امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Middle-Earth: Shadow of War| Official Thread
#7
[تصویر:  1455704523-bpfull.jpg&w=48&id=30431&random=1455704523]امیرحسین دهنوی

۳۰ اسفند ۱۳۹۵ | ۲۳:۵۵

توسعه دهندگان Shadow of War از ارتباط بازی با فیلم‌های ارباب حلقه‌ها می‌گویند

[تصویر:  top__id1488796365_343178.jpg]

[font=Byekan, sans-serif]در هفته‌های گذشته استودیوی Monolith شانزده دقیقه گیم‌پلی بازی مورد انتظار  Middle-Earth: Shadow of Warrr را منتشر کرد و بازی‌بازان بیش از پیش مشتاق تجربه این بازی شدند. حال در مصاحبه اخیری که با سازندگان Middle-Earth: Shadow of War انجام شده آن‌ها از مکانیزم‌های نقش آفرینی و تنوع ماموریت‌های بازی می‌گویند.
[/font]



در ادامه نگاهی به مصاحبه انجام شده با کارگردان Middle-Earth: Shadow of War یعنی مایکل دپلاتر (Michael de Plater) می‌اندازیم.

سوال: آیا بازی توانسته خود را در جهان ارباب حلقه‌ها جا دهد یا شما خواسته‌اید داستان و جهان خاص خود را بسازید؟

نقل‌قول:
توازن بین این دو همواره یکی از چالش آورترین کارها بوده است. اما فکر می‌کنم یکی ار موارد هیجان انگیز آن این است که وقتی بازی‌باز به پایان بازی برسد و سپس بروند کتاب یا فیلم ارباب حلقه‌ها را یخوانند یا مشاهده کنند، رشته‌های متصلی را خواهند یافت و نکات ریزی را بیابند که داستان‌های تالکین را از آنچه که هست غنی‌تر کند. بازی به‌خوبی خود را در جهان ارباب حلفه‌ها جا می‌کند و در عین حال ما داستان حماسی خود را می‌گوییم. واقعا
یکی از کارهایی که ما کردیم و در واقع با سری فیلم‌های ارباب حلقه‌ها نیز هم‌ردیف شده، ما رویدادهای واقعی را در بازی قرار دادیم (رویدادهای کتاب) اما تاریخچه زمانی آن را تغییر دادیم. البته که Witch King توانسته Minas Ithal را تصرف کند اما سپس تبدیل به Minas Morgul شد. ما تاریخچه زمانی این اتفاق را تغییر دادیم اما خود اتفاق افتاده است. ما تاریخچه آن را بین اتفاقات هابیت و ارباب حلقه‌ها آوردیم. این اتفاق با در نظر گرفتن اتفاقات نسخه اول ایجاد شده یعنی زمانی که Sauron به موردور و Black Gate پس از هزار سال غیبت برمی‌گردد.
پس در واقع کاری که ما کرده‌ایم این است که بازی را با Shadow of Mordor هم‌ردیف کردیم که حس یکپارچگی دهد اما در عین حال بازی به‌خوبی بین هابیت و ارباب حلقه‌ها جای گرفته.
قسمتی از بازی بود که توجه ویژه‌ای داشتیم تا با اتفاقات فیلم یکسان باشد؛ Sauron و Nazgûl از غیبت طولانی‌شان بازگشته‌اند و به موردور برگشتند. زمان بازگشت آن‌ها وقتی است که تالیون مرده اما ما خط زمانی آن را تغییر دادیم تا با بازگشت Sauron همسان باشد.


سوال: آیا با پیتر جکسون (کارگردان سری فیلم‌های هابیت و ارباب حلقه‌ها) صحبت کرده‌اید؟ نظر خاصی درباره بازی نداده؟

نقل‌قول:
به‌صورت مستقیم با او صحبت نکردیم اما صحبت‌های بسیاری با داستان‌سرایان Middle Earth داشته‌ایم. ما حقیقتا ایده‌های بسیاری از سری فیلم‌ها گرفته‌ایم و دنیای بازی را شکل داده‌ایم. ما همچین رابطه نزدیکی با محققان تالکین داشته‌ایم. ما سعی کرده‌ایم با ارتباط وسیعی که با دوست داران و کسانی که در جهان تالکین کار کرده‌اند، بازی با اعتبار و سندیت داستانی بالا بسازیم.


[img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2017/03/Screen-Shot-2017-03-20-at-23.53.03.png[/img]

سوال: در گیم‌پلی‌ای که انتشار دادید صحنه نبرد من را به یاد The Two Towers انداخت، آیا منبع الهام‌تان آن بوده است؟

نقل‌قول:
بله الهامات بسیاری از آن گرفتیم. به‌صورت مستقیم چیزی برداشته نشده، دقیقا همانند فیلم Star Wars: Rogue One که سعی دارد در دنیایی که با آن آشنا هستید، داستان مجزا قوی بگوید. در عین حال هم سعی دارید از منبع اصلی‌تان دور نشوید و از مواد خام فوق العاده‌ای که در اختیارتان گذاشته بهترین استفاده را کنید. این بار ما تلاش جدی کرده‌ایم تا استانداردهای داستانی Shadow of War را به ارباب حلقه‌ها نزدیک کنیم. پس زمانی که بازی ما را تجربه کنید و آن را به پایان رسانید به‌شدت راضی خواهید بود در عین حال هم از رابطه‌ای که بازی با ارباب حلقه‌ها دارد لذت می‌برید و نقاط جدیدی در داستان برای شما روشن می‌شود. اتفاقات زیادی را شاهد خواهید بود از دلیل گیر افتادن Sauron در چشم تا Nazgûl و… تمام نمادهای داستانی به‌خوبی توضیح داده می‌شوند و اطلاعات جدیدی دریافت می‌کنید.
به بخش انسانی بازی هم که نگاه کنیم شاهد گسترش رابطه Talion و Celebrimbor هستیم. ایده گفتن داستانی درباره به فساد کشیدن قدرت و سقوط قهرمان، واقعا جذاب است. ما همواره به ایده فکر کرده‌ایم که مثلا اگر Boromir به حلقه می‌رسید با آن چکار می‌کرد؟ شخصیت Celebrimbor نیز براساس این ایده ساخته شد که چه می‌شد اگر Galadriel به حلقه می‌رسید و ملکه سیاه می‌شد.


[img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2017/03/middle-earth6.jpg[/img]

سوال: در نقشه‌ای که از بازی نشان داده شد شاهد منطقه Cirith Ungol بودیم که طبیعتا طرفداران پروپاقرص ارباب حلقه‌ها می‌دانند که دارای ساکن بسیار مشهوری است. آیا ما قرار است شخصیت‌هایی از ارباب حلقه‌ها و هابیت در بازی ببینیم؟ از آنجایی که ما گالوم را در Shadow of Mordor دیدیم؟

نقل‌قول:
بله خواهید دید.

سوال: آیا قرار است Shelob را ببینیم؟

نقل‌قول:
به‌صورت خاص مشخص نمی‌کنم.

 

شما می‌توانید دیگر اطلاعات انتشار یافته از بازی را در ادامه با کلیک برروی تیتر خبر مشاهده کنید:
[font=Byekan, sans-serif]عنوان Middle-earth: Shadow Of War قرار است در تاریخ ۲۲ آگست مصادف با(۳۱ مرداد سال ۱۳۹۶) برروی پلی استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه شخصی منتشر شود، این بازی از قابلیت Play Anywhere پشتیبانی خواهد کرد همچنین Middle-earth: Shadow Of War از دو کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو و ایکس‌باکس اسکورپیو نیز پشتیبانی می‌کند.
[/font]

[تصویر:  1455704523-bpfull.jpg&w=48&id=30431&random=1455704523]امیرحسین دهنوی

۲۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۲۳:۴۰

[font=yekan, Arial]توسعه‌دهندگان Shadow Of War از تنوع ماموریت‌ها و داستان بازی می‌گویند[/font]

[تصویر:  Middle-earth-Shadow-War-Official-Ann.jpg]

در هفته‌های گذشته استودیوی Monolith شانزده دقیقه گیم‌پلی بازی مورد انتظار  Middle-Earth: Shadow of Warr را منتشر کرد و بازی‌بازان بیش از پیش مشتاق تجربه این بازی شدند. حال در مصاحبه اخیری که با سازندگان Middle-Earth: Shadow of War انجام شده آن‌ها از مکانیزم‌های نقش آفرینی و تنوع ماموریت‌های بازی می‌گویند.

در ادامه نگاهی به مصاحبه انجام شده با کارگردان Middle-Earth: Shadow of War یعنی مایکل دپلاتر (Michael de Plater) می‌اندازیم.
سوال: یکی از انتقادهایی که به بازی Shadow of Mordor شد، عدم تنوع در ماموریت‌های آن بود، آیا در Shadow of War این مشکل حل شده است؟
نقل‌قول:
بله. یکی از نکاتی که بسیار مورد توجه ما بود، اضافه کردن تنوع به بازی است. وقتی شما به محلی حمله می‌کنید، تنوع بالایی در نحوه حمله خود دارید، یکی دیگر از تنوع‌ها، فضایی است که هر دشمن شما ایجاد می‌کند. ارک‌هایی که مقابل شما هستند هم‌اکنون دارای قدرت‌ها، دیالوگ‌ها، انیمیشن‌های خاص، سلاح‌های خاص و نحوه حمله خاص هستند. هر ارک مقابل شما سبک خاص خود را دارد، آیا با یک assassin می‌جنگید؟ یا با marksman و tank و trickster در نبردید؟ هرکدام نیازمند استراتژی خاص خود هستند.
سپس سلاح‌های آن‌ها هرکدام مختص خودشان است که قابلیت‌های آن‌ها را نیز تعیین می‌کند. اگر با کسی میجنگید که می‌تواند از آتش، سم یا طلسم استفاده کند پس دشمن شما روش خاص خود را برای اجرای آن‌ها روی شما دارد. اینکه شما چطور از سربازان‌ و پیروان‌تان استفاده می‌کنید نیز در تنوع گیم‌پلی بازی تاثیر دارد. آوردن یکی از ارک‌های‌تان که از آتش استفاده می‌کند در مقابل ارکی که از آتش می‌ترسد می‌تواند تاثیر به‌سزایی در نتیجه نبرد شما داشته باشد.
از طرفی دیگر شخصیت بازی‌باز نیز در تنوع بازی نقش دارد. Shadow of War حالا یک بازی نقش آفرینی است پس شخصی‌سازی قدرت‌ها و قابلیت‌هایتان و نحوه انتخاب شما می‌تواند در بازی تنوع ایجاد نماید.

[img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/10/Middle-Earth-Shadow-of-Mordor-img.jpg[/img]
سوال: Mordor دارای داستان‌های به‌یادماندنی بسیاری است اما آوردن آن داستان‌ها به بازی با چنین اندازه‌ای به‌نظر سخت می‌آید. چه تعداد داستان به‌یادماندنی در بازی قرار دارد؟
نقل‌قول:
به نکته بسیار خوبی اشاره کردید. در بازی Shadow of War شما قرار است تعداد بسیار زیادی ارک را ملاقات کنید. ما تمام سعی خود را کرده‌ایم که تمامی این ارک‌ها داستان‌های به‌یادماندنی داشته باشند. پس از مدتی شما می‌توانید نام ارک‌های پیرو خود را حفظ کنید و طریقه جنگ‌ آن‌ها را نیز به‌یاد بسپارید. ما تمرکز ویژه‌ای برروی این بخش داشته‌ایم و کلید رسیدن و ایجاد کردن چنین داستان‌های به‌یادماندنی این است که ارک‌ها شما را و اعمال‌تان را از یاد نخواهند برد. آن‌ها به اتفاقات داستانی واکنش نشان می‌دهند و با دنیای بازی تعامل ویژه‌ای دارند. برای مثال در گیم‌پلی بازی که به شما نشان دادیم شاهد حمله به قلعه بودیم.  برای رسیدن به چنین جایی بازی‌باز باید ساعت‌های بسیاری را صرف بازی و جهان آن کند. حال شما ارکی را در کنار خود دارید که به او اهمیت می‌دهید و همواره کنار شما جنگیده است، در میدان نبرد او آسیب می‌بیند و نیاز به کمک دارد، اینکه شما او را نجات می‌دهید یا نه، به موقع می‌رسید یا دیر، برروی گیم‌پلی بازی تاثیر دارد.
دشمنانی که شما با آن‌ها مواجه می‌شوید، فقط یک غول آخر نیستند که شکستش می‌دهید و تمام، بلکه دشمن شما نیز با جهان تعامل دارد، با او دشمن قسم خورده می‌شوید و تاریخچه‌ای باهم درست میکنید که به اتفاقات جالبی ختم می‌شود.

[img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2015/03/middle-earth-shadow-of-mordor-talion-celebrimbor.jpg[/img]
سوال:درباره داستان بازی چه می‌گویید؟ آیا داستانی بازی در پایان ما را با سوالاتی رها می‌کند یا خود را تمام می‌کند؟ ایده‌هایی که هم‌اکنون در بازی پیاده می‌کنید، ربطی به نسخه قبلی دارد یا ناگهانی ظاهر می‌شوند؟
نقل‌قول:
ما قصد نداریم هیچگونه کم و کسری برای Shadow of War ایجاد کنیم. ما ایده‌های بسیار جاه طلبانه‌ای برای Shadow of Mordor داشتیم که در پایان مجبور شدیم آن‌ها را کنار بگذاریم یا به‌صورت کامل در بازی پیاده نکنیم. در Shadow of War تمامی آن‌ ایده‌های دیوانه‌وار و بزرگ پیاده شده‌اند. جهانی عظیم و پربار درکنار دشمنانی حماسی و ویژگی‌های فوق العاده.
داستانی که در Shadow of War می‌بینید، داستانی کامل است. با یک پایان قوی و کامل.
سوال: Shadow of Mordor بازی تک‌نفره‌ای بود. آیا برای بازی دوم ایده گذاشتن بخش چندنفره یا Co-Op داشتید؟
نقل‌قول:
ما به ایده‌های بسیار گوش فرا دادیم اما Middle-Earth در هسته خود بازی تک نفره‌ای است. هدف ما این بوده که سیستم nemesis را جوری پیاده کنیم که برای هر بازی‌باز تجربه‌ای منحصر به فرد را داشته باشد.
شما می‌توانید دیگر اطلاعات انتشار یافته از بازی را در ادامه با کلیک برروی تیتر خبر مشاهده کنید:
عنوان Middle-earth: Shadow Of War قرار است در تاریخ ۲۲ آگست مصادف با(۳۱ مرداد سال ۱۳۹۶) برروی پلی استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه شخصی منتشر شود، این بازی از قابلیت Play Anywhere پشتیبانی خواهد کرد همچنین Middle-earth: Shadow Of War از دو کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو و ایکس‌باکس اسکورپیو نیز پشتیبانی می‌کند.
[تصویر:  bazb_thevideogamegallery_29143_1200x1697.jpg]
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
Middle-Earth: Shadow of War| Official Thread - توسط Station - 02-27-2017, 07:17 PM
RE: Middle-Earth: Shadow of War| Official Thread - توسط مجیدنصر - 03-23-2017, 02:02 PM

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  Outlast 2 | Official Thread HardCore Gamer 10 6,372 04-29-2017, 01:53 PM
آخرین ارسال: adams-khersi
  Final Fantasy XV | Official Thread Old Snake 73 26,489 04-29-2017, 01:50 PM
آخرین ارسال: adams-khersi
  The Witcher 3: Wild Hunt | Official Thread Tyrion 486 88,436 04-23-2017, 09:32 PM
آخرین ارسال: amir_rs75
  The Climb | Official Thread Station 7 3,635 04-20-2017, 01:23 PM
آخرین ارسال: S.T.A.R.S
  Destiny 2| Official Thread Station 0 1,915 04-04-2017, 08:14 PM
آخرین ارسال: Station

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان