08-26-2013, 06:02 PM
در گفتگو با مجله ی رسمی PlayStation انگلستان , یکی از سازندگان بخش چند نفره ی عنوان Battlefield 4 آقای Aleksander Grondal اظهار
داشت که ساخت بازی برای PS4 در مقایسه با PS3 فرق چندانی ندارد.البته این به لطف موتور گرافیکی ما یعنی Frostbite 3 است.
" برای ما , این تفاوت خیلی جدی نیست . ما یک موتور مقیاس پذیر و عالی داریم که از ابتدا یک موتور گرافیکی نسل بعد بود . هنگامی که ما در
حال ساخت Battlefield 3 برای کنسول های نسل حاضر بودیم هیچ مشکلی برای ما به وجود نیامد و بدون مشکل این بازی را برای همه پلتفرم ها
منتشر کردیم. پس کار بر روی بازیهای PS4 برای ما سخت نخواهد بود و این یک تغییر بزرگ برای نحوه ی ساخت بازیهایمان نخواهد بود "
" دکمه ی Share در PS4 به گیمر ها اجازه می دهد که ویدیوی بازی خود را به اشتراک بگذارند . Grondal اعلام کرد که : تیم ما برای این قابلیت
هیجان زده است , مسلما این یک قابلیت فوق العاده و یک چیز جالب برای ماست . این قابلیت در PC وجود داشته و مردم استفاده های زیادی از
آن کردند . من خوشحال خواهم شد که گیمر ها لحظات بازی کردن Battlefield 4 را در PS4 به اشتراک بگذارند. این کار باعث ایجاد یک فضای اجتماعی
یا حتی جالب تر و قوی تر از آن خواهد شد "
Battlefield 4 در تاریخ 29 اکتبر برای کنسول های نسل حاضر و در تاریخ 15 نوامبر برای کنسول های نسل بعد منتشر خواهد شد.
http://gamingbolt.com/battlefield-4-dev-...s4-and-ps3