امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کازونوری یامائوچی جزئیاتی را در مورد Gran Turismo Sport بیان کرد
#1
امروز در بلاگ پلی‌استیشن، مدیر کل استودیوی پولی‌فونی دیجتال (Polyphony Digital)، آقای کازونوری یامائوچی (Kazunori Yamauchi) در مورد بازی مورد انتظار این استودیو، یعنی عنوان Gran Turismo Sport جزئیاتی را ارایه کرد که شامل پشتیبانی از پلی‌استیشن ۴ پرو و مود واقعیت مجازی می‌شود.

طبق اطلاعاتی که در بلاگ پلی‌استیشن منتشر شده، عنوان Gran Turismo Sport برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو رزولوشن ۴K داینامیک دارد و نرخ فریم آن به مانند نسخه پلی‌استیشن ۴ معمولی، ۶۰ بر ثانیه خواهد بود. علاوه بر این، بازی از HDR، یک VPS استریم بدون فشرده سازی ۱۸ گیگابایتی و رنگ‌های عریض پشتیبانی می‌کند.
آقای یامائوچی در مورد پشتیبانی پلی‌استیشن ۴ پرو بازی و مخصوصا رزولوشن ۴K آن توضیح داد:
نقل‌قول:
من فکر می‌کنم که دنیای ۴K و ۶۰ فریم بر ثانیه یک نقطه اوج برای صنعت بازی‌‌ها است و قادر بودن به تهیه کردن این نوع از کیفیت برروی یک کنسول خانگی یک مورد ویژه است.
همه اتوموبیل‌ها در رزولوشن ۴K از نظر بهبود جزئیات شگفت انگیز به نظر می‌رسند. اما اگر شما از جنبه HDR و رنگ‌های عریض به آن نگاه کنید، امکان قرار دادن ۱۱ درصد از اتوموبیل‌ها در دنیای واقعی اتوموبیلرانی در بازی وجود نداشت و تا الان نمی‌توانستیم آن‌ها را به درستی وارد بازی کنیم.
اتوموبیل‌هایی مانند Ferrari… در واقع امکان این وجود نداشت که با دقت، رنگ قرمز خاص آن را در بازی‌ها قرار داد مگر این که از رنگ‌های عریض استفاده شود که هم‌اکنون با GT Sport محیا شده است. بنابراین، اتوموبیل‌های براق و رنگارنگی که در دنیا مشاهده می‌کنید، در بازی فوق‌العاده و بی نقص به نظر می‌رسند.
آقای یامائوچی مقداری نیز در مورد پشتیبانی از قابلیت HDR بازی توضیح داد:
نقل‌قول:
برای قابلیت پشتیبانی از HDR ما باید کار ساخت و توسعه را با یک دوربین توانا آغاز می‌کردیم زیرا هیچ دستگاه و وسیله‌ای وجود نداشت که بتواند تصاویر را به صورت HDR و رنگ‌های عریض بگیرد.
جمع آوری کردن این نوع از اطلاعات در ابتدای کار اصلا آسان نبود، بنابراین ما باید سیستم‌ها را برای دوربین طراحی می‌کردیم. در گذشته، ما از حسگرهای تصویری RGB استفاده می‌کردیم اما در این جا می‌بایست از یک طیف حسگر پایه برای ضبط کردن رنگ‌ها و نوری که امکان گرفتشان با حسگر‌های RGB نبود استفاده می‌کردیم.
در آخر آقای یامائوچی در مورد پشتیبانی از واقعیت مجازی بازی توضیح دادند:
نقل‌قول:
با استفاده از پلی‌استیشن وی‌آر، شما احساس می‌کنید که پشت فرمان یک اتوموبیل نشسته‌اید و استفاده از این هدست واقعیت مجازی چیزی بود که پیش از این در گرن توریسمو ممکن نبود.
تمام مسیرهای مسابقه در حالت واقعیت مجازی بسیار جالب هستند اما ما از طریق قابلیت Photo Mode به شما اجازه دادیم که با واقعیت مجازی در محیط برای خود جست و جو کنید. فکر می‌کنم که این یک استفاده عالی از VR باشد.
عنوان Gran Turismo Sport قرار است در تاریخ نا مشخص در سال ۲۰۱۷ میلادی منتتشر شود.
[تصویر:  gran-turismo-sport-art-2.jpg]
[تصویر:  y0m7deepvqx6.jpg]

Darkness travels along my sight...Opening the windows to reveal the light
BAT#
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مشخصات سیستم مورد نیاز بازی The Outer Worlds اعلام شد + جزئیاتی از بهینه‌ساز روز اول White Beard 0 1,414 10-18-2019, 09:36 PM
آخرین ارسال: White Beard
  پاتریک کلپک: پلی‌استیشن ۵ تنها در مورد آینده نیست بلکه گذشته را نیز در نظر دارد White Beard 0 1,234 10-14-2019, 08:00 PM
آخرین ارسال: White Beard
  اینفینتی وارد ابهامات نسبت به حافظه‌ی مورد نیاز برای نصب Call of Duty: Modern Warfare White Beard 0 1,029 10-12-2019, 10:18 PM
آخرین ارسال: White Beard
  مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای Red Dead Redemption 2 برروی رایانه‌ی شخصی مشخص شد White Beard 0 1,204 10-04-2019, 09:55 PM
آخرین ارسال: White Beard
  مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Terminator: Resistance اعلام شد White Beard 0 1,007 10-02-2019, 08:43 PM
آخرین ارسال: White Beard

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان