اهمیت لوگو به این منظور است که توسط آن[font=Notokufi] نام برند را بشناسیم و آن را به خاطر بسپاریم. یک محصول بدون لوگو، قطعاً ناپدید میشود. شما بدون یک لوگو نمیتوانید واقعاً یک برند باشید. پس می توان گفت لوگوی اختصاصی یکی از بزرگ ترین و مهم ترین اقدامات برای شروع یک کسب و کار است.[/font]
لوگو دقیقاً چیست؟ میتوان به شیوهای ساده پاسخ داد که لوگو، یک بخش اساسی هر برند و هر طرح بازاریابی است و احتمالاً هنوز یکی از دیدهشدهترین بخشهای هر کسبوکار میباشد.
هرچند، از دیدگاه بازاریابی، لوگو خیلی بیشتر از کمک در شناسایی عمل میکند. لوگوها همه چیزهای مهم در مورد برند را نشان میدهند و تمام تعهدات برند به مشتریان را ارائه میکنند.
[b]به برند خود، به میزانی که شایسته است توجه کنید[/b]
«توجه کردن» به این معنی است که در انتخاب لوگو برای نشان دادن کسبوکارتان، کمی تأمل کنید؛ اهمیت لوگو در آن است که کل برند شما را تعریف میکند.
بله شروع یا رشد یک کسبوکار تجربه دشواری است که شامل ملاحظات بسیار و استفاده دقیق از منابع گرانبها میباشد؛ اما هنگام تصمیمگیری در مورد چگونگی سرمایهگذاری در زمان، انرژی و سرمایه، باید به یاد داشته باشید که در بازار امروز، شما نمیتوانید تغییر نام دهید. این احتمالاً مهمترین تصمیم شما است.
[b]1- عمومی نباشید[/b]
ابتدا اطمینان حاصل کنید که لوگو شما واضح و آسان است زیرا شما سالها وقت برای شناساندن برند خود ندارید. اطمینان حاصل کنید که نام شما با محصول یا سرویس شما مرتبط باشد.
[b]2- تایپوگرافی را انتخاب کنید زیرا نشاندهنده چیزی است که به دنبال آن هستید[/b]
اکثریت برندهای کسبوکار کوچک بر اساس دو عنصر اصلی ساخته میشوند: عناصر تایپوگرافی و گرافیک یا عناصر نمادین آنها. این عوامل با هم ساختار اصلی لوگو را شکل میدهند.
[b]3- برای لوگوی خود، رنگهای هوشمندانهای انتخاب کنید.[/b]
رنگ لوگوی شما تعیینکنندهی برداشت مشتریان از برندتان است. قدرت رنگ، معمولاً به چشم مشتریان نمیآید اما شرکتها زمان زیادی را صرف تعیین رنگبندی لوگو میکنند.
[b]4- توجه کنید که چگونه لوگوی شما مورد استفاده قرار خواهد گرفت.[/b]
در صورت امکان، از لوگوهایی که نیاز به توضیح زیادی دارند، اجتناب کنید. اگر کسبوکار کوچک شما بر روی رسانههای فضای عمومی، مانند تابلوها و یا وسایل نقلیه باشد، یک آیکون جالب و بهیادماندنی مهم میشود. این باید پیام را با سرعت و به صورت کارآمد به بیننده منتقل کند.
[b]5- اهمیت لوگو آنقدر زیاد است که برای طراحی آن باید یک متخصص استخدام کنید[/b]
با توجه به موفقیتهای زیادی که در مورد عملکرد برندتان انجام میدهید، جایی برای صرفهجویی نیست. بااینحال، بسیاری از کسبوکارها ارزانترین گزینه را انتخاب میکنند، زیرا آنها ارزش یک برند خوب را متوجه نمیشوند و چگونگی تأثیر موفقیت آن را درک نمیکنند.
لوگو دقیقاً چیست؟ میتوان به شیوهای ساده پاسخ داد که لوگو، یک بخش اساسی هر برند و هر طرح بازاریابی است و احتمالاً هنوز یکی از دیدهشدهترین بخشهای هر کسبوکار میباشد.
هرچند، از دیدگاه بازاریابی، لوگو خیلی بیشتر از کمک در شناسایی عمل میکند. لوگوها همه چیزهای مهم در مورد برند را نشان میدهند و تمام تعهدات برند به مشتریان را ارائه میکنند.
[b]به برند خود، به میزانی که شایسته است توجه کنید[/b]
«توجه کردن» به این معنی است که در انتخاب لوگو برای نشان دادن کسبوکارتان، کمی تأمل کنید؛ اهمیت لوگو در آن است که کل برند شما را تعریف میکند.
بله شروع یا رشد یک کسبوکار تجربه دشواری است که شامل ملاحظات بسیار و استفاده دقیق از منابع گرانبها میباشد؛ اما هنگام تصمیمگیری در مورد چگونگی سرمایهگذاری در زمان، انرژی و سرمایه، باید به یاد داشته باشید که در بازار امروز، شما نمیتوانید تغییر نام دهید. این احتمالاً مهمترین تصمیم شما است.
[b]1- عمومی نباشید[/b]
ابتدا اطمینان حاصل کنید که لوگو شما واضح و آسان است زیرا شما سالها وقت برای شناساندن برند خود ندارید. اطمینان حاصل کنید که نام شما با محصول یا سرویس شما مرتبط باشد.
[b]2- تایپوگرافی را انتخاب کنید زیرا نشاندهنده چیزی است که به دنبال آن هستید[/b]
اکثریت برندهای کسبوکار کوچک بر اساس دو عنصر اصلی ساخته میشوند: عناصر تایپوگرافی و گرافیک یا عناصر نمادین آنها. این عوامل با هم ساختار اصلی لوگو را شکل میدهند.
[b]3- برای لوگوی خود، رنگهای هوشمندانهای انتخاب کنید.[/b]
رنگ لوگوی شما تعیینکنندهی برداشت مشتریان از برندتان است. قدرت رنگ، معمولاً به چشم مشتریان نمیآید اما شرکتها زمان زیادی را صرف تعیین رنگبندی لوگو میکنند.
[b]4- توجه کنید که چگونه لوگوی شما مورد استفاده قرار خواهد گرفت.[/b]
در صورت امکان، از لوگوهایی که نیاز به توضیح زیادی دارند، اجتناب کنید. اگر کسبوکار کوچک شما بر روی رسانههای فضای عمومی، مانند تابلوها و یا وسایل نقلیه باشد، یک آیکون جالب و بهیادماندنی مهم میشود. این باید پیام را با سرعت و به صورت کارآمد به بیننده منتقل کند.
[b]5- اهمیت لوگو آنقدر زیاد است که برای طراحی آن باید یک متخصص استخدام کنید[/b]
با توجه به موفقیتهای زیادی که در مورد عملکرد برندتان انجام میدهید، جایی برای صرفهجویی نیست. بااینحال، بسیاری از کسبوکارها ارزانترین گزینه را انتخاب میکنند، زیرا آنها ارزش یک برند خوب را متوجه نمیشوند و چگونگی تأثیر موفقیت آن را درک نمیکنند.