09-25-2019, 12:02 AM
تبلیغات گستردهی The Last of Us Part 2 همزمان با برگزاری جدیدترین قسمت State of Play آغاز شده است
همانطور که مطلع هستید، تا ساعاتی دیگر شاهد نمایش جدیدی از رویداد State of Play و بازی The Last of Us Part 2 خواهیم بود و طرفداران به شدت خواهان رونمایی از تاریخ انتشار بازی یاد شده نیز هستند. اکنون همزمان با برگزاری رویداد یاد شده، تبلیغات گستردهی این بازی آغاز شده است که میتواند به رونمایی از تاریخ انتشار آن نیز اشاره داشته باشد.
به نظر میرسد، شرکت سونی (Sony) خود را برای بازاریابی The Last of Us Part 2 آماده میکند و یکی از کارگردانهای این بازی یعنی کورت مارگنا (Kurt Margenau)، تصاویری از تبلیغات دیواری آن را در شهر لوس آنجلس منتشر کرده است که در ادامه شما را به مشاهدهی آنها دعوت میکنیم:
لازم به ذکر است که این تبلیغات میتواند نشانهی آغاز شدن پیشفروش این بازی نیز باشد؛ چراکه چنین اقدامی را در گذشته و برای بازیهای بزرگ دیگر این شرکت نیز مشاهده کرده بودیم.
بازی The Last of Us Part 2 قرار است در تاریخی نامشخص به صورت انحصاری برروی کنسول پلیاستیشن ۴ عرضه گردد و شایعاتی مبنی بر انتشار آن در فوریهی سال ۲۰۲۰ میلادی نیز منتشر شده است. شما میتوانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال کنید. همچنین علاقهمندان میتوانند به منظور مطلع شدن از عوامل محبوبیت این مجموعه، مقالهی آن تحت عنوان وجه تمایز ناتیداگ | عواملی که باعث موفقیت و محبوبیت بازی The last of Usشدند را از نشانی قرار گرفته مطالعه نمایند.