07-15-2015, 06:59 PM
شواهد نشان می دهند که عنوان Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، انقلابی در تکامل گرافیکی از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ داشته است و این امر در اثر مقایسه های دقیق، توسط صاحب نظران به اثبات رسیده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
یک YouTuber معروف به نام frost Danger، تصاویر زیادی را Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵، جهت مقایسه در کنار هم قرار داده است. خوشبختانه وی تنها در حین ویدیو صحبت نکرده است، بلکه به طور مستقیم با تصاویر و تریلر های سینمایی مقایسه خود را انجام داده است.
تفاوت های زیادی بین سال های متوالی وجود دارد و این امر باعث خوشحالی همگان است که تنها پیشرفت های چشمگیر دیده می شود. از این جهت که روز به روز به تاریخ انتشار بازی نزدیک می شویم، بهینه سازی های واحد و به جایی را، از زمان شروع ساخت، مشاهده می نماییم که شامل نور پردازی بهتر، بافت های با کیفیت تر، سایه زنی های زیباتر و افزیش کیفی مدل می باشد.
هم چنین لازم به یادآوری است که تصاویر سال ۲۰۱۳، تصاویری بسیار تازه و زود هنگام از داخل بازی محسوب می شوند. بسیاری از نور پردازی های بازی، تابع زمان روز هستند و تیرگی و روشنایی نورپردازی مناسب آن، از رویکرد های ویژه آن به شمار رفته و جزو نکات اصلی زیبایی شناسی بازی محسوب می شوند که در اکثر نقاط، طی پیشروی در ساخت بازی تغییر یافته اند. هم چنین صحنه های موجود در Metal Gaer، بسیار جذاب و طولانی شناخته می شوند. بنابراین ما نمی توانیم تا زمان مشاهده گیم پلی اصلی بازی و مقایسه آن، قضاوتی انجام دهیم.
نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما عنوان Metal Gear Solid V: The Phantom Pain پیشرفت های خوبی از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ داشته است؟
نظرتان را با ما در میان بگذارید.
یک YouTuber معروف به نام frost Danger، تصاویر زیادی را Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵، جهت مقایسه در کنار هم قرار داده است. خوشبختانه وی تنها در حین ویدیو صحبت نکرده است، بلکه به طور مستقیم با تصاویر و تریلر های سینمایی مقایسه خود را انجام داده است.
تفاوت های زیادی بین سال های متوالی وجود دارد و این امر باعث خوشحالی همگان است که تنها پیشرفت های چشمگیر دیده می شود. از این جهت که روز به روز به تاریخ انتشار بازی نزدیک می شویم، بهینه سازی های واحد و به جایی را، از زمان شروع ساخت، مشاهده می نماییم که شامل نور پردازی بهتر، بافت های با کیفیت تر، سایه زنی های زیباتر و افزیش کیفی مدل می باشد.
هم چنین لازم به یادآوری است که تصاویر سال ۲۰۱۳، تصاویری بسیار تازه و زود هنگام از داخل بازی محسوب می شوند. بسیاری از نور پردازی های بازی، تابع زمان روز هستند و تیرگی و روشنایی نورپردازی مناسب آن، از رویکرد های ویژه آن به شمار رفته و جزو نکات اصلی زیبایی شناسی بازی محسوب می شوند که در اکثر نقاط، طی پیشروی در ساخت بازی تغییر یافته اند. هم چنین صحنه های موجود در Metal Gaer، بسیار جذاب و طولانی شناخته می شوند. بنابراین ما نمی توانیم تا زمان مشاهده گیم پلی اصلی بازی و مقایسه آن، قضاوتی انجام دهیم.
نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما عنوان Metal Gear Solid V: The Phantom Pain پیشرفت های خوبی از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ داشته است؟
نظرتان را با ما در میان بگذارید.