با سلام خدمت دوستان عزیز امروز قراره پیش نمایشی از بازی مترو آخرین امید رو براتون قرار بدم امیدوارم لذت ببرید74:
Metro:Last Light
پلتفرم:PC,Xbox,PS3
سازنده:4A Games
مقدمه :
بازی قبلی 4A Games یعنی METRO 2033 فضایی به شدت متروك داشت كه از روی كتابی با همین نام از دمیتری گلوخوسکی (Dmitry A. Glukhovsky) ساخته شده بود. این بازی در مسكو و با مضمونی آخرالزمانی اتفاق می افتاد كه نجات یافتگان آن به سیستم زیرزمینی شهر پناه برده بودند كه فضایی مرده و بی رنگ داشت. حالا این سازنده اكراینی ادامه ای برای بازی خود آماده كرده كه METRO: Last Light نام دارد.
Dmitry Glukhovsky
دیمیتری گلاخوفسکی روزنامه نگار و نویسنده ی روس با ساخته شدن بازی مترو2033 در سال 2010 علاوه بر روسیه دردیگر نقاط جهان هم شناخته شد.او که فعالیت های روزنامه نگاری بسیاری حتی در شبکه های خبری نظیر دویچه وله و یورو نیوزرا در کارنامه دارد.جالب است که بدانید داستان مترو 2033 اول در اینترنت بخش شد و محبوبیت خاصی پیدا کرد.او بعد ها این کتاب رو به صورت معمولی منتشر کرد و بازخورد
عالی ای داشت.او بعد از این رمان به سراغ مترو2034 رفت که داستان 4 انسان را روایت می کرد.
[url=http://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&docid=QPIhsUuD2ZjyWM&tbnid=lw7Ey0jYy2jRdM:&ved=0CAgQjRwwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.glagoslavspeakers.com%2Fcontributors%2Fdmitry-glukhovsky%2F&ei=FzANUbXyBsiL4gTysIGYDA&psig=AFQjCNErw71s4HfFVqvZgouXrNe5qaqwHg&ust=1359905175143901][/url]
(داستانی برای تمام فصول)
داستان بازی 20 سال پس از انفجار اتمی است که در روسیه رخ داده و شما در نقش سربازی با نام آرتیوم قرار است ماجراجویی را آغاز کنید به دل مسکو بزنید.مردم از فضای سمی و بسیار آلوده مسکو به تونل های مترو که محیطی امن باقی مانده اند پناه آورده اند با انواع و اقسام مشکلات دست و پنجه نرم میکنند.دشمنانی از قبیل خرابکارها،افرادی که افکاری نازیسمی دارند و از همه مهمتر موجودات جهش یافته.برخلاف نسخه قبل که بازی از داستان رمان اصلی استفاده کرد ولی اینبار سازندگان تصمیم گرفته اند که از کمیکی که Dmitry Glukhovsky در مورد 2034 نوشته است استفاده نکنند و از آقای Glukhovsky خواسته شد تا به طور مستقیم بر داستان بازی احاطه
داشته باشند و از نظر داستان بازی کمی از شماره قبل نداشته باشد.البته در روز های اول ساخت بازی شایعاتی درباره دخالت نکردن
کلاخوفسکی در داستان بازی بود که با گذشت زمان ایشون دوباره نوشتن داستان بازی را بر عهده گرفتن
اما نکته دیگر درباره داستان این است که بازی ادامه ای بر پایان بد شماره قبلی است.
(گیم پلی)
(گرافیک)
این نسخه نیز با موتورپایه 4A Engine ساخته میشود که قدرت خود را در بازی قبلی نشان داد ولی ظاهرا سازندگان این موتور را تقویت هم کرده اند و میتوانیم شاهد گرافیک بهتری برای این نسخه باشیم و حتی از بیرون تونل های مترو نیز لذت ببریم.در تریلر های بازی بهترین قسمتی که پیشرفت داشته است نورپردازی آن است که واقعا ارتقای بسیار خوبی داشته در بازی قبلی این بخش بسیار کم بود و همان مقدار کم هم بسیار بد بود ولی این بار سازندگان ارزش این بخش را درک کرده اند،طراحی محیط ویران شده ی بازی بسیار زیبا صورت گرفته هرچند که بازهم باید منتظر ماند و از نزدیک این مناظر را دید.
در مورد فیزیک میتوان به اضافه شدن تخریب پذیری بیشتر به این شماره اشاره کرد سازندگان گویا قصد دارند گیمر ها حتی برای ثانیه هایی از گزند دشمنان در امان باشند و گفته اند که اکثر محیط هایی که در آن خواهید جنگید قابل تخریب هستند که البته این ادعا را باید بررسی کرد.
در تریلر های منتشر شده،مشاهده شد که دوبله و صداگذاری خود شخصیت و یارانش با لهجه ای روسی و به زیباترین و رسا ترین شکل ممکن بوده و هیچ ایرادی نمی توان به آن گرفت.صدا های مربوط به انفجار و بارش باران بسیار مناسب بوده و در این بخش هم هیچ تاخیری در پخش وجود نداشت.اما اگر شماره یک را بازی کرده باشید می دانید که موسیقی بازی بسیار جذاب بود.پس باید خیالمان درباره این بخش راحت باشد.
در آخر باید گفت که این بازی در سال بدی منتشر می شود که تمام عناوین بزرگ در این سال عرضه می شوند.
هنوز تاریخ دقیقی از انتشار این بازی مشخص نشده است اما حتما در سال 2013 عرضه می شود.
Metro:Last Light
پلتفرم:PC,Xbox,PS3
سازنده:4A Games
مقدمه :
بازی قبلی 4A Games یعنی METRO 2033 فضایی به شدت متروك داشت كه از روی كتابی با همین نام از دمیتری گلوخوسکی (Dmitry A. Glukhovsky) ساخته شده بود. این بازی در مسكو و با مضمونی آخرالزمانی اتفاق می افتاد كه نجات یافتگان آن به سیستم زیرزمینی شهر پناه برده بودند كه فضایی مرده و بی رنگ داشت. حالا این سازنده اكراینی ادامه ای برای بازی خود آماده كرده كه METRO: Last Light نام دارد.
Dmitry Glukhovsky
دیمیتری گلاخوفسکی روزنامه نگار و نویسنده ی روس با ساخته شدن بازی مترو2033 در سال 2010 علاوه بر روسیه دردیگر نقاط جهان هم شناخته شد.او که فعالیت های روزنامه نگاری بسیاری حتی در شبکه های خبری نظیر دویچه وله و یورو نیوزرا در کارنامه دارد.جالب است که بدانید داستان مترو 2033 اول در اینترنت بخش شد و محبوبیت خاصی پیدا کرد.او بعد ها این کتاب رو به صورت معمولی منتشر کرد و بازخورد
عالی ای داشت.او بعد از این رمان به سراغ مترو2034 رفت که داستان 4 انسان را روایت می کرد.
[url=http://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&docid=QPIhsUuD2ZjyWM&tbnid=lw7Ey0jYy2jRdM:&ved=0CAgQjRwwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.glagoslavspeakers.com%2Fcontributors%2Fdmitry-glukhovsky%2F&ei=FzANUbXyBsiL4gTysIGYDA&psig=AFQjCNErw71s4HfFVqvZgouXrNe5qaqwHg&ust=1359905175143901][/url]
(داستانی برای تمام فصول)
داستان بازی 20 سال پس از انفجار اتمی است که در روسیه رخ داده و شما در نقش سربازی با نام آرتیوم قرار است ماجراجویی را آغاز کنید به دل مسکو بزنید.مردم از فضای سمی و بسیار آلوده مسکو به تونل های مترو که محیطی امن باقی مانده اند پناه آورده اند با انواع و اقسام مشکلات دست و پنجه نرم میکنند.دشمنانی از قبیل خرابکارها،افرادی که افکاری نازیسمی دارند و از همه مهمتر موجودات جهش یافته.برخلاف نسخه قبل که بازی از داستان رمان اصلی استفاده کرد ولی اینبار سازندگان تصمیم گرفته اند که از کمیکی که Dmitry Glukhovsky در مورد 2034 نوشته است استفاده نکنند و از آقای Glukhovsky خواسته شد تا به طور مستقیم بر داستان بازی احاطه
داشته باشند و از نظر داستان بازی کمی از شماره قبل نداشته باشد.البته در روز های اول ساخت بازی شایعاتی درباره دخالت نکردن
کلاخوفسکی در داستان بازی بود که با گذشت زمان ایشون دوباره نوشتن داستان بازی را بر عهده گرفتن
اما نکته دیگر درباره داستان این است که بازی ادامه ای بر پایان بد شماره قبلی است.
(گیم پلی)
فضای وهم آلود و مرده ی MLL تاثیر مستقیمی روی گیم پلی بازی دارد.با توجه به عنوان قبلی در این عنوان اصلا انتظار شوتری به شکل CoD را نداشته باشید.این بازی بسیار متفاوت است و به جرات می توان گفت اگر توانسته اید بازی CoD و Battlefield را هزاران بار تمام کنید انتظار نداشته باشید که در این بازی هم بتوانید این کار را تکرار کنید!به طور کلی ایجاد حس ناتوانی و آسیب پذیری هسته ی اصلی گیم پلی بازی را تشکیل می دهد…شما در این بازی که به نوعی بازی آخرالزمانی نیز محسوب میشود با تعداد کمی مهمات روبه رو هستید و تنها با ماسک تنفسی قادر به تنفس هستید و در مقابل شما نبرد هایی قرار دارد که حتی ممکن است ساعت ها طول بکشد.
در عنوان قبلی شاهد ضعف هایی در گیم پلی و بخش تیراندازی بودیم اما این ضعف ها در این بازی به طور کلی برطرف شده اند و آن طور که از تریلر های این بازی برداشت میشود اینبار تیراندازی بسیار دقیق تر و طبیعی تر شده است و با اضافه شدن تخریب پذیری به بازی،حس تیر اندازی و جهنم به وجود آمده در درگیری ها را به بازیباز و مخاطب بهتر انتقال پیدا میکند و ترس و واهمه را در چهره ی او نمایان می کند.علاوه بر این تغییرات مثبت به وجود آمده در بازی،که هر کدام به تنهایی موفقیت این عنوان را تضمین میکند،شما اینبار شاهد صحنه های سینماتیک بیشتری خواهید بود.
(گرافیک)
این نسخه نیز با موتورپایه 4A Engine ساخته میشود که قدرت خود را در بازی قبلی نشان داد ولی ظاهرا سازندگان این موتور را تقویت هم کرده اند و میتوانیم شاهد گرافیک بهتری برای این نسخه باشیم و حتی از بیرون تونل های مترو نیز لذت ببریم.در تریلر های بازی بهترین قسمتی که پیشرفت داشته است نورپردازی آن است که واقعا ارتقای بسیار خوبی داشته در بازی قبلی این بخش بسیار کم بود و همان مقدار کم هم بسیار بد بود ولی این بار سازندگان ارزش این بخش را درک کرده اند،طراحی محیط ویران شده ی بازی بسیار زیبا صورت گرفته هرچند که بازهم باید منتظر ماند و از نزدیک این مناظر را دید.
در مورد فیزیک میتوان به اضافه شدن تخریب پذیری بیشتر به این شماره اشاره کرد سازندگان گویا قصد دارند گیمر ها حتی برای ثانیه هایی از گزند دشمنان در امان باشند و گفته اند که اکثر محیط هایی که در آن خواهید جنگید قابل تخریب هستند که البته این ادعا را باید بررسی کرد.
Metro 2033 کاملا به همه نشان داد که گرافیکی بالاتر از نسل خود دارد.این بازی با توجه به اینکه در سال ۲۰۱۰ عرضه شد برای اجر به DirectX 11 نیاز داشت که واقعا نشانی بر برتری گرافیک این عنوان نسبت به عناوین هم نسل خود بود. نورپردازی فوق العاده و بازی با نور این بازی مخصوصا در صحنه هایی که نوری جز نور چراغ قوه در محل وجود ندارد به شکل کاملا درخشانی در بازی کار شده بود و موتور بازی که بهبود یافته موتور بازی قبلی است بسیار مناسب این عنوان میباشد.فعلا نسخه 3D این بازی برای PC معرفی شده و اگر می خواهید
آخرین قدرت این بازی رو مشاهده کنید باید یک سیستم قوی داشته باشید.
موتوذ 4A Engine این بار برای کنسول PS3 هم بهینه سازی شده است و بسیاری از ویژگی های آن نظیر نور و مه های حجیم با بهبود های فراوان همراه شده اند.
(موسیقی)
در تریلر های منتشر شده،مشاهده شد که دوبله و صداگذاری خود شخصیت و یارانش با لهجه ای روسی و به زیباترین و رسا ترین شکل ممکن بوده و هیچ ایرادی نمی توان به آن گرفت.صدا های مربوط به انفجار و بارش باران بسیار مناسب بوده و در این بخش هم هیچ تاخیری در پخش وجود نداشت.اما اگر شماره یک را بازی کرده باشید می دانید که موسیقی بازی بسیار جذاب بود.پس باید خیالمان درباره این بخش راحت باشد.
در آخر باید گفت که این بازی در سال بدی منتشر می شود که تمام عناوین بزرگ در این سال عرضه می شوند.
هنوز تاریخ دقیقی از انتشار این بازی مشخص نشده است اما حتما در سال 2013 عرضه می شود.