امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
افزایش ترافیک وب سایت از طریق بازاریابی محتوا
#1
ترافیک معیار اصلی هر بازاریابی محتوای وب است. قبل از اینکه بخواهیم به چگونگی افزایش ترافیک خود با بازاریابی محتوا بپردازیم، مهم است که ابتدا بدانیم چرا کسب و کار شما در وهله اول به وبلاگ نیاز دارد تا به بازاریابی محتوای کلی شما کمک کند.

هر بازاریاب که ارزشش را دارد می داند که ایجاد محتوای وب برای افزایش ترافیک سایت بسیار مهم است. بدون محتوای با کیفیت، چیزی در سایت شما وجود نخواهد داشت که مصرف کنندگان شما بخوانند. با این حال، ارائه محتوا به سادگی کافی نیست. برای مشاهده افزایش ترافیک وب سایت، باید استراتژیک باشید.

در زیر برخی از نکات مهم برای شروع شما آورده شده است:

 

1. ایده های جدید وبلاگ را طوفان فکر کنید.
اگر از بلاک نویسنده رنج می برید، یکی از بهترین راه ها برای الهام گرفتن این است که ببینید شرکت های دیگر درباره چه چیزی وبلاگ می نویسند. به وبلاگ های رقبای خود نگاه کنید و ببینید کدام پست ها به خوبی کار می کنند. سپس از خود بپرسید که چگونه می‌توانید به آن موضوع بپردازید. طراحی سایت در رشت  ؛ راهی برای دیده شدن !

علاوه بر نگاه کردن به رقبای خود، سعی کنید به ایده های محتوای جدیدی فکر کنید که قبلاً به آنها پرداخته نشده است. به عنوان مثال: مشتریان شما همیشه از شما چه سوالاتی می پرسند؟ به چه موضوعاتی علاقه دارید؟ با تهیه فهرستی از مشکلات احتمالی، یک قدم به نوشتن یک پست وبلاگ قاتل نزدیکتر خواهید شد.

 

2. بر بازاریابی محتوای بهینه شده برای سئو تاکید کنید.
رسیدن به بالای یک موتور جستجو رویای هر بازاریاب است. اما برای رسیدن به آنجا چه چیزی لازم است؟ البته، بهینه‌سازی موتورهای جستجو یک تکه از پازل است، اما در حالی که می‌توانید ترافیک وب را بدون سئو هدایت کنید، حتی بهترین سایت‌هایی که بهینه‌سازی شده‌اند نیز برای رتبه‌بندی بدون محتوای باکیفیت مشکل دارند.


3. استراتژی محتوای خود را برنامه ریزی کنید.
قبل از اینکه به فکر راه‌هایی برای افزایش ترافیک وب‌سایت باشید، باید استراتژی بازاریابی محتوای خود را برنامه‌ریزی کنید . می خواهید به چه چیزی برسید؟ مخاطب هدف شما کیست؟ چه نوع محتوایی برای آنها جذاب خواهد بود؟ هنگامی که اهداف و مخاطبان خود را درک کردید، می توانید شروع به ایجاد یک استراتژی محتوای وبلاگ کنید تا به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند.

 

4. یک تقویم تحریریه بازاریابی محتوا طراحی کنید. 
ایجاد یک تقویم تحریریه بازاریابی محتوا ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما ارزش آن را دارد که برای انجام درست آن وقت بگذارید. با کمی برنامه ریزی، می توانید اطمینان حاصل کنید که محتوای سرمقاله شما با اهداف کسب و کار شما مطابقت دارد و با مخاطبان شما همخوانی دارد. به‌علاوه، یک تقویم سرمقاله‌ای که به خوبی اجرا شده باشد، با کمک به شما در جلوگیری از تقلاهای لحظه آخری برای یافتن موضوعاتی برای نوشتن، در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند.

برای شروع، فهرستی از موضوعات بالقوه ای که می توانید درباره آنها بنویسید، طوفان فکری کنید. پس از انتخاب کامل ایده ها، شروع به نقشه برداری کنید که چه زمانی می خواهید هر قطعه از محتوا را منتشر کنید. به خاطر داشته باشید که برخی از موضوعات ممکن است به تحقیق یا برنامه ریزی بیشتری نسبت به سایرین نیاز داشته باشند، بنابراین مطمئن شوید که برای کمک به برنامه ریزی برای موارد غیرمنتظره، انعطاف پذیری بیشتری ایجاد کنید!
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Photo کسب درامد از سایت بازی انلاین | اغاز فروش نسخه الفا تراوین لجند تلفیقی با 4.4 به صورت mohammadali3517 0 945 12-29-2021, 12:11 PM
آخرین ارسال: mohammadali3517

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان