01-02-2019, 12:34 PM
بازهی زمانی انتشار بازی Project Stella مشخص شد
نویسنده: حمید کوهپیما
به مناسبت فرارسیدن تعطیلات زمستان و جشن سال نو، بسیاری از توسعهدهندگان با انتشار پیامهایی در شبکههای اجتماعی از هواداران خود به خاطر حمایتهای آنها تشکر کردهاند. با این حال برخی از سازندگان مانند استودیوی کوانتیک دریم (Quantic Dream) و استودیویImage & Form این فرصت را غنیمت شمرده تا اخبار تازهای از برنامههای آیندهی خود را با هواداران در میان بگذارند. یکی از توسعهدهندگان که این مناسبت را فرصت مناسبی برای انتشار اخبار تازه دانسته، استودیوی Kadokawa Games است. این استودیو به مناسبت سال نوی میلادی، در کنار انتشار اولین تصویر از بازی Project Stella، بازهی زمانی انتشار آن را نیز مشخص کرده است.
استودیوی سازنده در حساب توییتر رسمی خود اعلام کرده است که این بازی در سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه خواهد شد. در کنار این خبر، اولین تصویر از این بازی نیز منتشر شده است.
اگر در جریان اخبار این بازی نیستید، بد نیست بدانید که بازی Project Stella توسط سازندگان سابق بازی Front Mission (این بازی برای کنسول NES منتشر شد) ساخته میشود. همانطور که از نام بازی و سازندگان آن مشخص است، با یک بازی روباتی و استراتژیک طرف هستیم که برای کنسولهای نسل فعلی عرضه خواهد شد. این عنوان تلاش دارد تا هواداران بازی Front Mission که توسط شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) به فراموشی سپرده شده است را راضی نگه دارد.
استودیوی Kadokawa Games از زمان تاسیس بیشتر برروی بازیهای استراتژی علمی-تخیلی برای پلتفرم گوشیهای هوشمند تمرکز کرده بود. بازی Project Stella اولین عنوان این استودیو خواهد بود که برای کنسولها عرضه میشود.
متاسفانه هنوز اطلاعات زیادی از بازی Project Stella منتشر نشده است. تنها میدانیم که داستان این بازی مقدمهای برای دیگر بازی این استودیوی یعنی Starly girls خواهد بود. همچنین مدیر استودیوی سازنده، آقای Yoshimi Yasuda در جریان مراسم Tokyo Game Show بیان کرده بود که هدف استودیو ساخت بازیهای استراتژی نقشآفرینی مانند God Wars 2 است. ایشان در این مصاحبه گفته بود:
نقلقول:من تلاش دارم سبکی که در غرب با عنوان نقشآفرینی استراتژی شناخته میشود را دوباره تعریف و یک تعادل تازه در آن پیدا کنم تا چیزی در میان یک شبیهساز نقشآفرینی و یک نقشآفرینی تاکتیکی باشد. اگر شما به برخی از بازیهای نقشآفرینی مانند Dragon Quest 2 نگاه کنید میبینید که شخصیتهای بازی از طریق مبارزات پیشرفت میکنند و در کنار آن یک دنیای وسیع برای کاوش وجود دارد. من میخواهم سیستم پیشرفت را ثابت نگه دارم ولی دنیای بازی را آنقدر کوچک کنم که تنها مبارزات بازی برای پیشرفت شخصیتها مهم باشد.
متاسفانه هنوز تاریخ دقیق و یا پلتفرمهای مقصد این بازی مشخص نشده است. باید تا پایان تعطیلات و انتشار اخبار تازه از بازی Project Stella منتظر بمانیم.
نظرات خود را بیان کنید...