01-30-2017, 12:31 PM
عنوان Mass Effect Andromeda قطعا یکی از مورد انتظار ترین عناوین سال ۲۰۱۷ است و بازیبازان و طرفداران با وجود اطلاعات بسیار منتشر شده از بازی، همچنان مشتاق هستند تا از بازی بیشتر بدانند و جنبههای مختلف آن را بشناسند. پس از سه گانه موفق Mass Effect و خاطراتی که فرمانده شپرد برایمان ساخت، حال، بازیبازان میخواهند تا Andromeda نیز راه بازیهای پیشین سری را در پیش گرفته و به عنوانی موفق تبدیل شود. به تازگی سازندگان بازی در استودیوی بایوور، اطلاعات جدیدی را به اشتراک گذاشتهاند که دانستن آنها برای طرفداران و بازیبازان بسیار مهم و مفید است.
همان طور که گفته شد، سازندگان Mass Effect Andromeda به تازگی به سوالات بسیاری از طرفداران بازی پاسخ داده اند که همین سبب شده تا جنبههای مختلفی از بازی مشخص شود. این اتفاق در چند روز اخیر رخ داده است و اعضای بایوور در یک اقدامی جالب، اطلاعات بسیاری به طرفداران دادند و آنها را روشن کردهاند؛ اطلاعاتی که حتی از طریق رسانههای اجتماعی به دست میرسید. اطلاعات به دست آمده از بازی، از سوی مدیر کل استودیوی بایوور، آقای آرین فلین (Aaryn Flynn)، طراح ارشد بازی، آقای لن فرایزر (Ian Frazier) و دو تن از تهیه کنندگان بازی، آقایان فرناندو ملو (Fernando Melo) و مایکل گمبل (Michael Gamble) منتشر شدند.
در بخش سخت افزاری بازی، کسانی که دوست دارند تا بازی را برروی پلتفرم رایانههای شخصی تجربه کنند و مشکلی از بابت نرخ فریم بازی نداشته باشند، میتوانند خوشحال باشند زیرا بازی برروی رایانههای شخصی هیچ قفل نرخ فریمی نخواهد داشت و کاملا آزاد خواهد بود. متاسفانه بازیبازان این پلتفرم نمیتوانند با دوستان خود که کنسول دارند، بازی کنند زیرا بازی بین پلتفرمی چند نفره بین رایانههای شخصی و کنسولهای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان امکان پذیر نخواهد بود. ما همچنین دریافتیم که بخش چند نفره بازی Mass Effect Andromeda به مانند بازی پیشین در سری، یعنی Mass Effect 3، به صورت peer-to-peer یا یکپارچه خواهد بود.
اگر سخت به دنبال این هستید تا بدانید چه گزینههای رمانتیکی در دیالوگهای شاخهای بازی وجود دارد، باید بگوییم که مجبور به صبر بیشتری هستید. سازندگان تصمیم گرفتهاند که ماتریکس کامل دیالوگهای رمانتیک بازی را تا زمان عرضه لو ندهند و اطلاعات از آن منتشر نسازند. با این وجود، مایکل گمبل اشارهای مختصری به این داشته که امکان ایجاد روابط شدید عاطفی نیز در بازی وجو خواهد داشت و گزینههای رمانتیکی قطعا در بازی وجود راضی کنندهای خواهند داشت.از اطلاعات منتشر شده همچنین دریافتیم که شخصیت زن اصلی بازی، یعی سارا رایدر (Sara Ryder)، گزینههای رمانتیک بیشتری از شخصیت اصلی مرد خواهد داشت که این هم میتواند جالب باشد.
به بحث خلق شخصیتها که وارد شویم، باید بگوییم که بازیبازان قادر خواهند بود تا نوع مسیر این برادر و خواهر را در کهکشان راه شیری تعیین کنند اما این حالی خواهد بود که پیش داستان آنها به انتخاب هر کدام از آنها بستگی دارد. بازیبازان همچنین میتوانند نام شخصیت خود را به صورت آزادانه انتخاب نمایند اما دیگر شخصیتهای بازی در صورت گزینه پیش فرض، آنها را اسکات و سارا صدا خواهند زد؛ در عیر این صورت، آنها تنها Ryder صدا خواهند شد. در این بازی به مانند بازی Fallout 4 (به طور مثال)، اسامی پیشفرضی در اختیار نیست و حتی تغییر نامها (مثلا بین سارا، اسکات یا رایدر) نیز امکان پذیر نیستند. نکته ریزی که در این بین وجود دارد، این است که بازیبازان امکان تعویض نام Ryder را نخواهند داشت تا اسامی کوچک شخصیتها در بازی صدا شوند. این مورد به این دلیل عملی شده است که دو شخصیت اصلی بازی، خود را با نام Ryder صدا نزنند.
صحبت از شخصیتهای بازی شد، بد نیست بگوییم که فلین قول معرفی چند تن از اعضای گروه اصلی بازی را با اشاره به عبارت «به زودی» داد. بازیبازان قادر خواهند بود تا در بازی لباسها و پوشش اعضای گروه را به دلخواه تغییر دهند. بازی همچنین توضیح خواهد داد که چرا ارتباط با مسابقات بومی از کهکشان آندرومدا و مینی گیمهایی مانند هک کردنهای قدیمی امکان پذیر خواهد بود. اطلاعات بیشتر در این مورد به زودی در دسترس بازیبازان قرار خواهد گرفت.
طبق اطلاعات استودیوی بایوور، عنوان Mass Effect Andromeda در تاریخ ۲۱ ماه مارس سال ۲۰۱۷ در منطقه آمریکای شمالی و در تاریخ ۲۳ مارس در منطقه اروپا منتشر خواهد شد. در چند وقت اخیر اخبار زیادی از عنوان Mass Effect Andromeda منتشر شده است و اعلام شد که این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ برنامه ریزی نشده است، برروی استیم قرار نخواهد گرفت و البته کیفیتهای اجرایی آن برروی پلتفرمهای مختلف نیز مشخص شد.Darkness travels along my sight...Opening the windows to reveal the light
BAT#