امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اینطور که به نظر می‌رسد نقشه بازی MGS V: The Phantom Pain شصت برابر Ground Zeroes است
#19
(07-29-2015, 12:01 PM)You Never Win نوشته است:
(07-29-2015, 11:59 AM)black ops 3 نوشته است:
(07-29-2015, 11:57 AM)You Never Win نوشته است:
(07-29-2015, 11:53 AM)black ops 3 نوشته است:
(07-29-2015, 11:48 AM)unique نوشته است: پیشنهاد می کنم جای اظهار نظر بگردید دنبال تریلر گیم پلی بازی و اونا ببینید باور کنید اون موقع معنی مخفی کاری واقعی خواهید فهمید به حدی آزادی عمل در مخفی کاری دارید که حتی مثال زدنش هم باعث خسته شدن می شه دیگه از این بالاتر که سر راه یه گروه کمین می زارید بهشون C4 نصب می کنید اون گروه می ره پیش هدف و بعد اونو می کشید! بدون اینکه شما در منطقه اصلی هدف دیده بشید یا مستقیما بهش هدف دسترسی داشته باشید! اصلا مخفی کاری به حدی حال می ده که شما وقتی دارید تریلر ها می بینید تمام در حال تصور این حرکات هستید که چه طوری نقشه خوتون اجرا کنید حتما پیشنهاد می کنید تریلر این عنوان ببیند بعد امید واری که هیچی صبح تا شب تو فکر تجربه این بازی خواهید بود

اگه تریلر 40 دقیقه ای را می گی باید بگم دانلود کردم تماشا هم کردم

نکته ای که توجه نکردید بهش این هست که در تریلر ها هوش مصنوئی و همه چیز از قبل تعیین شده تا یه وقت سوتی ندن!

شما برو گراند زیرو بازی کن تا بفهمی که اگه فقط 3 ثانیه اسنیک سر پا وایسه شناسایی می شه و بازی وارد اکشن میشه

و فقط باید نشسته یا سینه خیز بری

دشمن ها هم که میدان دید بالا و هوش مصنوئی فوق العاده دارند و مگس را رو هوا می زنند

در کل امیدوارم که موفق بشه چون خیلی دوسش  دارم

(07-29-2015, 11:51 AM)You Never Win نوشته است: دقیقاً آقا!
عجب چیزیه مخفی کاری این نسخه!اکشن اصلاً به قیا فه شم نمی خوره!!

تو کات سین های اخر متال گیر گراند زیرو را ببین تا بفهمی اکشن به قیافش می خوره یا نه

اسنیک با سلاحش شروع کرده بود به رگبار بستن دشمنان
آخه داداش من کات سین بود خودت هم داری می گی دیگه!کات سین چه ربطی به گیم پلی داره!؟
تو میگی به قیافش نمی خوره خب تو اونو ببین میبینی که به قیافش می خوره

معلومه گراند زیرو بازی نکردی.غیر ممکنه گیمری بدون شناسایی شدن روی hard بازی را تموم کنه و بازی واسش اکشن نشه
اتفاقاً سه چهار بار گراند زیرو بازی کردم و تا آخر بردم.ولی روی هارد نه!خو بازی وقتی پیدات می کنن اکشن می شه دیگه!ولی زیاد نیست چون اگه حرفه ای هم باشی بیشتر از 5 دقیقه دووم نمیاری.اونم با اون نقشه کوچیک حالا نقشه بزرگ اینو که دیگه چه عرض کنم!
خدا مرده هاتون را بیامرزه منم همینو می گم 

بزرگ شدن مپ بازی را سخت می کنه و مخفی کاری را دشوار

تمام

البته اضافه شدن سیستم اب و هوای داینامیک و چرخه شب و روز خیلی کمک می کنه
[تصویر:  image?url=8Oaj9Ryq1G1_p3lLnXlsaZgGzAie6M...format=jpg]
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
RE: اینطور که به نظر می‌رسد نقشه بازی MGS V: The Phantom Pain شصت برابر Ground Zeroes است - توسط Rise of Duty - 07-29-2015, 12:17 PM

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  نقشه‌های موجود در هنگام عرضه‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare لو رفتند White Beard 0 1,025 10-07-2019, 12:41 AM
آخرین ارسال: White Beard
  ایو گیلموت: بازی Beyond Good And Evil 2 احتمالا تاثیر بزرگی را بر صنعت بازی‌های ویدئو PC FAN 0 1,346 09-20-2019, 08:38 AM
آخرین ارسال: PC FAN
  اطلاعات جدیدی از بازی Death Stranding منتشر شد | به ساخت دنباله‌ی بازی امیدوار باشیم؟ White Beard 0 1,171 09-17-2019, 02:03 PM
آخرین ارسال: White Beard
  جهان بازی Dying Light 2 چهار برابر بزرگ‌تر از نسخه‌ی اول خواهد بود White Beard 0 733 09-07-2019, 05:51 PM
آخرین ارسال: White Beard
  نقشه‌ی بازی Cyberpunk 2077 کوچکتر ولی در عین حال غنی‌تر از The Witcher 3 خواهد بود White Beard 0 778 08-24-2019, 01:29 AM
آخرین ارسال: White Beard

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان