ارسالها: 76
موضوعها: 7
تاریخ عضویت: Mar 2013
پلتفرم های شما:
05-09-2013, 02:55 PM
(آخرین ویرایش: 05-09-2013, 06:58 PM، توسط MASOUD_H.)
سلام،من تازه عضوم و شاید جای مناسبی برای تایپیک زدن نباشه اما به بازیسازی مربوطه!
خب قرار هست تیم من آریانا گیمز یک بازی دوبعدی بسازه یه سری افراد نیاز داریم که به شرح زیر هست:
برنامه نویسی با java-game maker language
آشنایی و درک بالا از گیم میکر
گرافیست
توجه کنید چون ما پروژه اولمون هست پس نمیخوایم زیادی پروژه سنگین بشه ،همینطور قراره اگر نیرو کامل بشه در تیر یا مرداد ماه بازیمون معرفی بشه و برای آندروید و پی سی و ای او اس میادش اما نکته دیگر این هست که تیم ما همیشه مجازی هست و همه افراد مکان مشخصی نیستیم و یک استدیو کوچکی هستیم که میخواهیم در ایران بیشتر بازیهای دوبعدی را توسعه دهیم،خوشحال میشویم اگر میتوانید به تیم ما اضافه شوید.
جهت اطلاع : اگر علاقه مند به همکاری هستید به بنده پیغام خصوصی بدهید
در ضمن ثبت نام تا اخر تیر ماه پذیرفته میشود
تشکر،مدیر استدیو آریانا گیمز
ارسالها: 76
موضوعها: 7
تاریخ عضویت: Mar 2013
پلتفرم های شما:
به این علت گذاشتیم آریانا گیمز که به بقیه نشون بدیم ما یه تیم ایرانی هستیم و ملیتمون رو نشون غربی ها بدیم برعکس استدیو هایی که اسم غربی میزارن و بازیهاشون هم غربی هست و فقط سازندهاش ایرانیه اما به هر حال منم منظورم این نیست میخوایم بازی سنتی بسازیم و حالت غربی هم نداشت هباشه ،کلا خواستیم هویت ایرانیمون نشون بدیم چون برنامه های زیادی در سایتهای خارجی و ایرانی داریم!
ارسالها: 466
موضوعها: 5
تاریخ عضویت: Oct 2012
پلتفرم های شما:
اولا که می گم انشالله موفق باشید [img]images/smi/s0 (74).gif[/img]حالا یک چیزی باید بگم اونم اینه که با یک میکر هیچی نمیشید...اصلا پیشنهاد من اینه که اصلا سمت این انجین نرید!...از طرفی محدودیت هایی که داره و از طرف دیگه هم ...نمی دونم چطوری بگم ولی تنبل با میاردتون ...حالا اگه تازه کارید می خواید بفهمید بازی چی هست و چطوری ساخته میشه و چطوری میشه ایده رو پیاده کرد و ...خلاصه چطوری یک بازی کوچیک ساخت خوبه ولی به شرطی که وابسته به انجینش نشید...اونم برای یک کار بزرگ که اینطوری که من می بینم قصدتون جدیه !...به نظر من یونیتی خیلی انتخاب بهتریه چون از طرفی برنامه نویسی ساده تری داره و سورس های زیادی داره و از طرفی هم آموزش هاش مثل مور و ملخ ریخته...ولی فعلا بین موتور های ریگان UDK بهترین هست که پیشنهاد می کنم فعلا سمتش نرید و بچسبید به همون یونیتی ...بازم میگم گیم میکر برای آموزش و آشنایی با این کار خوبه ولی نه برای اینکه به عنوان یک انجین برای کار های بزرگ ازش استفاده بشه که اینکار یک اشتباه بزرگه ...درود...[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
ارسالها: 68
موضوعها: 4
تاریخ عضویت: Feb 2013
پلتفرم های شما:
05-15-2013, 02:53 PM
(آخرین ویرایش: 05-15-2013, 02:56 PM، توسط ERFAN007.)
من هم یه گروه 3 نفره دارم که THE GOLDEN DRAGONS هستش و با یونیتی بازی میسازیم
راستی چه جوری میسازید؟میخواستم یاد بگیرم که ما هم شروع کنیم[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
ارسالها: 68
موضوعها: 4
تاریخ عضویت: Feb 2013
پلتفرم های شما:
کسی نگفت من عضو میخوام خودمم دارم واقعاً که[img]images/smi/s0 (86).gif[/img]
ارسالها: 76
موضوعها: 7
تاریخ عضویت: Mar 2013
پلتفرم های شما:
سلام erfan007
خب ما اول میریم پیش تولید البته وقتی افراد مشخص شد بعدش پیش تولید میریم به هر کدوم از افراد میگیم که چه کاری بر عهده دارن و ... البته استدیو مجازی داشتن کار سختیه اما ما داریم از همین اول جدی پیش میریم البته امسال رو با گیم میکر استدیو سر میکنیم اما از همین شروع ما داریم روی انجین دوبعدی اختصاصی خودمون کار میکنیم و این انجین هم میتونه تو کل جهان حرف زیادی داشته باشه چون خیلی قوی خواهد بود بازیهایی مل ریمن ریشه ها میشه با این جلوه بصری باهاش ساخت البته این بحص ربطی به سوالتون نداشت|کلا خواستم بگم اول شما یه سری بازی کوچک بسازید تا با بازیسازی اشنا بشید بعدش برید سراغ پروزه های بزرگ تر انجینی هم که انتخاب کردید برای ایرانی ها خوبه . تشکر
ارسالها: 4
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: Jul 2013
پلتفرم های شما:
- PC
- Playstation 3
- Xbox 360
اگه میخواید بازیتون رو روی آندروید و ... منتشر کنید پیشنهاد میکنم برید سراغ همون گیم میکر استودیو چون زیاد لایسنسش گرون نیست و شروع ساخت هم باهاش راحت تره کلا چیزی مثل یونیتی یکم بیشتر از گیم میکر برای ساخت بازی زور میخواد...
افراد علاقه مند به گیم دیزاین pm بدین لطفا....[img]images/smi/s0 (25).gif[/img]