07-02-2015, 02:23 PM
Uncharted 4: A Thief’s End یکی از موردانتظارترین بازی هایی است که در ابتدا قرار بود در فصل تعطیلات سال جاری عرضه شود، اما انتشار بازی تا اوایل سال ۲۰۱۶ به تعویق افتاد. همگی ما در جریان کنفرانس سونی در E3 2015 شاهد نمایش خوب بخش تک نفره ی بازی بودیم. در حال حاضر اعلام شده است که بخش تک نفره ی عنوان Uncharted 4: A Thief’s End با نرخ فریم ریت ۶۰fps اجرا نمی شود. برای جزئیات بیشتر به ادامه مطلب رجوع کنید.
همین دیشب بود که ناتی داگ تریلر دموی کامل بازی را، که در E3 تنها بخشی از آن به نمایش در آمده بود، منتشر کرد. با توجه به گفته ی وب سایت گیم اسپات، در طول این تریلر، نشان داده شده که بخش تک نفره ی این عنوان، بر روی نرخ فریم ریت ۶۰fps قفل شده است.
عموما، تعدادی از توسعه دهندگان درمورد اینکه چرا عنوانشان با این نرخ فریم اجرا خواهد شد، توضیحاتی می دهند. آن ها همیشه اعتقاد دارند که برای تجربه ی هرچه واقعی تر بازی، لازم است بازی بر روی نرخ فریم ریت ۳۰fps اجرا شود.
Kurt Margenau در این مورد معتقد است که ترجیح دادن نرخ فریم ریت ۳۰fps به ۶۰fps اشتباه محض است! او این باور را دارد که در بسیاری از مواقع، نرخ فریم ریت ۳۰fps بهتر از نرخ فریم ریت ۶۰fps عمل می کند.
شاید بزرگترین علت این کار، این بوده است که رفتن به فریم ریت ۶۰fps نیازمند بهینه سازی بیشتری بوده است؛ که می توانست موجب شود ناتی داگ، آن دقت و تمرکز لازم را بر روی بخش داستانی بازی نداشته باشد.
عنوان Uncharted: A Thief’s End اوایل سال ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد.منبع