امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کلونی فضایی | نقد و بررسی عنوان Evolve
#1
اکثر ما خاطرات بسیاری از عنوان های چند نفره داریم، عنوان هایی مانند Left 4 Dead که در اعماق قلب ما همیشه جایی دارند و هیچ بازی دیگری تابحال نتوانسته جای آن ها را بگیرد، جهانی که باس های اعجاب انگیز و زامبی های گروهی آن یکی از دلایل موفقیتش بود و لذت تجربه کردن با دوستان بسیار دلپذیر تر بود. عنوانی که در سال 2008 معرفی شد و آن موقع به دلیل وجود بخش چند نفره از محبوبیت بالایی برخورددار بود؛ اما یک بعد از معرفی آن نسخه دوم نیز معرفی شد که آن هم به موفقیت های فراوانی رسید و هنوز هم اکثر افراد در سرورهای آن پرسه می زنند. حالا شش سال از عرضه اولین عنوان Left 4 Dead گذشته و سازنده بازی تصمیم گرفت با فضایی جدیدتربازگردد و الان با عنوان جدید استودیو تل تیل همراه شما هستیم.
سفر و زندگی به فضا یکی از رویاهای انسان هاست؛ اما تصور کنید چه موجوداتی می توانند آن ها را در معرض خطر قرار دهند؟
همانطور که انسان ها و تمام موجودات روی زمین جایی را برای زندگی خود قرار می دهند، فضایی ها هم یکی از سیارات هستی را برای خود انتخاب می کنند. حالا تصور کنید انسان به خانه آن ها یورش آورده و بخواهد آن جا را به تصرف خود در آورد، مثل آن است که فردی به خانه ما آید و بگوید اینجا خانه من است نه تو، واکنش شما چه خواهد بود؟
خب پوشانده نیست که اگر انسان ها هم بخواهند به فضا سفر می کنند همسایگان آن برای پس گرفتن محل زندگی یا بهتر است بگوییم سیاره خود با انسان ها به جنگ پرداخته و سعی می کنند آن ها را از محل سکونت خود بیرون کنند. اما این همسایگان چیزی فراتر از خلقت هستند، در ادامه نقد و بررسی با این موجودات ترسناک آشنا می شویم و قصدمان فقط معرفی بازی evolve است که با همین موضوع دست و پنجه نرم می کند.

[تصویر:  cov_250_l.jpg]

تاریخ انتشار: 2015/10/2
ناشر:2K
سازنده اثر: TURTLE ROCK STUDIOS
پلتفرم ها: Microsoft Windows، Xbox One،PS4

داستان بازی از آنجا آغاز می شود که انسان ها برای زندگی بهتر قصد سفر به فضا را می گیرند. شاید کمی فراتر از واقعیت باشد اما زیاد دور از ذهن نیست دانشمندان در حال انجام انواع مختلف اختراعات  هستند و شاید هم روزی بتوانیم به سیارات دیگر رفت و آمد کنیم؛ البته اگر عمری باشد. در واقع در آن جا کلونی های فضایی تشکیل می دهند و قصد دارند آن سیاره را برای سکونت انتخاب کنند، که اسم آن سیاره  شیر است، آن ها مشغول تحقیقات خود هستند؛ اما طولی نمی کشد حمله همسایگان فضاییمان آغاز می شود،  آن جا زادگاه هیولا های فضایی است. آن ها می خواهند انسان ها را از آن جا بیرون کنند و از ورود آن ها به محل زندگی خود جلوگیری کنند. ناامید نشوید حالا چهار شکارچی ماهر و زبر دست به آنجا رفته اند تا انسان ها را نجات و هیولاها را از پای در بیاورند، در واقع این شکارچیان به چهار دسته طبقه بندی می شوند که عبارتند از:تله گذار،حمایت گر،درمانگر و مهاجم و فقط هدفشان خلاص شدن از شر موجودات فرازمینی است.
 مگر خود ما دوست داریم با یک هیولای بی شاخ و دم همنشین شویم؟ خب جواب مشخص است زیرا هرکس خانه ای مختص خود دارد و نه انسان ها بلکه تمام موجودات هستی نباید به محل های سکونت خود تجاوز کنند. داستان همین است داستانی کلیشه ای که در بسیاری از فیلم ها و کارتون ها و داستان ها یا آن را دیده ایم یا درباره اش خوانده ایم و اطلاعات داریم. در واقع بیشتر تمرکز سازنده این عنوان در بخش گیمپلی و روند بازی است و واقعا هم حق دارند به دلیل آن که در این بازی ها داستان در اولویت نیست و گیمپلی حرف اول را می زند، بلکه فقط برای مرتبط کردن نبرد های و حالت های بازی است. پس همینجا بگوییم که اگر می خواهید عنوانی با داستانی غنی تجربه کنید اصلا طرف این بازی نروید چون دلسرد خواهید شد.

[تصویر:  s_7136fdad5150869a2b5a8574fb8860bfb1ee0409.jpg]

پیش به سوی شکار...

روند بازی (گیم پلی) بازی حرف های زیادی برای گفتن دارد، از چالش مبارزه با هیولاها تا ارتقاء دادن اسلحه ها همه در کنار یکدیگر جمع شده اند تا ساعت هایی پر از هیجان به شما تقدیم کنند.
نکته ای که بیشتر ما به آن برخورد می کنیم این است که چگونه می توان با انسان ها به جنگ هیولا ها رفت انسان شانسی برای برنده شدن ندارد و قطعا هیولا ها با آن قدرت 
خارق العاده شان پیروز میدان هستند؛ اما یک لحظه صبر کنید چیزی که می گویم تعجب آور است قدرت انسان ها و هیولا ها در این بازی برابر است و هیچکدام برتری خاصی ندارد.
انسان ها اسلحه های کشنده و امکانات فراوان دارند که برای نابود کردن چندین هیولا کافی هستند; اما از طرفی دیگر هیولا ها قدرت های خدادادی دارند که می توانند میلیون انسان را از پای درآورند. این بخش از بازی بسیار هیجان انگیز است شما در وهله اول باید شکارچی یا هیولا(هیرو) بودن شخصیت بازی خود را انتخاب کنید که ما دو بخش را برای درک شما از این عنوان ترسیم می کنیم. از همان اول رفتیم سراغ شکارچی یا همان چهار شکارچی هیولاکش باید شخصیت خود را بین چهار نفر انتخاب کنید که باز هم هرکدام اسلحه ای مختص به خود دارد و قدرت ها فرق می کند، نکته ای که اینجا می توانست بهتر باشد سوئیچ بین شخصیت ها بود، این یک مشکل بزرگ است و شما فقط می توانید هدایت یک شکارچی را به عهده بگیرید. وقتی که وارد مرحله می شوید خودتان هستید و سه شکارچی دیگر به همراه یک موجود عجیب و غریب که فکر می کنم ترکیبی از سگ و ماهی خاردار است که ردپای هیولا را شناسایی و راه را به شما نشان می دهد که آن هیرو کجا رفته و شما باید به دنبال او به جست و جوی هیولای عظیم الجثه بپردازید.
هر یک از شکارچی ها از مهارت خاصی برخورددار هستند مثلا یک شکارچی درمانگر است و دیگری مهاجم. هرکدام مهارت هایشان فرق دارد و بستگی به خودتان دارد که می خواهید چگونه مهارتی داشته باشید. از طرفی دیگر به سمت هیرو ها رفتیم آن ها هم سه گونه بودند که عبارتند: Goliath،wraith و Kraven که باز هم هرکدام مهارت هایشان فرق دارد ولی حس قویتری دارند یعنی یکی از دیگری برتری دارد. اپگرید کردن آن ها هم به این شکل است که شما در همان اول بازی یک ستاره می گیرد و در طول مسیر با خوردن موجودات مختلف دو ستاره دیگر را به دست آورید و هیولا با تکامل به یک ماشین آدمکشی تبدیل می شود، این یعنی سه قدرت و یک هیولای خطرافرین. یکی از نکات مثبت بازی که واقعا هم بازخورد مثبتی داشته نمای دوربین بازی است که برای هیرو ها سوم شخص و برای شکارچیان اول شخص است و باعث می شود هیجان بازی دوچندان شود و تا حد امکان لذت روند بازی آن را ببرید. ارتفاء دادن سلاح های در نوع خود جالب است و شما بعد هر مرحله با گرفتن حداقل امتیاز برای ارتقاء دادن اسلحه می توانید که این بخش را هم تجربه کنید و بعد از هر اپدیت همچنان قوی تر شده و بر جنگ با جناح رو به رو مسلط می شوید. نگرانی هایی وجود دارد که چگونه می توان با اسلحه های ضعیف هیولا ها را بکشیم، برای رد این نگرانی ها این دو دلیل وجود دارد: این که شما چهار نفر هستید و باید بتوانید حداقل یک هیولا را از پای در آورید؛ اما دلیل بعدی آن است که اسلحه های شخصت های اول قدرتی قابل قبول دارند؛ ولی اگر بتوانید شخصیت های آخر را باز کنید دیگر نگرانی نخواهید داشت، زیرا مرگبارترین سلاح ها برای گروه آخر است. شما بعد از کشتار در یک مرحله سریع به زمین بعدی می روید و محوریت داستانی را مشاهده نمی کنید برای مثال این عنوان همانند Counter Strike است.

[تصویر:  evolve_gameplay_screenshot_open_wide_646x325.jpg]

هیولاهای مختلفی سد راه شما می شوند

گرافیک و فنی بازی تحسین برانگیز است و انگار به ما تلقین می شود که سازندگان کاملا مسلط و با تمرکز به این بخش رسیدگی کرده اند، جلوه های بصری هنری زیبایی خاصی به بازی داده اند و جزء عنوان های روان و بهینه شده است. گرافیک بازی با اخرین ساخته شرکت Crytek یعنی CryEngine 3 ساخته شد؛ اما متاسفانه طراحی تکراری مراحل در جابه جای بازی به چشم می خورد همانند آن که شما بعد از پیروزی به زمین بعد بروید و با خود بگویید: انگار من اینجا بوده ام. اگر سازندگان در این بخش سلیقه بیشتری به خرج می بردند دیگر جای انتقاد نبود.
اگر به شاخ و برگ ها زوم کنید مشاهده می کنید کیفیت بافت ها فوق العاده است و حتی نقطه کوچکی را مد نظر قرار داده اند، همینطور هیولا ها که چالش بسیار بزرگی برای سازندگان بود چون هیرو ها عنصر مهم این بازی هستند و واقعا طراحیشان سخت است اما با حداکثر توانایی خود ابتکاری به خرج داده اند که باور هیولا ها حداقل برای بنده امکان پذیر است و برای علاقه مندان خود ارزش قائل شده اند. در بحث شکارچی ها هم همین گونه و هر دوازده هیولاکش را به نحو احسنت طراحی کرده اند.در قسمت نورپردازی بهتر است بگوییم کم و کاستی در این قسمت نیست و کیفیت نورپردازی آن به وضوح قابل دید است
صداپردازی به نوبه خود خوب است و شما با شنیدن جلوه های صوتی بازی کم کم به سمت هیولا راهنمایی می شوید و این خود امری حیاتی است و صدای هیولا به گونه ای کار شده که درک آن برای دور بودن هیولا سخت است و صدای خر خر آن را دقیقا در گوش خود می شنوید، صدای شلیک ها و حتی شخصیت های بازی به خوبی صداپردازی شده و این بخش شایسته که بسته ای بی نقص در صداگذاری است.

[تصویر:  2590287_evolve_.jpg]

سلاح موردعلاقم

برنده میدان کدام است؟

در نهایت باید گفت عنوان Evolve یک تجربه کم نقص از سبک اکشن است که تکیه بر بخش چند نفره و همکاری دارد و برای تجربه آن باید استراتژی خود را پیاده سازی کنید. هیجان و کیفیت گیم پلی و تنوع کلاس ها و ارتقاء دادن اسلحه ها همه و همه گرد هم آمده اند که شما لذت کافی را از یک عنوان چند نفره ببرید و تنها کلید موفقیت این بازی همین است؛ اما گذاشتن هیولا ها بجای باس ها می تواند ایده ای خلاقانه باشد که برگ برنده یک عنوان شوتر است.
در نتیجه اگر آماده تجربه یک عنوان چند نفره با ایده ای ناب و سرگرم کننده هستید که برای ارتقاء دادن قدرت مورد نیاز بجنگید بی شک Evolve مناسب ترین گزینه پیش روی شماست.

نکاتت مثبت:
+ گرافیک خیره کننده
+ صداپردازی بی نقص
+ گیم پلی سرشار از هیجان
نکات منفی: 
_ داستان کلیشه ای
نمره ما به این عنوان :
90
[تصویر:  u2u6lkk2gtcs.gif]
پاسخ
#2
سلام دوست عزیز نقد زیبایی بود فقط چند تا نکته میگم:

1- این دفعه که به بازی نمره دادید واقعا بهتر بود و ارزش نقدتون رو برد بالا

2- نقدتون خیلی سریع فکر کنم 3 تا 4 روز بعد نقد قبلیتون  بیرون اومد  به نظر من یه زره وقت بیشتر روی نقد بزارین که کامل تر باشه اگه هم نقد ها رو اماده نوشتید و منتشر میکنید بزارید یک مدت بگذره و بعد منتشر کنید چون هم ارزش نقد بالا میره و هم جذابیت بیشتری داره

3- ببخشید اگه باعث ناراحتی شد خودمم پر از ایرادمو چون میدونم توانایی خوبی دارید به خاطر خودتون گفتم بازم میل خودتون

در کل لذت بردیم موفق باشید منتظر نقدهای بعدیتون هستیم  S0 (29) S0 (29) S0 (29) S0 (29) S0 (29)
پاسخ
#3
خسته نباشید! نقد عالی هست! پیشرفت زیادی کردین!
یه خورده اشکال بگیرم! S0 (2) 
1- بهتر بود طراز به دو طرف می کردین نه وسط چین! اون جوری زیباترم می شه!
2- خودتون یه جا گفتید Turtle Rock اینو ساخته و یه جای دیگه گفتین تل تیل!
3- (نظر شخصی!) بهتره اسم بازی ها و سازنده ها و استدیو ها و شرکت ها که انگلیسی هستن به همون زبان نوشته بشه و تبدیل به فینگلیش نشه! اگرم ترجمه ش می کنید ایرادی نیست ولی فینگلیش ننویسید بهتره.
4-خب پوشانده نیست که اگر انسان ها هم بخواهند به فضا سفر کنند، ساکنان آن برای پس گرفتن محل زندگی، یا بهتر است بگوییم سیاره خود، با انسان ها به جنگ پرداخته و سعی می کنند آن ها را (این بخشش رو حذف کردم چون در بالا هم هست تکراری شده!) بیرون کنند.
جمله بالا جای ویرگول کمه! با رنگ قرمز اضافه شدن!

کلاً در نقد به جای کلمه همسایگان بهتر بود از ساکنان استفاده کنی!
5- داستان بازی از آنجا آغاز می شود که انسان ها برای زندگی بهتر قصد سفر به فضا را می گیرند.
فعلش یه خورده مشکل داره! ویرایش:
داستان بازی از آن‌‌جا آغاز می شود که انسان ها برای زندگی بهتر، به فضا سفر می کنند.
6- اما زیاد دور از ذهن نیست
در جمله بالا بهتر بود یه نقطه میزاشتی.
7- بازم در چند جا بعد از گذاشتن علائم نگارشی فاصله نزاشتی و نیم فاصله هم بعضی جاها رعایت نشده!
حالا بقیه ایرادا رو ذکر نمی کنم! همین قدر کافی هست!
خسته نباشید! ببخشید بابت ایرادا! فقط در جهت بهتر شدن مقاله تون هست وگرنه ما خودمون پر از ایرادیم!
[تصویر:  e4f7_3ea4f3ff8d45616e224e2b324bba4603.png]
پاسخ
#4
(03-17-2016, 03:21 PM)Erik-1999 نوشته است: سلام دوست عزیز نقد زیبایی بود فقط چند تا نکته میگم:

1- این دفعه که به بازی نمره دادید واقعا بهتر بود و ارزش نقدتون رو برد بالا

2- نقدتون خیلی سریع فکر کنم 3 تا 4 روز بعد نقد قبلیتون  بیرون اومد  به نظر من یه زره وقت بیشتر روی نقد بزارین که کامل تر باشه اگه هم نقد ها رو اماده نوشتید و منتشر میکنید بزارید یک مدت بگذره و بعد منتشر کنید چون هم ارزش نقد بالا میره و هم جذابیت بیشتری داره

3- ببخشید اگه باعث ناراحتی شد خودمم پر از ایرادمو چون میدونم توانایی خوبی دارید به خاطر خودتون گفتم بازم میل خودتون

در کل لذت بردیم موفق باشید منتظر نقدهای بعدیتون هستیم  S0 (29) S0 (29) S0 (29) S0 (29) S0 (29)

نه جانم ناراحت چیه؟ تازه خوشحال شدم که مشکلات من رو ذکر کردید 113
همه گفته های شما رو اویزه گوش می کنم و سعی می کنم بهش رسیدگی کنم S0 (24)
موفقی باشی دوست عزیز S0 (74)

(03-17-2016, 03:24 PM)You Never Win نوشته است: خسته نباشید! نقد عالی هست! پیشرفت زیادی کردین!
یه خورده اشکال بگیرم! S0 (2) 
1- بهتر بود طراز به دو طرف می کردین نه وسط چین! اون جوری زیباترم می شه!
2- خودتون یه جا گفتید Turtle Rock اینو ساخته و یه جای دیگه گفتین تل تیل!
3- (نظر شخصی!) بهتره اسم بازی ها و سازنده ها و استدیو ها و شرکت ها که انگلیسی هستن به همون زبان نوشته بشه و تبدیل به فینگلیش نشه! اگرم ترجمه ش می کنید ایرادی نیست ولی فینگلیش ننویسید بهتره.
4-خب پوشانده نیست که اگر انسان ها هم بخواهند به فضا سفر کنند، ساکنان آن برای پس گرفتن محل زندگی، یا بهتر است بگوییم سیاره خود، با انسان ها به جنگ پرداخته و سعی می کنند آن ها را (این بخشش رو حذف کردم چون در بالا هم هست تکراری شده!) بیرون کنند.
جمله بالا جای ویرگول کمه! با رنگ قرمز اضافه شدن!

کلاً در نقد به جای کلمه همسایگان بهتر بود از ساکنان استفاده کنی!
5- داستان بازی از آنجا آغاز می شود که انسان ها برای زندگی بهتر قصد سفر به فضا را می گیرند.
فعلش یه خورده مشکل داره! ویرایش:
داستان بازی از آن‌‌جا آغاز می شود که انسان ها برای زندگی بهتر، به فضا سفر می کنند.
6- اما زیاد دور از ذهن نیست
در جمله بالا بهتر بود یه نقطه میزاشتی.
7- بازم در چند جا بعد از گذاشتن علائم نگارشی فاصله نزاشتی و نیم فاصله هم بعضی جاها رعایت نشده!
حالا بقیه ایرادا رو ذکر نمی کنم! همین قدر کافی هست!
خسته نباشید! ببخشید بابت ایرادا! فقط در جهت بهتر شدن مقاله تون هست وگرنه ما خودمون پر از ایرادیم!

از خوندن مقاله من و ذکر مشکلات بی نهایت سپاس گذارم S0 (29) 
فقط برای نیم فاصله انجمن باگ داره مشکل از من نیست و من مجبورم این کارو کنم 113 
موفق باشی دوست عزیز S0 (74)
[تصویر:  u2u6lkk2gtcs.gif]
پاسخ
#5
(03-17-2016, 04:12 PM)just gamers نوشته است:
(03-17-2016, 03:21 PM)Erik-1999 نوشته است: سلام دوست عزیز نقد زیبایی بود فقط چند تا نکته میگم:

1- این دفعه که به بازی نمره دادید واقعا بهتر بود و ارزش نقدتون رو برد بالا

2- نقدتون خیلی سریع فکر کنم 3 تا 4 روز بعد نقد قبلیتون  بیرون اومد  به نظر من یه زره وقت بیشتر روی نقد بزارین که کامل تر باشه اگه هم نقد ها رو اماده نوشتید و منتشر میکنید بزارید یک مدت بگذره و بعد منتشر کنید چون هم ارزش نقد بالا میره و هم جذابیت بیشتری داره

3- ببخشید اگه باعث ناراحتی شد خودمم پر از ایرادمو چون میدونم توانایی خوبی دارید به خاطر خودتون گفتم بازم میل خودتون

در کل لذت بردیم موفق باشید منتظر نقدهای بعدیتون هستیم  S0 (29) S0 (29) S0 (29) S0 (29) S0 (29)

نه جانم ناراحت چیه؟ تازه خوشحال شدم که مشکلات من رو ذکر کردید 113
همه گفته های شما رو اویزه گوش می کنم و سعی می کنم بهش رسیدگی کنم S0 (24)
موفقی باشی دوست عزیز S0 (74)

(03-17-2016, 03:24 PM)You Never Win نوشته است: خسته نباشید! نقد عالی هست! پیشرفت زیادی کردین!
یه خورده اشکال بگیرم! S0 (2) 
1- بهتر بود طراز به دو طرف می کردین نه وسط چین! اون جوری زیباترم می شه!
2- خودتون یه جا گفتید Turtle Rock اینو ساخته و یه جای دیگه گفتین تل تیل!
3- (نظر شخصی!) بهتره اسم بازی ها و سازنده ها و استدیو ها و شرکت ها که انگلیسی هستن به همون زبان نوشته بشه و تبدیل به فینگلیش نشه! اگرم ترجمه ش می کنید ایرادی نیست ولی فینگلیش ننویسید بهتره.
4-خب پوشانده نیست که اگر انسان ها هم بخواهند به فضا سفر کنند، ساکنان آن برای پس گرفتن محل زندگی، یا بهتر است بگوییم سیاره خود، با انسان ها به جنگ پرداخته و سعی می کنند آن ها را (این بخشش رو حذف کردم چون در بالا هم هست تکراری شده!) بیرون کنند.
جمله بالا جای ویرگول کمه! با رنگ قرمز اضافه شدن!

کلاً در نقد به جای کلمه همسایگان بهتر بود از ساکنان استفاده کنی!
5- داستان بازی از آنجا آغاز می شود که انسان ها برای زندگی بهتر قصد سفر به فضا را می گیرند.
فعلش یه خورده مشکل داره! ویرایش:
داستان بازی از آن‌‌جا آغاز می شود که انسان ها برای زندگی بهتر، به فضا سفر می کنند.
6- اما زیاد دور از ذهن نیست
در جمله بالا بهتر بود یه نقطه میزاشتی.
7- بازم در چند جا بعد از گذاشتن علائم نگارشی فاصله نزاشتی و نیم فاصله هم بعضی جاها رعایت نشده!
حالا بقیه ایرادا رو ذکر نمی کنم! همین قدر کافی هست!
خسته نباشید! ببخشید بابت ایرادا! فقط در جهت بهتر شدن مقاله تون هست وگرنه ما خودمون پر از ایرادیم!

از خوندن مقاله من و ذکر مشکلات بی نهایت سپاس گذارم S0 (29) 
فقط برای نیم فاصله انجمن باگ داره مشکل از من نیست و من مجبورم این کارو کنم 113 
موفق باشی دوست عزیز S0 (74)

برای نیم فاصله این دکمه ها رو امتحان کنید

alt + 0157 عدد ها رو سریع بزن

ctrl + shift + space

- + ctrl

shift + 2

shift + space 

یکی از این ها رو امتحان کن انجمن مشکلی نداره من خودم راحت نیم فاصله میزارم  S0 (29) S0 (29)

(03-17-2016, 04:12 PM)just gamers نوشته است:
(03-17-2016, 03:21 PM)Erik-1999 نوشته است: سلام دوست عزیز نقد زیبایی بود فقط چند تا نکته میگم:

1- این دفعه که به بازی نمره دادید واقعا بهتر بود و ارزش نقدتون رو برد بالا

2- نقدتون خیلی سریع فکر کنم 3 تا 4 روز بعد نقد قبلیتون  بیرون اومد  به نظر من یه زره وقت بیشتر روی نقد بزارین که کامل تر باشه اگه هم نقد ها رو اماده نوشتید و منتشر میکنید بزارید یک مدت بگذره و بعد منتشر کنید چون هم ارزش نقد بالا میره و هم جذابیت بیشتری داره

3- ببخشید اگه باعث ناراحتی شد خودمم پر از ایرادمو چون میدونم توانایی خوبی دارید به خاطر خودتون گفتم بازم میل خودتون

در کل لذت بردیم موفق باشید منتظر نقدهای بعدیتون هستیم  S0 (29) S0 (29) S0 (29) S0 (29) S0 (29)

نه جانم ناراحت چیه؟ تازه خوشحال شدم که مشکلات من رو ذکر کردید 113
همه گفته های شما رو اویزه گوش می کنم و سعی می کنم بهش رسیدگی کنم S0 (24)
موفقی باشی دوست عزیز S0 (74)

(03-17-2016, 03:24 PM)You Never Win نوشته است: خسته نباشید! نقد عالی هست! پیشرفت زیادی کردین!
یه خورده اشکال بگیرم! S0 (2) 
1- بهتر بود طراز به دو طرف می کردین نه وسط چین! اون جوری زیباترم می شه!
2- خودتون یه جا گفتید Turtle Rock اینو ساخته و یه جای دیگه گفتین تل تیل!
3- (نظر شخصی!) بهتره اسم بازی ها و سازنده ها و استدیو ها و شرکت ها که انگلیسی هستن به همون زبان نوشته بشه و تبدیل به فینگلیش نشه! اگرم ترجمه ش می کنید ایرادی نیست ولی فینگلیش ننویسید بهتره.
4-خب پوشانده نیست که اگر انسان ها هم بخواهند به فضا سفر کنند، ساکنان آن برای پس گرفتن محل زندگی، یا بهتر است بگوییم سیاره خود، با انسان ها به جنگ پرداخته و سعی می کنند آن ها را (این بخشش رو حذف کردم چون در بالا هم هست تکراری شده!) بیرون کنند.
جمله بالا جای ویرگول کمه! با رنگ قرمز اضافه شدن!

کلاً در نقد به جای کلمه همسایگان بهتر بود از ساکنان استفاده کنی!
5- داستان بازی از آنجا آغاز می شود که انسان ها برای زندگی بهتر قصد سفر به فضا را می گیرند.
فعلش یه خورده مشکل داره! ویرایش:
داستان بازی از آن‌‌جا آغاز می شود که انسان ها برای زندگی بهتر، به فضا سفر می کنند.
6- اما زیاد دور از ذهن نیست
در جمله بالا بهتر بود یه نقطه میزاشتی.
7- بازم در چند جا بعد از گذاشتن علائم نگارشی فاصله نزاشتی و نیم فاصله هم بعضی جاها رعایت نشده!
حالا بقیه ایرادا رو ذکر نمی کنم! همین قدر کافی هست!
خسته نباشید! ببخشید بابت ایرادا! فقط در جهت بهتر شدن مقاله تون هست وگرنه ما خودمون پر از ایرادیم!

از خوندن مقاله من و ذکر مشکلات بی نهایت سپاس گذارم S0 (29) 
فقط برای نیم فاصله انجمن باگ داره مشکل از من نیست و من مجبورم این کارو کنم 113 
موفق باشی دوست عزیز S0 (74)

برای نیم فاصله این دکمه ها رو امتحان کنید

alt + 0157 عدد ها رو سریع بزن

ctrl + shift + space

- + ctrl

shift + 2

shift + space 

یکی از این ها رو امتحان کن انجمن مشکلی نداره من خودم راحت نیم فاصله میزارم  S0 (29) S0 (29)

(03-17-2016, 04:12 PM)just gamers نوشته است:
(03-17-2016, 03:21 PM)Erik-1999 نوشته است: سلام دوست عزیز نقد زیبایی بود فقط چند تا نکته میگم:

1- این دفعه که به بازی نمره دادید واقعا بهتر بود و ارزش نقدتون رو برد بالا

2- نقدتون خیلی سریع فکر کنم 3 تا 4 روز بعد نقد قبلیتون  بیرون اومد  به نظر من یه زره وقت بیشتر روی نقد بزارین که کامل تر باشه اگه هم نقد ها رو اماده نوشتید و منتشر میکنید بزارید یک مدت بگذره و بعد منتشر کنید چون هم ارزش نقد بالا میره و هم جذابیت بیشتری داره

3- ببخشید اگه باعث ناراحتی شد خودمم پر از ایرادمو چون میدونم توانایی خوبی دارید به خاطر خودتون گفتم بازم میل خودتون

در کل لذت بردیم موفق باشید منتظر نقدهای بعدیتون هستیم  S0 (29) S0 (29) S0 (29) S0 (29) S0 (29)

نه جانم ناراحت چیه؟ تازه خوشحال شدم که مشکلات من رو ذکر کردید 113
همه گفته های شما رو اویزه گوش می کنم و سعی می کنم بهش رسیدگی کنم S0 (24)
موفقی باشی دوست عزیز S0 (74)

(03-17-2016, 03:24 PM)You Never Win نوشته است: خسته نباشید! نقد عالی هست! پیشرفت زیادی کردین!
یه خورده اشکال بگیرم! S0 (2) 
1- بهتر بود طراز به دو طرف می کردین نه وسط چین! اون جوری زیباترم می شه!
2- خودتون یه جا گفتید Turtle Rock اینو ساخته و یه جای دیگه گفتین تل تیل!
3- (نظر شخصی!) بهتره اسم بازی ها و سازنده ها و استدیو ها و شرکت ها که انگلیسی هستن به همون زبان نوشته بشه و تبدیل به فینگلیش نشه! اگرم ترجمه ش می کنید ایرادی نیست ولی فینگلیش ننویسید بهتره.
4-خب پوشانده نیست که اگر انسان ها هم بخواهند به فضا سفر کنند، ساکنان آن برای پس گرفتن محل زندگی، یا بهتر است بگوییم سیاره خود، با انسان ها به جنگ پرداخته و سعی می کنند آن ها را (این بخشش رو حذف کردم چون در بالا هم هست تکراری شده!) بیرون کنند.
جمله بالا جای ویرگول کمه! با رنگ قرمز اضافه شدن!

کلاً در نقد به جای کلمه همسایگان بهتر بود از ساکنان استفاده کنی!
5- داستان بازی از آنجا آغاز می شود که انسان ها برای زندگی بهتر قصد سفر به فضا را می گیرند.
فعلش یه خورده مشکل داره! ویرایش:
داستان بازی از آن‌‌جا آغاز می شود که انسان ها برای زندگی بهتر، به فضا سفر می کنند.
6- اما زیاد دور از ذهن نیست
در جمله بالا بهتر بود یه نقطه میزاشتی.
7- بازم در چند جا بعد از گذاشتن علائم نگارشی فاصله نزاشتی و نیم فاصله هم بعضی جاها رعایت نشده!
حالا بقیه ایرادا رو ذکر نمی کنم! همین قدر کافی هست!
خسته نباشید! ببخشید بابت ایرادا! فقط در جهت بهتر شدن مقاله تون هست وگرنه ما خودمون پر از ایرادیم!

از خوندن مقاله من و ذکر مشکلات بی نهایت سپاس گذارم S0 (29) 
فقط برای نیم فاصله انجمن باگ داره مشکل از من نیست و من مجبورم این کارو کنم 113 
موفق باشی دوست عزیز S0 (74)

برای نیم فاصله این دکمه ها رو امتحان کنید

alt + 0157 عدد ها رو سریع بزن

ctrl + shift + space

- + ctrl

shift + 2

shift + space 

یکی از این ها رو امتحان کن انجمن مشکلی نداره من خودم راحت نیم فاصله میزارم  S0 (29) S0 (29)
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  نقد و بررسی بازی مافیا officialamir 1 1,777 05-10-2023, 04:01 PM
آخرین ارسال: برنا زرین
  بررسی بازی The Quarry : فیلم خوب، بازی معمولی علی امینی 0 947 06-14-2022, 03:46 PM
آخرین ارسال: علی امینی
  بررسی بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga ساسان گیمر 0 972 04-18-2022, 11:40 AM
آخرین ارسال: ساسان گیمر
  زنگ ورزش | نقد و بررسی FIFA 14 White Fang 23 7,877 02-28-2022, 03:36 PM
آخرین ارسال: alireza663
  نقد و بررسی گوشی سامسونگ a51 pishrotech 0 1,114 10-20-2021, 07:48 PM
آخرین ارسال: pishrotech

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان