04-17-2016, 11:57 AM
این تنها بخش چندنفره Halo 5 نیست که بهروزرسانیهای مستمر دریافت میکند چراکه بخش داستانی Halo 5 نیز قرار است تغییرات بسیاری از از جمله متعادل کردن درجه سختی بازی دریافت کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه با گیمفا همراه شوید.
کریس پروکتر طراح استودیوی ۳۴۳ اینداستریز درمورد بهروزرسانی جدید بخش داستانی Halo 5 در وبسایت Halo Waypoint چنین نوشت:
بعضی از تغییراتی خاصی قرار است به بخش داستانی Halo 5 اضافه شود شامل افزایش سختی بازی در بخش داستانی تکنفره و کاهش سختی هنگام تجربه بخش داستانی بهصورت چندنفره اشاره کرد. در هر دوبخش تغییر سختی بازی را بهصورت جزئی خواهد بود. همچنین از این پس حملات Warden کمی آسانتر خواهد شد تا بازیباز بتواند راحتتر جاخالی دهد که خاص درجه سختی پایینتر است. در ادامه میتوانید لیست کامل تغییرات بخش داستانی Halo 5 را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که تغییرات خاص دشمنان برروی هوشمصنوعی بخش Warzone نیز تاثیر میکذارد. این تغییرات با بهروزرسانی Memories of Reach که در ماه مه منتشر میشود در دسترس خواهد بود.
منبع
کریس پروکتر طراح استودیوی ۳۴۳ اینداستریز درمورد بهروزرسانی جدید بخش داستانی Halo 5 در وبسایت Halo Waypoint چنین نوشت:
نقلقول:در این چند ماهه اخیر وقت کافی برای خلاصه کردن بازخوردهای بازیبازان، منتقدین، ویدیوهای مختلف و بازخوردهای خودمان داشتهایم. من برروی متعادل کردن قسمت داستانی Halo 5 کار میکنم و هدفم این است که بخشهایی که بازیبازان با آن مشکل داشتهاند را حل کنم و یا حتی قسمتهایی که خود تیم از آن ناراضی بودند را، بدون داشتن بازخورد خارجی از آن، حل کنم.
بعضی از تغییراتی خاصی قرار است به بخش داستانی Halo 5 اضافه شود شامل افزایش سختی بازی در بخش داستانی تکنفره و کاهش سختی هنگام تجربه بخش داستانی بهصورت چندنفره اشاره کرد. در هر دوبخش تغییر سختی بازی را بهصورت جزئی خواهد بود. همچنین از این پس حملات Warden کمی آسانتر خواهد شد تا بازیباز بتواند راحتتر جاخالی دهد که خاص درجه سختی پایینتر است. در ادامه میتوانید لیست کامل تغییرات بخش داستانی Halo 5 را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که تغییرات خاص دشمنان برروی هوشمصنوعی بخش Warzone نیز تاثیر میکذارد. این تغییرات با بهروزرسانی Memories of Reach که در ماه مه منتشر میشود در دسترس خواهد بود.
- کاهش سختی بازی هنگام تجربه بهصورت دونفره.
- افزایش جزئی سختی بازی هنگامی که بهصورت تکنفره بازی میکنید.
- حملات Warden از این پس راحتتر جاخالی داده میشوند که مخصوص سطح پایینتر خواهد بود.
- کشتن Warden بهصورت رودررو آسانتر میشود.
- کاهش ضربه Turretهای دشمن.
- کاهش اثر سلاحهای هوش مصنوعی Storm Rifle و Suppressor درکنار Light Rifle.
- افزایش اثر بخشی سلاحهای هوش مصنوعی Plasma Pistol و Needler درکنار Beam Rifle.
- اضافه کردن یک انیمیشن جدید به الیتهای دارای Energy Sword که حال میتوانند هنگام راه رفتن نیز از Energy Sword خود استفاده کنند.
- افزایش جان و دوام Elite و Elite Officer درکنار Soldier Officer.
- کاهش تعداد تکرار سپر سربازان.
- کشتن یک Crawler باعث میشود تا به دشمنان دور محدوده خود نیز آسیب وارد کند.
- کاهش شانس کشته شدن اسپارتانهای هوشمصنوعی هنگامی که Turret پشت وسیله نقلیه را بدست دارند و بازیباز نیز آن را میراند.
- در مرحله COLISEUM سلاح Binary Rifles حذف شد.
- در مرحله COLISEUM دو سلاح Sniper Rifle و Rocket Launcher جابهجا شدند. Sniper Rifle به Yellow Tower رفته و Rocket Launcher نیز در Green Tower قرار دارد.
- در مرحله COLISEUM سلاح Suppressor به پایین Grav Lift تغییر مکان داد.
- در مرحله FATHOM سلاح SAW تنها یک خشاب خواهد داشت.
- در مرحله EMPIRE سلاح Shotgun به Tower One بازگشت.
- سلاح Plasma Pistol در Mid قرار دارد، خیابان کوچکی که بین Tower و Pit قرار دارد.
منبع
No soldier should be honored for doing what is expected J-117