امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
الی ابتدا شخصیتی در Uncharted 2 بوده
#1
شرکت ناتی داگ اعلام کرد که الی پیش از اینکه کاراکتری در بازی The Last of Us باشد,قرار بوده که در سری بازی های Uncharted حضور داشته باشد.
نیل دراکمن (Neil Druckmann) پیش از اینکه به استخدام شرکت ناتی داگ دربیاید ایده ی بازی ای درباره ی مردی با دختری جوان تر که رابطه ای شبیه رابطه پدر-دختری
دارند در ذهنش داشته.
[تصویر:  last-of-us-joel-ellie-looking-up.png]

وی ایده اش را هنگام ساخت Uncharted2 با همکارانش درمیان گذاشت.

Bruce Straley در مصاحبه با Eurogamer میگوید:
ما در زمان ساخت Uncharted2 زیاد باهم شام میخوردیم و با یکدیگر درباره ی اینکه چگونه میتوان داستان را تنها از طریق گیم پلی روایت کرد بحث میکردیم.
مثلا این که  آیا میتوانیم بازی ای بدون دیالوگ بسازیم و چنان با شخصیت ها همذات پنداری کنیم که با آنها گریه کنیم یا به هیجان بیاییم؟
اینجا بود که ایده هایمان درباره ی روایت داستان به جایی رسید که بازی ای بسازیم که حول محور رابطه ی یک مرد با یک دختر نوجوان باشد.
اصلا نیتن دریک (شخصیت اصلی بازیهای Unchardted) قرار بود شخصیتی شبیه به شخصیت جوئل باشد!
ما آن ایده را تبدیل کدیم به این:
دختر لالی نیتن دریک را بیدار میکند و بعد از گذر از خیابان های فاسد به پشت بامی میرود و شهر خود را به نیتن نشان میده وشما  میتوانستید ببینید که او چقدز به شهر مردم آن افتخار میکند.


بعد از مدتی این طرح کنسل میشود ولی سازندگان با بهره گیری از همین ایده شاهکاری به نام The Last Of Us خلق میکنند.

منبع

 

 

 

 
پاسخ
#2
[img]images/smi/s0 (43).gif[/img] هر طور می شد من که نمیتونستم بازیش کنم [img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  استفاده‌ی بی‌سیم از کنترلر استیدیا در ابتدا به Chromecast Ultra محدود می‌شود White Beard 0 1,137 10-18-2019, 09:30 PM
آخرین ارسال: White Beard
  مدیرعامل شرکت بلیزارد: ما همچنان در ابتدا یک توسعه‌دهنده‌ برای رایانه‌های شخصی هستیم White Beard 0 898 10-03-2019, 10:12 PM
آخرین ارسال: White Beard
  توسعه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ Ori And The Blind Forest تصمیم سازندگان آن بوده است White Beard 0 678 09-10-2019, 01:46 PM
آخرین ارسال: White Beard
  بازی Control در ابتدا از قابلیت Photo Mode برخوردار نخواهد بود White Beard 0 616 08-03-2019, 02:34 AM
آخرین ارسال: White Beard
  جذب سرمایه برای ساخت Ancestors: The Humankind Odyssey بسیار دشوار بوده است White Beard 0 762 07-31-2019, 03:43 AM
آخرین ارسال: White Beard

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان