08-27-2013, 12:45 PM
عضو کمیسیون و آموزش و تحقیقات اسلامی گفت : تولیدات فرهنگی باید متناسب با نیاز های بازار و علایق مخاطبان صورت بگیرد. وی افزود که تولیدات فرهنگی ایران به ویزه در مبحث گیم توانایی رقابت با نسخه های خارجی را دارد. به گزارشات معاونت بنیاد ملی بازی های رایانه ای، آقای جبار کوچکی نژاد گفته اند که وجود بودجه از مهمترین عوامل ساخت بازی های رایانه ای است و با اصول استاندارد سرمایه گذاری می توان محصول خوبی را عرضه کرد.
وی ادامه داد : بازی های رایانه ای در روندی قرار دارند که به محض تولید مورد استقبال قرار می گیرند. نماینده مردم رشت ادامه داد : بازی های رایانه ای می توانند روش خوبی برای یادگیری بهتر در مدارس باشند و بازی های رایانه ای امکان معرفی مردم بومی را به آسان ترین نحو ممکن در می آورد. سازمان آموزش و پررورش هم باید تحرک بیشتری در این زمینه داشته باشد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، افزود : بازی های خارجی به محض انتشار، قابل دسترس در کشورمان هستند؛ با این حال بازی های ایرانی بعد از مدتی نسبتاً طولانی قابل دسترس هستند. کیفیت بازی های رایانه ای باید به سطحی برسد که نوجوانان و کودکان بازی های بومی را به بازی های خارجی ترجیح دهند.
منبع
وی ادامه داد : بازی های رایانه ای در روندی قرار دارند که به محض تولید مورد استقبال قرار می گیرند. نماینده مردم رشت ادامه داد : بازی های رایانه ای می توانند روش خوبی برای یادگیری بهتر در مدارس باشند و بازی های رایانه ای امکان معرفی مردم بومی را به آسان ترین نحو ممکن در می آورد. سازمان آموزش و پررورش هم باید تحرک بیشتری در این زمینه داشته باشد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، افزود : بازی های خارجی به محض انتشار، قابل دسترس در کشورمان هستند؛ با این حال بازی های ایرانی بعد از مدتی نسبتاً طولانی قابل دسترس هستند. کیفیت بازی های رایانه ای باید به سطحی برسد که نوجوانان و کودکان بازی های بومی را به بازی های خارجی ترجیح دهند.
منبع