امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Guild Wars 2 - با برترین بازی آنلاین تاریخ آشنا شوید!
#1
نام : Guild Wars 2
سبک : فانتزی
ناشر : NCSoft
سازنده : ArenaNet
تاریخ انتشار : 2-4 ماه دیگر
وضعیت کنونی : Closed Beta برای کسانی که بازیرو خریداری کنند.



آیا بازی های آنلاین را دوست دارید؟ پس باید GW2 را امتحان کنید.


آیا از بازی های آنلاین متنفرید؟ پس "حتما" باید GW2 را امتحان کنید!



اول اینو ببینید !

Guild Wars 2 - بیانیه و گیم پلی
(به خاطر کیفیت معذرت می خوام.)






با سلام.

بازی Guild Wars 2 توسط ناشری با کارنامه ای درخشان به نام ArenaNet ساخته شده است. ArenaNet در این بازی بزرگ هدفی را دنبال کرده است که با آن هر اشتباه و نقصی که در بازی های آنلاین وجود دارد را با دقت فراوان و تحقیق های بسیار زیاد رفع کند و سعی کرده است بازی ای بدون نقص ارائه دهد. این بازی 7 سال است که در دست تولید می باشد و تا به اینجای کار می توان گفت کاری بسیار بزرگ را انجام دادند و شاهکاری را خلق کرده اند!

سازنده بازی با تمرکز بر روی تغییراتی بر روی سیستم مبارزه، دینامیک اِونت ها، کوئست های همراه با صدا، چندین حرفه یا شغل جدید و وجود نژاد های جدید به علاوه نژاد های مورد علاقه دوستاران بازی و با داشتن یک دنیای بسیار بزرگ و آزاد به نام Tyria در راهی گام بر میدارد که این بازی نسبت به نسخه اصلی یا اورجینال بازی و بازی های دیگر، چندین برابر عظیم تر و با شکوه تر ظاهر شود؛ در حالی که بازی هنوز حالت درآمد Free To Play به همراه دارد!

تاریخ انتشار بازی هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است و Closed Beta بازی هم برای کسانی که بازیرو پیش خرید کنند قابل دسترسی خواهد بود اما حالت بتا بازی طوری می باشد که فقط در آخر هفته ها آن هم فقط یک بار در ماه باز می باشد که با عنوان Beta Weekend Event شناخته می شود.

(کوسه، یکی از باس های بازی)

بررسی کلی



تناسب بندی لول یا Level Scaling

هیچ وقت نباید از این که نمی توانید با دوستانتان که LvL بالایی داره تشکیل گروه بدهید، نگران باشید. GW2 سیستمی طراحی کرده که می توانید شما وقتی گروهی تشکیل می دهید که اعضا آن LvL بالاتری از شما دارند با استفاده از سیستم Sidekick System این فرق را با تناسب بندی LvL از بین ببرید. یعنی یا شما LvLـاتان هم LvL دوستتان خواهد شد یا بر عکس.



سیستم حرکتی و کنترل

در بازی GW2 شما می توانید با استفاده از کلید های کیبورد حرکت کنید و حتی ویژگی Z Axis هم به بازی اضافه شده تا بتوانید پرش کنید، از ارتفاعات کم با دست بالا بروید، شنا کنید و حتی روی زمین خودتان را سر بدهید. شما می توانید هنگام حرکت کردن هم از اسکیل های خود استفاده کنید که گفته شده که اگر شما هنگام پرش یا حرکت کردن از اسکیل های خود استفاده کنید، کاراکترتان با حالتی متفاوت از حالت عادی آن را اجرا خواهد کرد. در این بازی Dodge یا جا خالی دادن هم قابل انجام می باشد و شما می توانید از ضرباتی که به سمتتان می آید جا خالی بدید.



اسکیل ها

Skill Slot در این بازی منحصر بفرد می باشد که به این صورت می باشد که 5 تا از این Slot ها توسط خود بازیکن انتخاب می شوند و 5 تای آن توسط کلاس و اسلحه ای که استفاده می کند، انتخاب می شود. به طور مثال یک واریور با یک شمشیر سنگین دو دستی همیشه 5 اسکیل اولش یک حالت خواهد بود و تغییر نخواهد کرد ( اسکیل های اسلحه اصلی هستند که بیشترین Damage را هم می دهند) و 5 تای بقیه این Slot ها به اسکیل هایی مثل استفاده از یک آیتم جان پر کن و هر چیزی که شبیه آن هست تعلق می گیرد. این Skill Slot ها توسط بازیکن قابل ویرایش هستند تا به حالتی که بازیکن بیشتر با آن راحت می باشد درآید. آزاد شدن اسکیل های اسلحه ها به این صورت هستند که وقتی شما از یک اسلحه ای استفاده می کنید، اسکیل های آن اسلحه به مرور آزاد خواهند شد در حالی که آزاد شدن اسکیل های غیر اسلحه مثل نسخه قبلی این بازی خواهد بود.



ساخت کاراکتر

ساخت کاراکتر در این بازی مانند دیگر بازی ها به این صورت می باشد که شما باید نژاد و کلاس خودتان را انتخاب کنید و بعد شکل و شمایل آن را با تنظیمات بسیار زیاد به شکل مورد نظرتان در آورید. بعد از آن مرحله بازی از شما می پرسد که چه فرهنگی را در بازی دوست دارید داشته باشید، مثلا خوب یا بد بودن و نظیر آن. این انتخاب ها بعد ها در داستان شخصی شما تاثیر خواهند گذاشت و باعث خواهند شد شما داستانی را تجربه کنید که شاید هیچکس آن را تجربه نکرده باشد. انتخاب Armor یا زره ها با وزن آن ها دسته بندی شده اند به این صورت که : Warrior و Guardian (سرباز ها) از زره سنگین استفاده می کنند، Thief و Ranger و Engineers (ماجراجویان) از زره های وزن معمولی استفاده می کنند و Elementalist و Necromancer و Mesmer (متفکر) هم از زره های سبک وزن استفاده می کنند.




گیم پلی



ماجراجویی

تشکیل دادن یک گروه و ماجراجویی در GW 2 متفاوت خواهد بود. یک سیستم جدیدی به بازی اضافه شده است که به بازیکنان اجازه می دهد تا به گروه هایی ملحق شوید که لول دیگر اعضا آن خیلی بالاتر از شما باشد. به علاوه یک گروه می تواند بدون هیچ مشکلی با همدیگر به ماجراجویی بپردازند. در این بازی به کار های انفرادی توجه زیادی شده به این صورت که تقریبا اکثر کار هایی که یک گروه باید انجام دهد، انفرادی هم قابل انجام می باشد، چون مثلا مبارزه با باس ها یا به Dungeon در یک گروه سخت تر می شود در حالی که انفرادی انجام دادن آن ها، آسانتر می باشد. ولی به هر حال به کار گروهی هم توجه شده و تمام کار ها را نمی توانید به تنهایی انجام دهید چون بعضی از چالش های بازی نیاز به تشکیل یک گروه دارد.




اتفاق های تصادفی یا Dynamic Events یا DE

یک ویژگی جالب انحصاری GW2 این است می توان گفت هیچ Quest ای وجود ندارد، چون شما هیچ وقت لازم نیست برای قبول کردن یک Quest پیش یک NPC بروید و یک متنی را ببینید و قبول کنید. شما اتفاقات را وقتی اتفاق میفتند می بینید، درست در روبروی شما و دیگران. این ویژگی Dynamic Event نام دارد که این رویداد ها همیشه و در همجا در حال رخ دادن هستند. وقتی شما در حال ماجراجویی هستید و به نزدیکی این رویداد ها می رسید یک پیغامی ظاهر خواهد شد و به شما هشدار خواهد داد که شما نزدیک یکی از این رویداد ها هستید. DE ها پشت سر هم هستند به این حالت که وقتی شما یکی از ان ها را انجام دادید، قسمت بعدی آن DE شروع خواهد شد. یک DE می تواند تا 20 مرحله ادامه پیدا کند ، اما به سادگی آن نیست که شما به راحتی از مرحله 1 به مرحله 2 و بعد به مرحله 3 بروید.
برای مثال :
مثلا یک Boss از مخفیگاهش بیرون می آید. شما می توانید با کمک دیگر بازیکنان او را از پای درآورید و به مخفیگاهش حمله کنید و فرمانده آنجا را از پا درآورید و سربازان را آزاد کنید و حتی در مقابل نیرو های پشتیبانی دشمن که قصد پس گرفتن مخفیگاهشان را دارند، بایستید و به آن ها اجازه این کار را ندهید.
حالا اگر شما Boss اول را نتوانید همان ابتدا شکست بدهید، آن مخفیگاه از حضور شما با خبر خواهد شد و به سرعت به دوستانشان خبر خواهند داد و یک مکان جدیدی را برای خود خواهند ساخت و برای دفاع بیشتر در اطراف آن دیوار و اسلحه های بزرگ و غیره را آماده خواهند کرد. بعد آن ها گروه هایی از افرادشان را به مبارزه با شما خواهند فرستاد و حتی ممکن است از یک تک تیر انداز هم استفاده کنند و از دور شما رو هدف بگیرند. در این وضعیت حالا نوبت شما است که آن ها را با یک حمله دسته جمعی از پا در آورید و پایگاهشان را از بین ببرید و قسمت هایی از شهر را که تصرف کرده اند را دوباره به تصرف درآورید و دشمن را دوباره به مکان اصلیشان فراری دهید.
همه این اتفاقات فقط با "یک" رویداد DE شروع می شود! در حال حاضر در بازی 1.600 تا از این رویداد ها وجود دارد.
سازنده بازی حتی گفته است این رویداد ها اینطور نیست که بعد اینکه به پایان رسید، 5 دقیقه بعد دوباره ظاهر شود. گفته شده به وجود اومدن دوباره این DE ها می تواند تا ساعت ها، روز ها، هفته ها و حتی ماه ها طول بکشد تا به حالت اول برگردند. این رویداد ها حتی روی جهان هم تاثیر گذار خواهند بود و اگر شما یا دیگران جلوی پیشرفت دشمن را نگیرید آن ها می توانند جهان را تصرف کنند و در هم جای جهان مستقر شوند. روز و شب بود و خیلی چیز های دیگه هم می توانند بر روی اتفاق افتادن این رویداد ها تاثیر گذار باشند.

این تقشه ها نشانگر این DE ها هستند :






جایزه های Dynamic Events

وقتی که شما در یکی از این رویداد ها پیروز شوید، مقداری XP و Karma و Coin بدست خواهید آورد. با توجه به اینکه شما چقدر در پیروزی یک DE موثر واقع شدید، سطح و میزان جایزه های شما طبقه بندی خواهند شد. مدال های برنز، نقره و طلا این سطح را مشخص خواهند کرد. فرق آنچنانی بین جایزه های این مدال ها نیست و لازم نیست که سعی کنید حتما بیشترین کار را انجام دهید و به بازیکنان دیگر کمک نکنید . این رویداد ها تعداد زیادی از بازیکن ها را در خودش جای خواهد داد، که بسته به میزان سختی آن DE حتی ممکنه 100 نفر یا بیشتر در یک DE شرکت کنند. یکی از DE ها به نام The Satterer می باشد که برای بازیکنان LvL 50+ می باشد که یکی از مشکلترین این رویداد ها می باشد. در این DE شما باید با یک اژدها که بسیار عظیم می باشد ( در برابر Elder Dragon یا اژدهای ریش سفید یک بچه اژدها محسوب می شود که LvL 80 هم می باشد.) مبارزه کنید و او را شکست بدهید که بعد از همکاری با ده ها بازیکن دیگر و پیروز شدن در مقابل او، یک صندوق بسیار بزرگ روی زمین خواهد افتاد که تمام کسانی که در این مبارزه حضور داشتند می توانند از محتویات آن بهره ببرند. دررون این صندوق یک سری آیتم برای ارتقا اسلحه و زره هایتان وجود خواهد داشت.





Meta Event یا رویداد های با هدف

Meta Event ها یکسری DE هستند پشت سر هم که برای گفتن داستان یک ناحیه طراحی شده اند. ME ها می توانند از یک سری DE یعنی از 5 تا 20+ رویداد پشت سر هم تشکیل شوند. یک عنصر منحصر به فرد هم در سمت راست تصویر همیشه به شما اطلاع رسانی خواهد کرد و به شما وضعیت را نشان خواهد داد. ME ها به طور معمول بیشترین اصابت را روی ناحیه های بازی خواهد داشت یعنی ME ها حتی روی وسایل و اجسام و خانه های آن ناحیه تاثیر بگذارند و باعث شوند ساخته های جدیدی در آن ناحیه توسط NPC ها بوجود بیاید.

Meta Event در حال انجام :



Meta Event با موفقیت انجام شد :



Dungeons

به همچین جایی رفتن نیاز به لول بالای 35 دارد و لول های کمتر از آن نمی توانند به هیچ وجه به Dungeon ها بروند. Dungeon ها به دو دسته تقسیم شدند، اولی حالت داستانی و دیگری حالت اکتشافی می باشد.
در حالت داستانی شما باید برای پیشروی در داستانتان آن Dungeon را انجام دهید که در این حالت دشمنان ضعیف تر هستنید تا برای کسانی که در لول کم به آنجا می روند مشکلی پیش نیاید و با انجام دادن حالت داستانی، شما حالت اکتشافی را نیز آزاد خواهید کرد. ( در ابتدا حالت آزاد یا اکتشافی قفل خواهد بود تا وقتی که حالت داستانی آن را تمام کنید. )
در حالت اکتشافی در ابتدای Dungeon شما 3 مسیر جدا از هم را باید انتخاب کنید که هر کدامشان به طور کلی با همدیگر متفاوت هستند. در حالت از آنجایی که هر لولی می تواند به آنجا برود، درجه سختی آن به قدری سخت می باشد که شما باید حتما یک گروه خوب و با برنامه عمل کنید تا بتوانید از پس آن برآیید.
هر Dungeon ای در این بازی یک ست Armor یا زره های مخصوص خودش را دارد که هیچ جای دیگری نمی توانید آن ها را بدست آورید. اما این زره ها اصلا هیچ فرقش از نظر قدرت با دیگر لباس هایی که در جاهای دیگر بدست می آورید ندارند و صرفا فقط برای زیبایی و قشنگی کاربرد دارند.
بعد از اتمام هر Dungeon شما تکن یا Token هایی دریافت می کنید که با آن می توانید سِت زره های آن Dungeon را خریداری کنید.



Leveling

در GW2 حداکثر LvL ای که می توان به آن رسید LvL 80 می باشد. طبق معمول که ANet به دنبال تغییرات و ویرایش ویژگی ها بوده، در این ویژگی هم ایده های جدید و بهتری را به نمایش گذاشته است. همانطور که می دانید در اکثر بازی های آنلاین مدت زمانی که برای LvL Up نیاز است با افزایش آن بیشتر و بیشتر می شود اما ANet سیستمی طراحی کرده است که این مدت زمان لازم بسیار اندک خواهد بود و تقریبا زمانی مانند LvL قبل نیاز خواهد داشت. برای این کار آن ها سیستم بسیار خسته کننده و یکنواخت Grind را از بین برده اند تا شما فقط با ماجراجویی و انجام کار های خیلی جذاب تر LvL Up شوید و از Grind بپرهیزید. ANet گفته است زمانی که برای LvL Up از LvL 30 به بعد لازم می باشد برای یک بازیکن سطح متوسط، 90 دقیقه برای هر LvL می باشد و این مدت تقریبا تا Max LvL یکسان خواهد بود.





XP افزوده بر XP معمول

وقتی شما یک دشمنی را می کشید، شما یک شماره ای را که نشانگر مقدار XP دریافتی می باشد را مشاهده خواهید کرد که این شماره همیشه به این حالت می باشد که مثلا 5XP + 2XP که آن 2XP اضافه جایزه این می باشد که شما آن دشمن را بعد از چه مدتی که او در جهان بازی حضور داشته کشته اید. یعنی وقتی دشمنانی که برای مدت زیادی در جهان بازی مانده بودند را بکشید، XP افزوده ای بر XP عادی کسب خواهید کرد که باعث می شود بیشتر مشتاق اکتشاف در جهان بزرگ این بازی شوید.


Kill Stealing یا ربودن کشتن

در GW2 دیگر شما این سیستم اعصاب خورد کن را تجربه نخواهید کرد. به طور معمول شما در همه بازی های آنلاین دیگر وقتی می بینید که بازیکنی در نزدیکی شما می باشد و در کار شما اختلال ایجاد می کند ناراحت می شوید و به خود می گویید " الان دوباره او آیتمی که من دنبالش بودم را قبل از من می گیرد!" که اثر بدی در رابطه بین بازیکن ها می گذارد. اما در GW2 شما نباید نگران این موضوع باشید چون اگر شما در حال مبارزه با یک دشمن باشید و یک بازیکن دیگر نیز در وسط مبارزه بیاید و او هم به کشتن آن دشمن بپردازد، وقتی که دشمن مرد تمام کسانی که به آن دشمن ضربه زده باشند، "تمام XP" و حتی آیتمی که از او Drop می شود را می توانند بردارند، بدون توجه به اینکه چه کسی بیشترین ضربه را یا Damage را زده باشد یا اینکه شما در یک گروه باشید. ANet بازی را طراحی کرده است که شما بر خلاف دیگر بازی ها، مشتاق به حضور دیگر بازیکن ها در کنار خود باشید و دوست داشته باشید با هر کسی که می بینید یک گروه تشکیل دهید.


Crafting یا ساخت و ساز

8 شغل مختلف در این عنوان وجود دارد که به این ترتیب می باشند :

1 - اسلحه ساز (Weaponsmith) : اسلحه های سرد مثل شمشیر و تبر و چکش می سازد.
2 - شکار باز (Huntsman) : اسلحه های راه دور مثل تیرکمان و تفنگ می سازد.
3 - صنعت کار (Articer) : اسلحه های جادویی تولید می کند.
4 - زره ساز (Armorsmith) : زره های سنگین می سازد.
5 - Leatherworker : زره های وزن معمولی می سازد.
6 - خیاط (Tailor) : زره های سبک وزن می دوزد.
7 - جواهرساز (Jewelcrafter) : جواهراتی مثل حلقه و گردنبند می سازد.
8 - آشپز (Cook) : غذاهایی درست می کند که توانایی های بازیکن را برای مدتی کوتاه ارتقا می دهد.

هر کس می تواند 2 شغل را همزمان داشته باشد، اما می تواند در صورت تمایل با صحبت کردن با NPC مشخص شغلش را تغییر دهد. وقتی شغلتان را عوض کردید و دوباره خواستید به همان شغل قبل برگردید ، LvL شما در آن شغل در همان سطح خواهد ماند و جای نگرانی ندارد. اما اگر LvL تان بالا باشد باید پول بیشتری برای تغییر شغلتان پرداخت کنید.
4 روش برای بدست آوردن اجسام مورد نیاز برای ساخت و ساز وجود دارد که به این تریتیب هستند :

1 - بازیابی آیتم ها : آیتم ها را در جایی می برید به نام Salvaging Kits که باعث می شود اجسام لازم برای ساخت و ساز بدست آید.
2 - Looting : با کشتن دشمن ها بدست می آید.
3 - برداشت از محیط : گیاهان و درختان و چیز های نظیر آن قابل برداشت هستند تا اجسام مورد نیاز برای ساخت و ساز بدست بیاورید.
4 - خریداری : می توانید آن ها را از NPC ها یا دیگر بازیکن ها نیز خریداری کنید.

یک فرق اساسی بین این بازی و دیگر بازی های نظیر این بازی این است که اجسامی که برای ساخت و ساز هستند به کسی که آن ها را بر می دارد Bound یا متعلق نمی شود و به راحتی می توان آن ها را خرید و فروش کرد که باعث میشه کسانی که بیشتر در کار ساخت و ساز هستند فقط سراغ خرید آن ها بروند و کار خودشان را راحتتر ادامه دهند.
وقتی که اجسام مورد نیاز ساخت و ساز یک آیتمی را به دست آوردید برای ساخت آن باید به کارگاه ساخت و ساز بروید و توسط NPC مربوطه اقدام به ساخت کنید. دستور العمل هایی که برای ساخت لازمه اکثرا توسط خود شخص قابل یادگیری هستش اما بعضی از آن ها را فقط از طریق Looting به دست خواهید آورد و بعضی هم توسط آموزنده آن شغل.
این سیستم باعث میشه که اگر شما یک Crafter حرفه ای بودید از دیگر بازیکن ها متمایز شوید و هر کسی نتواند به راحتی و در همان دفعه اول یک آیتم خیلی خوب را بسازد، چون در این بازی ساخت و ساز هم دارای LvL می باشد و LvL های بالاتر در یک شغل می تواند آیتم های خیلی بهتری را درست کند. در هر شغل تعداد 400 Skill Point قابل دریافت می باشد و شما برای رسیدن به بالاترین سطح در یک شغل باید تمام آیتم های قابل ساخت آن را بسازید، چون اینطور نیست که با ساختن یک آیتم برای دفعات بسیار زیاد شما به آخرین LvL برسید. فقط با ساخت یک آیتم جدید تجربه کسب خواهید کرد که این سیستم باعث می شود که فرد فقط آیتمی را که لازم دارد را درست کند.
ساخت و ساز در این بازی طوری طراحی شده که با توجه به آن و تلاش برای ساخت و ساز بیشتر باعث شود شما آیتم هایی را بدست بیاورید که قدرتی بسیار بالایی را دارند که ممکنه فقط از راه های بسیار سخت آن را در حالت عادی بدست اورید.





اسلحه ها

اسلحه ها به 4 دسته تقسیم شده اند : سلاح های یک دستی، اسلحه های دو دستی، اسلحه های خاص و اسلحه های زیر آب
1 - سلاح های یک دستی : تبر، خنجر، گرز، تفنگ کلت، شمشیر و عصای سلطنتی
2 - اسلحه های دو دستی : شمشیر بزرگ، چکش، تیرکمان بلند، تفنگ تک تیر، تیرکمان کوتاه و چوب بلند
3 - اسلحه های حاص : نیروی تمرکز، سپر، مشعل و شیپور جنگ
4 - اسلحه های زیر آب : نیزه، عصای 3 دندانه، تفنگ زیر آب
بعضی از کلاس ها می توانند از دو شمشیر یک دستی در یک زمان استفاده کنند، اما بعضی از آن ها نمی توانند. هیچ کدام از کلاس ها نمی توانند از تمام اسلحه ها استفاده کنند ولی هر کدامشان چندین اسلحه برای انتخاب خواهند داشت.
به علاوه در این بازی حتی محیط اطراف هم می تواند به عنوان سلاح استفاده شود، به طور مثال تخته سنگ، قطعه های چوبی، پایه های صندلی و خیلی چیز های دیگر.



مناطق و محیط

مناطق بسیاری برای ماجراجویی وجود دارد مثل جنگل، صحرا و حتی محیط زیر آب (زیر آب هم بسیار عظیم می باشد.) یک سیستم هم وجود دارد که زمان بازی هر 2 ساعت یک بار به شب و روز تغییر می کند تا بیشتر احساس واقعی بودن بکنید.



گیم پلی زیر آب

در زیر آب هم اتفاق های تصادفی و NPC های دوست و دشمن نیز وجود دارد. حداقل در بازی یک منطقه وجود دارد که کاملا زیر آب قرار دارد و فقط تعداد کمی جزیره در آن وجود خواهد داشت.
وقتی شما در سطح آب شنا کنید، کاراکتر شما بی دفاع خواهد بود و ممکن است از زیر آب به شما حمله شود؛ اما وقتی به زیر آب می روید اسکیل ها و اسلحه های زیر آبی فعال خواهند شد و شما می توانید از آن ها استفاده کنید.



مبارزه فعال، جاخالی دادن و دفاع کردن (Active Combat, Dodging and Blocking)

وقتی یک دشمن (بازیکن واقعی یا غیره) به شما حمله کند، شما می توانید با دوبار فشردن یک جهت وقتی در حال حرکت کردن هستید از ضربه ای که به سمت شما می آید فرار کنید. کلاس های مختلف اسکیل ها مخصوص خودشان را برای اینکار خواهند داشت، مثلا یکی غیب و ظاهر می شود و دیگری روی زمین غلت می زند. جا خالی دادن یک شارژی دارد که باعث می شود برای تعداد محدودی قابل انجان دادن شود ( 3 بار ) و هر بار که جا خالی می دهید از آن شارژ کم خواهد شد و برای پر شدن آن کافیست برای چند لحظه از آن استفاده نکنید. جا خالی دادن چیزیست که شما باید از آن بجا و به موقع استفاده کنید تا از ضرباتی که به سمتتان می آید در امان باشید. اسکیل های دیگری نیز وجود دارند که فقط با نگه داشتن یک دکمه فعال می شوند و شما را برای مدتی محافظت خواهند کرد.
اسکیل ها در این بازی می توانند با هم ترکیب شوند و یک ضربات Combo و پشت سر هم اکشنی را خلق کنند. هر اسکیل انیمیشن مخصوص خودش را دارد و برای استفاده از یک اسکیل در این بازی دیگر لازم نیست تا منتظر شوید تمام آن انیمیشن انجام شود تا دوباره شما کنترل کاراکترتان را بدست آورید، بلکه می توانید وسط استفاده از یک اسکیل، اسکیل دیگری را استفاده کنید و باعث شوید ضربات سریعتری داشته باشید.
فیزیک اصابت اسکیل ها هم طوری طراحی شدند که اگر کاراکتر شما مثلا شمشیرش را از چپ به راست ببرد، تمام دشمنانی که جلوی آن بودند ضربه خواهند خورد تا دیگر باعث نشود هر اسکیلی فقط یک دشمن را مورد اصابت قرار دهد. این فیزیک برای تمام اسکیل ها و تمام کلاس ها پا بر جا می باشد.
در این بازی مکانیک های پیچیده بسیاری وجود دارد که فاصله شما از دشمن در آن یک نقش مهمی را ایفا می کند. در زیر مثال هایی را می توانید ببینید :
اگر یک Ranger از یک تیرکمان بلند استفاده کند، هرچه فاصله دشمن به او بیشتر باشد باعث می شود Damage بیشتری به دشمن وارد کند و اگر از یک تیر کمان کوتاه استفاده کند حالتی معکوس خواهد داشت و اگر دشمن به او نزدیکتر باشد، Damage بیشتری را وارد خواهد کرد.
یک Engineer وقتی از یک اسلحه آتش افروز یا Flamethrower استفاده می کند وقتی که به دشمن نزدیکتر باشد Damage بیشتری را به دشمن وارد خواهد کرد.
یک Warrior وقتی ضربه هایش را با نگه داشتن دکمه شارژ کند و سپس از آن ها استفاده کند باعث می شود Damage بیشتر، مدت زمان بیشتری دشمن را Stun یا گیج کند و مدت زمان بیشتری باعث می شوید دشمنتان در جال خود ثابت شود یا Immobilize شود.
مکانیک های خاص دیگری نیز وجود دارد که یکی از آن ها اسکیل Heartseeker یا جستجوگر قلب می باشد که کار های زیر را انجام می دهد.
به نظر می رسد Heartseeker دارای 3 رده Damage باشه که بر اساس جان دشمن بدست می آید. اولی وقتی است که جان یا HP دشمن بالای 66% باشد که باعث می شود کمترین Damage به دشمن وارد شود، دومی وقتی است که جان دشمن بین 33% و 66% باشد که باعث شود Damage متوسطی داشته باشد و دیگری وقتی می باشد که جان دشمن از 33% کمتر باشد که باعث می شود بیشترین Damage به دشمن وارد شود.
اسکیل Guardian که Faithful Strike نام دارد که باعث می شود کاراکتر شما به سمت دشمن پرش کند و اگر شما به او ضربه ای وارد کنید باعث شوید که HP دوستانتان کمی پر شود.
تعداد خیلی زیاد دیگری نیز وجود دارد که همچین ویژگی هایی را دارند که فقط یک Damage وارد نمی کنند و باعث افکت ها و چیز های دیگری نیز می شوند.





حالت افتاده روی زمین (Downed State) و مردن


وقتی جانتان خالی شود شما وارد حالت Downed State می شوید که روی زمین می افتید اما هنوز زنده هستید و همچنان می توانید از 4 اسکیل مخصوص این وضعیت استفاده کنید که 3 تا از این اسکیل ها مخصوص کلاستان می باشد و یکی از آن ها برای تمام کلاس ها جامع می باشد. اگر در این وضعیت موفق به کشتن یا کمک به کشتن یک دشمن شوید، کاراکتر شما دوباره بلند خواهد شد و می توانید به کارتان ادامه دهید. اگر موفق نشوید که دشمنی را در یک مدت زمان مشخص از پای در آورید و بکشید، خواهید مرد. با این حال هنوز هم بازیکنان دیگر می توانند به سراغ شما بیایند و به شما کمک کنند تا دوباره زنده شوید. حتی در وضعیت Downed State هم دیگران می توانند شما را بلند کنند. اما اگر مردید و کسی هم پیش شما نبود، مجبور خواهید بود به نزدیکترین مکانی که شما Portal آنجا را فعال کردید بروید تا زنده شوید.




Downed Penalty یا جریمه از پای در آمدن


هربار که شما به زمین می افتید، یک امتیاز منفی دریافت خواهید کرد که باعث می شود دفعه بعدی که به زمین می افتید جان کمتری نسبت به دفعه قبل داشته باشید که این میزان -25% برای هر بار خواهد بود. اگر در عرض چند دقیقه 4 بار به زمین بیفتید، دیگر نمی توانید برای دوباره بلند شدن تلاشی انجام بدید و بدون اینکه به وضعیت Downed State بروید، خواهید مرد. این جریمه بعد از چند دقیقه از بین خواهد رفت و به حالت اول بر خواهد گشت.


Resurrection یا احیا کردن


هر بازیکنی در بازی می تواند بازیکنان دیگری که به زمین افتاده اند را احیا کند و نیازی نیست که حتما یک فرد خاص یا اعضای یک گروه اینکار را انجام دهند. در هنگام مبارزه هم این امکان محیا شده است تا مبارزه های درگیر کننده تری را داشته باشیم.




Holy Trinity یا سیستم 3 گانه DPS,Healer,Tank


شما این سیستم را تقریبا در همه بازی های این سبک می بینید که هر کسی یکی از این کلاس ها را بر می گزیند. این کلاس یا رل ها Tank,DPS و Healer می باشند که با انتخاب Profession یا حرفه تعیین می شوند و بعد از انتخاب دیگر شما فقط می توانید یکی از آن ها باشید. این رل ها در بازی GW2 دیگر وجود ندارند. مبارزات GW2 بر اساس Damage, Control و Support ساخته شده اند. هر بازیکنی این توان را دارد که هر طوری که می خواهد عمل کند. چون در GW2 تک تک کلاس یا حرفه ها اسکیل های Heal را دارند و بعضی از آن ها اسکیل های Heal دهنده بیشتری نیز دارند که به صورت AoE هم می باشند که شخص چیزی را پرتاب می کند و باعث می شود که ناحیه نزدیک به آن جسم پرتاب شده، Heal پخش شود و تمام اعضای گروه از آن بهره ببرند که البته این اسکیل ها برای ادامه کار یک لزوم نمی باشند و فقط به عنوان یک کمک افزوده مورد استفاده قرار می گیرند. شما در این بازی امکانات دیگری دارید که می توانید به عنوان Tank یا Healer استفاده کنید که آن هم جا خالی دادن می باشد تا با استفاده از آن و استفاده درست و دقیق از آن حتی اصلا ضربه ای نخورید و دشمنان را از پای در آورید یا می توانید از Buff و Debuffing هم استفاده کنید و دوستانتان را هم احیا کنید. این ویژگی بسیار مهمی می باشد که در GW2 شاهد آن هستیم.


Attributes یا صفات


اصلی ها :

Power > میزان Damage را افزایش می دهد.
Precision > میزان ضربات Critical را افزایش می دهد.
Toughness > میزان دفاع شما را افزایش می دهد.
Vitality > میزان حداکثر جان شما را افزایش می دهد.

حجومی یا Offensive

Prowess > بهبودی میزان Damage ای که در ضربات Critical وارد می کنید.
Malice > بهبودی میزان Damage حالت هایی مثل آتش گرفتن، سمی شدن و غیره.
Expertise > افزایش دهنده مدت زمان حالت هایی مثل آتش گرفتن که توسط شما بر روی دشمن انجام می شود.

Support یا پشتیبانی

Concentration > افزایش مدت زمان تمام Buff هایی که توسط شما انجام می شود.
Compassion > بهبودی و افزایش میزان Heal ای که توسط اسکیل هایتان بدست می آورید.

Profession Specific یا مختص هر حرفه یا کلاس

Brawn که مخصوص Warrior می باشد : بهبود دهنده Damage اسکیل های پشت سر هم این کلاس.
Willpower که مخصوص Guardian می باشد : کاهش دهنده مدت زمانی که تمام اسکیل هایش برای استفاده دوباره نیاز دارند.
Cunning که مخصوص Thief می باشد : کاهش دهنده مدت زمانی که برای استفاده دوباره اسکیل های دزدیدن لازم می باشد.
Empathy که مخصوص Ranger می باشد : توانایی های حیوان یا Pet اش را افزایش می دهد.
Ingenuity که مخصوص Engineer می باشد : کاهش دهنده مدت زمانی که برای استفاده دوباره از اسکیل های فعال شونده لازم می باشد.
Guile که مخصوص Mesmer می باشد : کاهش دهنده مدت زمانی که برای استفاده دوباره اسکیل های خرد کننده لازم دارد.
Intelligence که مخصوص Elementalist می باشد : کاهش دهنده مدت زمانی که برای استفاده دوباره از اسکیل های Elemental لازم دارد.
Hunger که مخصوص Necromancer می باشد : افزایش دهنده سایز اسکیل AoE جان پر کن این کلاس.


داستان های شخصی (Personal Story)


در بازی های آنلاین حاضر، شما فقط یک کاراکتری را می سازید که طبق برنامه ای که از قبل داده شده است حرکت می کند و پیشرفت می کند. اما ANet به دنبال راهیی بوده است تا المان اصلی RPG را به بازی های MMORPG بر گرداند که این به لطف داستان ها شخصی به وجود آمده است. هنگامی که شما در حال ساخت کاراکتر در ابتدای بازی هستید، می توانید بیگرافی و زندگینامه خودتان را مشخص کنید. هر کلاسی سوال های مخصوص خودش را برای اینکار دارد که باعث تغییراتی در گفتگو های بین شما و NPC ها می شود و 3 سوال دیگر نیز در این بین وجود دارد که شما باید به آن ها پاسخ دهید که با نژادی که انتخاب می کنید متغیر می باشد و این جواب هایی که شما می دهید به صورت مستقیم بر روی داستان کاراکترتان تاثیر گذار خواهند بود. بین تمام نژاد ها و کلاس ها ترکیباتی متفاوتی وجود دارد که با سوال های بیوگرافیتان به دست می آیند. در حال حاضر 7,047 ترکیبات این چنینی برای تعیین داستان شخصیتان وجود دارد.


حالا چگونه این بر روی بازی تاثیر گذار خواهد بود؟ هر بازیکنی یک چهارم شهر نژادش را به خود اختصاص خواهد داد و ظاهر آن با انتخاباتی که در داستانتان انجام می دهید تغییر خواهد کرد. قسمتی از شهرکه شما مالک آن می باشید برای بازیکنان دیگر قابل مشاهده نیست یا اینکه به صورت دیگری آن ها می توانند آن را مشاهده کنند. هزاران تغییر پذیری در داستان ها وجود دارد که باعث شود هر فرد داستان و شهر خاص خودش را داشته باشد. با این حال شما می توانید ماموریت های داستان شخصیتان را با همراهی دوستانتان انجام دهید و بر عکس. هرچه تعداد کسانی که یک گروه تشکیل داده اند و به سراغ این ماموریت ها می روند بیشتر باشد، آن ماموریت مشکلتر و سختتر خواهد شد و جوایزی که بدست می آورید هم بیشتر و بهتر خواهند شد.






Karma یا سرنوشت

Karma یک پاداش غیر قابل معادله با دیگران می باشد که در طول داستان شخصیتان و DE ها بدست می آورید. Karma به شما کمک می کند تا هویت کاراکترتان هم به طوری که شما ترجیه می دهید تغییر کند. تقریبا هر چیزی که شما با Karma تهیه می کنید، توسط Coin هم قابل تهیه می باشد. شما با استفاده از Karma خود می توانید از NPC های خاصی که برای این ویژگی در نظر گرفته شده اند، زره و اسلحه و بسته های ویژه و چیز های دیگری نیز تهیه کنید.


Orders یا دستور ها

Order ها گزینه هایی هستند که هنگامی که با یک NPC صحبت می کنید با آن ها مواجه می شوید. در بعضی از گفتگو ها شما 3 گزینه برای انتخاب خواهید داشت که این انتخاب ها باعث می شوند که داستان شما در بازی تغییر بسیاری کند و حتی آیتم های متفاوتی در این بین به دست آورید.






مبارزه های PvP


سیستم های جدیدی در PvP این بازی اضافه شده اند که شما می توانید در این مبارزه ها با Max LvL وارد آن شوید که همراهش تمام اسکیل ها هم باز خواهند بود اما شما باید با Point و آیتم هایی که در اختیار شما قرار می گیرد کاراکترتان را ارتقا دهید تا یک کاراکتر مناسب برای PvP داشته باشید. در این بین یک سیستم دیگری هم به این نسخه اضافه شده که WvWvW یا World vs World نام دارد و در آن اجازه داده شده تا تمامی بازیکنان با هر LvL ای در مقابل هم قرار بگیرند و یک مبارزه عظیمی را شکل بدن. این سیستم یک چیزی بین PvP و PvE قرار دارد.
در کل در بازی در حال حاضر 48 جهان یا سرور وجود دارد که هر بار 3 تا از سرورهای بازی به همراه تمام بازیکنان داخلش وارد این مبارزه عظیم خواهند شد و چاره ای ندارند جز این که در این مبارزه شرکت کنند چون انتخابی وجود ندارد. این مبارزه ها فقط بین 3 سرور مشخص شروع خواهند شد و تا یک زمان مشخصی به طول خواهند انجامید، مثلا ممکن است تا 2 هفته نیز طول بکشد.
در این مبارزه ها 4 مپ وجود دارد که تشکیل شده اند از 3 مپ به عنوان خانه که می توان گفت 1 مپ خانه برای هر سرور و 1 مپ به عنوان مرکز مبارزات. در WvWvW هدف اصلی این است که قلعه ها و منابع را تصرف کنید و خط ورود تدارکات به دشمنان را از بین ببرید. با انجام دادن این کار ها شما امتیازاتی کسب خواهید کرد که با آن برنده مشخص خواهد شد، هر چه امتیاز بیشتری کسب کنید بهتر است. اگر سروری که شما در آن بودید موفق به پیروزی شد همه کسانی که در سرور حضور داشتند یک جایزه دریافت خواهند کرد که می تواند XP باشد یا اینکه افزایش Drop Rate آیتم ها. این جایزه ها به تعداد امتیازی که کسب کردید بستگی دارند. یک حداقل و یک حداکثر در این امتیاز ها نیز وجود دارد. در این بین رتبه بندی جهانی هم وجود دارد که باعث می شود که شما دفعه بعد در مقابل سروری که هم سطح شما می باشد قرار بگیرید. تعویض بین سرور ها هم محدود خواهد شد تا بازیکن ها برای دریافت جایزه ها به سرور پیروز بروند.






Traits یا خصیصه ها



بسته به کلاس های مختلف Trait های متفاوتی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید تغییراتی در مهارت ها و اسکیل ها ایجاد کنید. هر کلاسی Trait های متفاوتی با دیگر کلاس ها خواهد داشت که مثلا برای Warrior ها از قدرت و تاکتیک تشکیل می شود و حتی برای اسلحه های همان کلاس هم Trait های انحصاری وجود دارد. در بین این خطوط Trait ها، می توانید از آن ها برای ایجاد تغییراتی در اسکیل هایی که دارید ایجاد کنید و یک ویژگی خاص به اسکیلتان اضافه کنید تا در مبارزات کاربرد بیشتر و بهتری داشته باشند. به طور مثال Power Trait برای افزایش میزان Damage یک اسکیل به کار می رود و Tactic Trait هم زمانی که یک اسکیل نیاز دارد تا بتوانید دوباره از آن استفاده کنید را کاهش می دهد. Trait ها با چالش های متفاوتی که به کلاستان هم مرتبط می باشد بدست میایند مثل مبارزه با یک دشمن خاص یا پیدا کردن یک کتابی خاص و نظیر آن.





Guild یا گیلد

شما می توانید یک گیلد را همانطوری که انتظارش را دارید تشکیل دهید، برای اینکار شما با انجام کار هایی در جهان بازی که مرتبط به گیلدتان هستند امتیازاتی را کسب خواهید کرد که در بازی با نام Influence یا اعتبار شناخته می شود و با آن می توانید انبار گیلد، تقویم، پرچم های تجربه، مستحکم و ارتقا دادن اجسام و اشیا گیلد و غیره. شما می توانید اعضای گیدتان را داخل بازی یا حتی وقتی در بازی حضور ندارید( برای اطلاعات بیشتر به قسمت Extended Experince مراجعه کنید.)، دنبال کنید. چیزی که در سیستم گیلد این بازی متفاوت می باشد این است که شما می توانید به گیلد های بیش از 1 عدد وارد و عضو شوید و فقط با یک کلیک ماوس بین گیلد هایی که عضو شده اید تعویض کنید که این باعث می شود شما گیلدهای زیاد و متنوعی را تجربه کنید که اگر دقت کنید می بینید که مانند زندگی واقعی که می توانید در محافل اجتماعی زیادی شرکت داشته باشید، این سیستم هم مانند همان است.
تالار گیلد و خانه سازی برای هر بازیکن بعد از عرضه بازی حضور خواهند داشت.



سیستم Extended Experience

در GW2 شما به غیر از سیستم Marketplace که بدون اینکه در بازی باشید کار خودش را می کند و نیازی به حضور شما در بازی ندارد، شما می توانید به صورت زنده و مستقیم از Dynamic Event ها با اطلاع شوید یا اعضای گیلدتان را مشاهده کنید و حتی با آن ها صحبت یا چت کنید؛ خیلی چیز های دیگر نیز وجود دارد که با استفاده از یک نرم افزار موبایل یا یک Website خاص این سیستم بدون اینکه به بازی بروید، این اطلاعات را بدست آورید. ArenaNet در حال ساختن یک پایگاه داده یا Database می باشد که به شما اجازه می دهد مشخصات هر کسی را که می خواهید را به صورت کامل در یک صفحه ای در بازی ببینید که درون آن آماری از قبیل اسلحه ها، آیتم ها، زره ها، خواص، اینکه آیتم ها از چه طریقی بدست آمده اند و یا المان هایی از داستان شخصی هر فرد به شما ارایه شود. کاربران موبایل حتی می توانند به بازیکنان تازه وارد که در پیدا کردن راهشان مشکل دارند، کمک کنند. همه این ویژگی ها توسط یک وب سایت و دستگاه های موبایل قابل انجام و مشاهده می باشد.



Free To Play


این بازی بطور کامل مجانی می باشد و فقط باید در ابتدا بازی ارجینال را تهیه کنید تا بتوانید وارد بازی شوید. در بازی Cash Shop هم وجود دارد که سازنده بازی یعنی ArenaNet گفته است که این آیتم ها هیچ تاثیری بر روی گیم پلی نخواهند گذاشت تا بازی بین همه بازیکن ها یکسان و کاملا بالانس باشد.


کلاس یا Professions


1 - Warrior

Warrior ها استاد استفاده از سلاح های سرد هستند که در مبارزه بر روی سرعت، قدرت، استقامت و زره های سنگین تکیه می کنند تا پیروز شوند. آن ها می توانند از ضربات پست سر هم استفاده کنند و با تکیه بر توانایی هایش در مبارزه پیروز شود.

اسلحه ها

سلاح های دو دستی : شمشیر های بزرگ , چکش، تیرکمان بلند، تفنگ های تک تیر
سلاح های اصلی : تبر، شمشیر، گرز
سلاح های دوم : تبر، گرز، سپر، شمشیر و شیپور جنگ
سلاح های زیر آب : نیزه و تفنگ مخصوص زیر آب




2 - Ranger

آن ها در تمامی هنر ها استاد هستند. آن ها از چشمان دقیق، دستانی ثابت با دقت بالا بهره می برند. آن ها با استفاده از نیرکمان خود می توانند از مسافت های خیلی دور دشمنان خود را از پا در بیاورد. Ranger ها می توانند از حیوانات اهلی هم برای پرت کردن حواس دشمنان و از پا در آورنشان استفاده کند. آن ها می توانند از نقات ضعف دشمنان بر علیه خودشان استفاده کنند.
اسلحه ها


سلاح های دو دستی : تیرکمان کوتاه، تیرکمان بلند، شمشیر بزرگ
سلاح های اول : شمشیر، تبر
سلاح های دوم : تبر، خنجر، مشعل و شیپور جنگ
سلاح های زیر آب : نیزه، تفنگ مخصوص زیر آب




3- Necromancer

آن ها یک هنرمند در استفاده از نیرو های تاریکی برای زنده کردن مرده ها، استفاده از روح دشمنان و آشامیدن خون دشمن خود هستند. آن ها می توانند یاران مرده شان حتی بازیکن های واقعی را زنده کنند تا با تعداد بیشتری به سوی دشمن خود حمله کنند.

اسلحه ها


سلاح های دو دستی : چوب
سلاح های اول : تبر، خنجر، عصای سلطنتی
سلاح های دوم : خنجر، نیرو تمرکز و شیپور جنگ
سلاح های زیر آب : نیزه، عصای 3 دندانه




4 - Elementalist

Elementalist ها از نیرو های طبیعی برای تخریب دشمن استفاده می کنند؛ مثل آتش، هوا، زمین و آب. آن ها در مبارزه در راه دور و استفاده از ضربات تکی بسیار محلک برای به زمین انداختن دشمن قبل از اینکه آن ها به نزدیکی او برسند، استاد هستند اما در مبارزه تن به تن بسیار ضعیف هستند. آن ها با یک پتانسیل بسیار حجومی می توانند یک دشمن بسیار پر قدرتی برای حریفانش باشد.

اسلحه ها


سلاح های دو دستی : چوب های دو دستی
سلاح های اصلی خنجر و عصای سلطنتی
سلاح های دوم خنجر و نیرو تمرکز
اسلحه های زیر آب : عصای 3 دندانه




5 - Guardian


Guardian ها اختصاص داده شدند به محافظت از یاران و استفاده از سلاح های قدرتمند برای کوبیدن دشمنان. آن ها از سلاح های دو دستی استفاده می کنند، مثل یک چکش و یک سپر که در این امر بسیار قدرتمند و توانا هستند. یک Guardian واقعی کسی است که از تاکتیک های دفاعی خودش برای دفاع از یاران خود و پیروزی در مبارزه استفاده کند.

اسلحه ها


سلاح های دو دستی : شمشیر بزرگ، چکش، چوب بلند
سلاح های اول : شمشیر، گرز، عصای سلطنتی
سلاح های دوم : سپر، مشعل، نیرو تمرکز
سلاح های زیر آب : نیزه، عصای 3 دندانه




6 - Thief

یک استاد در مخفی کاری و غافلگیر کردن. Thief ها در مبارزه های تن به تن فوق العاده خطرناک هستند و در مبارزه های چند نفره می توانند دشمنان خود را از هم جدا کنند و به سرعت آن ها را از بین ببرند. Thief ها ضعف خود را در جان و دفاع کم توسط سرعت بسیار بالا و جا خالی دادن از بین می برند. آن ها می توانند در سایه ها حرکت کنند، در آسمان ها نا پدید شوند یا اینکه از حریف خود به راحتی ابزار یا آیتم های او را بدزدند و از آن ها در مقابل خودشان استفاده کنند. دشمنان Thief ها یا خود باید مراقب اطراف خود باشند یا اینکه این Thief ها هستند که به خواسته شان خواهند رسید.


اسلحه ها

سلاح های دو دستی : تیرکمان کوتاه
سلاح های اول : تفنگ کلت، شمشیر، خنجر
سلاح های دوم : تفنگ کلت، خنجر
سلاح های زیر آب : نیزه، تفنگ مخصوص زیر آب




7 - Engineer

Engineer ها در مبارزه با استفاده از ابزار آلات مکانیکی استاد هستند، آن ها به مواد منفجره، اسباب بازی ها، الیکسیر یا Elixir ها و دیگر دستگاه های فعال شونده مجهز شده اند. آن ها می توانند با استفاده از سلاح های فعال شونده مثل Torrent ها کنترل یک منطقه را به دست آورند، از دوستان خود توسط سلاح های Alchemic محافظت کنند یا اینکه یک منطقه را با مین بپوشانند یا از بمب و نارنجک استفاده کنند.

اسلحه ها


سلاح های دو دستی : تفنگ تک تیر
سلاح های اول : تفتگ کلت
سلاح های دوم : تفنگ کلت، سپر
سلاح های زیر آب : تفنگ مخصوص زیر آب




8 - Mesmer

مِسمر ها از جادو های بسیاری استفاده می کنند؛ آن ها با جادو های خود می توانند حریف خود را فریب دهند یا آن ها را سردرگم کنند تا آن ها را در اختیار خودشان قرار دهند. گیج کردن دشمن یکی از مورد علاقه ترین کار های این کلاس است. آن ها به دشمن خود توهماتی پر قدرتی می فرستند تا ذهن آن ها منحرف شود و نتوانند به او نزدیک شوند؛ مسمر ها همیشه راهی دارند تا دشمن خود را دور از خود نگه دارند چون در مبارزه های نزدیک ضعف بزرگی دارند.

اسلحه ها


سلاح های دو دستی : چوب بلند، شمشیر بزرگ
سلاح های اول : شمشیر، عصای سلطنتی
سلاح های دوم : تفنگ کلت، شمشیر، مشعل، نیرو تمرکز
سلاح های زیر آب : نیزه، عصای 3 دندانه







نژاد ها


1 - Asura


ممکن است آن ها جسته کوچکی داشته باشند، اما آنان در علم سحر و جادو دارای هوشی فوق العاده بالا می باشند. آنان از هوش بسیار بالای خود برای کشف و اختراع جادو ها استفاده می کنند. در نظر Asura ها کسانی که قوی هستند کسانی نیستند که پیروز هستند بلکه باهوش ها هستند. نژاد های دیگر بر این باورند که آن ها باید با استفاده صحیح قدرت و توانشان فرمانروایی کنند اما آن ها خودشان را فریب می دهند. همه تا مدتی دیگر در حدمت Asura در خواهند آمد.


2 - Charr


نژادی پر از موفقیت که کارنامه ای درخشان در مبارزه ها دارد. آنها از شکست، ظلم و ستم و جنگ داخلی جان سالم به در برده اند. آن ها بعد از هر جنگی قلمرو های به دست دشمن افتاده را به سرعت پس می گیرند و با ساخت و ساز خانه های خود دوباره شهر خود را به سرعت بازسازی می کنند. قلمرو و کاخ بزرگ و قدرتمند آن ها با نام Black Citadel باعث تسلط بر شهری از انسان ها با نام Rin شده است و تکتولوژی غیر جادویی آن ها قدرتمندترین سلاح در سرزمین Tryia می باشد. اما با وجود موفقیت هایشان به خاطر اختلاف میان مردمشان، روح پیروزی هایشان و قدرت Elder Dragons به چالش کشیده شده اند.


3 - Norn


Norn ها نژادی شجاع، متفاوت و چند کاره و بی رحم و خشن مانند Barbarian ها می باشند. بسیار قوی و وحشی هستند و از هیچ چیز حراسی ندارند. Norn ها موجوداتی هستند که از هیچکس تبعیت نمی کنند و هر کاری که دلشان بخواهد انجام می دهند و به هیچ چیز پایبند نیستند. آنان در کوه و غار ها زندگی می کنند و با هشیاری از حواس خود، سرعت استفاده از هوش ​​خود، و قدرت از ساعد عظیم خود مقاوم و پایدار شده اند. آنها روحی وحشی در وجودشان دارند که باعث شده باطنی همانند غول های بزرگ داشته باشند. در کل می توان اینطور گفت که، آنها سریع به خشم میایند حتی سریعتر از لبخند. آن ها می نوشند، جشن می گیرند و با اشتیاق و علاقه شکار می کنند و چیز های بسیار کمی می ترسند. آنها متحدین ثابت قدم و دشمنان کینه توز هستند.


4 - Sylvari


مدت ها پیش یک سرباز خسته یک دانه گیاه عجیبی را در اعماق جنگل Maguuma Jungle کاشت. برای قرن ها این گیاه در آنجا ماند و بزرگ و بزرگتر شد تا جایی که ریشه هایش تمام جنگل را پوشانده بود، حداقل تا 25 سال پیش بلاخره شکوفه زد و اولین موجود که Sylvari نام گذاری شد از آن بیرون آمد. آنان چشمانی عریض که شکل و شمایلشان توسط یک رویا هنگامی که در گیاه خواب و در حال رشد بودند شکل گرفت. حالا Sylvari ها در سرزمین Tryia به ماجراجویی می پردازند و به دنبال مکان خود در جهان می باشند.


5- Human


انسان های سرزمین Tryia افرادی همیشه آماده برای جنگ هستند. در طول 300 سال گذشته، آن ها مقدار زیادی از قلمرویشان را از دست داده اند. دشمنان قدیمیشان و نژاد های جدید آن ها را در فشار زیادی قرار دادند و از همه طرف به آن ها ضربه زدند. هنوز نژاد انسان زنده مانده است و از سرزمین های باقی ماندشان دفاع می کنند و در تلاش هستند تا روح انسانیشان که قرن هاست در آن ها وجود دارد را حفظ کنند. بزرگترین شهر آن ها به نام Divinity's Reach به عنوان منبع امید برای مردم آن ها می باشد. آن ها در بین دیگر نژاد ها مانده اند و در دو راهی مانده اند که آیا با آن ها دوست شوند یا دشمن.


سوال و جواب هایی در مورد GW2




نسخه اول Guild Wars چه مشکلی داشته که نسخه دوم آن ساخته شد؟

تیم سازنده بازی به این نتیجه رسیده بودند که آن ها در نسخه اول بازی نمی توانند خیلی از تغییراتی که در نظر داشتند را اعمال کنند و نسخه اول پاسخگو این همه تغییرات نبود و این باعث شد که به فکر ساخت نسخه دوم بیفتند و این بهترین راهی بود که از طریق آن توانستند به هر آنچه که می خواستند برسند.


آیا این بازی هم قرار است با شبیه شدن و کپی برداری از دیگر بازی های آنلاین، بی ارزش و مخروب شود ؟

خیر، سازنده بازی گفته است که آن ها در حال تلاش برای ساخت یک کپی دیگر از عنوان WoW نیستند. اصل طرز فکر سازندگان این بوده و
پاسخ
#2
salam mamnon az matlab jaleb shoma in bazi faghat online dare ?
[تصویر:  QNzWe.jpg]
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  بررسی بازی The Quarry : فیلم خوب، بازی معمولی علی امینی 0 958 06-14-2022, 03:46 PM
آخرین ارسال: علی امینی
  بررسی بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga ساسان گیمر 0 982 04-18-2022, 11:40 AM
آخرین ارسال: ساسان گیمر
  زمین بازی خدایان،نقد بازی INJUSTICE GODS AMONG US Funny Man 29 13,681 11-28-2020, 06:39 AM
آخرین ارسال: saeid15
  دنیای خمیری (نقدی کوتاه از بازی بیاد ماندنی neverhood)+دانلود بازی ALAN PAYNE 14 9,150 04-11-2020, 02:31 PM
آخرین ارسال: peyman_eun
  تا آخرین قطره ی خون | 8 بازی خشن تاریخ BadBoy4Ever 22 17,117 02-13-2020, 02:15 AM
آخرین ارسال: ARSHIA2004

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان