08-26-2012, 11:55 AM
اکتیویژن، بازار موبایل را هدف گرفته است، بر اساس گفتههای «گرگ کانسا» نایب رییس بخش موبایل اکتیویژن، این شرکت، بنا دارد همهی عناوین خود را برای موبایل نیز منتشر کند و این کار، فرصت بسیار بزرگی برای بازار موبایل فراهم خواهد کرد.
“ما سیسال سابقهی درخشان داریم. از روزهای آتاری تا ادغام با بلیزارد. ما ۳۵۰ عنوان متمایز داریم. که شامل عناوین AAA و بازیهای کهن ما میشود.”
وی همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکلات زیادی سر راه ساختن یک عنوان جدید وجود دارد، اذعان داشت که با انتشار بازیهایی که اکنون وجود دارند برای موبایل، میتوان ظرفیتهای موجود در این بازار را درک کرد:
“خلق یک IP جدید گران تمام میشود، و وقتی شما میبینید چقدر پول ما برای تبلیغ عناوین خود خرج کردهایم، متوجه میشویم که میشود همین را در بازار پر ظرفیت موبایل نیز اجرا کرد.”
قطعا دیدن بازیهای پرطرفداری چون ندای وظیفه در موبایل خوشآیند خواهد بود. خواهد بود؟
“ما سیسال سابقهی درخشان داریم. از روزهای آتاری تا ادغام با بلیزارد. ما ۳۵۰ عنوان متمایز داریم. که شامل عناوین AAA و بازیهای کهن ما میشود.”
وی همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکلات زیادی سر راه ساختن یک عنوان جدید وجود دارد، اذعان داشت که با انتشار بازیهایی که اکنون وجود دارند برای موبایل، میتوان ظرفیتهای موجود در این بازار را درک کرد:
“خلق یک IP جدید گران تمام میشود، و وقتی شما میبینید چقدر پول ما برای تبلیغ عناوین خود خرج کردهایم، متوجه میشویم که میشود همین را در بازار پر ظرفیت موبایل نیز اجرا کرد.”
قطعا دیدن بازیهای پرطرفداری چون ندای وظیفه در موبایل خوشآیند خواهد بود. خواهد بود؟