشان بر آمده و در کارنامه ی خود افتخارات زیادی کسب کرده. این هنرمند بزرگ، توانسته در 48 ترک تمام مضنون این بازی را جای دهد و کاملا حس ناامیدی، هیجان، ارواح و طلسم را به شما منتقل میکند. در بعضی مکان ها چنان موسیقی سنگین و گیرا میشود که کاملا بر رفتار و طریقه ی بازی کردن گیمر اثر میگذارد.

[تصویر:  motoi-sakuraba-239.jpg]

نتیجه گیری | سختی ها بیشتر یا کم تر؟ بازی بهتر یا بدتر؟
هنگامی که Demon's Slous عرضه شد، همه به تحسین و تشویق From Software پرداختند، زیرا توانست نوع جدید از بازی ها را با سختی لذت بخش که هنری بسیار میخواهد، بسازد. Dark Souls نیز راه پدر خودش را ادامه داد و یکی از سخت ترین عنوان های تاریخ بود، ولی نه به اندازه ی نسخه ی قبلی، اما با امکانات و پیشرفت های جدید در گیم پلی یک بازی کاملا موفق از آب در آمد؛ حال Dark Souls II با اینکه آسان تر از جد خودش بود، ولی چنان بازی زیبایی چه در گیم پلی، چه در موسیقی و چه در گافیک و هم چنین داستان بود که میتوان آن را یک پیشرفت و جهش بزرگ نسبت به نسخه های قبلی دانست و استودیو سازنده به بهترین نحو ممکن پروژه ی خود را به اتمام رساند. همچنین بزودی قرار است Dark Souls III نیز در سال 2016 با تغییرات شگرف منتشر شود و این سری را بیش از بیش سربلند سازد.
امیدوارم از این نقد هم لذت برده باشید و همچنین تشکر بابت گذاشتن وقت خود و خواندن این نقد و بررسی.
[تصویر:  tortdbss62yn3qnakf2q.png]
[تصویر:  dy3wqt7drjdqfirw7pdr.png]
نکات مثبت :
نور پردازی فوق العاده - محیط های بسیار زیبا - گیم پلی آزاد برای گیمر - هیجان بالا - به چالش در آوردن گیمر - تنوع زیاد در مراحل - شهر های زیبا - مکان های مخفی
نکات منفی :
باگ های بسیار کم

نمرات
گیم پلی : 100/100
داستان : 100/100
موسیقی و صداگذاری :
100/100
گرافیک : 100/98
نمره ی کل : 100/99.5
پاسخ
#2
عالی 
واقعا ممنونم بابت نقد خوشحالم که تو علاقه به این سری تنها نیستم و افرادی مل من هم هستن
شما هم با نظر من موافقید که بهترین انتخاب برای بهترین بازی سال حق این نسخه بود ؟
البته می تونستید تو مشکلاتتون پورت بسیار بد برای pc رو هم اضافه کنید (اگه رو پی سی تجربش کردید) چون کنترل دوربین واقعا سخت و طاقت فرسا بود
پاسخ
#3
ممنونم واقعا عالی بود  ولی انصافی گرافیک بازی در حد نسل 6 بود برا همین نتونستم زیاد بازی رو ادامه بدم ولی از نقد شما لذت بردم


 [تصویر:  Screen_Shot_2016-06-12_at_5.02.41_PM.0.png]
پاسخ
#4

  1. نکات منفی باگ های بسیار کم؟
  2. خیلی عالی بود
  3. عالی
  4. عالی
  5. عالی
    خیییییییییییییییییییلییییی خوب بود لذت بردم
فروش یک عدد اکانت اوریجین (بتل فیلد 4 و تایتان فال روی یک اکانت) 
پاسخ
#5
خیلی نقد کامل و عالی بود.من با بازی کردنش حال کردم ولی یه خورده سخت بود در کل خسته نباشی
Gears 4
[تصویر:  render_juvie_closeup610.jpg]
پاسخ
#6
بازی بسیاری سختیه ازش متنفرم از کله you died یا wasted یا game over یا play again خیلی بدم میاد هیچ وقت سری souls رو درک نکردم سختی بیش از حد و فراوان یک بازی شاید باعث بشه که بخوایخودت رو اتیش بزنی و به دل اب بیندازی
پاسخ
#7
(08-08-2015, 09:30 PM)BadBoy4Ever نوشته است: عالی 
واقعا ممنونم بابت نقد خوشحالم که تو علاقه به این سری تنها نیستم و افرادی مل من هم هستن
شما هم با نظر من موافقید که بهترین انتخاب برای بهترین بازی سال حق این نسخه بود ؟
البته می تونستید تو مشکلاتتون پورت بسیار بد برای pc رو هم اضافه کنید (اگه رو پی سی تجربش کردید) چون کنترل دوربین واقعا سخت و طاقت فرسا بود
اولا ممنون بابت گذاشتن وقتتون برای خوندن نقد......
دقیقا، به نظر من حق بازی میدل ارد بخصوص این بازی خورده شد، اصلا انتظار نداشتم دراگون ایج گوتی بشه با وجود این عنوان.....
درسته، ولی این مشکل توی نسخه ی 1 این بازی واقعا زیاد بود و سازنده توی نسخه ی 2 خیلی رو پی سی مانور داد و لید پلتفرمش پی سی بود، به نظر من جز بودن کلید ایکس باکس رو پی سی مشکل دیگه ای نداشت.
...CRYSiS
[تصویر:  crysis_wallpaper_by_sfv666-d6av2wf.jpg]
پاسخ
#8
نقد کامل و عالی ای بود
واقعا سری دارک سولز جذاله 
ممنون بابت نقد
پاسخ
#9
(08-08-2015, 09:34 PM)kiankasaei نوشته است:
  1. نکات منفی باگ های بسیار کم؟
  2. خیلی عالی بود
  3. عالی
  4. عالی
  5. عالی
    خیییییییییییییییییییلییییی خوب بود لذت بردم
ممنون از نظرتون
در ضمن به نظر شما بازی باگ زیاد داشت یعنی؟
...CRYSiS
[تصویر:  crysis_wallpaper_by_sfv666-d6av2wf.jpg]
پاسخ
#10
واقعاً تنها بازی بود که باگ کم داشت!من خودم شخصاً هیچ باگی ندیدم تو بازی!ولی اون که دکمه های نسخه PC رو مثل Xbox 360 گذاشته بودن خیلی رو اعصاب بود.

خسته نباشی بابت نقد.
[تصویر:  e4f7_3ea4f3ff8d45616e224e2b324bba4603.png]
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  نقد و بررسی بازی مافیا officialamir 1 1,773 05-10-2023, 04:01 PM
آخرین ارسال: برنا زرین
  بررسی بازی The Quarry : فیلم خوب، بازی معمولی علی امینی 0 946 06-14-2022, 03:46 PM
آخرین ارسال: علی امینی
  بررسی بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga ساسان گیمر 0 969 04-18-2022, 11:40 AM
آخرین ارسال: ساسان گیمر
  زنگ ورزش | نقد و بررسی FIFA 14 White Fang 23 7,871 02-28-2022, 03:36 PM
آخرین ارسال: alireza663
  نقد و بررسی گوشی سامسونگ a51 pishrotech 0 1,111 10-20-2021, 07:48 PM
آخرین ارسال: pishrotech

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان