01-07-2015, 02:08 PM
آخرین شماره مجله Gameinformer شامل اطلاعاتی جالب از Uncharted 4: A Thief's End است که امروز قسمتهایی از آن در NeoGAF منتشر شد
یک تیم کوچک درست پس از اتمام ساخت Uncharted 3: Drake's Fortune کار ساخت ادامه آن را شروع می کند و در نهایت نیمی از تیم توسعه دهنده The Last of Us در پایان ساخت و نیمی دیگر پس از انتشار Left Behind به آنها ملحق می شوند
داستان این نسخه سه سال بعد از اتفاقات Uncharted 3 روایت می شود و در ابتدا Nathan و Elena زندگی شادی در کنار یکدیگر دارند تا اینکه با ورود ناگهانی Sam همه چیز دگرگون می شود. Nathan به او مدیون است و همین دلیل، او را راضی به برگشت به شغل قبلیش شکار گنج در Libertalia "بهشت دزدان دریایی ماداگاسکار" می کند؛ تمام لوکیشنهای بازی به این جزیره خلاصه نمی شود و محیطهای برفی و شهری از دیگر مکانهایی هستند که به آن پا می گذارید. البته این دو برادر در این راه تنها نیستند چرا که دو شکارچی دیگر به نامهای "Rafe" و "Nadine" نیز به دنبال یافتن گنج گمشده کاپیتان "Henry Every" هستند؛ Rafe رویکردی بسیار متفاوت با Nathan دارد و Nadine صاحب یک ارتش خصوصی در آفریقای جنوبی است
در ادامه می توانید برخی دیگر از جزئیات ارائه شده را بخوانید ...
- Sam پنج سال بزرگتر است و بی پروا تر نیز هست. او کمی نسبت به Nathan احساس حسادت می کند چون از نظرش او "برادر کوچکتریست که در همه چیز بهتر است"؛ این مسئله رقابتها و دیالوگهای جالبی در میانشان به وجود می آورد
- Artfactـها که شامل دست نوشته، اشاره به گنج و اشیای مختلف می شود باز خواهند گشت
- اینبار به راحتی نمی توانید دشمنها را از لبه ها به پایین پرتاب کنید چرا که آنها به صورت داینامیک قسمتی از بدن Nathan را می گیرند و برای نجات جانشان تلاش می کنند
- سیستم هوش مصنوعی استفاده شده برای Sam، نمونه بهبود یافته سیستم استفاده شده در عنوان The Last of Us برای Ellie است
- ابزارهای بیشتری به غیر از طناب و میخ فلزی در بازی وجود دارد؛ Naughty Dog می خواهد آنها بخشی از پازلها باشد
- بر روی آزادای عمل تمرکز زیادی شده است و در قسمتهای مختلف، مسیرهای چندگانه برای طی کردن مراحل وجود دارد. Gameinformer می گوید آنها نسخه کاملتر ویدیوی گیمپلی PlayStation Experience را دیده اند و در قسمتی از آن می توان دشمنان را با رد شدن از غاری مخفی دور زد و از درگیری حذر کرد. البته همان غار نیز خطرات خودش را دارد و هیچ "راه مطمئنی" وجود ندارد
- ما تلاش می کنیم Set-Pience ها بسیار بهتر از قبل باشند و به طور مداوم مخاطبان را هیجان زده کنند؛ بعضی از آنها جزئی و بعضی واقعا بزرگ هستند
- میان پرده ها برخلاف تمامی کارهای قبلی ND و برای اولین بار به صورت Real-Time رندر می شوند
- هنوز طنز موجود در نسخه های قبلی حفظ شده است
- Naughty Dog تایید نکرد که این نسخه آخرین شماره سری است یا خیر
یک تیم کوچک درست پس از اتمام ساخت Uncharted 3: Drake's Fortune کار ساخت ادامه آن را شروع می کند و در نهایت نیمی از تیم توسعه دهنده The Last of Us در پایان ساخت و نیمی دیگر پس از انتشار Left Behind به آنها ملحق می شوند
داستان این نسخه سه سال بعد از اتفاقات Uncharted 3 روایت می شود و در ابتدا Nathan و Elena زندگی شادی در کنار یکدیگر دارند تا اینکه با ورود ناگهانی Sam همه چیز دگرگون می شود. Nathan به او مدیون است و همین دلیل، او را راضی به برگشت به شغل قبلیش شکار گنج در Libertalia "بهشت دزدان دریایی ماداگاسکار" می کند؛ تمام لوکیشنهای بازی به این جزیره خلاصه نمی شود و محیطهای برفی و شهری از دیگر مکانهایی هستند که به آن پا می گذارید. البته این دو برادر در این راه تنها نیستند چرا که دو شکارچی دیگر به نامهای "Rafe" و "Nadine" نیز به دنبال یافتن گنج گمشده کاپیتان "Henry Every" هستند؛ Rafe رویکردی بسیار متفاوت با Nathan دارد و Nadine صاحب یک ارتش خصوصی در آفریقای جنوبی است
در ادامه می توانید برخی دیگر از جزئیات ارائه شده را بخوانید ...
- Sam پنج سال بزرگتر است و بی پروا تر نیز هست. او کمی نسبت به Nathan احساس حسادت می کند چون از نظرش او "برادر کوچکتریست که در همه چیز بهتر است"؛ این مسئله رقابتها و دیالوگهای جالبی در میانشان به وجود می آورد
- Artfactـها که شامل دست نوشته، اشاره به گنج و اشیای مختلف می شود باز خواهند گشت
- اینبار به راحتی نمی توانید دشمنها را از لبه ها به پایین پرتاب کنید چرا که آنها به صورت داینامیک قسمتی از بدن Nathan را می گیرند و برای نجات جانشان تلاش می کنند
- سیستم هوش مصنوعی استفاده شده برای Sam، نمونه بهبود یافته سیستم استفاده شده در عنوان The Last of Us برای Ellie است
- ابزارهای بیشتری به غیر از طناب و میخ فلزی در بازی وجود دارد؛ Naughty Dog می خواهد آنها بخشی از پازلها باشد
- بر روی آزادای عمل تمرکز زیادی شده است و در قسمتهای مختلف، مسیرهای چندگانه برای طی کردن مراحل وجود دارد. Gameinformer می گوید آنها نسخه کاملتر ویدیوی گیمپلی PlayStation Experience را دیده اند و در قسمتی از آن می توان دشمنان را با رد شدن از غاری مخفی دور زد و از درگیری حذر کرد. البته همان غار نیز خطرات خودش را دارد و هیچ "راه مطمئنی" وجود ندارد
- ما تلاش می کنیم Set-Pience ها بسیار بهتر از قبل باشند و به طور مداوم مخاطبان را هیجان زده کنند؛ بعضی از آنها جزئی و بعضی واقعا بزرگ هستند
- میان پرده ها برخلاف تمامی کارهای قبلی ND و برای اولین بار به صورت Real-Time رندر می شوند
- هنوز طنز موجود در نسخه های قبلی حفظ شده است
- Naughty Dog تایید نکرد که این نسخه آخرین شماره سری است یا خیر