نظرسنجی: آیا شما به این عنوان امیدی دارید؟
شما مجاز به شرکت در این نظرسنجی نیستید.
بله
78.57%
11 78.57%
خیر
21.43%
3 21.43%
در کل 14 رأی 100%
*شما به این گزینه رأی داده‌اید. [نمایش نتایج]

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
جنگاورانی از جنس آینده|پیش نمایش بازی Call OF Duty:Infinite Warfare
#1
جنگاورانی از جنس آینده| پیش نمایش بازی Call Of Duty:Infinite Warfare

[تصویر:  mxg3_call_of_duty_cover_post.png]


تصور شما از آینده چیست؟ بیشتر ما آینده را روشن می‌بینیم و دوست نداریم که با تصورات پوچ امروز آینده را به چالش بکشیم و از فکر آینده هم خوشمان نمی‌آید! اما تا کنون حتی تصوری از یک آینده‌ی ناآرام همراه با خشونت و خونریزی داشته‌اید؟ شاید بگویید سرنوشت آینده‌ی همه‌‌‌ ما را نوشته و غیر قابل تغییر است و یا بگویید هر چه که پیش بیاید و از فکر کردن در مورد آینده فرار کنید! در تمام صنعت بازی‌های ویدیویی هیچ‌گاه ما آینده‌ی روشنی ندیده‌ایم و هر بازی‌ای که حول محور آینده بوده، با جنگ و خونریزی گره خورده است. جنگ چیز جدید و عجیبی نیست که ما آن را نشناسیم. جنگ همیشه وجود داشته است، دارد و خواهد داشت و کاری هم از دست‌ ما ساخته نیست . وقتی دو گروه یا چند گروه قدرتمند با هم تفاوت نظر داشته باشند جنگ و ستیز میان آن‌ها ایجاد می‌شود ارمغان این جنگ چیزی جز کشتار و خونریزی نخواهد بود. اما در آینده گروه های قدرتمند، ممکن است بر سر چه موضوعاتی اختلاف داشته باشند که باعث جنگ و خونریزی شود؟
قطعاً منابع موضوع مهمی برای هر گروه و یا هر ملتی است و با اتمام آن در آینده بی شک ستیز و نزاع میان ملت‌ها پیش می‌آید. اگر روزی منابع موجود بر روی کره‌ زمین به اتمام برسد آن روز را باید روز پایان عمر زیبای زمین بدانیم. بازی‌های بسیاری با این عقیده ساخته شده‌اند و یا حداقل هم اکنون در حال ساخت هستند که یکی از این بازی‌ها Call Of Duty:Infinite Warfare نام دارد. هدف این بازی این است که یک ندای وظیفه‌ی واقعی با کمک استودیو محبوب و خوش سابقه اینفینتی وارد (Infinity Ward) باشد.


یک روز در شادی، روز بعد در میان جنگ و خونریزی


شاید یکی از دلایلی که از Modern Warfare - که داستان و شخصیت پردازی موفقی داشت- یک ندای وظیفه‌ واقعی ساخت، شخصیت پردازی بسیار خوب کاپیتان مک تاویش (Soap MacTavish) و کاپیتان پرایس (Capitan Price) در کنار داستان گیرا و جذاب این سه گانه بود که شاید هیچ‌گاه از یادمان نرود. محبوبیت Modern Warfare به حدی است که اکتیویژن در بسته‌ی Legacy Edition بازی Call Of Duty:Infinite Warfare، نسخه‌ Call Of Duty:Modern Warfare را بازسازی کرده است و آن را آماده کرده تا به مخاطب‌های دو آتیشه‌ مجموعه ندای وظیفه ارائه کند.


[تصویر:  call-of-duty-4-modern-warfare.jpg]

چه خاطره‌هایی که ما با سه گانه‌ مدرن وارفار (Modern Warfare) نداریم!


دلیل موفقیت سه گانه‌ مدرن وارفر (Modern Warfare) هر چه که بود، یک سوال پیش می‌آید. اینفینیتی وارد (Infinity Ward) در قسمت جدید خود از مجموعه‌ ندای وظیفه (Call Of Duty) در بخش داستان تا به حال چه نمایشی ارائه کرده ؟ جواب در نگاه بسیاری از بازی‌بازان ساده است. اینفینتی وارد در جدیدترین نسخه‌ی ندای وظیفه در حال ساخت می‌خواهد تنها یک داستان ساده را در قالبی از نبرد‌های کهکشانی خوش رنگ و لعاب به مخاطبان ارائه کند. دید قبلی کمی خصمانه نبود؟ حالا بیایید عینک خوش‌بینی بر چشم بگذاریم. بازی‌های بسیاری در صنعت گیم داستان ساده‌ای داشته‌اند ولی با این وجود با روایت داستان فوق العاده‌ خود در کنار گیم پلی ایده‌آل توانستند همه را به تحسین و تمجید وادار کنند. تفاوت دیدگاه‌ها را الان می‌توانید احساس کنید! داستان بازی از جایی شروع می‌شود که سازمان UNSA (مخفف:United Nations Space Aliance) در شهر ژنو سوییس رژه عظیمی از ناوگان آماده نبرد سازمان جهانی SATO برگزار می‌کند. در این میان ناگهان همه چیز بر هم ریخته و شورشیانی موسوم به گروه SDF (مخفف:Settlement Defense Front) به هدایت ژنرال (Salen Kotch) - کیت هرینگتن بازیگر سریال محبوب Game Of Thrones در نقش این شخصیت منفی ایفای نقش خواهد کرد- به ناوگان عظیم این اتحاد جهانی هجوم برده و مهمات و تجهیزات مهم آن‌ها را منهدم می‌کند. هدف گروه SDF و ژنرال (Salen Kotch) تسلط کامل بر کهکشان و بر تمام موجودات زنده برروی هر سیاره‌ای است. شدت غافلگیری گروه SDF به قدری سهمگین است که اکثر ناوگان سازمان جهانی فضایی UNSA نابود می‌شود. جهان تحت تاثیر این حمله بزرگ قرار گرفته است و برروی کره‌ زمین همه چیز به نفع گروه ژنرال (Salen Kotch) و SDF پیش می‌رود. اما می‌رسیم به شخصیت اصلی بازی، شما در شروع بازی در نقش ستوانی به نام (Nick Reyes ) بازی خواهید کرد. وی فردی نظامی و آماده‌ نبرد است و ترسی از مرگ ندارد. او در روز شروع نبرد SDF و UNSA مسئول نظارت بر امنیت رژه‌ی ناوگان SATO است. در این میان ناگهان (Lt. Reyes ) خود را در میان یک شبیخون توسط گروه SDF می‌بیند و با کمک همرزمان آماده‌ نبرد خود شروع به دفاع از مردم در مقابل ارتش زمینی گروه SDF می‌کند. پس از انجام چند ماموریت بر روی زمین او با جت مخصوص سازمان UNSA به فضا عقب نشینی می‌کند و پس از نابود کردن یک کشتی فضایی گروه SDF کار او در سکانس آغازین بازی تمام می‌شود.


[تصویر:  cod-infinite-warfare-1.jpg]

طراحی چهره‌ها به دنبال حریفی در سطح خودش می‌گردد!


در ادامه بازی ستوان (Nick Reyes) به یک باره ترفیع می‌گیرد و به مقام کاپیتانی یک کشتی فضایی نظامی از سازمان UNSA به نام Retribution منصوب می‌شود. این کشتی نظامی تنها امید سازمان SATO و UNSA برای مقابله با گروه SDF و کشتی فضایی قدرتمند رقیب است. از این لحظه به بعد ماجراجویی و نبرد‌های شما در دنیای Call Of Duty:Infinite Warfare رسماً شروع می‌شود.


کشتی‌ها در فضا یا فضاپیما؟ مسلئه این است؛ فضا.


کشتی‌های فضایی و فضاپیماها تصوراتی جالبی از گذشته بودند اما به همان اندازه -اگر اختراع شوند- ریسک به همراه خود دارند. همه‌ی ما می‌دانیم که در فضا نه جاذبه وجود دارد و نه هوا و اکسیژن؟ اگر خوش شانس باشید شما سوار یکی از این کشتی‌های فضایی در آینده خواهید شد ولی فکر کرده‌اید که اگر کشتی فضایی، شما را به هر نحوی در فضا رها کند چه اتفاقی ممکن است برای شما رخ بدهد؟ فکر نکنم اتفاق خوشایندی برای شما بیافتد! در بازی کشتی‌های فضایی در دسترس موشک‌ها هستند و به راحتی می‌توان آن‌ها را هدف گرفت. نوع نبرد برای رویارویی با دشمن بستگی به شما دارد، شما می‌بایست با دید اول شخص (First Person) این بار با قلاب در فضا مبارزه کنید و یا از داخل جت و یا فضا پیمای خود حمله را مدیریت کنید. اما این را گفتیم که برسیم به معرفی چند تا از مدل‌های کشتی‌های فضایی موجود در بازی Call Of Duty:Infinite Warfare که جالب است در مورد آن‌ها بدانید.


 1.(Retrbution (UNSA


[img=0x0]http://vignette2.wikia.nocookie.net/callofduty/images/5/58/Retribution_ConceptArt_IW.png/revision/latest?cb=20160624165152[/img]

مجازاتی برای سازمان SDF


شاید مهم‌ترین کشتی فضایی موجود در بازی، این کشتی فضایی باشد. این مدل طبق اطلاعات نمونه‌ دیگری ندارد و جزو قدرتمندترین هاست. جالب است که بدانید کشتی فضایی Retribution طولی برابر با 637 متر دارد. ارتفاع کشتی Retribution  هم 75 متر است که در مقایسه‌ با کشتی فضایی اصلی سازمان SDF که در اختیار (Salen Kotch) قرار دارد کمتر است. آخرین نکته‌ای که در مورد این مدل باید بدانید این است که این کشتی فضایی مهم‌ترین فضاپیما جنگی سازمان UNSA است ولی این سازمان، نوعهای دیگری هم در اختیار دارد.


2.(Tigris (UNSA


این کشتی فضایی در اختیار سازمان UNSA است. بعد از کشتی فضایی Retribution، این کشتی فضایی مهم‌ترین کشتی فضایی سازمان UNSA است که هدایت این کشتی فضایی بر عهده‌ی کاپیتانی به نام (Ferran) می‌باشد. این کشتی فضایی از نوع تهاجمی است که با کلاس Retribution تفاوت دارد. در انتها هم بد نیست که بدانید معنای این نام بعد از ترجمه از لاتین به انگلیسی به گفته‌ی اینفینیتی وارد، Tiger به معنای پلنگ است!


3.(The Eclipse (UNSA


متاسفانه از این کشتی فضایی موجود در بازی، اطلاعات زیادی در دست نیست ولی با این حال وجود آن در این بازی تایید شده است. این کشتی فضایی بنظر در رتبه پایین‌تری از Retribution قرار می‌گیرد و تعداد باقی مانده از آن هم برای سازمان UNSA بیشتر از دو مدل دیگر باشد. این مدل کشتی فضایی فقط تحت کنترل سازمان UNSA است و سازمان SDF از این کشتی فضایی بی‌بهره مانده است.


4.(Olympus Mons(SDF


[img=0x0]http://vignette2.wikia.nocookie.net/callofduty/images/4/48/OlympusMons_VinylCover_OST_IW.png/revision/latest?cb=20160903092308[/img]

بزرگ‌ترین و قدرتمندترین کشتی فضایی


این کشتی فضایی تحت کنترل ژنرال (Salen Kotch) است و در اختیار گروه SDF قرار دارد. این کشتی فضایی قوی‌تر از هر کشتی فضایی دیگر در این بازی است. از دیگر مشخصات این کشتی فضایی می‌توان به طول 927 متری، ارتفاع 151 متری، 7500 نفر خدمه، 24 انبار موشک، 30 جت Ace Skelter اشاره کرد. در انتها بد نیست بدانید نام این کشتی فضایی بر گرفته از آتشفشانی عظیمی در سیاره‌ی مریخ است.


[تصویر:  cr2r_olympusmons_retribution_comparison_iw.jpg]

تفاوت بسیاری وجود دارد اینطور نیست؟ کاپیتان Nick Reyes آدم خوبی بود هر چند زیاد نمی‌شناختیمش!


5.(Ares(SDF


در نهایت می‌رسیم به آخرین فضاپیما موجود در بازی، این فضاپیما به عبارتی ناوشکن است و باید آن را ناوشکن فضایی Ares بشمار بیاوریم. این ناوشکن دارای قدرت و استحکام بالایی نیست و برای حمله سریع و پرقدرت ساخته شده است. این مدل در اختیار گروه SDF قرار دارد. جالب است که بدانید گروه SDF تعداد بسیاری زیادی از این ناوشکن فضایی را در اختیار دارد.


نسلی نوین از سلاح‌ها در خدمت شما


شاید یکی از ایرادهای وارده به بازی Call Of Duty:Black OPS III تکراری بودن اسلحه‌های موجود در این بازی بود. اما بگذارید یک خبر خوش به شما بدهیم، اینفیتی وارد سازنده بازی Call Of Duty:Infinite Warfare نسل نوینی از سلاح‌ها را در این بازی طراحی کرده و در این بازی در دسترس قرار داده است. تنوع این سلاح‌ها بسیار زیاد است، از شات‌گان تهاجمی اتوماتیک گرفته تا بمب متحرک رباتیک! شاید شکل ظاهری هر سلاح به نسبت نسخه‌های قبلی این مجموعه تغییر بسیاری نداشته باشد ولی نحوه کار آن‌ها واقعا دچار تغییر شده است، من باب این حرف می‌توان به کارایی اسلحه‌ شات‌گانی اشاره کرد که بر روی هدف قفل می‌شود و به همه نقاط بدن دشمن تیر شلیک می‌کند و یا بمب رباتیکی که بلای جان دشمنان شما  می‌شود و به دنبال آن‌ها همه جا می‌رود و تا آن‌ها را نابود نکند دست نمی‌کشد. بازی Call Of Duty:Infinite Warfare در پیش‌برد عملیات آزادی عمل بیشتری را به نسبت نسخه‌های قبلی برای شما به ارمغان آورده است. در تصاویر  منتشر شده از این بازی تمرکز بیشتر سازندگان برروی قسمت گیم پلی بازی بوده و به جرات می‌توان گفت که این عنوان دچار تغییرات چشمگیری در این بخش شده است. در این بازی شما اگر برروی زمین با نبرد به SDF بپردازید دیگر مجبور نیستید که از قلاب و زنجیر برای حفظ تعادل خود استفاده کنید و اگر هم یکی از ماموریت‌های شما در فضا باشد کنترل شخصیت سخت‌تری را در پیش رو خواهید داشت


[img=0x0]http://blogs-images.forbes.com/insertcoin/files/2016/05/Call-of-Duty-Infinite-Warfare_6-WM-1200x668.jpg[/img]

با دید اول شخص سوار بر جت دشمنان را از بین ببرید


در این بازی شما می‌توانید از توانایی‌های جت شخصی Nick Reyes نهایت استفاده را ببرید. این قابلیت در لحظه‌هایی که دشمنان شما همه در یک نقطه جمع شده‌اند بسیار کار آمد خواهد بود. نحوه کار این جت برای کمک به شما بسیار ساده است و از رابط کاربری کنترل از راه دور استفاده می‌کند. شما در هر لحظه‌ای می‌توانید جت شخصی خود را فرا بخوانید تا به کمک شما بشتابد. نکته دیگری که شاید در گیم پلی بازی از چشم بسیاری پنهان مانده است قابلیت Auto-Pilot (خلبان خودکار) است. با استفاده از این قابلیت جت شما (Jackal) با توجه به ماموریت‌ها شما را به سوی هدف بازی هدایت خواهد کرد و دیگر نیازی نیست که شخصاً جت را  به صورت دستی کنترل کنید. از آزادی عمل در بازی گفتیم؟ می‌رسیم به درون کشتی فضایی Retribution کاپیتان Nick Reyes؛ در این کشتی فضایی شما می‌توانید ماموریت‌های اصلی و فرعی خود را انتخاب کنید و با توجه به میل خود هر مرحله را زودتر و یا دیرتر انجام بدهید. در این کشتی فضایی شما می‌توانید تجهیزات خود را ارتقا بدهید، یا می‌توانید با دیگر شخصیت‌ها به گفت و گو بپردازید، یا به ماموریت‌های مخصوص آنها بروید. در این عنوان برروی کشتی فضایی Retribution مانور بسیاری انجام شده است. این کشتی فضایی تنها پایگاه قدرتمند Nick Reyes و دوستانش برای نبرد با سازمان تروریستی SDF خواهد بود.


تخریب پذیری، انفجار، اتمسفر و دیگر چیزها


مجموعه بازی‌های Call OF Duty همیشه در تخریب پذیری و انفجار بنظر بسیاری از بازی‌بازان ضعیف‌تر از رقیب دیرینه خود یعنی Battlefield بوده است و تعداد افرادی که این مسئله را قبول دارند هم کم نیست. طرفداران مجموعه Battlefield هنوز هم تخریب پذیری نسخه‌ی چهارم این عنوان را به آخرین نسخه‌ی بازی Call OF Duty یعنی Black OPS III ترجیح می‌دهند. اما این بار به نظر می‌رسد که اینفینیتی وارد در جدیدترین عنوان در حال ساخت خود یک بازنگری اصولی دیگر در بخش گرافیک انجام داده است. در نمایش‌های این بازی تا بدین لحظه انفجار و تخریب پذیری در این بازی جانی دوباره گرفته است. در نبرد‌های فضایی شما هنگامی که یک کشتی فضایی را از بین می‌برید انفجاری عظیم همراه با جزییات بسیار زیادی را با چشمان خود خواهید دید که مشخص می‌کند این بخش از بازی هم به نسبت نسخه‌های قبلی پیشرفت داشته است و نمی‌خواهد تا زیر سایه‌ رقیب خود باقی بماند.


[img=0x0]http://cdn.segmentnext.com/wp-content/uploads/2016/05/Call-of-Duty-Infinite-Warfare-620x349.png[/img]

انفجار یک کشتی فضایی قطعاً خستگی را از تن به در می‌کند


شما هنگامی که در فضا با جت خود به سوی کشتی فضایی دشمنان یورش می‌برید نمی‌توانید از طراحی عالی اتمسفر اطراف محل نبرد چشم پوشی کنید. طراحی اتمسفر فضا بدست استودیو اینفیتی وارد بسیار دیدنی از آب درآمده است و حس نبرد در فضا را کاملا به نحو احسنت به بازیکنان القا می‌کند. البته این موضوع تنها در این مورد صدق نمی‌کند و در ماموریت‌هایی که در سیاره‌های دیگر انجام خواهید داد می‌توانید طراحی بی‌نظیر و منحصر بفرد هر کدام از آنها را تماشا کنید. هر کدام از سیاره‌های موجود در بازی آب و هوای متفاوتی دارند و این مسئله در پیش‌برد عملیات می‌تواند به نفع شما باشد و یا به ضرر شما در بیاید. طراحی چهره‌ها هم در این بازی تا بدین لحظه پیشرفت بسیاری داشته است و می‌توان گفت حالا می‌تواند با دیگر بازی‌های هم سبک در این زمینه مقایسه شود و چه بسا حتی در این زمینه بتواند حریفانش را شکست دهد. سطح طراحی چهره Nick Reyes را می‌توان مدرکی تایید کننده بر این حرف به شمار آورد. از دیگر نکاتی که نمی‌توان از آن در پیش نمایش این بخش چشم پوشی کرد طراحی جالب و ایده‌آل داخلی و خارجی هر فضاپیما و یا هر کشتی فضایی موجود در بازی می‌باشد که بسیار خوب بر روی آن کار شده است. داخل کشتی‌ فضایی Retribution شما می‌توانید انواع تسلیحات یک کشتی فضایی را به دقت تماشا کنید. طراحی داخلی این کشتی فضایی یکی از کارهای سخت و دشوار تیم توسعه دهنده بازی بوده است زیرا باید به نوعی ساخته شود تا آینده کشتی‌های فضایی را به روش درستی به نمایش بگذارد.


انتظارات ما از این عنوان امسال دیگر مثل سال‌های گذشته نیست و طرفداران این مجموعه دیگر نمی‌خواهند تا یک بازی ساده و بی روح دیگر را دریافت کنند. رقابت شوتر‌های اول شخص (First-Person Shooter) امسال مهم‌تر از هر سال دیگری خواهد بود و در این سبک  هر عنوانی که بتواند با نسخه‌های جدیدش نظر طرفداران خود را جلب کند در آینده راه هموارتری برای موفقیت خواهد داشت. شاید رقابت اصلی از دیدگاه بسیاری، رقابت Battlefield  با Call Of Duty باشد اما عناوین مهم دیگری هم در بازار هستند که می‌خواهند سهمی داشته باشند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به Titanfall 2 اشاره کرد. اینفینتی وارد امسال کار سختی را در پیش رو خواهد داشت و قرار است تا Call Of Duty:Infinite Warfare را در 4 نوامبر 2016 (میلادی) مصادف با 14 آبان 1395 (شمسی) در سه پلتفرم PC و PS4 و در نهایت Xbox One به دست دوست‌داران این بازی برساند.
[تصویر:  The_Last_of_Us_Concept_Art_Crows_JS-01.jpg]
...Come Back To Your Destiny
...You're On The Right Patch Because You Are Special

پاسخ
#2
مرسی بابت مقاله
اما من مثل خیلی های دیگه امیدم رو به اکتی از دست دادم اگرچه شاید در نهایت متا و فروش خوبی هم به دست بیاره.، اما... پس از Bo3 بردن بازی به تخیل و آینده اصلن توجیه پذیر نبود و وقتش بود که بازی برگرده جنگ جهانی
در واقع سر همون bo3 همه منتظر جنگ جهانی بودن که نشد، آخر این بازی رو هم بنده همین الآن می تونم بفهمم چیه!


Sent from my iPhone using Tapatalk
پاسخ
#3
لزوما بنظرم خودم گذشته دیگه گذشته و شاید اکتیو دیگه دوست نداره (شاید هم ریسک میدونه) موضوع بازی ندای وظیفه حول محور جنگ جهانی اول یا دوم بیاره. درسته شخصیت پردازی تو بلک ۳ نداشتیم ولی هنوز گیم پلی کد بنظرم خیلی خوبه و برگ برنده اش هست که این فروشش رو شاید حالا حالاها مثبت نگه میداره
[تصویر:  The_Last_of_Us_Concept_Art_Crows_JS-01.jpg]
...Come Back To Your Destiny
...You're On The Right Patch Because You Are Special

پاسخ
#4
(09-29-2016, 12:29 AM)Alone In The Darkness نوشته است: لزوما بنظرم خودم گذشته دیگه گذشته و شاید اکتیو دیگه دوست نداره (شاید هم ریسک میدونه) موضوع بازی ندای وظیفه حول محور جنگ جهانی اول یا دوم بیاره. درسته شخصیت پردازی تو بلک ۳ نداشتیم ولی هنوز گیم پلی کد بنظرم خیلی خوبه و برگ برنده اش هست که این فروشش رو شاید حالا حالاها مثبت نگه میداره

منم با حروف شما موافقم چون بخواد برگرده به زمان قدیم واقعا مشکل براشون شخصیت پردازی و ........ بهترین کار همین ریسمتر بود ولی کمپین بلک سه واقعا چیزی برای گفتن نداشت من که واقعا خوشم نیومد بقیه سری هایش که تو آیند بود بهتر بودن ولی بجاش با داستان سرایی زامبی این رو جبران کرد در نسخه بلک سه همه کسانی که سری کلاف بازی میکردن به خاطر داستان و گیم پلی قوی داشت بازی میکردن
[تصویر:  ss_043801a1ee5c5c7e3df3f7f90989b009078ff...1469526684]
بیاین با نوب ها مهربان باشیم !!
پاسخ
#5
(10-27-2016, 12:36 PM)mohammad6701 نوشته است:
(09-29-2016, 12:29 AM)Alone In The Darkness نوشته است: لزوما بنظرم خودم گذشته دیگه گذشته و شاید اکتیو دیگه دوست نداره (شاید هم ریسک میدونه) موضوع بازی ندای وظیفه حول محور جنگ جهانی اول یا دوم بیاره. درسته شخصیت پردازی تو بلک ۳ نداشتیم ولی هنوز گیم پلی کد بنظرم خیلی خوبه و برگ برنده اش هست که این فروشش رو شاید حالا حالاها مثبت نگه میداره

منم با حروف شما موافقم چون بخواد برگرده به زمان قدیم واقعا مشکل براشون شخصیت پردازی و ........ بهترین کار همین ریسمتر بود ولی کمپین بلک سه واقعا چیزی برای گفتن نداشت من که واقعا خوشم نیومد بقیه سری هایش که تو آیند بود بهتر بودن ولی بجاش با داستان سرایی زامبی این رو جبران کرد در نسخه بلک سه همه کسانی که سری کلاف بازی میکردن به خاطر داستان و گیم پلی قوی داشت بازی میکردن
واقعاً مدرن وارفیر خیلی خوب بود شخصیت پردازی خیلی خوبی داشت. موقعه ایی که گوست میخواست بیاد همه ی ما میگفتیم انقلابه ولی دیدیم که یک شکست بیش نبود! واقعا در حد اینفیتی وارد نبود، گوست.
این هم به امید خدا موفق شه، عینک خوش بینی رو زدم و دوست نداریم ندای وظیفه، ندای خداحافظی با ما شه!
[تصویر:  The_Last_of_Us_Concept_Art_Crows_JS-01.jpg]
...Come Back To Your Destiny
...You're On The Right Patch Because You Are Special

پاسخ
#6
یه پیش نمایش عالی از یه نویسنده عالی
محمدسجاد عالی بود پیش نمایشت امیدوارم همیشه موفق باشی این بازیم خیلی بهش امید دارم به احتمال 90درصد موفق میشه
زدم تو خیابونایی که اصل نمیدونستم تش کجا بود
منم مثل تو خاطره هام تنها میگذشت تو برف و بارون...
پاسخ
#7
(10-27-2016, 10:00 PM)*Resident Evil نوشته است: یه پیش نمایش عالی از یه نویسنده عالی
محمدسجاد عالی بود پیش نمایشت امیدوارم همیشه موفق باشی این بازیم خیلی بهش امید دارم به احتمال 90درصد موفق میشه

خواهش میکنم محمدرضا جان.
یه حسی بهم میگه امسال سال شوترهاست. از سه تا عنوان مورد انتظارمن Battlefield 1 و Titanfall 2 بسیار خوب عملکردند و این هم باید موفق شه وگرنه باید نگران ندای خداحافظی با این فرانچایز باشیم. حالا هر چقدر هم اکتیو بخواد بسازه!
[تصویر:  The_Last_of_Us_Concept_Art_Crows_JS-01.jpg]
...Come Back To Your Destiny
...You're On The Right Patch Because You Are Special

پاسخ
#8
ممنون بابت پیش نمایش خوب و کاملتون
من بار اولی که IW معرفی شد رسما گفتم کالاف رفت و دیگه رفت... ولی خب کم کم نظرم نسبت به IW عوض شد. البته الان نمیگم یبازی خوب و کامله نه اصلا ولی میتونه از نسخه های قبلی خودش بهتر باشه. به لطف خدا!!! یخوده دوستان سازنده اینبار روی داستان هم مانور دادن و یه عنوانی که صرفا واسه مولتی بازی کردن تو شهر بازی بود رو تحویل ملت ندادن.
قسمت ریمسترشم که نیاز به توضیح نداره.... یه تک تیراندازیی داریم :)
...CRYSiS
[تصویر:  crysis_wallpaper_by_sfv666-d6av2wf.jpg]
پاسخ
#9
(10-27-2016, 11:48 PM)AMIR_PC نوشته است: ممنون بابت پیش نمایش خوب و کاملتون
من بار اولی که IW معرفی شد رسما گفتم کالاف رفت و دیگه رفت... ولی خب کم کم نظرم نسبت به IW عوض شد. البته الان نمیگم یبازی خوب و کامله نه اصلا ولی میتونه از نسخه های قبلی خودش بهتر باشه. به لطف خدا!!! یخوده دوستان سازنده اینبار روی داستان هم مانور دادن و یه عنوانی که صرفا واسه مولتی بازی کردن تو شهر بازی بود رو تحویل ملت ندادن.
قسمت ریمسترشم که نیاز به توضیح نداره.... یه تک تیراندازیی داریم :)

من همیشه یه چیزی رو به کسایی که مثل شما فکر می کردند میگفتم این بود که "زود قضاوت نکنید". البته خودم یادمه زمانی که ندای وظیفه جنگ جهانی دوم چند نسخه پشت سر هم داده بود مخاطب ها صداشون در آمده بود و یه نسخه متفاوت میخواستند الان هم که داره متفاوت میده دارن میل به تنوع پذیریشونو نشون میدن که خب همه ی ما اینجوری هستیم یکی زودتر یکی دیرتر
[تصویر:  The_Last_of_Us_Concept_Art_Crows_JS-01.jpg]
...Come Back To Your Destiny
...You're On The Right Patch Because You Are Special

پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  بررسی بازی The Quarry : فیلم خوب، بازی معمولی علی امینی 0 1,094 06-14-2022, 03:46 PM
آخرین ارسال: علی امینی
  زمین بازی خدایان،نقد بازی INJUSTICE GODS AMONG US Funny Man 29 14,488 11-28-2020, 06:39 AM
آخرین ارسال: saeid15
  (شیوه ای جدید در مقاله نویسی)Battlefield-vs-Call of duty one.aiden 13 5,500 04-11-2020, 02:39 PM
آخرین ارسال: peyman_eun
  دنیای خمیری (نقدی کوتاه از بازی بیاد ماندنی neverhood)+دانلود بازی ALAN PAYNE 14 9,499 04-11-2020, 02:31 PM
آخرین ارسال: peyman_eun
  ندای وظیفه تیمی | نقد و بررسی Call of Duty: Black Ops 4 yazdandoost 6 2,424 10-22-2018, 05:53 AM
آخرین ارسال: PC FAN

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان