08-31-2021, 03:02 PM
بازی Samurai Warriors داستان مقطعی از تاریخ ژاپن را روایت میکند که به دوران فئودالی معروف است. در این دوره هر بخش از ژاپن تحت حکومت یک خاندان قرار دارد و تقریبا نزدیک به ۲۰ خاندان مختلف در بخشهای مختلف قدرت دارند. اولین قهرمان این دوره از تاریخ ژاپن که موفق به متحد کردن بخش زیادی از سرزمین ژاپن شده است «اودا نوبوناگا» (Oda Nobunaga) است که قهرمان اصلی این بازی نیز هست.
او به عنوان رئیس خاندان «اودا» با شکست دادن خاندانهای همسایه شروع کرده و به تدریج قدرت خود را به تعداد زیادی از خاندانهای ژاپنی دیکته کرده و همه آنها را در سپاه خود جای میدهد. در بازی نیز شما همین داستان را دنبال خواهید کرد.
یکی در برابر همه – نبردهای بازی Samurai Warriors 5
در نبرد بین ارتشهای بزرگ، خصوصا در دوران تاریخی مختلف که اکثر نبردها با شمشیر و یا اسلحه سرد اتفاق میافتد، هزاران نفر در درگیری رودرو شرکت میکردند. در این نبردها همواره قهرمانانی وجود دارند که با توانایی بالای خود، موفق به نابودی تعداد زیادی از دشمنان میشوند.
گرافیک مربوط به حملههای بازی و افکتهای قدرت قهرمانان نیز بسیار عالی کار شده و حس داشتن قدرت ماورایی را به خوبی القا میکنند. البته گرافیک محیطی بازی حرف خاصی برای گفتن نداشته و عملا تغییر محسوسی نیز نسبت به شماره قبل نداشته است. کلا گرافیک محیطی بازی در رده محصولات استاندارد حال حاضر صنعت بازی قرار نمیگیرد.
موسیقی بازی همان موسیقی آشنا و معمول بازیهای ژاپنی است که با ریتم سریع خود شما را در نبردهای بزرگ همراهی کرده و در همان سطح یک همراه غیر مزاحم باقی میمانند که نکتهای منفی برای موسیقی بازی نیست اما مزیت قابل ذکری نیز به حساب نمیآید. صداگذاری بازی استاندارد قابل قبولی دارد و حجم بالایی نیز دارد اما مقدار زیادی از این صداگذاریها در میدان نبرد و در میان درگیری اصلا شنیده نمیشوند.
یکی از مشکلات اصلی بازی که پس از رسیدن به ردههای بالا هر قهرمان، تجربه لذت بخش شما از بازی را از بین میبرد، ساده شدن بیش از حد بازی است. تا زمانی که به رده ۱۵ یا بالاتر یک قهرمان نرسیدهاید شرایط بهتر است و شما برای انجام هر مرحله در بالاترین درجه سختی بازی، چالش مناسبی را تجربه خواهید کرد. اما با بالاتر رفتن رده قهرمان شما، چالش بازی نیز بالاتر نمیرود.
او به عنوان رئیس خاندان «اودا» با شکست دادن خاندانهای همسایه شروع کرده و به تدریج قدرت خود را به تعداد زیادی از خاندانهای ژاپنی دیکته کرده و همه آنها را در سپاه خود جای میدهد. در بازی نیز شما همین داستان را دنبال خواهید کرد.
یکی در برابر همه – نبردهای بازی Samurai Warriors 5
در نبرد بین ارتشهای بزرگ، خصوصا در دوران تاریخی مختلف که اکثر نبردها با شمشیر و یا اسلحه سرد اتفاق میافتد، هزاران نفر در درگیری رودرو شرکت میکردند. در این نبردها همواره قهرمانانی وجود دارند که با توانایی بالای خود، موفق به نابودی تعداد زیادی از دشمنان میشوند.
گرافیک مربوط به حملههای بازی و افکتهای قدرت قهرمانان نیز بسیار عالی کار شده و حس داشتن قدرت ماورایی را به خوبی القا میکنند. البته گرافیک محیطی بازی حرف خاصی برای گفتن نداشته و عملا تغییر محسوسی نیز نسبت به شماره قبل نداشته است. کلا گرافیک محیطی بازی در رده محصولات استاندارد حال حاضر صنعت بازی قرار نمیگیرد.
موسیقی بازی همان موسیقی آشنا و معمول بازیهای ژاپنی است که با ریتم سریع خود شما را در نبردهای بزرگ همراهی کرده و در همان سطح یک همراه غیر مزاحم باقی میمانند که نکتهای منفی برای موسیقی بازی نیست اما مزیت قابل ذکری نیز به حساب نمیآید. صداگذاری بازی استاندارد قابل قبولی دارد و حجم بالایی نیز دارد اما مقدار زیادی از این صداگذاریها در میدان نبرد و در میان درگیری اصلا شنیده نمیشوند.
یکی از مشکلات اصلی بازی که پس از رسیدن به ردههای بالا هر قهرمان، تجربه لذت بخش شما از بازی را از بین میبرد، ساده شدن بیش از حد بازی است. تا زمانی که به رده ۱۵ یا بالاتر یک قهرمان نرسیدهاید شرایط بهتر است و شما برای انجام هر مرحله در بالاترین درجه سختی بازی، چالش مناسبی را تجربه خواهید کرد. اما با بالاتر رفتن رده قهرمان شما، چالش بازی نیز بالاتر نمیرود.