07-31-2019, 03:39 AM
بیش از۹۰ درصد درآمد شرکت گیمز ورکشاپ از بازیهای ویدئویی مجموعهی Warhammer تامین میشود
وارد ماه ششم سال مالی ۲۰۱۹ شدهایم و شرکت گیمز ورکشاپ (Games Workshop) که در تولید بازیهای رومیزی و به خصوص مجموعهی Warhammer فعالیت دارد، گزارش مالی این شش ماهه را در سایت خود منتشر کرد. بر اساس توضیحات و اطلاعات ارائه شده در این گزارش، این شرکت به بیشترین میزان سود دهی نسبت به سه سال گذشته دست یافته است که با توجه به فعالیتهای اخیر این شرکت، میتوان به خوبی دریافت که عرضهی بازیهای ویدئویی مجموعهی Warhammer تاثیر بسزایی را در این امر داشته است.
بر اساس توضیحات مطرح شده در این گزارش، سود شرکت گیمز ورکشاپ نسبت به سالهای قبل حدود ۱٫۷ میلیون یورو افزایش داشته است که سود سالیانهی این شرکت را به ۱۱٫۴ میلیون یورو میرساند که حدود ۸۷ درصد آن متعلق به فروش بازیهای ویدئویی مربوط به این شرکت برروی پلتفرم رایانهی شخصی و کنسولهای بازی و ۷ درصد آن نیز مربوط به پلتفرم تلفنهای هوشمند است.
کوین رانتری (Kevin Rountree)، رئیس شرکت گیمز ورکشاپ، دلیل پیشرفت خوب این شرکت را، فروش بسیار خوب دو عنوان Total War: Warhammer II و Warhammer: Vermintide 2 اعلام کرد. کیت هسلتین (Kate Heseltine)، آنالیزور شرکت تحقیقاتی ادیسون (Edison)، نیز اعلام کرد کرد که برخی تغییرات در مبحث تامین خرده فروشان از سوی گیمز ورکشاپ میتواند درآمد این شرکت را در سال مالی ۲۰۱۹ نسبت به سالهای قبل ۱۶ درصد افزایش دهد که درآمد سالیانهی این شرکت را به ۲۵۶٫۶ میلیون یورو میرساند.
همانطور که متوجه شدید، گیمز ورکشاپ توانسته است تا با در اختیار قرار دادن حق ساخت مجموعهی Age of Sigmar به شرکتهای بازیسازی از جمله سگا (Sega) و فتشارک (Fatshark)، علاوه بر دریافت سود از سوی فروش بازیهای ویدئویی، با عرضهی ریبوت بازیهای رومیزی خود، طرفداران جدید و بیشتری را نسبت به گذشته به سمت خود جذب کند.
در حال حاضر مهمترین بازی اقتباسی از جهان Age of Sigmar یعنی بازی Total War: Warhammer II برروی پلتفرم رایانهی شخصی در دسترس قرار دارد که طی سه ماه آینده نیز آخرین محتویات پس از عرضهی خود را به صورت رایگان دریافت خواهد کرد.