امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
در اولین رویداد تجربه بازی ساز چه گذشت
#1
اولین رویداد تجربه بازی ساز به مناسبت چهارمین سالگرد تاسیس انستیتو ملی بازی‌سازی با استقبال بیش از حد انتظار فعالان صنعت بازی کشور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در حالی که مسئولین برگزاری در انتظار حدود 50 تا 100 نفر بودند به یک‌باره با بیش از 200 نفر شرکت‌کننده مواجه شدند.

[تصویر:  w663_files_news_img_6274_5b371ac816407ac...e65_5d.jpg]

این رویداد در سالن کنفرانس «باغ زیبا» با ظرفیت 135 صندلی برگزار شد که ظرفیت سالن به سرعت پر شده و مسئولین مجبور شدند صندلی‌های قسمت‌های دیگر را به سالن اضافه کنند.
در قسمت اول رویداد، پس از خیر مقدم شهاب کشاورز به عنوان مسئول اصلی برگزار کننده، امیر حسین فصیحی، مدیر شرکت بازی‌سازی فن‌افزار به ارائه سخنرانی پرداخت که مورد استقبال حضار قرار گرفت. موضوع سخنرانی خلاقیت و نقش آن در ساخت بازی‌های ویدئویی بود. سخنرانی فصیحی حدود 2 ساعت طول کشید و بعد از استراحتی بیست دقیقه‌ای نوبت به تیم استودیوی بیت بایترز، سازنده بازی مموراندا رسید. تیم سازنده مموراندا متشکل از چهار نفر بودند. سهند ساعدی مسئول پروژه و طراح بازی، ملیحه رهروان طراح هنری، امید سعادت برنامه نویس و وحید قادری آهنگ ساز که اواسط برنامه به جمع اضافه شد.
[تصویر:  x4m8_files_picturereports_img_6278_5b8e6...003_5d.jpg]
در ابتدا آرش حکیمی به عنوان سخنگوی تیم داستان ساخت بازی مموراندا و تشکیل شدن تیم را توضیح داد و چگونگی موفقیت بازی در کیک استارتر و پیدا کردن ناشر را بازگویی کرد. در ادامه مدعوین سوالات خود را از تیم سازنده پرسیدند که حدود 15 دقیقه طول کشید. در این میان برنامه‌های آینده‌ی استودیو، اشتباهات تیم سازنده در طول کار، هزینه‌های پرداخت شده، نحوه‌ی کار با کیک استارتر سوالاتی بود که بیشتر پرسیده می‌شد.
بعد از اتمام وقت دوم شهاب کشاورز پشت تریبون رفت و از شرکت کنندگان تشکر کرد و از آنان خواست که در رویدادهای آتی تجربه بازی‌ساز شرکت کنند.
بعد از اتمام دو قسمت اصلی رویداد، جشن تولد مختصری به مناسبت 4 سالگی انستیتوی ملی بازی ساز برگزار شد و شرکت کنندگان به گپ و گفت دوستانه پرداختند.
[تصویر:  2dc4_files_picturereports_img_6290_5b0dc...080_5d.jpg]
[تصویر:  Wolves_ofThe_North.jpg]
پاسخ
#2
برگزاری یه همچین رویدادهایی نشونه ی آکادمیک تر شدن بازی سازی تو ایرانه و جای خوشحالی داره.فقط حیف که رشته ی بازی سازی که تو دانشگاه های علمی-کاربردی تدریس میشد رو برداشتن.اونم بدلیل کمبود تقاضا!!!!!!!
امضا ندارم......................................................................................................................................................................انگشت می زنم.
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  حضور آریا کئوکسر به عنوان اولین شخصیت واقعی و استریمر در یک گیم ایرانی amin_noob 1 3,740 04-05-2021, 11:42 PM
آخرین ارسال: M_T_A_N
  «پوکمون» ما را هم به بازی می‌گیرد؟/ شروط ایران برای عرضه رسمی بازی Station 20 9,253 07-29-2016, 12:47 PM
آخرین ارسال: Hidden Shadow
  بازی ایرانی: بازی موبایلی «کلاچ» معرفی شد Station 0 1,384 04-27-2016, 09:23 PM
آخرین ارسال: Station
  بازی ایرانی: انتشار جهانی بازی «صدای فراموش شده» آغاز شد Station 0 1,488 04-24-2016, 09:50 PM
آخرین ارسال: Station
  بازی ایرانی: بازی موبایلی «والیبال حرفه‌ای» منتشر شد Station 0 1,707 04-18-2016, 11:13 AM
آخرین ارسال: Station

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان